Wampiry 1k początkuące
Wampiry 1k początkuące
Wampir - generał - 195pkt
-awatar śmierci
-mroczny akolita
-krwawa kolczuga Walacha
Wampir- bsb - 210 pkt
-mroczny akolita
-przywołanie ghuli
-słomka
-nagie truchło ( 2+ ochrony pancerza )
19x ghuli 152pkt
14x ghuli 112pkt
2x5 wilkóe 80pkt
3x wright 175 pkt
-banshe
Co o tym myślicie? dobre ułożenie wampirów , wrighty zamienić na varghulfa? da radę
-awatar śmierci
-mroczny akolita
-krwawa kolczuga Walacha
Wampir- bsb - 210 pkt
-mroczny akolita
-przywołanie ghuli
-słomka
-nagie truchło ( 2+ ochrony pancerza )
19x ghuli 152pkt
14x ghuli 112pkt
2x5 wilkóe 80pkt
3x wright 175 pkt
-banshe
Co o tym myślicie? dobre ułożenie wampirów , wrighty zamienić na varghulfa? da radę
I believe in Honour.!
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Standard.
Nie ma co komentować
Nie ma co komentować
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
Akurat 3 wraciaków dla większości armii nie jest problemem.ksuM pisze:Naprawdę dobrze Ci się gra na takie małe punkty kiedy masz oddział, którego wiele armii nie może nawet zranić?
Po prostu skombinuj skądś 10 punktów. Słomka, AS 2+ i Mv 9 kosztują łącznie 50 pkt i wchodzą na jednego wampira. Skądinąd, taki wampir fajnie jakby miał walking death (+1 do CR). Wtedy ma 2 statica i może sam wszarżowywać w różne mniejsze oddziały - na mniejsze punkty rewelacyjny.Tularian pisze:nareszczie jakaś rada! a zamiast czego radzisz to wziąść?
- OverlordSlayer
- Wałkarz
- Posty: 78
Jeden wampir z Dark Acolyte da sobie radę z magią. Drugi mag może co najwyżej rzucać Danse Macabre czy też Gaze Of Nagash, ale najpierw trzeba te zaklęcia wylosować co nie jest pewne. Celem maga jest wbicie tylu ghouli ile to jest możliwe, a możliwość tą ma jedynie pierwszy wampir ze względu na umiejętność Summon Ghouls. Drugi mag tej umiejętności nie ma czyli nie będzie mógł wskrzeszać ghouli ponad limit początkowy więc można wymienić to na Walking Death. 1lvl maga wystarczy mu na Neheka jeśli jakimś trafem pierwszy wampir nie wyrabiał się z leczeniem psów itp bo tutaj raczej chodzi o wypchanie stołu ghoulami.
Jeśli jednak koniecznie chcesz aby magia dominowała w Twojej grze to wymień Avatar Of Death na Summon Ghouls i miłej zabawy
Całkiem duże te klocki ghouli (a mają być jeszcze większe) wiec powinno się przyjemnie grać
Nie jestem zbytnio przekonany do Upiorów na takie małe punkty, bo jak już wspomniano wiele armii może sobie z nimi bez problemu poradzić. Jeśli już to atakować małe oddziały, maszyny, postacie itp oraz straszyć wszystkich naokoło.
Alternatywą dla upiorów może być Nekromanta na Corpse Cart i tutaj do wyboru albo bonus do wskrzeszania (Unholy Lodestone) albo utrudnianie życia innym magom (Balefire). Nekromancie dajemy zaklęcie Vanhel's Danse Macabre oraz Black Periapt do zachowywania niewykorzystanych kości mocy. Koszt wynosi 175pkt tak jak za Twój oddział upiorów. Pamiętajmy, żeby Corpse Cart trzymać blisko naszych oddziałów aby móc rzucać Miasma of Deathly Vigour.
To jest oczywiście tylko propozycja. Nie wpuszczaj upiorów w duże oddziały i sprawdź czy sprawują się w takiej ilości czy też lepiej zmienić na coś innego.
Jeśli jednak koniecznie chcesz aby magia dominowała w Twojej grze to wymień Avatar Of Death na Summon Ghouls i miłej zabawy
Całkiem duże te klocki ghouli (a mają być jeszcze większe) wiec powinno się przyjemnie grać
Nie jestem zbytnio przekonany do Upiorów na takie małe punkty, bo jak już wspomniano wiele armii może sobie z nimi bez problemu poradzić. Jeśli już to atakować małe oddziały, maszyny, postacie itp oraz straszyć wszystkich naokoło.
Alternatywą dla upiorów może być Nekromanta na Corpse Cart i tutaj do wyboru albo bonus do wskrzeszania (Unholy Lodestone) albo utrudnianie życia innym magom (Balefire). Nekromancie dajemy zaklęcie Vanhel's Danse Macabre oraz Black Periapt do zachowywania niewykorzystanych kości mocy. Koszt wynosi 175pkt tak jak za Twój oddział upiorów. Pamiętajmy, żeby Corpse Cart trzymać blisko naszych oddziałów aby móc rzucać Miasma of Deathly Vigour.
To jest oczywiście tylko propozycja. Nie wpuszczaj upiorów w duże oddziały i sprawdź czy sprawują się w takiej ilości czy też lepiej zmienić na coś innego.
nie koniecznie, myśle, że te wraity są dosć kiepskie bo mają banse, więc w walce zbyt malo zrobią 2 wraity, zamień banszete na jednego, utnij pare ghouli i daj czwartego, wtedy już mają sile uderzenia.
A ja bym inaczej wampiró poskladal, na jednym dal Helmik i black periapta (ten co ma przywolywanie ghouli i level)
A drugiego dowolnie, taki biegacz BSB jest świetną opcją na takie punkty.
I w jednej jednsotce ghouli czempion, bo Ci szybko wyciągnie ktoś gienka i papa.
A ja bym inaczej wampiró poskladal, na jednym dal Helmik i black periapta (ten co ma przywolywanie ghouli i level)
A drugiego dowolnie, taki biegacz BSB jest świetną opcją na takie punkty.
I w jednej jednsotce ghouli czempion, bo Ci szybko wyciągnie ktoś gienka i papa.
helmik obok drakenhoffa to największe z przegieć VC jesli chodzi o magic itemy.
NAgle takie ghoule mają 6WS, same trafiają na 3+ praktycznie większosć i są trafiane na 4+, zamiast na 3+, nie mówiąc co to robi na wraciakach...
NAgle takie ghoule mają 6WS, same trafiają na 3+ praktycznie większosć i są trafiane na 4+, zamiast na 3+, nie mówiąc co to robi na wraciakach...
Dokładnie . Mnie to jeszcze denerwują wampirze moce , z tym też przesadzili ostro .Kosa pisze:helmik obok drakenhoffa to największe z przegieć VC jesli chodzi o magic itemy.
NAgle takie ghoule mają 6WS, same trafiają na 3+ praktycznie większosć i są trafiane na 4+, zamiast na 3+, nie mówiąc co to robi na wraciakach...
@Tularian bierz hełm , bo to dobre , a w walce z demonami tylko Ci pomoże .