Dyskusja o balancing patchu
Moderator: Barbarossa
Re: Dyskusja o balancing patchu
ale to zainteresowanie VC i Demonami bierze się z prostego faktu że gra nimi wiecej graczy niż pozostałymi łącznie
Ż.
Ż.
Kiedy można się spodziewać premiery Balancing Patch'a v 1.03?
95 stron... całe podforum dla BP+R Wam nie wystarcza, musicie męczyć ten biedny temat?
(który zostanie zamknięty najdalej za 3-4 strony, więc lepiej się wynoście )
(który zostanie zamknięty najdalej za 3-4 strony, więc lepiej się wynoście )
Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
BP zlikwidował wymóg 6" przy impaktach dla ogrów. Czy przedmiot/przedmioty które wprost odwołują się do tej zasady (czyli wymagają tego dystansu, by przy szarży dać jakiś tam efekt) na BP działają już bez konieczności przebycia ponad 6" czy jednak nadal tak?
- Oni No Maćko
- Chuck Norris
- Posty: 522
- Lokalizacja: XIII Kohorta, Bydgoszcz
Tak z pamięci to "jeśli ogr szarżuje 6" lub więcej, to jego unit s. wynosi 6 a impakty są AP"
Jak dla mnie w takowym momencie powinno byc ze zawsze dziala
Taki cytacik: żadna z armii nie może powtórzyć jednostki rare. Armia może powtórzyć jednostkę
rare, jeżeli nie będzie powtarzała żadnej jednostki special. W żadnym wypadku nie
można powtórzyć następujących jednostek: treeman, hydra, steam tank, flamery,
wraithy, hellcannon."
Czyli mogę zrobić tak: wezmę 1 unit black knight,batki,grevki, duchy i dwa varghulfe albo dwa black couche?
rare, jeżeli nie będzie powtarzała żadnej jednostki special. W żadnym wypadku nie
można powtórzyć następujących jednostek: treeman, hydra, steam tank, flamery,
wraithy, hellcannon."
Czyli mogę zrobić tak: wezmę 1 unit black knight,batki,grevki, duchy i dwa varghulfe albo dwa black couche?
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14645
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Troche nekromancja, ale temat wydaje mi sie odpowiedni, wiec nie bede zakladal nowego.
Czy LS moglaby ujawnic rabka tajemnicy w ktorym kierunku zmierza nastepny BP? W rynsztoku pisalem juz o tym, ale pozwole sobie powtorzyc, ze bardzo chetnie widzialbym powolny powrot do limited. Nowe armie, jak lizaki i szczury nie odstaja chyba az tak bardzo poziomem od VC, DE, DoCh, zeby konieczne bylo podtrzymywanie ograniczen tych drugich - zwlaszcza, ze te pierwsze ominely w duzym stopniu ograniczenia.
IMO spokojnie wampiry moglyby przerzucac popychaczke, DE wystawiac 4x cienie, a maly bladek moglby posuwac z ikona. Jakos sie tak porobilo, ze kolejne wersje BP spowodowaly ujednolicenie rozpisek (zwlaszcza w obrebie mojej armii, ale podobne cechy dostrzegam rowniez w przypadku demonow).
Z rozsadnych ograniczen wymienilbym na pewno ograniczenie oddzialow latajacych i znakomite ograniczenia magii. Nie wiem, czy jestesmy gotowi na 2x wraithy i 2x flamery, ale mysle, ze przydaloby sie to potestowac.
Chocby ze wzgledu na urozmaicenie bitew, ktore obecnie toczymy.
Czy LS moglaby ujawnic rabka tajemnicy w ktorym kierunku zmierza nastepny BP? W rynsztoku pisalem juz o tym, ale pozwole sobie powtorzyc, ze bardzo chetnie widzialbym powolny powrot do limited. Nowe armie, jak lizaki i szczury nie odstaja chyba az tak bardzo poziomem od VC, DE, DoCh, zeby konieczne bylo podtrzymywanie ograniczen tych drugich - zwlaszcza, ze te pierwsze ominely w duzym stopniu ograniczenia.
IMO spokojnie wampiry moglyby przerzucac popychaczke, DE wystawiac 4x cienie, a maly bladek moglby posuwac z ikona. Jakos sie tak porobilo, ze kolejne wersje BP spowodowaly ujednolicenie rozpisek (zwlaszcza w obrebie mojej armii, ale podobne cechy dostrzegam rowniez w przypadku demonow).
Z rozsadnych ograniczen wymienilbym na pewno ograniczenie oddzialow latajacych i znakomite ograniczenia magii. Nie wiem, czy jestesmy gotowi na 2x wraithy i 2x flamery, ale mysle, ze przydaloby sie to potestowac.
Chocby ze wzgledu na urozmaicenie bitew, ktore obecnie toczymy.
wtedy battle zmienilby sie na gre z 15 armiami (no dobra 10) na gre 4 armiamiIMO spokojnie wampiry moglyby przerzucac popychaczke, DE wystawiac 4x cienie, a maly bladek moglby posuwac z ikona. Jakos sie tak porobilo, ze kolejne wersje BP spowodowaly ujednolicenie rozpisek (zwlaszcza w obrebie mojej armii, ale podobne cechy dostrzegam rowniez w przypadku demonow).
A co z resztą armii? Wogóle już mają się nie bawić?
Fakt, gram plewną armią. Ale od czasu do czasu jedne wraty/flamery ubiję. 2 oddziały dowolnej z tych jednostek zamiatają po prostu nie z tej ziemi takie armie jak moja (i nie tylko...).
BP jest ogólnie bardzo ok. Teraz po prostu należałoby przyciać w odpowiednim stopniu lizaki. I patrzeć na szczury - niewiadomo co się z nich wylęgnie, ale potencjał chyba jest.
Kacper chyba już zapomniałeś jak to jest grać nie topową armią i jak to jest grać bez ograniczania głupoty GW. Zagraj orkami z nieograniczonymi demonami/VC to wyplujesz te słowa.
EDIT: Shinux mnie wyprzedził
Fakt, gram plewną armią. Ale od czasu do czasu jedne wraty/flamery ubiję. 2 oddziały dowolnej z tych jednostek zamiatają po prostu nie z tej ziemi takie armie jak moja (i nie tylko...).
BP jest ogólnie bardzo ok. Teraz po prostu należałoby przyciać w odpowiednim stopniu lizaki. I patrzeć na szczury - niewiadomo co się z nich wylęgnie, ale potencjał chyba jest.
Kacper chyba już zapomniałeś jak to jest grać nie topową armią i jak to jest grać bez ograniczania głupoty GW. Zagraj orkami z nieograniczonymi demonami/VC to wyplujesz te słowa.
EDIT: Shinux mnie wyprzedził
Oi,
Wiem, ze rozwazane jest wzmocnienie Orkow poprzez danie im slotow jak HElfom.
Na Da Warpath, ktos rzucil taki pomysl, mnie wydal sie ciekawy, ze jednostki Orkow sa Stubborn, jesli przewazaja liczebnoscia 2:1. Dosc mocne, i zmieniajace zupelnie armie. Moze by to przetestowac? Chyba, ze jest to za bardzo ingerujace w rozgrywke.
Wiem, ze rozwazane jest wzmocnienie Orkow poprzez danie im slotow jak HElfom.
Na Da Warpath, ktos rzucil taki pomysl, mnie wydal sie ciekawy, ze jednostki Orkow sa Stubborn, jesli przewazaja liczebnoscia 2:1. Dosc mocne, i zmieniajace zupelnie armie. Moze by to przetestowac? Chyba, ze jest to za bardzo ingerujace w rozgrywke.
Jak widać szykują się zmiany w BP. W związku z tym mam pytanie, czy są szanse na zmianę kompozycji slotowej O&G wg schemtu który proponowaliśmy? (dla przypomnienia - sloty jak u HE, max połowa slotów na maszyny, mengile liczą się jako maszyna). Oczywiście w połączeniu ze zmianami jakie już weszły, bo trzeba przyznać że ten stary quell i 2 charioty na slot to naprawdę udane zmiany.
Po ostatnim masterze utwierdziłem się tylko w przekonaniu, że cory w O&G to mega plew. Klocki są słabe same z siebie, a fasty w dzisiejszych czasach są w zasadzie niegrywalne. Pozatym nic w corach nie ma. Tylko snoty, ale one nawet core nie zajmują
Z drugiej strony specjale i rary dają radę, ale tylko w odpowiedniej ilości, której nie da się osiągnąć, bo niezależnie od wszystkiego połowa lub więcej slotów idzie na nieodzowne maszynki.
Byłoby super Wtedy już spokojnie możnaby pogrywać turniejowo, a chyba o to chodzi
Pozdrawiam całą LS
Po ostatnim masterze utwierdziłem się tylko w przekonaniu, że cory w O&G to mega plew. Klocki są słabe same z siebie, a fasty w dzisiejszych czasach są w zasadzie niegrywalne. Pozatym nic w corach nie ma. Tylko snoty, ale one nawet core nie zajmują
Z drugiej strony specjale i rary dają radę, ale tylko w odpowiedniej ilości, której nie da się osiągnąć, bo niezależnie od wszystkiego połowa lub więcej slotów idzie na nieodzowne maszynki.
Byłoby super Wtedy już spokojnie możnaby pogrywać turniejowo, a chyba o to chodzi
Pozdrawiam całą LS