kilka pytań początkującego
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: kilka pytań początkującego
1 bedąc w walce oddziałem jesteś immune to psychology czyli nie zdajesz testów fear ani terror
2a, b NIE
3 jezeli chodzi ci o pocisk z heavena to NIE możesz rzucać w combat
2a, b NIE
3 jezeli chodzi ci o pocisk z heavena to NIE możesz rzucać w combat
Takie pytanko, bo nie umiem nigdzie znaleźć:
kawa HE ma -1 do M za barding czy nie ma?
kawa HE ma -1 do M za barding czy nie ma?
Po stracie załogantów i zdaniu moster reaction, działa normalnie, tyle, że ma dodatkowe efekty/ograniczenia.Nathan Explosion pisze:4 czy salamandra po stracie obsługi i monster reaction ze zachowuje się normalnie + frenzy i hatred pluje ogniem gdy nie może do szarżować czy potrzebuje do tego załogantów?
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
W 7. edycji niestety ma, w 6. nie miała.galahar pisze:Takie pytanko, bo nie umiem nigdzie znaleźć:
kawa HE ma -1 do M za barding czy nie ma?
Konkretnie chodzi o Dragon Prince'ów, bo Silver Helms mieli -1M w obu edycjach.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Witam, pytanie
Czy Tomb King na chariocie moze wziac destroyera ?? jesli tak to czy moze korzystac z jego specjalnego ataku (innymi slowy czy liczy sie w ze przeciwnik styka sie z Kingiem czy tylko z chariotem ?
Pozdro
Czy Tomb King na chariocie moze wziac destroyera ?? jesli tak to czy moze korzystac z jego specjalnego ataku (innymi slowy czy liczy sie w ze przeciwnik styka sie z Kingiem czy tylko z chariotem ?
Pozdro
Wracając jeszcze do pytania Nathana, jak jest kolejność wypłacania ataków jeśli oddział wpada z overruna w inny a następnie w turze przeciwnika sam dostaje szarżę? Nigdy nie jestem tego pewien jak gram. A żeby było ciekawiej, to co jeśli overranujący i szarżujący, jak w podanym przykładzie, mają zarówno imact hity jaki i zwykłe ataki?
impact hity sa symultnaniczne
reszta atakow jak masz kilka oddzialow szarzujacych po inicjatywie.
wyglada to tak:
{specjalne ataki, ktore maja wpisane, ze sa przed impactami}
{impact hity}
{inne ataki tego typu}
{ataki szarzujacych. W wypadku kilku szarzujacych ten pierwszy z nich ktory ma wyzsza inicjatywe}
{oddzialy nie szarzujace po inicjatywie}
reszta atakow jak masz kilka oddzialow szarzujacych po inicjatywie.
wyglada to tak:
{specjalne ataki, ktore maja wpisane, ze sa przed impactami}
{impact hity}
{inne ataki tego typu}
{ataki szarzujacych. W wypadku kilku szarzujacych ten pierwszy z nich ktory ma wyzsza inicjatywe}
{oddzialy nie szarzujace po inicjatywie}
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Jak daje flee jakimś lataczem a za mną stoi przeciwnik to ginę czy przelatuje nad nim?
A ja mam jeszcze pytanko o gift Word of Agony w WoC. Spotkałem się z interpretacją że hity są wypalane jeszcze przed rzuceniem czelenża. Czy to oficjalna interpretacja? Nie mam powodów żeby się nie zgodzić, ale zastanawiałem się dlaczego tak jest.Shino pisze:wyglada to tak:
{specjalne ataki, ktore maja wpisane, ze sa przed impactami}
{impact hity}
{inne ataki tego typu}
{ataki szarzujacych. W wypadku kilku szarzujacych ten pierwszy z nich ktory ma wyzsza inicjatywe}
{oddzialy nie szarzujace po inicjatywie}
Przelatujesz nad nim, ale jeśli kończysz ruch na jednostce przeciwnika (S =lub> 5) wtedy giniesz.Master of reality pisze:Jak daje flee jakimś lataczem a za mną stoi przeciwnik to ginę czy przelatuje nad nim?
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...

"Once per game, at beginning of the close combat phase[...]"Nordri pisze:A ja mam jeszcze pytanko o gift Word of Agony w WoC. Spotkałem się z interpretacją że hity są wypalane jeszcze przed rzuceniem czelenża. Czy to oficjalna interpretacja? Nie mam powodów żeby się nie zgodzić, ale zastanawiałem się dlaczego tak jest.Shino pisze:wyglada to tak:
{specjalne ataki, ktore maja wpisane, ze sa przed impactami}
{impact hity}
{inne ataki tego typu}
{ataki szarzujacych. W wypadku kilku szarzujacych ten pierwszy z nich ktory ma wyzsza inicjatywe}
{oddzialy nie szarzujace po inicjatywie}
Czyli na początku fazy
Dziękuje za odpowiedź. A gdybym się wbił w wężyk szczęścia, tzn. czempion fanatyków z przodu i ich łancuszek po jeden w szeregu. Jak jest wtedy z impactami, lecą w oddział?Matis99 pisze:Witam. Mam pytanie o impacty. Bohater w rydwanie wbija się w oddział, powiedzmy standardowy klocek piechoty od przodu. Czempion oddziału rzuca challenge, bohater przyjmuje. W kogo lecą impacty?
Na forum znalazłem odpowiedź dotyczącą sztandaru DE dającego korsarzom zasadę freenzy. Pytanie dotyczyło Postaci w takim oddziale. Padła odpowiedź, że Postać również otrzymuje freenzy (+1 atak).
Natomiast w RB stoi, że Postać która dołączy do jednostki z tą zasadą nie korzysta z bonusów wynikających z freenzy, choć zmuszona jest szarżować razem z jednostką, w której przebywa.
Więc jak to właściwie jest??
Z góry dziękuję.
Natomiast w RB stoi, że Postać która dołączy do jednostki z tą zasadą nie korzysta z bonusów wynikających z freenzy, choć zmuszona jest szarżować razem z jednostką, w której przebywa.
Więc jak to właściwie jest??
Z góry dziękuję.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...

Dołączenie do jednostki z frenzy nie przekazuje tej zdolności bohaterowi, bo w tej sytuacji to tylko zdolność specjalna poszczególnych modeli, i o to chodzi w podręczniku. A sztandar DE daje po prostu frenzy całej jednostce, w tym bohaterom, którzy się w niej przebywają.
W oddział.Matis99 pisze:Dziękuje za odpowiedź. A gdybym się wbił w wężyk szczęścia, tzn. czempion fanatyków z przodu i ich łancuszek po jeden w szeregu. Jak jest wtedy z impactami, lecą w oddział?Matis99 pisze:Witam. Mam pytanie o impacty. Bohater w rydwanie wbija się w oddział, powiedzmy standardowy klocek piechoty od przodu. Czempion oddziału rzuca challenge, bohater przyjmuje. W kogo lecą impacty?
Pytanie co do działania ring of hotek w grze parowej.
Czy jeśli czar jest wymierzony w sojuszniczy oddział znajdujący się całkowicie w promieniu 12 cali od hoteka to czy czarodziej przeciwnika lub sojusznika ciągle dostaje miscast za każdy dublet? Jeśli tak to co w sytuacji kiedy sojuszniczy oddział targetowany przez przeciwnika (bądź sojusznika) znajduje się tylko 1 modelem w zasięgu 12 cali od hoteka?
Czy jeśli czar jest wymierzony w sojuszniczy oddział znajdujący się całkowicie w promieniu 12 cali od hoteka to czy czarodziej przeciwnika lub sojusznika ciągle dostaje miscast za każdy dublet? Jeśli tak to co w sytuacji kiedy sojuszniczy oddział targetowany przez przeciwnika (bądź sojusznika) znajduje się tylko 1 modelem w zasięgu 12 cali od hoteka?