DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

Zablokowany
Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Re: DMP 2009 - Dyskusja ogólna nad regulaminem

Post autor: Smiechu »

karly sobie radza, ale w sytacji gdzie bedzie ograniczenie na bronie zasiegowe juz nie beda mialy tak slodko.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

ej, ile grasz turniejowo Smiechu? Na ilu DMP byłeś? Ta dyskusja prowadzona jest w głównej mierze przez ludzi, którzy już na kilku byli...

Bp+R = miła gra, i tak trzeba będzie kombinować czy siak. NIe chce mi sie zresztą kolejne figsy kupowac tylko na jeden turniej w roku...

Awatar użytkownika
Marek G
Kretozord
Posty: 1881
Lokalizacja: Warszawa Kamionek

Post autor: Marek G »

Ja mysle, ze fajnie by bylo jakby byl format BP + limited (+ ewe. ograniczenie magii z restricted).
Taki wilk syty i owca cala :).

Nowy BP pewnie powstanie niedlugo (bedzie sie roznil raczej tylko tym, ze obetnie pare obciec zasadowych lub zmieni zmiany zasad na ograniczenia w vc/demonach).
Ale pewnie dopiero po MB powstanie.

Choc zgadzam sie z Zaba, ze imperium strasznie dostalo przez steama 0-1 (a to ograniczenie jest w BP), bo innych dobrych rarow nie ma.

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Marek Golan pisze: Choc zgadzam sie z Zaba, ze imperium strasznie dostalo przez steama 0-1 (a to ograniczenie jest w BP), bo innych dobrych rarow nie ma.
Steam Tanka też ciężko nazwać dobrym rare'm, to po prostu jedyna wystawialna jednostka z tej kategorii w Imperium.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

No ba jedyny wystawialny... Bo jak sie nie chce pomyśleć( bo przy tanku myśleć nie trzeba) i się klepie ciągle jeden standard to no wiadomo...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

GarG pisze:No ba jedyny wystawialny... Bo jak sie nie chce pomyśleć( bo przy tanku myśleć nie trzeba) i się klepie ciągle jeden standard to no wiadomo...
Hmm, jeśli uważasz że grając STankiem nie trzeba myśleć, to cóż, mylisz się. Już fazie deploymentu mam zagwozdkę, atakować z flanki czy środkiem, jechać najkrótszą drogą do wroga czy też tą dłuższą, ale kryjąc się przed ostrzałem. Wreszcie mam do wyboru czy ryzykować soczysty strzał po flance z małego działa czy też nastawiać się na strzał ze Steam guna, a może zużywać wszystkie Steam pointy na ruch w kierunku wroga. Wreszcie muszę także mieć na względzie to, że Tank wzbudza terror i mogę tak zaplanować ruch, żeby na starcie tury wroga było jak najwięcej testów psychologii. Ponieważ Tank jest tak cenny i tak łatwo go wyeliminować z gry każdy ruch nim musi być przemyślany i wykorzystywać do maksimum jego możliwości. Oczywiście jeśli gram przeciw armiom które nie mają jak sobie z nim poradzić faktycznie jest łatwiej, ale takich armii pozostało niewiele.

Inne sloty rare:
helka - za łatwo wybucha i za mało robi
rakietnica - zbyt losowa
flagellanci - sprawdzają się już jedynie w wężykach z czempionem (a dla mnie taka taktyka to obrzydlistwo, które powinno być premiowane worst play), skuteczni ofensywnie tylko przeciw śmieciom z którymi mogą sobie spokojnie poradzić inne jednostki
Tyle z mojej strony bo nie chcę off topować.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

@ Garg no tak bo przecież Ciemniakom przy wyborze rarów to aż czacha paruje.... :wink:
Dobry book od złego różni się tym co DE bądź TK od Empire - możliwością wyboru i insynuowanie że statystyczny gracz Imperium jest bardziej niedorozwinięty od statystycznego gracza DE jest bezcelowe... ale z kolei statstyczny autor kodexu do.... pewnie już tak :lol2: :wink:
cięcia slotów bardzo bolą imperium bo ma takie a nie inne jednostki i coś z tym trzeba zrobić

@ Śmiechu pewnie najlepiej byłoby wogóle usunąć strzelanie to takie nieheroiczne :wink: z drugiej strony zapewniam że krasnale chętnie całkowicie zrezgnują z magii :P

czółko,
Ż.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Nie chce mi sie znów kłócić na temat Imperium, szkoda mi na to czasu... Po prostu skoro Imperium jest takie beznadziejne to zmieńcie armie...
Pzdr.

(sry za spam)
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

dlatego ze imperium jest takie zalowe nie widuje sie go na turach...
sam tym pogrywam.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

ale właśnie chodzi o to żeby na turnieju były różne armie a nie tylko jedyna słuszna - Dark Elfy mają wtedy łatwiej :lol2:

poczytaj proszę jęczenie i piski graczy dark elfów które miały miejsce na forum przed wejściem nowego kodeksu :wink: wtedy było im poradzić - zmieńcie armie :twisted:

no offence i EOT :D

Ż.

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

chyba dam na msze, bo jak nie emo pedały to masochiści

P.S i żeby nie było no offf i sorry za spam? Nie lepiej nie pisac durnych postów, a później nie przepraszać?
xYz

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

Moim skromnym zdaniem dobra opcją bedzie swoisty kompromis czyli sam BP bez R. Limited wypacza tę grę dość mocno i bez waszej pomocy i to przegięte imperium jest wtedy tak przegiete ze matematycznie nie ma szans wygrac z VC;) Nie po to jade 350 km żeby myśleć jak tu tylko nie przegrać(bo moja drużyna ma zwyczaj spisywania mnie na straty - choć tym razem może nie bedzie mnie w ogole). Z całym szacunkiem dla pomysłow limited to uważam jednak ze BP+R jest sprawiedliwsze bo dopasowywanie rozpisek ciagle ma sens a nie jest jednoznacznym dopasowywaniem wygranej do przegranej.

Fajnie by było gdyby ktos brał pod uwagę też podniesienie limitu pkt. np do 2500.

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

limited ssie, imo jedyna sluszna wersja to BPR.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

a według mnie BPR ssie :P
a jedyna słuszna opcja to BP+limited
szczególnie dla druzynówki, gdzie możesz zniwelowac niedoskonałosci rozpiski dobierajac sobie odpowiedniego oponenta

:P

Awatar użytkownika
Rzymek
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: Rzymek »

w teorii;)

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

BP+R obsysa, ale samo BP już nie.
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

naszla mnie taka mysle ze istotna mysl:
odnosnie systemu parowania - czy dobrze licze, ze przy parowaniu euro na 5 graczy wychodzi ze team ktory wystawia sie jako drugi ustawia 2 ostatnie bitwy? jesli tak to imo jest to za duzy bonus dla zwyciezcy rzutu.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Awatar użytkownika
PiotrekN
Chosen of Tzeentch
Posty: 999
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Na bazyliszku ten kto się wystawi pierwszy paruje dwie ostatnie, a zwycięzca rzutu decyduje czy się wystawia pierwszy czy przeciwna drużyna kogoś wybiera więc na jedno wychodzi ;)

Awatar użytkownika
Gobos
Falubaz
Posty: 1090
Lokalizacja: Strefa Zero/Poznań

Post autor: Gobos »

nie.
na bazyliszku druzyna ktora ustawia 3 bitwy musi wystawiac sie piewsza, czyli troche sie to wyrownuje.
na euro druzyna ktora ustawia 2 bitwy musi wystawiac sie pierwsza, czyli jest w ciezkiej dupie.
Jesteś Aspołecznie Nastawionym Kutafonem, Inspirującym Ekstatyczne Lamenty Tłumu, Oraz Imbecylem Demonstrującym Ignorancję, Ogarniającym Tylko Alfabet.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Moze po porstu limited bez lordów :P
RIP
Ziemko pisze:Ja Robert Mrozek kajam się przed Wami wszystkimi, zrobiłem błąd, chcemy bardzo wygrać, ale nie zrobiliśmy tego umyślnie, padamy na kolana - WYBACZCIE

Zablokowany