Dyskusja o balancing patchu

Rozwój i dyskusje na temat rozwiązań przywracających grze balans.

Moderator: Barbarossa

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Re: Dyskusja o balancing patchu

Post autor: Żaba »

ale to zainteresowanie VC i Demonami bierze się z prostego faktu że gra nimi wiecej graczy niż pozostałymi łącznie :wink:

Ż.

Kal_Torak
Masakrator
Posty: 2828

Post autor: Kal_Torak »

Żaba pisze:ale to zainteresowanie VC i Demonami bierze się z prostego faktu że gra nimi wiecej graczy niż pozostałymi łącznie :wink:

Ż.
Możliwe, ale to wciąż nie do końca uczciwe względem tych "pozostałych" ;)

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Kiedy można się spodziewać premiery Balancing Patch'a v 1.03? :)

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jak go skonczymy ;)

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

a nie dało by sie trochę wcześniej ? prrrrooossssszzzzzzęęęęęęę [-o<

:wink:

Ż.

Tomash
Spaministrator
Posty: 7885
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Tomash »

95 stron... całe podforum dla BP+R Wam nie wystarcza, musicie męczyć ten biedny temat?

(który zostanie zamknięty najdalej za 3-4 strony, więc lepiej się wynoście ;) )
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny :mrgreen:
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

BP zlikwidował wymóg 6" przy impaktach dla ogrów. Czy przedmiot/przedmioty które wprost odwołują się do tej zasady (czyli wymagają tego dystansu, by przy szarży dać jakiś tam efekt) na BP działają już bez konieczności przebycia ponad 6" czy jednak nadal tak?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

podaj opis przedmiotu to powiem

Awatar użytkownika
Oni No Maćko
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz

Post autor: Oni No Maćko »

Tak z pamięci to "jeśli ogr szarżuje 6" lub więcej, to jego unit s. wynosi 6 a impakty są AP"

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Jak dla mnie w takowym momencie powinno byc ze zawsze dziala

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Taki cytacik: żadna z armii nie może powtórzyć jednostki rare. Armia może powtórzyć jednostkę
rare, jeżeli nie będzie powtarzała żadnej jednostki special. W żadnym wypadku nie
można powtórzyć następujących jednostek: treeman, hydra, steam tank, flamery,
wraithy, hellcannon."
Czyli mogę zrobić tak: wezmę 1 unit black knight,batki,grevki, duchy i dwa varghulfe albo dwa black couche?

Arbaal
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Arbaal »

Możesz :)

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14645
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Troche nekromancja, ale temat wydaje mi sie odpowiedni, wiec nie bede zakladal nowego.

Czy LS moglaby ujawnic rabka tajemnicy w ktorym kierunku zmierza nastepny BP? W rynsztoku pisalem juz o tym, ale pozwole sobie powtorzyc, ze bardzo chetnie widzialbym powolny powrot do limited. Nowe armie, jak lizaki i szczury nie odstaja chyba az tak bardzo poziomem od VC, DE, DoCh, zeby konieczne bylo podtrzymywanie ograniczen tych drugich - zwlaszcza, ze te pierwsze ominely w duzym stopniu ograniczenia.

IMO spokojnie wampiry moglyby przerzucac popychaczke, DE wystawiac 4x cienie, a maly bladek moglby posuwac z ikona. Jakos sie tak porobilo, ze kolejne wersje BP spowodowaly ujednolicenie rozpisek (zwlaszcza w obrebie mojej armii, ale podobne cechy dostrzegam rowniez w przypadku demonow).

Z rozsadnych ograniczen wymienilbym na pewno ograniczenie oddzialow latajacych i znakomite ograniczenia magii. Nie wiem, czy jestesmy gotowi na 2x wraithy i 2x flamery, ale mysle, ze przydaloby sie to potestowac.

Chocby ze wzgledu na urozmaicenie bitew, ktore obecnie toczymy.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

IMO spokojnie wampiry moglyby przerzucac popychaczke, DE wystawiac 4x cienie, a maly bladek moglby posuwac z ikona. Jakos sie tak porobilo, ze kolejne wersje BP spowodowaly ujednolicenie rozpisek (zwlaszcza w obrebie mojej armii, ale podobne cechy dostrzegam rowniez w przypadku demonow).
wtedy battle zmienilby sie na gre z 15 armiami (no dobra 10) na gre 4 armiami ;)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

A co z resztą armii? Wogóle już mają się nie bawić?

Fakt, gram plewną armią. Ale od czasu do czasu jedne wraty/flamery ubiję. 2 oddziały dowolnej z tych jednostek zamiatają po prostu nie z tej ziemi takie armie jak moja (i nie tylko...).

BP jest ogólnie bardzo ok. Teraz po prostu należałoby przyciać w odpowiednim stopniu lizaki. I patrzeć na szczury - niewiadomo co się z nich wylęgnie, ale potencjał chyba jest.

Kacper chyba już zapomniałeś jak to jest grać nie topową armią i jak to jest grać bez ograniczania głupoty GW. Zagraj orkami z nieograniczonymi demonami/VC to wyplujesz te słowa.

EDIT: Shinux mnie wyprzedził ;)

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

Kołata pisze: Fakt, gram plewną armią. Ale od czasu do czasu jedne wraty/flamery ubiję. 2 oddziały dowolnej z tych jednostek zamiatają po prostu nie z tej ziemi takie armie jak moja (i nie tylko...).
high elfy tez;]

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Oi,
Wiem, ze rozwazane jest wzmocnienie Orkow poprzez danie im slotow jak HElfom.
Na Da Warpath, ktos rzucil taki pomysl, mnie wydal sie ciekawy, ze jednostki Orkow sa Stubborn, jesli przewazaja liczebnoscia 2:1. Dosc mocne, i zmieniajace zupelnie armie. Moze by to przetestowac? Chyba, ze jest to za bardzo ingerujace w rozgrywke.
Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Jak widać szykują się zmiany w BP. W związku z tym mam pytanie, czy są szanse na zmianę kompozycji slotowej O&G wg schemtu który proponowaliśmy? (dla przypomnienia - sloty jak u HE, max połowa slotów na maszyny, mengile liczą się jako maszyna). Oczywiście w połączeniu ze zmianami jakie już weszły, bo trzeba przyznać że ten stary quell i 2 charioty na slot to naprawdę udane zmiany.

Po ostatnim masterze utwierdziłem się tylko w przekonaniu, że cory w O&G to mega plew. Klocki są słabe same z siebie, a fasty w dzisiejszych czasach są w zasadzie niegrywalne. Pozatym nic w corach nie ma. Tylko snoty, ale one nawet core nie zajmują :wink:
Z drugiej strony specjale i rary dają radę, ale tylko w odpowiedniej ilości, której nie da się osiągnąć, bo niezależnie od wszystkiego połowa lub więcej slotów idzie na nieodzowne maszynki.

Byłoby super :) Wtedy już spokojnie możnaby pogrywać turniejowo, a chyba o to chodzi :)

Pozdrawiam całą LS :D

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

czy są szanse na zmianę kompozycji slotowej O&G wg schemtu który proponowaliśmy
Są. Rozważamy też inne opcje.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No to bomba! :D Czekam z niecierpliwością.


Jakby to weszło, to pierdziele pożyczanie innych armii na mastery, tylko maluję/remontuję swoją i jazda :twisted:

ODPOWIEDZ