2500 Lizaki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

2500 Lizaki

Post autor: Karol J »

1 Slann Mage-Priest @ 565 Pts
General; Fourth; Magic Level 4; Battle Standard
Totem of Prophecy [75]
Plaque of Dominion [50]
Divine Plaque of Protection [50]

1 Skink Priest @ 130 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Quetzl
Dispel Scroll [25]

1 Skink Priest @ 130 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Quetzl
Dispel Scroll [25]

1 Skink Priest @ 140 Pts
Magic Level 2; Lore of Death; Quetzl
Diadem of Power [35]

16 Temple Guard @ 341 Pts
Halberd; Shield; Standard, Champion
War Banner [25]

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Blowpipe

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

10 Skink Skirmishers @ 65 Pts
Quetzl; Javelin; Shield

3 Kroxigors @ 174 Pts
Great Weapon

3 Kroxigors @ 174 Pts
Great Weapon

3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts

3 Salamander Hunting Packs @ 195 Pts

Casting Pool: 13
Dispel Pool: 8
Models in Army: 120
Total Army Cost: 2499
Ostatnio myślałem nad armią bardziej nastawioną na wykańczanie przeciwnika z dystansu niż w CC i stworzyłem coś takiego. Slann jest 4 generacji z dwóch powodów: Żeby mieć lepszą obronę magiczną i żeby mieć dwa sloty rare wolne a co za tym idzie wziąść 6 salek (w armii strzelającej to ważny unit). Jednak co za tym idzie musiałem zrezygnować z biegacza, co wydaje mi się jednak niewielką stratą ponieważ w tej armii jest mało potrzebny.

Tak więc mamy bardzo mocne strzelanie. 70 skinków i 6 salek. Tylko 20 skinków ma blowpipy (reszta to javeliny). Ta 20 od razu ustawia się na jakieś duże cele typu smoki itp. Ponieważ to sacred host of quetzl to javeliny&shieldy robią się bardzo użyteczne (można w HtH z czymś powalczyć). Poza tym ostatnio miałem problemy z powybijaniem jakiś skirmishów :P Szamani ogólnie rzucają po małym pocisku z 2 kości każdy (chyba, że któryś trafi duży pocisk wtedy będzie się myślało :) ). Slann też prawdopodobnie będzie rzucał 4 małe pociski z 2 kości każdy i znowu chyba że mu sie trafi jakiś duży. Na to co dojdzie do walki czekać będzie klocek TG z +7CR na start oraz kroxy na flankach. Co o tym sądzicie ?

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4287
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Rozpa niebyt mi się podoba. Jeśli miałbyś się nastawić na wykańczasnie z dystansu to lepiej wsadzić terki. może zrób tak: wywal jedne skinki i kroxy, wsadź 4 terki oraz 4-tego kroxa.

również można pomyśleć nad ywaleniem jednych skinków i zwiększeniem TG do 20
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Dawid
Chuck Norris
Posty: 603
Lokalizacja: Pomiechówek [*]

Post autor: Dawid »

Imo rozpa swietna choc ja teraz wole slanna bez obstawy, ale jezeli jest taki koncept to super ,jestem za czworka kroxow, ale 3 daja rade i lepiej sprawdza sie od terkow, gdyz przeciwnik bedzie bal sie podejsc, a tyle TG wystarczy oni i tak sa mocni no i magia porzadna szczegolnie, ze to quetzl to jest duzo czarow ofensywnych
PS.zastanow sie czy lepiej nie bedzie dac wiecej plujek :wink:
Pozdro!!

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Kroxy a także upgarde Slanna do 2 gen i wywalenie szamana i salek (ciągle nad tym myślę) napewno idą na pierwszy ogień jeśli chodzi o zmiany w armii, jednak ze zmianami poczekam do jakichś gier testowych chyba.

Co do plujek to normalnie daję rzeczywiście więcej plujek. Właściwie to biorę same plujki. Jednak to jest host quetzla i oszczepy tu zyskują bardzo wiele (ten 4+ AS w combacie :) ). Poza tym jak mówię ostatnio skirmish mi za bardzo za skóre zalazł :)

Wiadomo, że 4 kroxów jest mocniejsza od 3 :D Jednak to nie mają być jednostki, które w pojedynkę roznoszą w pył jednostki przeciwnika, tylko jednostki flankujące TG. A siła 7 jest tak czy siak - jak już coś siądzie w TG i kroxy przyjdą od boku to czy to będzie 3 czy 4 kroxy raczej różnicy nie będzie.

ODPOWIEDZ