Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski Imperialne

Post autor: mati.pl »

więcej strzelania j.w., do tego wywal j.w mortar, bo to jakaś porażka jest, na wiele się nie przydaje, lepiej dać pistolety, inzynier na maga zamienić, a genia na mastera i dać go do większego kloca blaszek ...
Obrazek

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

Arcykapłan Sigmara 310 pkt
-Pancerz z meteorytowego żelaza
-buława Helstruma
-ołtarz Sigmara

czarodziej 115 pkt
2x zwój rozproszenia

Kapłan Sigmara 145 pkt (wchodzi do rycerzy)
-Pancerz świtu
-koń w kropierzu
-tarcza

kapłan Sigmara 155 pkt (do rycerzy)
-miecz Sigismunda
-tarcza,c.zbroja
-koń w kropierzu

3x5 rycerzy 345 pkt

piekielnik 110 pkt

2x działo 200 pkt

9 rycerzy 294 pkt
-fcg
-stalowy sztandar
-R.wewnętrznego kręgu

2x 10 kuszników 160 pkt

9 rycerzy 304 pkt
-fcg
-R.wewnętrznego kręgu
-sztandar odpędzenia złych mocy (MR 2)

2x10 halabardzistów 100pkt

całkowity koszt 2238 pkt




Prosze o komentarz
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, o 01:11 przez solkan, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

po raz - detki z GSów daj jako normalne oddziały - 2 wystawienia więcej.

Po dwa - jeżeli to ma być armia ofensywna (4 kawy i ołtarz) to GSów wywalić w ogóle i dorzucić czołg lub jeszcze kawę (ew wymienić na swordmenów do osłony dział)

po trzy - zamiast moździerza 2 działo

11 innersów - czy to nie lekka przesada ?? ja bym dał 9 + priest - tyle kawalerii może się nie zmieścić na szerokość

i brakuje mi jakis pistoleciarzy...
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

popieram w całej rozciągłości, do tego pozmieniać trochę fanty na bohach, brak mi np vhs u altarowca na początek ...
Obrazek

solkan
Wałkarz
Posty: 51

Post autor: solkan »

rozpa poprawiona...szkoda bo dosłownie i w przenośni jest bez GS "na jedno kopyto" :)

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

nie na jedno kopyto bo są jacyś dziwni halabardziści ;)

A to kopyto ma szansę coś zdziałać przynajmniej...
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

hej,

to jest moja wersja rozpy na euro, raczej na pewno nie będę brać w nim udziału ale jestem ciekaw co o niej myślicie

imperium 2250

pd 6
dd 5

Lord
Genio (płyta, tarcza, sword of power, laury, pistolet)
gryf

Hero
mag (2lvl, 2x dispel)
mag (2lvl, rod of power, ring of volans)
priest (dawn armour, tarcza, som)
koń w ubranku

Core
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5 z muzykiem)
10 kuszników (muzyk) detka łuków (5), detka łuków (5)
10 handgunnersów, detka łuków (5), detka łuków (5)

special
cannon
cannon
rycerze IC (6, muzyk, banner, steel standard)

rare
tank


oczywiście wszyscy rycerze mają lance i tarcze :)

od razu zacznę odpowiadać na pytania których się domyślam. Czyli wymiana genia na arch lectora.

Ja nie chcę grać pseudo kultem Sigmara, chcę grać taką normalną imperialną armią dowodzoną przez generała, myślałem o grand masterze ale w sumie jest on ograniczony do jazdy z rycerzami a gryf sobie lata samopas.

Oczywiście zdaje sobie sprawę że gryf jest cienki (kiedyś spadł od stand and shoota skinnek...) ale używam go nie do walki ze smokami czy jakimiś innymi śmieciami ale do rozwalania wrogiego zaplecza (straszę bolce, rozwalam jakiś strzelców wspomagam szarżę IC kanapkując wroga), do walki z wrogimi smokami są cannony i czołg

łucznicy są do odginania szarż, czy nawet zajęcia ćwiartki (cała gra w lesie) uważam ich za świetnych samobójców w armii imperium (nikt lepiej nie wystawia się na szarże aby osłonić inne ważniejsze oddziały)


EDYTA:

pisałem z pamięci i przegiąłem o jakieś 80 pkt... wywaliłem za to jednych gunnersów, nie wiem tylko co lepiej brać, 2x 5 łuków detek czy jednak 10 gunnersów
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, o 15:39 przez Bizim, łącznie zmieniany 1 raz.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Die for Emperor
Mudżahedin
Posty: 263
Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE

Post autor: Die for Emperor »

Bizim pisze:Ja nie chcę grać pseudo kultem Sigmara, chcę grać taką normalną imperialną armią dowodzoną przez generała, myślałem o grand masterze ale w sumie jest on ograniczony do jazdy z rycerzami a gryf sobie lata samopas
hmmm... 4x kawaleria, 3x strzelające oddziały plus detki do nich... też strzelające, 2 działa i tank na deser...
Po pieronie 'normalna imperialna armia' :D
Gdy gryf nie był LT to byłby git, a tak to jakieś marne goblińskie chuki moga ci generała z siodła wysadzić i będzie bida.
IMHO grand master bardziej sensowny.
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...

'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'

Awatar użytkownika
Foalooke
Chuck Norris
Posty: 438
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Foalooke »

GM bardziej pasuje do 4x kawalerii ;)... i ma większe szanse coś zdziałać

Swoją drogą - na turniej to czy wiesz z kim będziesz grał ??
http://imperium-i-insze-wojska.blogspot.com/

Modelarstwo + opowiadania o imperium 8)

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

hehehe, ja wiem z kim może zagrać, pewnie ze mną :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

no dobra przesadziłem z tą normalną imperialną armią :mrgreen: , chociaż można powiedzieć że piechota siedzi i pilnuje obozu oraz przynosi wodę z rzeki (a rzeka daleko więc musi dużo iść luda aby za jednym razem przynieść tyle ile potrzeba) dla steam tanka

co do grand mastera to jakoś mi nie pasuje, siedząc w najtach działa jak taki lepszy ksiądz który jest pod wpływem gorszego unbending righteousness (bo ma ITP) i nie daje hate (choć czasem gonienie przeszkadza) gdyby mógł mieć chociaż pegaza to bym go brał, a tak to jakoś mnie nie przekonuje

z gobosami na chuckach (było 8 + 2 doom divery) już grałem, zszedł genio ale gryf latał do końca, przyznaje trudno było aby coś robił i jednocześnie nie zszedł od bolców ale jakoś dałem radę

na kogo? hmm myślałem o tym jako o takiej uniwersalnej rozpisce turniejowej, w grach towarzyskich zazwyczaj daję czasem inaczej złożonego genia na gryfie i bez tanka (za to dodaje hellblastera i więcej kawy, a zamiast księdza kapitana BSB na pegazie, bo gramy że BSB imperialny nie jest ułomny)

dałbym jeszcze magów na konie aby mogli uciekać przed jakimiś napastliwymi lataczami ale nie mam takich modeli :(
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Wg mnie trochę słabo złożony elektor.
3+ save'a i brak warda to trochę mało.

Ja bym go złożył trochę inaczej:
Armour of Meteoric Iron + Holly Relic + Doomfire Ring + lance
Enchanted Shield + Full plate armour + Holly Relic + Aldred Casket of Sorcery + lance
Full plate armour + Shield + Holy Relic + Laurels of Victory + lance

Standardowy łowca demonów/ smoków
Armour of Meteoric Iron + VHS + Sword of Fate
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Bizim
Falubaz
Posty: 1155
Lokalizacja: Bizim

Post autor: Bizim »

Sa!nt pisze:Wg mnie trochę słabo złożony elektor.
3+ save'a i brak warda to trochę mało.

Ja bym go złożył trochę inaczej:
Armour of Meteoric Iron + Holly Relic + Doomfire Ring + lance
Enchanted Shield + Full plate armour + Holly Relic + Aldred Casket of Sorcery + lance
Full plate armour + Shield + Holy Relic + Laurels of Victory + lance

Standardowy łowca demonów/ smoków
Armour of Meteoric Iron + VHS + Sword of Fate
dzięks ta porada jest warta zanotowania :)

ja wrzucałem sword of power ponieważ jeśli w pierwszej turze się nie przebije to potem laury mogę równie dobrze schować do kieszeni, co do kiepskiego armoura to z powodu że w sumie wszyscy klepią po gryfie więc opancerzanie genia mija się trochę z celem skoro używa on tego w zasadzie tylko jak już spadnie z mounta

szczególnie podoba mi się wersja łowca smoków bo ostatnio mam problemy z dorwaniem DE smoka (cannony w grach z DE pokazują jak nie powinno się strzelać rzucając: 10 i przestrzał, lub 2 2... albo po prostu missfire)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Dokładnie - typowi na gryfie w konfiguracji SoP i LoV armour lepszy niż mundane 3+ jest niepotrzebny - nim raczej nie jest polecane bić się z czymś wytrzymalszym i co potrafi wytrzymać chociaż turę walki z generowanym przez niego staticiem

W konfiguracji z VHS już tak, bo zwykle w hardkorowych pojedynkach przeciwnik zaczyna kombinować, czy lepiej wypieprzyć jeźdźca z gryfa czy gryfa spod jeźdźca
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

imperium 1850p

pd 6
dd 5


Hero
mag (2lvl, 2x dispel)
mag (2lvl, rod of power, ring of volans)
priest (ESh, SoM, sigil of sigmar( 1 MR))

Core
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5)
10 crosbowmens
10 handgunners X 2
10 swordmens
5 flagellants

special
cannon
cannon
rycerze IC (9, muzyk, banner, czempion)
Warbanner

rare
tank

I jak??
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Karl przyjeżdżasz na turniej do Nowego Sącza? Bo format Twojej rozpiski jest podobny :)
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

wole wejherowo a cały czas w batla grac nie zdrowo jak i niezdrowo cały czas palić baty :wink:
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Niedbal
Mudżahedin
Posty: 242
Lokalizacja: Bazyliszek - Warszawa

Post autor: Niedbal »

Elo witam wszystkich imperialistów, powoli kończe zbierać moją drugą armie (pierwsza to Breta), i mam zamiar pierwszy raz zagrać empire na solowym turnieju typu master (wcześniej tylko 2miejsce w parówce w Łodzi). Oczywiście mam na myśli Wejherowo - zasady pozwalają wystawić 2ST i 4cannony na co się z miłą checią skuszę 8)

Empire 2250

2x Steam Tanka 600pkt.
2x10 Handgunners 160pkt.
4xCannon 400pkt.
5xKnigtly Orders Banner + Muzyk 139pkt.
6xKnigtly Orders Banner + Muzyk Valour 187pkt.
6xKnigtly Orders Banner + Muzyk War Banner 192pkt.
Mag 2lvl 2xDS 150pkt.
Mag 2lvl Doomfire Ring Koń 140pkt.
Mag 4lvl Volans Rod Of power 150pkt.

łącznie 2243pkt.

Teraz zastanawiam się czy nie wywalić jednego canona, bannera z 5KO, i za to wrzucić +1DS i kolejną 10jakiejsc piechoty :). Co wy na to :>?

Awatar użytkownika
morgan10005
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: MSWiA Stare Babice

Post autor: morgan10005 »

Według mnie:
-jedni handgannerzy na kuszników ( 6 cali więcej)
- 4 cannon, sądzę że 3 starczą a 100 pkt inaczej wykorzystać można

4 lvl maga za 150 pkt?? czy jakiś błąd

Awatar użytkownika
mati.pl
Falubaz
Posty: 1318
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mati.pl »

ja bym tego maga 4lvl na jakiegos turbo księdza zmienił :) najlepiej na altarku :) i rzeczywiście trooooochę za mało za tego maga ;)
Obrazek

Zablokowany