Kila pytan poczatkujacego :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Kila pytan poczatkujacego :P

Post autor: Kalesoner »

Co to jest do wafla pana wspólnota zmiennokształtnych?
Obrazek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Alter.
Obrazek

Awatar użytkownika
Nicpoń
Mudżahedin
Posty: 283

Post autor: Nicpoń »

Kalesoner pisze:Co to jest do wafla pana wspólnota zmiennokształtnych?
To jest polskie tłumaczenie wspólnoty dającej Mov, Ini 9 i zwiększa atak o 1. :wink:
,,Cynikiem jest być łatwo... ale nie każdy się na to odważy.''

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nicpoń pisze:Czy warto wystawiać lorda/herosa na koniu z jakimś fajnym łukiem/strzałami albo czymś innym. Czy po prostu lepiej wychodzi kiedy jest w wspólnocie zmiennokształtnych ? Z góry dziękuję.
W takim razie mogę postarać się odpowiedzieć na Twoje pytanie. Na koniu się nie opłaca, bo nie może wejść ani do wild riderów ani do tancerzy. Jeśli chcesz wystawiać bohatera z łukiem i strzałami to albo zwykłego (nie należącego do żadnej wspólnoty - kindred) na piechotę, albo tak jak robią niektórzy tego z mv9. Wszystko zależy od tego jaka masz koncepcje gry.
Obrazek

Awatar użytkownika
Michał Archanioł
Mudżahedin
Posty: 205

Post autor: Michał Archanioł »

a no sorki Kalesoner pomyliło mi się #-o

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Spoko, to przez te Polskie podręczniki. Czasem tak ssą, że można o tym napisać pracę magisterską (jak to robi św. Barbara). :D
Obrazek

Awatar użytkownika
fingolfin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Łomża - gród nad Narwią

Post autor: fingolfin »

bo pierwsza zasada dobrego tłumacza nazwy własne zostawiamy w spokoju szczególnie gdy jest to obcojęzyczne słowotwórstwo [-X

Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Post autor: Kokesz »

Może mi ktoś wytłumaczyć jak działa Spirit Sword? Nie jestem alfą i omegą w j. angielskim i nie mogę zrozumieć o co chodzi z tym mieczem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5353

Post autor: Tutajec »

za każda wbitą ranę ty i przecziwnik rzucacie kością jedną dodajecie wynik do swojego ld i różnica tych wyników to ilość ran jaką dostaje przegrany

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Trafienia Miecza Dusz ranią automatycznie. Każdy przeciwnik, który utraci jeden lub więcej punktów Żywotności w wyniku ataku Miecza Dusz musi rzucić K6 i dodać wynik do wartości swoich Zdolności Przywódczych, właściciel musi zrobić to samo. Za każdy punkt przewagi właściciela Miecza przeciwnik traci dodatkowy punkt Żywotności, bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza czy też Ochrony Magicznej. Za każdy punkt przewagi przeciwnika to właściciel Miecza traci punkt Żywotności bez możliwości zastosowania Ochrony Pancerza czy Magicznej Ochrony.
Leśne Elfy str. 62. :wink:
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

No chłopaki, od dziś możemy łejami z bohaterem ze spajtem magiczne ataki sypać KB na wraithy, przynajmniej w Warszawie.
Shino pisze: Majac magiczne ataki zachowujesz swoja zasade ;) (tak bedzie zasedziowane jesli ni e wyjda uscislenia. Jesli do tego czasu bedzie wiekszosc w tym zagadnieniu przechodzi opcja z uscislen)
Obrazek

Misza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Stare Babice

Post autor: Misza »

nie wiem czy to akurat takie istotne, bo jak dlugo bedziesz ostrzeliwal wraithy z <15"? nawet jak bedziesz miedzy 12 i 15 to po chwili raczej podejda i szarza, która wbrew pozorom nie stawia elfów na straconej pozycji, istotniejszy mi sie wydaje sam pomysl magicznych atakow z łuków

a przy okazji pozale sie na to co mi ostatnio zrobila banshe: podleciala pod bsb ktory mial ją zaraz pokarac HoD, zakrzyczała, nastepna tura, banshe ewidentnie poddenerwowana szyszkami zadaje mu 4 woundy, nie mogący na to patrzeć wildzi szarżują, 4 spada ze s&s, w combacie trafia 1 kon, nie rani...i tyle sobie pomagicznoatakowałem :P

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Właśnie dlatego bsb chodzi w tancerzach. Wiesz, że krzyk banszi nie jest magiczny i możesz od niego rzucać wardy na forest spiritach?
Obrazek

Misza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Stare Babice

Post autor: Misza »

u mnie bsb byl na koniu i siedzial w lesie na srodku, a o magiczne ataki sie spieralem i mnie przeglosowali argumentem ze "wszystkie ataki", no ale dzieki za info ;]

EDIT: a jakbys jeszcze mogl zrodlo tego podac, bo musze miec jakis argument nastepnym razem

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Misza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Stare Babice

Post autor: Misza »

aha, dzieki ;]

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Myślę, że posty ludzi z LS, należy traktować jako wiążące, zwłaszcza jeśli graja właśnie tą armią vide Barbarossa. Z resztą zerknijcie do VC booka, tam potwierdzenie, a raczej brak zaprzeczenia. Tak jest sędziowane na turniejach w każdym razie.
Obrazek

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

Kalesoner pisze:No chłopaki, od dziś możemy łejami z bohaterem ze spajtem magiczne ataki sypać KB na wraithy, przynajmniej w Warszawie.
Shino pisze: Majac magiczne ataki zachowujesz swoja zasade ;) (tak bedzie zasedziowane jesli ni e wyjda uscislenia. Jesli do tego czasu bedzie wiekszosc w tym zagadnieniu przechodzi opcja z uscislen)
a mógłbym sie dowiedzieć dlaczegóżto tak ma być ? może jakieś uzasadnienie ? :wink: tak to pytanie jest podchwytliwe 8)

miłego,
Ż.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Żaba zerknij na jedną z ostatnich stron tematu Nieoficjalne Mistrzostwa Warszawy - wypowiedzi Shina i Marka Golana ( w innym temacie do którego tam link wkleiłem też Jankiel jest takiego zdania). Generalnie chodzi o to, że magiczne ataki nie równa się magiczne łuki ani magiczne strzały.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Żaba pisze:
Kalesoner pisze:No chłopaki, od dziś możemy łejami z bohaterem ze spajtem magiczne ataki sypać KB na wraithy, przynajmniej w Warszawie.
Shino pisze: Majac magiczne ataki zachowujesz swoja zasade ;) (tak bedzie zasedziowane jesli ni e wyjda uscislenia. Jesli do tego czasu bedzie wiekszosc w tym zagadnieniu przechodzi opcja z uscislen)
a mógłbym sie dowiedzieć dlaczegóżto tak ma być ? może jakieś uzasadnienie ? :wink: tak to pytanie jest podchwytliwe 8)

miłego,
Ż.
spajt daje magiczne ataki oddzialowi. Nie daje magicznych stral ani luku ;)
niby raw ale w sumie to oni wystawiaja 10 ww ;)

ODPOWIEDZ