Wielki Dracon 2009, 2250pts, 11-12 lipiec 2009
Re: Wielki Dracon 2009, 2250pts, 11-12 lipiec 2009
Ja się pytam co to jest "power of darkness:, że rozpiskę na dużej magiczce i dwóch małych ogranicza o 3 levele. Uzasadnienie: -
-Spójrzcie. Dorobienie 3 kostek na ture, czyli tyle ile ogranicza rozpiska, wychodzi podczas gry rzadko, a i okupione jest szansą na większą szansą na miscasta oraz zranieniem przez nieużyte kostki. Ten . Rzadko to znaczy raz na turę. Na użycie muszę i tak poświęcić 1-2 kostki, aby dostać 2-3-4. Jestem o jakąś ponad kostkę do przodu, ale odliczając szansy na uszkodzenie maga powiedzmy, że jestem lekko ponad kostkę do przodu. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, jaką magią dysponuje DE. Nie mówię, że słaba, lory są bardzo fajne, metal, shadow itp., ale w porównaniu do takich lorów jak (skaweński, wampirzy, demoniczny) to im daleko. Nie należy magii DE zatem bardziej karcić w stopniu przewyższającym tamte.
- Żaden inny magiczny przedmiot tyle nie zjada. Wampir ma skull stuffa, rzuca swoje 7/8 kostek na +1 +1, a jest przycięty z tej racji o 1. 7 kostek na +1 to jest = o 7 większy cast na turę. Ja dorobie sobie d6+0,2 co da mi wynik 3,7 więcej casta. Jak sie to przemnoży przez wszystkie tury to wychodzi 7x6=42, 3,7x6= 22,2. Prawie dwa razy większy wpływ na grę.
- Ograniczenie skull stuffa - 1pd. Ograniczenie power of darkness -3, lub 2 w słabszej rozpisce. Coś tutaj jest nie tak. Nie wspominają, że powinno się to inaczej rozpisać, bo wszystkich zmiennych jest tak dużo, że ciężko zamknąć się w systemie (max 12, coś tam odejmuje o 1, 2 i tyle). Napewno daleko nam do prawdziwego balansu.
- Trochę to zachacza o stary temat dotyczący 20 power diców i strachu przed nim.
Co by nie pisać więcej na ten temat uważam, że power of darkness powinien zabierać 1 PD na turę za armię DE, a nie za każdą magiczkę z osobna. Dorabianie przez 3 magiczki kostek i wyciąganie 20 pd na turę to mit. Kto w niego wierzy, niech tak jak Malal mówił: wkłada dalej zęby pod poduszkę
-Spójrzcie. Dorobienie 3 kostek na ture, czyli tyle ile ogranicza rozpiska, wychodzi podczas gry rzadko, a i okupione jest szansą na większą szansą na miscasta oraz zranieniem przez nieużyte kostki. Ten . Rzadko to znaczy raz na turę. Na użycie muszę i tak poświęcić 1-2 kostki, aby dostać 2-3-4. Jestem o jakąś ponad kostkę do przodu, ale odliczając szansy na uszkodzenie maga powiedzmy, że jestem lekko ponad kostkę do przodu. Trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, jaką magią dysponuje DE. Nie mówię, że słaba, lory są bardzo fajne, metal, shadow itp., ale w porównaniu do takich lorów jak (skaweński, wampirzy, demoniczny) to im daleko. Nie należy magii DE zatem bardziej karcić w stopniu przewyższającym tamte.
- Żaden inny magiczny przedmiot tyle nie zjada. Wampir ma skull stuffa, rzuca swoje 7/8 kostek na +1 +1, a jest przycięty z tej racji o 1. 7 kostek na +1 to jest = o 7 większy cast na turę. Ja dorobie sobie d6+0,2 co da mi wynik 3,7 więcej casta. Jak sie to przemnoży przez wszystkie tury to wychodzi 7x6=42, 3,7x6= 22,2. Prawie dwa razy większy wpływ na grę.
- Ograniczenie skull stuffa - 1pd. Ograniczenie power of darkness -3, lub 2 w słabszej rozpisce. Coś tutaj jest nie tak. Nie wspominają, że powinno się to inaczej rozpisać, bo wszystkich zmiennych jest tak dużo, że ciężko zamknąć się w systemie (max 12, coś tam odejmuje o 1, 2 i tyle). Napewno daleko nam do prawdziwego balansu.
- Trochę to zachacza o stary temat dotyczący 20 power diców i strachu przed nim.
Co by nie pisać więcej na ten temat uważam, że power of darkness powinien zabierać 1 PD na turę za armię DE, a nie za każdą magiczkę z osobna. Dorabianie przez 3 magiczki kostek i wyciąganie 20 pd na turę to mit. Kto w niego wierzy, niech tak jak Malal mówił: wkłada dalej zęby pod poduszkę
Zżera jakies 4/5 kostek, statystycznie 2 czary nie wychodzą.Xet pisze: - Żaden inny magiczny przedmiot tyle nie zjada. Wampir ma skull stuffa, rzuca swoje 7/8 kostek na +1 +1, a jest przycięty z tej racji o 1. 7 kostek na +1 to jest = o 7 większy cast na turę.
Co więcej nie bedziesz pewnie rzucał tylko wskrzeszeń, takze w praktyce pewnie jest to +3 do wynikow na ture ;].
No i nie marudz na DE, spokojnie wchodzą 3 magiczki 2lvl z boundem albo +1 pd
Możliwe możliwe, kostki z powera też czasem nie rzucą czaru bo wypadnie słaby wynik itp. Chodzi o to, że nawet jak jest wpływ taki jak mówisz, czyli taki jak z powera to dlaczego jest ograniczone o 1 , a power o 3 ??Młody pisze:Zżera jakies 4/5 kostek, statystycznie 2 czary nie wychodzą.Xet pisze: - Żaden inny magiczny przedmiot tyle nie zjada. Wampir ma skull stuffa, rzuca swoje 7/8 kostek na +1 +1, a jest przycięty z tej racji o 1. 7 kostek na +1 to jest = o 7 większy cast na turę.
Co więcej nie bedziesz pewnie rzucał tylko wskrzeszeń, takze w praktyce pewnie jest to +3 do wynikow na ture ;].
No i nie marudz na DE, spokojnie wchodzą 3 magiczki 2lvl z boundem albo +1 pd
czyli dark magic jest tylk dla klimaciarzy? zauwaz, ze de moga sobie wybierac lory z najlepszych ogolnych + dark. Sa bardzo uniwersalne. Jesli posiecisz 2 kostki na poda to szanse na miscast sa zerowe (3% niecale) a przeciwnik musi juz zuwzywac kosci albo masz bonus ich (srednio +1 czyli tyle ile magiczka kosztuje na te ograniczenia Oo). Nie mówię, że słaba, lory są bardzo fajne, metal, shadow itp., ale w porównaniu do takich lorów jak (skaweński, wampirzy, demoniczny) to im daleko. Nie należy magii DE zatem bardziej karcić w stopniu przewyższającym tamte.
wampir o ile sie nie myle zjada kostke za recast, kostke za wskrzeszanie ponad limit, kostke za caly lore i kostke za skullstaff...- Żaden inny magiczny przedmiot tyle nie zjada. Wampir ma skull stuffa, rzuca swoje 7/8 kostek na +1 +1, a jest przycięty z tej racji o 1. 7 kostek na +1 to jest = o 7 większy cast na turę. Ja dorobie sobie d6+0,2 co da mi wynik 3,7 więcej casta. Jak sie to przemnoży przez wszystkie tury to wychodzi 7x6=42, 3,7x6= 22,2. Prawie dwa razy większy wpływ na grę.
3 wampiry z recastami (a wampiry musza byc magami wiec maja gorzej) zjadaja tez 3 levele i maja tu o wiele gorsza sytuacje od de. na prawde nie masz na co narzekac
Jeżeli jest takie ścięcie jak obecnie to nie wchodzi duża magiczka i dwie małe (2 za pule, 5 za dużą po 3 za małe to jest 13). Zostaje więc duża magiczka i mała. Dwa power of darkness na turę. Dispelujesz to w pierwszej kolejności i masz jeden czar na turę akurat na scrolla. Trzy małe magiczki i lord pieszy (Scimitar) dużej furory na MB nie zrobiły więc o nich nie mówię.Shino pisze:czyli dark magic jest tylk dla klimaciarzy? zauwaz, ze de moga sobie wybierac lory z najlepszych ogolnych + dark. Sa bardzo uniwersalne. Jesli posiecisz 2 kostki na poda to szanse na miscast sa zerowe (3% niecale) a przeciwnik musi juz zuwzywac kosci albo masz bonus ich (srednio +1 czyli tyle ile magiczka kosztuje na te ograniczenia Oo). Nie mówię, że słaba, lory są bardzo fajne, metal, shadow itp., ale w porównaniu do takich lorów jak (skaweński, wampirzy, demoniczny) to im daleko. Nie należy magii DE zatem bardziej karcić w stopniu przewyższającym tamte.
Każdy z tych przedmiotów ma osobne działanie i musi być przycinany osobno. Wpływ mają podobny do siebie (skull stuff, +1 do ghuli, recast, ponad stan to są mocne efekty sobie podobne).wampir o ile sie nie myle zjada kostke za recast, kostke za wskrzeszanie ponad limit, kostke za caly lore i kostke za skullstaff...- Żaden inny magiczny przedmiot tyle nie zjada. Wampir ma skull stuffa, rzuca swoje 7/8 kostek na +1 +1, a jest przycięty z tej racji o 1. 7 kostek na +1 to jest = o 7 większy cast na turę. Ja dorobie sobie d6+0,2 co da mi wynik 3,7 więcej casta. Jak sie to przemnoży przez wszystkie tury to wychodzi 7x6=42, 3,7x6= 22,2. Prawie dwa razy większy wpływ na grę.
3 wampiry z recastami (a wampiry musza byc magami wiec maja gorzej) zjadaja tez 3 levele i maja tu o wiele gorsza sytuacje od de. na prawde nie masz na co narzekac
Wampirzy lord ma dalej swój potencjał , tyle, że małe wampiry nie mogą być doładowane levelami itp. Rozpisek Barbarossy i Furiona to chyba nie tyka, a uważam, że to takie obecnie są bardzo silne. Nic mi do nich, mogę z nimi grać, nie odczytywać mnie źle
Proszę was, gadamy bez emocji itp. do nikogo się nie wrzucam, nie chcę go przycinać czy wytykać coś tam, bo czasem na forum to jest dziwny klimat. Wiecie o czym mówię ?
a jednak tak- Każdy przedmiot dający +1 lub więcej do cast'a/dispela liczymy jako 1P
w vc tez taka korekte zrobisz? czy tylko w de? bo wchodzi spokojnie armia na magii... nie wiem czemu chcesz jakos to zmieniac co jest teraz (myslisz, ze taka wersja dopakowania de jak chcialby xet przejdzie w bp? Oo)wrzucę drobną korektę, aby pocieszyć niekochane DE Może to i błąd, że 4 + 2 + 2 nie wchodzi
chyba jednak takWampirzy lord ma dalej swój potencjał , tyle, że małe wampiry nie mogą być doładowane levelami itp. Rozpisek Barbarossy i Furiona to chyba nie tyka, a uważam, że to takie obecnie są bardzo silne.
rozkladu magow z mb to tez nie przycina...Jeżeli jest takie ścięcie jak obecnie to nie wchodzi duża magiczka i dwie małe (2 za pule, 5 za dużą po 3 za małe to jest 13). Zostaje więc duża magiczka i mała. Dwa power of darkness na turę. Dispelujesz to w pierwszej kolejności i masz jeden czar na turę akurat na scrolla. Trzy małe magiczki i lord pieszy (Scimitar) uber mocne nie są i dużej furory na MB nie zrobiły więc o nich nie mówię.
Tyka bardziej niz Ci sie wydaje . Rozpiska takiego barba np. z tego co mi sie wydaje na podane ograniczenia ma jakieś 14 pd ;].Xet pisze: Wampirzy lord ma dalej swój potencjał , tyle, że małe wampiry nie mogą być doładowane levelami itp. Rozpisek Barbarossy i Furiona to chyba nie tyka, a uważam, że to takie obecnie są bardzo silne. Nic mi do nich, mogę z nimi grać, nie odczytywać mnie źle
Oczywiście, że nie przycina 3 magów, ale czy oni są tacy mocni ? Tak samo duża magiczka i dwie małe, uważasz, że z perspektywy całej gry to jest uber mocne ? Co inni sądzą na ten temat ? Bo jeżeli ja mam mieć -3 do PD za power of darkness to proszę o możliwość deklaracji, że nie korzystam z tego czaru. Jeżeli nie chce korzystać to on nie wpływa na grę, więc nie może mnie ograniczać. Jeżeli nie mogę tak zrobić to znaczy, że chcecie przyciąć DE jakkolwiek bo są po prostu mocniejsze od ogółu.
Edit, rozpa barba z MB na power stonach ok, miałem na myśli inną.
Edit, rozpa barba z MB na power stonach ok, miałem na myśli inną.
to moze vc beda mialy mozliwosc nie korzystania z recasta? bez jaj... musisz jakos przezyc te zasady... niektorcyh boli to innych co innego...Bo jeżeli ja mam mieć -3 do PD za power of darkness to proszę o możliwość deklaracji, że nie korzystam z tego czaru.
ty masz -3 za power of darkness.. spokojnie wchodzi 4 lev magiczka, 2 lev magiczka i 1 lev magiczka... nie rozumiem w czym problem...
ew. 4 lev magiczka, 2 lev magiczka darkstar i bound z assasina
Dokładnie tak jak pisze shino. Duzy mag wcale nie musi miec 4 lvl, a małe 2lvl, jak chcesz miec koniecznie 3 magow to musisz ktoremus przyciąć lvl. Zauważ ze rozpa vc na magii ogranicza się praktycznie do 2 wampirów . Pozostali herosi muszą byc albo nekrosami albo wightem ;]
Jak próbowałem cos wymyślec w vc to wychodzi ze mozna uzyc jakis 8 kostek , czy to naprawde taka uber magia ?:D
Jak próbowałem cos wymyślec w vc to wychodzi ze mozna uzyc jakis 8 kostek , czy to naprawde taka uber magia ?:D
No tak, ale summony dają coś więcej (przede wszystkim umożliwiają wskrzeszać ponad stan) - więc nie są liczone. W opisie miałem na myśli "pure" +x to cast/dispel czyli np. takie coś w stylu skull staff.Shino pisze:a jednak tak- Każdy przedmiot dający +1 lub więcej do cast'a/dispela liczymy jako 1P
@Xet: to, że zająłem takie a nie inne miejsce na MB to po prostu trochę niefarta szczególnie w 2 i 3ciej bitwie. Na Arenie praktycznie podobna rozpiska była 10ta Tak więc takie słabe to to nie jest
Ja wprowadzę pewnie takie coś odnośnie PoD:
Daje to tyle, że:Każde 1-2 magów DE z racji posiadania PoD liczy się dodatkowo jak 1P
- duży + mały = 1P extra
- duży + 2x mały = 2P extra
- 3x mały = 2P extra
- 4x mały = 2P extra
- duży + 4x mały = 2P extra (ale to już mega trudno wcisnąć)
Może mniejsza kara na 2óch magów zachęci do większego balansowania.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Zważając na to, że w dalszym ciągu duży wampir rzuca większość kostek to rozpa jest przycięta o to co wylosowałby mały wampir i ewentualnie rzucił z 3 kości jako powielenie czaru lub dowskrzesał z jednej kostki więcej. Jeżeli chodzi o wskrzeszenia to uważam, że zachowuje znaczną część swojego starego potencjału. Nie mówię tego żeby je więcej przycinać .
Proszę się z tym zapoznać. Większość czyta tylko zasady, ale to też BARDZO ważna kwestia.
* Jakieś łódki parkujące w domkach - nawet nie myśleć o tym.
* Zarzygane koce, zniszczenia w domkach itp. szkody - będzie trzeba zapłacić. Umówiłem się z opiekunami bazy, że po zdaniu domku i sprawdzeniu czy wszystko OK, każda grupa otrzyma potwierdzenie z pieczątką. Listę osób w domkach będę mieć i jeśli ktoś ot tak się zawinie bez naprawienia ewentualnych szkód (ale liczę, że ich nie będzie), to spotkają go sankcje.
* W razie konieczności będzie możliwość wezwania ochrony do interwencji, ale mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Jak ktoś chce pić - ok, nie zabronię dorosłym, ale kultura jakaś musi być.
* W zeszłym roku w niedzielę rano był GNÓJ. Nie zamierzam tego sprzątać osobiście jak w zeszłym roku, więc każda grupka w domku jedną osobę oddeleguje i zajmie wam wszystkim to góra 10 min, a będzie porządek.Regulamin przebywania na turnieju:
Turniej będzie odbywać się w placówce kulturalno-oświatowej jaką jest szkoła, w związku z czym na terenie całej placówki obowiązuje absolutny zakaz spożywania alkoholu i napojów alkoholowych. Przed budynkiem szkoły znajdować się będzie oznaczone miejsce, w którym wolno będzie palić papierosy. Każdy uczestnik jest zobowiązany do dbania o czystość w swoim otoczeniu, dlatego prosimy, by nie śmiecić, a ewentualne śmieci wrzucać do odpowiednich pojemników. Prosimy o kulturalne odnoszenie się do innych graczy, organizatorów jak również pracowników szkoły.
Prosimy zabrać ze sobą obuwie zamienne (lub klapki, kapcie).
Osoby niepełnoletnie powinny przedstawić na wejściu zgodę rodziców lub opiekunów prawnych na uczestnictwo w turnieju, a także wskazać osobę pełnoletnią, która pełni nad nimi opiekę podczas turnieju. Opiekun takiej osoby ponosi pełną odpowiedzialność za swego podopiecznego.
W przypadku gdy gracz w rażący sposób będzie oszukiwał swojego przeciwnika, zachowywał się wobec niego wulgarnie, arogancko, to taki fakt powinien zostać niezwłocznie zgłoszony organizatorom - wykroczenia takie będą karane ostrzeżeniem oraz punktami karnymi.
Za szkody i ewentualne zniszczenia na terenie turnieju oraz Bazy Harcerskiej odpowiadają finansowo gracze. Ponadto uprasza się, aby każdy domek (góra + dół) wyznaczył po 1 osobie do porannego sprzątania śmieci.
W niedzielę rano, po noclegu grupy będą zdawać domki i zostanie sprawdzony ich stan - za ewentualne uszkodzenia nocujący z własnej kieszeni pokryją straty. Po zdaniu domku osoba odpowiedzialna za grupę otrzyma potwierdzenie z pieczątką. Jeżeli jakaś grupa nie dostarczy tego potwierdzenia do organizatorów w niedzielę przed 4tą bitwą turnieju (czyli nie rozliczy się z ewentualnych uszkodzeń i zniszczeń), to cała grupa zostanie zdyskwalifikowana.
Każde naruszenie powyższego regulaminu skutkuje ostrzeżeniem i punktami karnymi a w ostateczności może oznaczać usunięcie z turnieju ( w takim przypadku punkty zdobyte przez gracza są anulowane, ale jego wyniki bitew zostają utrzymane).
Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zmiany regulaminu. W takim przypadku zmiany zostaną wyraźnie oznaczone.
Warunkiem uczestnictwa w turnieju jest akceptacja powyższego regulaminu.
* Jakieś łódki parkujące w domkach - nawet nie myśleć o tym.
* Zarzygane koce, zniszczenia w domkach itp. szkody - będzie trzeba zapłacić. Umówiłem się z opiekunami bazy, że po zdaniu domku i sprawdzeniu czy wszystko OK, każda grupa otrzyma potwierdzenie z pieczątką. Listę osób w domkach będę mieć i jeśli ktoś ot tak się zawinie bez naprawienia ewentualnych szkód (ale liczę, że ich nie będzie), to spotkają go sankcje.
* W razie konieczności będzie możliwość wezwania ochrony do interwencji, ale mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Jak ktoś chce pić - ok, nie zabronię dorosłym, ale kultura jakaś musi być.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
thurion pisze:czyli rozumiem ze jesli do WD wyjdzie BP 1.32 w ktorym beda dodatkowe ograniczenia to nie ma on wplywu na skladanie rozpisek i bezapelacyjnie gramy na BP 1.31 ?
Barbarossa pisze:Nie będzie żadnych zmian przed WD
Pozdro,
Zbyszek
zabiliscie magei dla HE.... licczymy
Arcy 4lvl 4pd
BoH 3 pd
BoS 2 pd
2 armijne
i d3 z BoS
Wychodzi od 12 do 14 PD... i to bez Caddiego! Lub innego maga(choc by jeszcze jeden z seer stafem). Chcialem zagrac na magii ale skutecznie to uniemozliwiacie... Mag na BoH nie moze nawet rzucic 2 czarów z 4 kosci... Moze jednak zmiencie BoH na 2PD ? a najlepiej BoS na 1 PD BoH na 2 to jeszcze wtedy mieszcze Caddiego...
Arcy 4lvl 4pd
BoH 3 pd
BoS 2 pd
2 armijne
i d3 z BoS
Wychodzi od 12 do 14 PD... i to bez Caddiego! Lub innego maga(choc by jeszcze jeden z seer stafem). Chcialem zagrac na magii ale skutecznie to uniemozliwiacie... Mag na BoH nie moze nawet rzucic 2 czarów z 4 kosci... Moze jednak zmiencie BoH na 2PD ? a najlepiej BoS na 1 PD BoH na 2 to jeszcze wtedy mieszcze Caddiego...
"- Każda kostka generowana przez magów i przedmioty (z poziomów magii, z puli armii, z przedmiotów i innych rzeczy) jest wliczana do limitu"
z tego wynika to ze BoS jest przedmiotem, ktory generuje kostki, generuje d3 wiec i tyle jest wliczane do puli, chyba ze zle to zrozumialem, wiec prosil bym wtedy o wyjasnienia. A ze jeszcze wy dopisaliscie ze zbaiera jeszcze 2PD no to...
z tego wynika to ze BoS jest przedmiotem, ktory generuje kostki, generuje d3 wiec i tyle jest wliczane do puli, chyba ze zle to zrozumialem, wiec prosil bym wtedy o wyjasnienia. A ze jeszcze wy dopisaliscie ze zbaiera jeszcze 2PD no to...
przez te ograniczenia za PoD nie spałem wczoraj do 3 w nocy knując rozpiskę a i tak nie dałem rady...
zróbcie opcję że de mogą zrezygnować z tego "przywileju" i tyle...
magia de jast b. fajna ale ma jeden podstawowy problem - miskasty - w przeciwieństwie do VC, DoCH, Lizzi, WoCH - im więcej kości użyjesz tym szybciej possiesz paukę... dlatego ww. czarują lepiej
pzdr,
Ż.
zróbcie opcję że de mogą zrezygnować z tego "przywileju" i tyle...
magia de jast b. fajna ale ma jeden podstawowy problem - miskasty - w przeciwieństwie do VC, DoCH, Lizzi, WoCH - im więcej kości użyjesz tym szybciej possiesz paukę... dlatego ww. czarują lepiej
pzdr,
Ż.