Wampiry 1k początkuące

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Wampiry 1k początkuące

Post autor: Zeppelin »

Wampir - generał - 195pkt
-awatar śmierci
-mroczny akolita

-krwawa kolczuga Walacha

Wampir- bsb - 210 pkt
-mroczny akolita
-przywołanie ghuli

-słomka
-nagie truchło ( 2+ ochrony pancerza )


19x ghuli 152pkt
14x ghuli 112pkt

2x5 wilkóe 80pkt

3x wright 175 pkt
-banshe

Co o tym myślicie? dobre ułożenie wampirów , wrighty zamienić na varghulfa? da radę
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
4 karabiny
Beast from the East
Posty: 1188
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: 4 karabiny »

Standard.
Nie ma co komentować :wink:

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

czyli wampirki dobrze zrobione?
I believe in Honour.!

keen
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 107

Post autor: keen »

Standard - czytaj:

Co byś nie wystawił i tak pojedziesz większośc, musiałbyś się bardzo postarać żeby kiepską rozpiskę zrobić.. :D

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

a jak konfiguracja mocy wapirycznych i artefaktów?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

Tularian pisze:a jak konfiguracja mocy wapirycznych i artefaktów?
też standard...

;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

czyli wszustko perfect? nie wierzę...
I believe in Honour.!

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Naprawdę dobrze Ci się gra na takie małe punkty kiedy masz oddział, którego wiele armii nie może nawet zranić?

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

no właśnie nie , bo demony mogą i wtedy jest beznadzieja...więc może Varghulf?
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
4 karabiny
Beast from the East
Posty: 1188
Lokalizacja: Moria Green Team

Post autor: 4 karabiny »

ksuM pisze:Naprawdę dobrze Ci się gra na takie małe punkty kiedy masz oddział, którego wiele armii nie może nawet zranić?
Akurat 3 wraciaków dla większości armii nie jest problemem.

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Ja mam jedną uwagę - daj bsb talisman of lycni. Będziesz miał biegacza, a biegacz bsb to zawsze przydatna sprawa.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

nareszczie jakaś rada! a zamiast czego radzisz to wziąść?
I believe in Honour.!

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Tularian pisze:nareszczie jakaś rada! a zamiast czego radzisz to wziąść?
Po prostu skombinuj skądś 10 punktów. Słomka, AS 2+ i Mv 9 kosztują łącznie 50 pkt i wchodzą na jednego wampira. Skądinąd, taki wampir fajnie jakby miał walking death (+1 do CR). Wtedy ma 2 statica i może sam wszarżowywać w różne mniejsze oddziały - na mniejsze punkty rewelacyjny.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

ale nie mam 2lvl czyli mam gorszą magię i mniej ludzików mogę wyczarować... Ale pomysł fajny popróbuję
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
OverlordSlayer
Wałkarz
Posty: 78

Post autor: OverlordSlayer »

Jeden wampir z Dark Acolyte da sobie radę z magią. Drugi mag może co najwyżej rzucać Danse Macabre czy też Gaze Of Nagash, ale najpierw trzeba te zaklęcia wylosować co nie jest pewne. Celem maga jest wbicie tylu ghouli ile to jest możliwe, a możliwość tą ma jedynie pierwszy wampir ze względu na umiejętność Summon Ghouls. Drugi mag tej umiejętności nie ma czyli nie będzie mógł wskrzeszać ghouli ponad limit początkowy więc można wymienić to na Walking Death. 1lvl maga wystarczy mu na Neheka jeśli jakimś trafem pierwszy wampir nie wyrabiał się z leczeniem psów itp bo tutaj raczej chodzi o wypchanie stołu ghoulami.
Jeśli jednak koniecznie chcesz aby magia dominowała w Twojej grze to wymień Avatar Of Death na Summon Ghouls i miłej zabawy :)

Całkiem duże te klocki ghouli (a mają być jeszcze większe) wiec powinno się przyjemnie grać :)
Nie jestem zbytnio przekonany do Upiorów na takie małe punkty, bo jak już wspomniano wiele armii może sobie z nimi bez problemu poradzić. Jeśli już to atakować małe oddziały, maszyny, postacie itp oraz straszyć wszystkich naokoło.
Alternatywą dla upiorów może być Nekromanta na Corpse Cart i tutaj do wyboru albo bonus do wskrzeszania (Unholy Lodestone) albo utrudnianie życia innym magom (Balefire). Nekromancie dajemy zaklęcie Vanhel's Danse Macabre oraz Black Periapt do zachowywania niewykorzystanych kości mocy. Koszt wynosi 175pkt tak jak za Twój oddział upiorów. Pamiętajmy, żeby Corpse Cart trzymać blisko naszych oddziałów aby móc rzucać Miasma of Deathly Vigour.
To jest oczywiście tylko propozycja. Nie wpuszczaj upiorów w duże oddziały i sprawdź czy sprawują się w takiej ilości czy też lepiej zmienić na coś innego.

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

dobra z drugim wampirkiem pokombinuję.... Chyba ten Vargulf będzie najlepszą opcją ...tak mi się wydaje
Dzięki :) pozzdro
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

nie koniecznie, myśle, że te wraity są dosć kiepskie bo mają banse, więc w walce zbyt malo zrobią 2 wraity, zamień banszete na jednego, utnij pare ghouli i daj czwartego, wtedy już mają sile uderzenia.

A ja bym inaczej wampiró poskladal, na jednym dal Helmik i black periapta (ten co ma przywolywanie ghouli i level)
A drugiego dowolnie, taki biegacz BSB jest świetną opcją na takie punkty.
I w jednej jednsotce ghouli czempion, bo Ci szybko wyciągnie ktoś gienka i papa.
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

wrighty boję się wystawić jako rozpe na każdą armię ,gdyż myślę że trudnym przeciwnikiem są demony...ale za to jak mogą przywalić innym armią :twisted: ten hełmik mnie mało przekonuje
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

helmik obok drakenhoffa to największe z przegieć VC jesli chodzi o magic itemy.

NAgle takie ghoule mają 6WS, same trafiają na 3+ praktycznie większosć i są trafiane na 4+, zamiast na 3+, nie mówiąc co to robi na wraciakach...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Kosa pisze:helmik obok drakenhoffa to największe z przegieć VC jesli chodzi o magic itemy.

NAgle takie ghoule mają 6WS, same trafiają na 3+ praktycznie większosć i są trafiane na 4+, zamiast na 3+, nie mówiąc co to robi na wraciakach...
Dokładnie . Mnie to jeszcze denerwują wampirze moce , z tym też przesadzili ostro .

@Tularian bierz hełm , bo to dobre , a w walce z demonami tylko Ci pomoże .

ODPOWIEDZ