heroes:
Sorcerer 85 (2 lvl 35, mot 20, disc 20, roar 20, golden eye 25, book of secrets 25) 230
Sorcerer 85 (2 lvl 35, mon 20, chaos steed 16, rod of torment 45) 201
Sorcerer 85 (2 lvl 35, mon 20, chaos steed 16, power familliar 25, dispel scroll 25) 206
core:
5 warhounds 30
5 warhounds 30
10 maruders 40
5 maruder horsemen 65 (flails 10, musican 6, throwing axes 10) 91
special :
5 chaos knights 200(musican 10, banner 20, banner of wrath 45) 275
5 chaos knights 200(musican 10, banner 20, banner of rage 35 ) 265
3 dragon ogres 195 (great weapons 36) 231
TOTAL: 1599
PD: 10 + 2 bound spelle
DD: 5 + 1 dispel scroll
models in army: 41
Ogólnie rzezamy z magii : 2 snajperki, coś z nurgla, pocisk tzeentcha, fireball, 2 pociski z bound spellów.
cała armia ma m 7 albo więcej, dlatego jest mobilna. Najci z rage gniotą większość, drudzy puszczaja pocisk i czają się z magiem na coś słabszego. dogry otwierają konserwy i ściągają ostrzał, magowie magują


Na 1500 wywalamy magiczne sztandary na rycerzach i zwykły sztandar na rycerzach(ale tylko jednych).
Według mnie rozpa jest od pyty. Ma co ugryżć magią a walka też jest niczego sobie(w koncu to woch). Brakuję helki, można wystawić ją zamiast dogrów i coś tam powsadzać ale moim zdaniem dogry są po prostu pewniejsze.
Czekam na krytykę oraz wszelkie sugestie ale moim zdaniem to pewniak.