Pardoxal Empires! - 27.06.09 Wa-wa - Jest regulamin!

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Harry101
Mudżahedin
Posty: 319
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Re: Pardoxal Empires! - druga część kampanii - 27.06.09 Wa-wa

Post autor: Harry101 »

B(małe pkt)

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

a

Awatar użytkownika
czreq
Mudżahedin
Posty: 224
Lokalizacja: Warszawka

Post autor: czreq »

A ;)

Dobra, jeśli chodzi o przyjmowanie zgłoszeń, to będzie to wyglądało mniej więcej w ten sposób - osoby z poprzedniej kampanii maja pierwszeństwo w dostaniu się na listę uczestników, jednak jeżeli nie zgłoszą się najpóźniej na dwa tyg. przed turniejem - tracą swoje przywileje. Postaramy się przy tym zwiększyć liczbę uczestników o tyle, o ile się będzie dało, chociaż Paradox nie daje nam jeszcze zbyt dużych możliwości... ale niedługo (razem z przenosinami) się to, na szczęście, zmieni ;)

Kuba jak zwykle tutaj podjudza tłum do ciśnięcia organizatorów :P Chłopaki, wrzućcie se na luz... ;p Jak nas za bardzo ściśniecie, to pod wasza presją urodzimy jakieś dziwaczne zasady i nie będzie fajnej kampanii [-X

No a tura do ligi tam razem zgłosimy w terminie :D I na pewno jako drużynówkę.
/ed. właściwie to już go zgłosiłem... później bym pewnie zapomniał ;p

pzdr.
Moja galeria -> klik ;)

Awatar użytkownika
Matej
Chuck Norris
Posty: 488
Lokalizacja: Bastion / Bazyliszek

Post autor: Matej »

B! Bardzo ciekawa koncepcja. I wyjątkowa, przez co tym bardziej pasuje do tej kampanii.

Chyba żeby grać po przykladowo 1800 punktów, a ostatnią bitwę zagrać połączonymi siłami, w parach...

Awatar użytkownika
Kubcio
Oszukista
Posty: 810
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: Kubcio »

Niech strace: B. Mam tylko pytanie, czy wzrost armii to są punkty dodane do poprzedniej armii czy zupełnie nowa rozpiska. I tak: czy moge w armii tej na 2k mniejszej wystawić arcylektora, a w tej większej zamienić go na generała na gryfie? To by było fajne, można by tak fluffowo podciągnąć, że to są różne armie tego samego królestwa walczące na różnych frontach.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ale Ty komplikujesz życie... ;-) jeszcze nie wiadomo czy ta opcja wygrała a Ty zasypujesz już organizatorów pytaniami..

jak organizatorzy zamieszczą pełne zasady to będzie wiadomo czym i jak grać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

zdecydowanie a
Obrazek
Highborn Elves Only!

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

wersja "a" plus dodatki za tereny zdobyte w poprzedniej części
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr P.
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Piotr P. »

a
Skupuje 5 edycyjne modele Bretończyków.

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Ale nudni jesteście -przecież wszystkie turnieje niemal to 3 takie same bitwy na 2000+coś tam ;P

No ale głos ludu to głos boga, będzie zatem 2100pts bazy we wszystkich 3 bitwach ;)
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." ;)

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Cyel to w zasadzie raczej wina przyzwyczajenia. Wiadomo, że ludzie intyicyjnie boją się czegoś nowego, nawet jeśli nowe oznacza lepsze. Sam jestem tego przykładem zresztą bo głosowałem za A.

Taki wynik zatem łatwo było przewidzieć. Stąd radzę poprostu narzucić format "B". Napewno gorsze od standardowych turniejów to nie jest, a bardzo urozmaica gre. W przypadku wprowadzania nowości lepiej nie liczyć na głos ludu - a poprostu zapodać taki format w rulespacku.

Awatar użytkownika
Embir
Oszukista
Posty: 791
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Embir »

Cyel pisze:Ale nudni jesteście -przecież wszystkie turnieje niemal to 3 takie same bitwy na 2000+coś tam ;P
Nie głosowałem na opcję B po prostu z wygody, bo nie za bardzo chciałoby mi się targać więcej figurek a rozpy przy takiej rozciągłości punktowej różniłyby się znacząco. Na pewno decydującą nie była kwestia przyzwyczajenia czy lęku przed czymś nowym. :wink:
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Ogólny zarys pól spec i artefaktów. Jeśli będziecie mieć rozsądne komentarze to chętnie je uwzględnię ;)

Ludzie

Akademia -jak była, ale 2 bonusy na grę
Tunele -jak były
?

Artefakt -pas Ogrów (które kiedyś rządziły tą krainą ;P) +2S dla bohatera

Elfy

Sanktuarium -jak było
Nekropolis -jak było
Polana Tancerzy Wojny - 1 oddzial wybiera bonus w close-combacie co turę jak Wardancerzy -+1S / +1A/ ward 6+

Artefakt -

Podziemie

Gildia Zabójców - oddziałowuje na jednego wrogiego bohatera przed bitwą. D6. 1- -1W, 2-3 -wchodzi na pole bitwy w 2 turze na 3+ w 3 automatycznie, 4,5 - traci 1S, 1 A, 1Lv (jesli ma), 6 -jeden losowy mag.przedmiot/run/umiejętność nie dziala

Artefakt - Sakwa spaczenia -bohater i towarzyszący oddzial ma +1S, ataki magiczne i poisoned (dotyczny i close combatu i strzelania). Nie można spaczeniować mag. broni.

Ożywieńcy

Całun Mroku - -1d3 do wrogiej szarży. Raz na turę, wyczerpuje się w 1 turze na 1, w drugiej na 1-2, w trzeciej na 1-3 itd.

Artefakt -palec Nagasha. Bohater może dodać 1 oczko do wyniku na kazdej użytej przez siebie kostce Powera (po prostu przestawia kostkę o 1 w górę). Może uniknąć miscastu/spowodować IF. Potem rzuca tyloma koścmi ile wyników zmienił -każda 1 to 1W bez jakichkolwiek saveów.


Chaos


Komnata Tysiaca Luster - jak było, ale działa tylko dla oddziałów którym towarzyszy bohater lub champion (tylko dowódcy dostają lustra)
?

Artefakt - ?


Fajnie byłoby osiągnąć efekt, w którym słabsze pod względem wielkości armii Królestwa miałyby silniejsze bonusy.


Scenariusze
1 -Czas wilków i zimy -każdy oddział będący w lesie na poczatku swojej fazy ruchu otrzymuje d3+1 hitów z S3. Oddziały z umiejętnością poruszania sie bez przeszkód po lesie (ale konkretnie po lesie, nie po kazdym terenie trudnym) mogą uniknąć tych hitów na jesli rzucą 3+
2- Sabotaż -szpiedzy próbują wykraść najpotężniejszą broń przeciwnika, kapłani i czarnoksiężnicy wykonują rytuały mające odebrać wrogom ich moc. Na początku bitwy obaj gracze prezentują sobie rozpiski i każdy wybiera z rozpiski przeciwnika 1 magiczny przedmiot / runę / bloodline / daemonic gift itp, który nie działa w tej bitwie. Można sabotowac również wrogi Artefakt.
3 - ?
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." ;)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Artefakt ożywieńców jest przegiety, dwie IFKi na turę wchodzą i rana tylko na 1. To troszkę za mocne. Rana na 4+ albo na 1+ ale nie mozna spowodować IF ani anulować miscasta.


Pierwszy scenariusz jest po to żeby WElfy nie przyjechały na turniej czy jak?


Reszta bardzo fajna.
Obrazek

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Grałem z WE naprawdę wiele razy od 5ed i uważam,że strasznie wyolbrzymiasz ich uzależnienie od lasów. Częściej spotykałem zawsze skitrane po lasach Imperium czy HE, bo to one miały czary bez LOS ;P

A scenariusz jest po to,żeby walczyć a nie się kitrać magami i turlać PD ;P Zresztą to tylko 1 scenariusz...
Artefakt ożywieńców jest przegiety, dwie IFKi na turę wchodzą i rana tylko na 1. To troszkę za mocne. Rana na 4+ albo na 1+ ale nie mozna spowodować IF ani anulować miscasta.
Pamiętaj,że chcemy dać skopanym undeadom szansę;) Ale faktycznie można obniżyć moc artefaktu -może trzeba przerzucić wszystkie kości użyte do rzucenia czaru w którym zrobiliśmy IF/uniknęliśmy miscasta i na jedynkach są rany?
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." ;)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ja gram welfami od 5 edycji i zawsze kitrałem się po lasach. Wszystkie czary z loren są bez LOS, i mało kto grając przeciwko WE będzie wystawiał magów w lesie, a nawet jeśli by o tym myślał taki scenariusz go skutecznie do tego zniechęci, co na korzyść WE raczej nie będzie. To może w takim razie walczmy z artylerią na górkach i niech oddziały na górce dostają k3 z siłą 3? Pomysł w tym samym guście - czyli wyjątkowo niefajny w porównaniu z całą resztą, za którą szacun. :wink:
Obrazek

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

No, ok, pokombinujemy z tym zatem :) A jakieś pomysły na brakujące pola/artefakty?

Artefakty (alternatywnie do wykorzystania jako pomysły na pola)


Elfy - Korona cierni. Oddziały w kontakcie z bohaterem noszącym koronę przerzucają udane wardy/ regeneracje.

Chaos - artefakt-Czaszka z obsydianu. Posiadacz czaszki daje MR2 przeciw czarom rzucanym na cele w 6" od niego ( również czarom obszarowym czy kierowanym na punkt na stole -np wskrzeszenia)
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." ;)

Awatar użytkownika
Harry101
Mudżahedin
Posty: 319
Lokalizacja: Nemezis Warszawa

Post autor: Harry101 »

1 scenariusz jest po prostu głupi... ot moja opinia... można zrobić, że po lasach biegają głodne wilków i wszyscy są zestresowani i mają -2 do casta i -1ld i magowie z lasów wyjdą, Jeśli nie posiadają przynajmniej 15+US, ale ranienie po lasach w bitwie WE vs. breta daje 95% szans na wygraną brety.

Artefakt Undeadów jest chory. Ludzki jest mocny, ale nie wygrasz na nim samym gry. Podziemie ma wykozaczony w kosmos, ale dla wszystkich armii poza szczurami jakie znajda się w sojuszu, bo skaveny nie mają na tyle dobrych jednostek by im to dużo dawało, dlatego też uważam, ze nie jest przegięty. Ale VC to już totalna masakra. VC lord z summon ghuls i master of the black arts, staffem +1 do casta i dispela i periaptem... wyciąga do 8 kości.... i leczy/dożywia wszystko na 2+ z jednej kości. już widzę te ghule 3-4 oddziały które w rundę stają się z 10 osobowych jakieś 17 osobowe. a jak dostanie ranę... normalnie straszne:) rzuci sobie leczenie na siebie, które też mu z jednej kości wchodzi na 2+:)... szansa rzucenia IFki z 2 kości z 2,7% zwiększa się do 11.1%, a w przypadku 3 kości z 7,4% do 26%... czary typu wind of undead wchodzące na 12+ można spokojnie ryzykować z 3 kości... bo to niewielkie w sumie ryzyko. a nawet jak ktoś postanowi jak człowiek rzucić wind of undead z 4 kości.... to ma na IF szansę bagatela 38% :) szansa, ze mu nie wyjdzie ten czar z 4 kości to około 2%. Mag z book of hoeth ma mniejsze szansę na IFkę. To jest chore.

[edit: Mag z książką nie ma mniejszych szans na IFkę(37% z 3 kości), ale płaci za nią 100pkt i daje ona mu tylko ifki, a nie wrzuty na 2+ czarów z jednej kości.]
Ostatnio zmieniony 1 cze 2009, o 15:24 przez Harry101, łącznie zmieniany 1 raz.

Cyel
Oszukista
Posty: 821

Post autor: Cyel »

Jakby co to jestem bardzo otwarty na alternatywne propozycje ;)
"There is a pervasive attitude in Warhammer that "one shouldn't bring a knife to a gunfight." The whole reason that Rambo is a badass is because he indeed brings a knife to a gunfight, and still wins." ;)

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Kuba, minimalny wymagany rzut żeby wyszedł jakikolwiek czar to 3+, wiec na 2+ nic nikt nie dożywi. Nie żebym się z Tobą nie zgadzał w kwestii przegiętości, ale warto takie rzeczy wiedzieć.
Obrazek

ODPOWIEDZ