Wysokie Elfy na 2250 pod BR i R
Wysokie Elfy na 2250 pod BR i R
Podoba mi się, że szlachetne i dostojne elfy stały sie o wiele mniej popularne nowadays, więc myślę o graniu nimi teraz.
Smoka nie chcę, bo nie lubię rune of challenge i beast covers od slaana i master of sorcery.
Pewnie powiecie, że armia jest za mała i potrzebuję więcej śmiecia, ale taki już mam kompaktowy styl gry po prostu, nieważne jaką armią.
Poza tym nienawidzę słabych oddziałów.
Wygląda tak:
------------------------------------------------------------------------------------------
Arcymag z książką pod pachą.
BSB w wersji wielozadaniowy czołg przetrzymywacz.
Krejzol dekapitator na piechotę z białym mieczem, talizmanem loeca i smoczą zbroją.
Mały przydupas arcymaga z dwoma zwojami, poziom 1.
------------------------------------------------------------------------------------------
10 łuczników.
10 łuczników.
------------------------------------------------------------------------------------------
7 smoczych książąt ze szmatą magii.
14 mistrzów miecza z grupą dowodzenia i sztandarem wyrównania.
14 białych lwów z grupą dowodzenia, lwim sztandarem i smoczym rogiem.
------------------------------------------------------------------------------------------
Orzeł.
------------------------------------------------------------------------------------------
3 bolce.
------------------------------------------------------------------------------------------
Zazwyczaj biorę shadowa i gra się po prostu cudownie.
Jak nie ma lurkera to mam przynajmniej steed of shadows na mojego mini assasina, który potrafi robić cuda: zgania uciekające oddziały, załatwia heraldów khorna, ucina głowy wampirzym lordom na smokach i przede wszystkim NISZCZY FLAMERY. A poza tym jest perfekcyjnie klimatyczny przewodząc SM. A jak jest też lurker to armia naprawdę szybko nabija punkty niszcząc wsparcie bolcami, lurkerem ciskanym na dragony z BSB i steedem na zabójcę. A jak nie ma lurkera to przynajmniej jest pita, którą też można zrobić bardzo fajne rzeczy (engine ma 1/3 na oblanie a 6 na bloodthirsterach też się zdarzają jak wychodzi mi czar powiedzmy 2/3 razy na grę).
Oczywiście wiele rzeczy może pójść źle, np. ostatnio przeciwko WE straciłem wszystkie maszyny w 1-ej turze zanim się zdążyłem ruszyć i potem zostałem wystrzelany ale i tak 12:8 wyciągnąłem dzięki lurkerowi, bo jednymi DP z BSB przejechałem się dzięki taktycznym przez 5 jego oddziałów.
Innym razem thirster podleciał pod SM z arcymagiem w 1-ej turze, dostał ifkę na wolfs hunt i GG;/
Ale oprócz takich zonków armię oceniam naprawdę bardzo pozytywnie: magia daje dużo radości i możliwości kombinowania, oddziały kopią mocno i solidnie, w naprawdę ważnej turze odpalam horna i już się nie martwię o jakiś tam terror na DP ( co baaaardzo zwiększa komfort gry), strzelania jest sporo i jakieś tam potworki czy maszyny mam szansę zdjąć, no i najważniejsze, że rozgrywka jest naprawdę ciekawa.
Co sądzicie?
Jakieś pomysły na ulepszenie?
Smoka nie chcę, bo nie lubię rune of challenge i beast covers od slaana i master of sorcery.
Pewnie powiecie, że armia jest za mała i potrzebuję więcej śmiecia, ale taki już mam kompaktowy styl gry po prostu, nieważne jaką armią.
Poza tym nienawidzę słabych oddziałów.
Wygląda tak:
------------------------------------------------------------------------------------------
Arcymag z książką pod pachą.
BSB w wersji wielozadaniowy czołg przetrzymywacz.
Krejzol dekapitator na piechotę z białym mieczem, talizmanem loeca i smoczą zbroją.
Mały przydupas arcymaga z dwoma zwojami, poziom 1.
------------------------------------------------------------------------------------------
10 łuczników.
10 łuczników.
------------------------------------------------------------------------------------------
7 smoczych książąt ze szmatą magii.
14 mistrzów miecza z grupą dowodzenia i sztandarem wyrównania.
14 białych lwów z grupą dowodzenia, lwim sztandarem i smoczym rogiem.
------------------------------------------------------------------------------------------
Orzeł.
------------------------------------------------------------------------------------------
3 bolce.
------------------------------------------------------------------------------------------
Zazwyczaj biorę shadowa i gra się po prostu cudownie.
Jak nie ma lurkera to mam przynajmniej steed of shadows na mojego mini assasina, który potrafi robić cuda: zgania uciekające oddziały, załatwia heraldów khorna, ucina głowy wampirzym lordom na smokach i przede wszystkim NISZCZY FLAMERY. A poza tym jest perfekcyjnie klimatyczny przewodząc SM. A jak jest też lurker to armia naprawdę szybko nabija punkty niszcząc wsparcie bolcami, lurkerem ciskanym na dragony z BSB i steedem na zabójcę. A jak nie ma lurkera to przynajmniej jest pita, którą też można zrobić bardzo fajne rzeczy (engine ma 1/3 na oblanie a 6 na bloodthirsterach też się zdarzają jak wychodzi mi czar powiedzmy 2/3 razy na grę).
Oczywiście wiele rzeczy może pójść źle, np. ostatnio przeciwko WE straciłem wszystkie maszyny w 1-ej turze zanim się zdążyłem ruszyć i potem zostałem wystrzelany ale i tak 12:8 wyciągnąłem dzięki lurkerowi, bo jednymi DP z BSB przejechałem się dzięki taktycznym przez 5 jego oddziałów.
Innym razem thirster podleciał pod SM z arcymagiem w 1-ej turze, dostał ifkę na wolfs hunt i GG;/
Ale oprócz takich zonków armię oceniam naprawdę bardzo pozytywnie: magia daje dużo radości i możliwości kombinowania, oddziały kopią mocno i solidnie, w naprawdę ważnej turze odpalam horna i już się nie martwię o jakiś tam terror na DP ( co baaaardzo zwiększa komfort gry), strzelania jest sporo i jakieś tam potworki czy maszyny mam szansę zdjąć, no i najważniejsze, że rozgrywka jest naprawdę ciekawa.
Co sądzicie?
Jakieś pomysły na ulepszenie?
Ostatnio zmieniony 11 maja 2009, o 12:55 przez ksuM, łącznie zmieniany 1 raz.
zmień temat, elfy które przedstawiłes nie mają już nic z swego 6.-edycyjnego gejostwa...
poza tym tak jak sam napisałeś, masz bardzo mało oddziałów.. nie wiem z kim grałeś, ale aż się dziwie, że nikt nie poodginał/pozastawiał Ci tych DP.
no i masz całe 8 wystawień.. czyli to przeciwnik się pod Ciebie lepiej ustawia.
dodatkowo te oddziały są koszmarnie drogie.
pozdrawiam
poza tym tak jak sam napisałeś, masz bardzo mało oddziałów.. nie wiem z kim grałeś, ale aż się dziwie, że nikt nie poodginał/pozastawiał Ci tych DP.
no i masz całe 8 wystawień.. czyli to przeciwnik się pod Ciebie lepiej ustawia.
dodatkowo te oddziały są koszmarnie drogie.
pozdrawiam
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
balance daj WL lion standar SM, magowi dokup 2lvl ( drain magic na bretke d6s6 na demony i snajpa na bretke/chaos sprawia ze czasem jest duża potrzeba przywalania z 3ech kostek) książka to jak mi ostatnio wyjaśniono 40%-50% szansy na ifke tylko więc normalnie czarami też się będziesz przebijał , zmieniłbym swoją drogą tego krejzola z KB na drugiego maga ale to tylko imo : P
Dzięki, postanowiłem zwiększyć ilość oddziałów i wyszło tak:
-----------------------------------------------------------------------------------
Arcymag z zeszytem.
BSB czołg.
Krejzol.
Przydupas ze zwojami.
-----------------------------------------------------------------------------------
Rydwan.
Rydwan.
-----------------------------------------------------------------------------------
10 łuków.
10 łuków.
-----------------------------------------------------------------------------------
8 mistrzów miecza.
8 mistrzów miecza.
-----------------------------------------------------------------------------------
12 białych lwów z balansem i muzykiem.
-----------------------------------------------------------------------------------
6 smoczych książąt ze szmatą czarnoksięstwa.
-----------------------------------------------------------------------------------
Oreł.
Oreł.
-----------------------------------------------------------------------------------
Bolec.
Bolec.
-----------------------------------------------------------------------------------
I jak?
Punktów na drugi level na maga nie znajdę na pewno.
-----------------------------------------------------------------------------------
Arcymag z zeszytem.
BSB czołg.
Krejzol.
Przydupas ze zwojami.
-----------------------------------------------------------------------------------
Rydwan.
Rydwan.
-----------------------------------------------------------------------------------
10 łuków.
10 łuków.
-----------------------------------------------------------------------------------
8 mistrzów miecza.
8 mistrzów miecza.
-----------------------------------------------------------------------------------
12 białych lwów z balansem i muzykiem.
-----------------------------------------------------------------------------------
6 smoczych książąt ze szmatą czarnoksięstwa.
-----------------------------------------------------------------------------------
Oreł.
Oreł.
-----------------------------------------------------------------------------------
Bolec.
Bolec.
-----------------------------------------------------------------------------------
I jak?
Punktów na drugi level na maga nie znajdę na pewno.
Więcej śmieci. 2 razy orzeł, 2 razy ellyrioni, 2 goli dragoni. Ja to widzę tak:
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]
1 Mage @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
1 * Noble @ 143 Pts
Dragon Armour; Shield
The White Sword [40]
Talisman of Loec [10]
1 Noble @ 172 Pts
Dragon Armour; Battle Standard
Helm of Fortune [25]
Sword of Might [15]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts Musician
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts Musician
6 Dragon Princes @ 215 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Ellyrion [15]
14 White Lions @ 267 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard
Standard of Balance [45]
8 Swordmasters @ 120 Pts
8 Swordmasters @ 120 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Total Army Cost: 2241
1 Archmage @ 360 Pts
General; Magic Level 4
Book of Hoeth [100]
1 Mage @ 140 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [20]
Dispel Scroll [20]
1 * Noble @ 143 Pts
Dragon Armour; Shield
The White Sword [40]
Talisman of Loec [10]
1 Noble @ 172 Pts
Dragon Armour; Battle Standard
Helm of Fortune [25]
Sword of Might [15]
1 Elf Steed: Barded @ [0] Pts
10 Archers @ 110 Pts
10 Archers @ 110 Pts
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts Musician
5 Ellyrian Reavers @ 92 Pts Musician
6 Dragon Princes @ 215 Pts
Barding; Lance; Dragon Armour; Shield; Standard
Banner of Ellyrion [15]
14 White Lions @ 267 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Lion Pelt; Standard
Standard of Balance [45]
8 Swordmasters @ 120 Pts
8 Swordmasters @ 120 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Great Eagles @ 50 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
1 Repeater Bolt Thrower @ 100 Pts
Total Army Cost: 2241
Xet, bardzo fajna rozpiska, tylko zapomniales o BoS, ktory jest potrzebny temu magowi.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
mozna jeszcze probowac rezygnowac z krejzola (
).
wtedy za fasta wchodzi 5 DP z BoS - bardzo fajny oddzial do ochrony flanki - trzyma sie zdala od zagrozenia, rozwala kazdego fasta i dlugo generuje te D3 PD.
Jednak krejzol + BoH + shadow daje na prawde duzo mozliwosci taktycznych.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
wtedy za fasta wchodzi 5 DP z BoS - bardzo fajny oddzial do ochrony flanki - trzyma sie zdala od zagrozenia, rozwala kazdego fasta i dlugo generuje te D3 PD.
Jednak krejzol + BoH + shadow daje na prawde duzo mozliwosci taktycznych.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
Ja raczej takiego komfortu bym nie odczuwał. Reguły wyraźnie mówią o tym, że zarówno testy terroru ( wówczas gdy wróg znajduje się 6" od naszego oddziału) jak i odpalenie Dragonhorna mają miejsce na starcie tury. Dopóki więc nie ustalisz tego z przeciwnikiem, o tym co będzie pierwsze decydować pewnie będzie rzut kostką. Natomiast fakt faktem, testy terroru przed szarżą na przeciwnika już się pod działanie tego przedmiotu łapią.ksuM pisze: w naprawdę ważnej turze odpalam horna i już się nie martwię o jakiś tam terror na DP ( co baaaardzo zwiększa komfort gry)
Ze swej strony mogę tylko dodać, że zdrowy rozsądek i sama koncepcja Dragonhorna przemawiają za tym by mógł on zostać odpalony przed testami terroru ze startu tury.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Ja w rozpisce Xeta bym zmienił tylko SoM na amulet of light i dal lance (no i BoS gdzieś wrzucił) a tak to bardzo fajna rozpa.
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Krejzol rządzi!!!Jasiuuu pisze:poza krejzolem noblem : )
Tak sobie pomyślałem że nieźle enginy może kopać chyba spróbuje na takim gostku zagrać przeciwko lizakom
no raczej akcja samobójcza niestety, ale coś w tym jest ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
skink-priestów ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
zabójca troli by dłużej pożył ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
krejzol ma sporo wad:
- drogi (143pkt)
- żeby się nim skutecznie posłużyć należałoby brać Shadowa, a nie zawsze się to opłaca, a jeśli nie będziemy nim wylatywać to koleś jest prawie tak samo skuteczny jak champion SM (champion + Loec = 22 pkt)
- koleś najczęściej będzie robił samobójcze akcje i nie wiadomo, czy na pewno zabije to co powinien (to tylko 3 A)
ale jak ktoś lubi się pobawić to czemu nie. krejzol na pewno nie jest uniwersalnym herosem.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
krejzol ma sporo wad:
- drogi (143pkt)
- żeby się nim skutecznie posłużyć należałoby brać Shadowa, a nie zawsze się to opłaca, a jeśli nie będziemy nim wylatywać to koleś jest prawie tak samo skuteczny jak champion SM (champion + Loec = 22 pkt)
- koleś najczęściej będzie robił samobójcze akcje i nie wiadomo, czy na pewno zabije to co powinien (to tylko 3 A)
ale jak ktoś lubi się pobawić to czemu nie. krejzol na pewno nie jest uniwersalnym herosem.
![Obrazek](http://i46.tinypic.com/pq4n7.jpg)
nie ma co nazwa jest w dechę . Ja ostatnio zastawiam się jako zabójca skink-pristów gościa ze star lancą.
Dajemy go do dragonów i atak samodzielnie jako swego rodzaju samobójca albo z odziałem dragonów . 3 ataki ale z s7 i no seva powinny ściągnąć ta plewę z góry a w tedy juz go mieciemy;]. No chyba ze przeciwnik będzie na tyle inteligentny i krzyknie challenge
Dajemy go do dragonów i atak samodzielnie jako swego rodzaju samobójca albo z odziałem dragonów . 3 ataki ale z s7 i no seva powinny ściągnąć ta plewę z góry a w tedy juz go mieciemy;]. No chyba ze przeciwnik będzie na tyle inteligentny i krzyknie challenge
a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?