Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Re: Rozpiski Imperialne
więcej strzelania j.w., do tego wywal j.w mortar, bo to jakaś porażka jest, na wiele się nie przydaje, lepiej dać pistolety, inzynier na maga zamienić, a genia na mastera i dać go do większego kloca blaszek ...
Arcykapłan Sigmara 310 pkt
-Pancerz z meteorytowego żelaza
-buława Helstruma
-ołtarz Sigmara
czarodziej 115 pkt
2x zwój rozproszenia
Kapłan Sigmara 145 pkt (wchodzi do rycerzy)
-Pancerz świtu
-koń w kropierzu
-tarcza
kapłan Sigmara 155 pkt (do rycerzy)
-miecz Sigismunda
-tarcza,c.zbroja
-koń w kropierzu
3x5 rycerzy 345 pkt
piekielnik 110 pkt
2x działo 200 pkt
9 rycerzy 294 pkt
-fcg
-stalowy sztandar
-R.wewnętrznego kręgu
2x 10 kuszników 160 pkt
9 rycerzy 304 pkt
-fcg
-R.wewnętrznego kręgu
-sztandar odpędzenia złych mocy (MR 2)
2x10 halabardzistów 100pkt
całkowity koszt 2238 pkt
Prosze o komentarz
-Pancerz z meteorytowego żelaza
-buława Helstruma
-ołtarz Sigmara
czarodziej 115 pkt
2x zwój rozproszenia
Kapłan Sigmara 145 pkt (wchodzi do rycerzy)
-Pancerz świtu
-koń w kropierzu
-tarcza
kapłan Sigmara 155 pkt (do rycerzy)
-miecz Sigismunda
-tarcza,c.zbroja
-koń w kropierzu
3x5 rycerzy 345 pkt
piekielnik 110 pkt
2x działo 200 pkt
9 rycerzy 294 pkt
-fcg
-stalowy sztandar
-R.wewnętrznego kręgu
2x 10 kuszników 160 pkt
9 rycerzy 304 pkt
-fcg
-R.wewnętrznego kręgu
-sztandar odpędzenia złych mocy (MR 2)
2x10 halabardzistów 100pkt
całkowity koszt 2238 pkt
Prosze o komentarz
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, o 01:11 przez solkan, łącznie zmieniany 1 raz.
po raz - detki z GSów daj jako normalne oddziały - 2 wystawienia więcej.
Po dwa - jeżeli to ma być armia ofensywna (4 kawy i ołtarz) to GSów wywalić w ogóle i dorzucić czołg lub jeszcze kawę (ew wymienić na swordmenów do osłony dział)
po trzy - zamiast moździerza 2 działo
11 innersów - czy to nie lekka przesada ?? ja bym dał 9 + priest - tyle kawalerii może się nie zmieścić na szerokość
i brakuje mi jakis pistoleciarzy...
Po dwa - jeżeli to ma być armia ofensywna (4 kawy i ołtarz) to GSów wywalić w ogóle i dorzucić czołg lub jeszcze kawę (ew wymienić na swordmenów do osłony dział)
po trzy - zamiast moździerza 2 działo
11 innersów - czy to nie lekka przesada ?? ja bym dał 9 + priest - tyle kawalerii może się nie zmieścić na szerokość
i brakuje mi jakis pistoleciarzy...
nie na jedno kopyto bo są jacyś dziwni halabardziści
A to kopyto ma szansę coś zdziałać przynajmniej...
A to kopyto ma szansę coś zdziałać przynajmniej...
hej,
to jest moja wersja rozpy na euro, raczej na pewno nie będę brać w nim udziału ale jestem ciekaw co o niej myślicie
imperium 2250
pd 6
dd 5
Lord
Genio (płyta, tarcza, sword of power, laury, pistolet)
gryf
Hero
mag (2lvl, 2x dispel)
mag (2lvl, rod of power, ring of volans)
priest (dawn armour, tarcza, som)
koń w ubranku
Core
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5 z muzykiem)
10 kuszników (muzyk) detka łuków (5), detka łuków (5)
10 handgunnersów, detka łuków (5), detka łuków (5)
special
cannon
cannon
rycerze IC (6, muzyk, banner, steel standard)
rare
tank
oczywiście wszyscy rycerze mają lance i tarcze
od razu zacznę odpowiadać na pytania których się domyślam. Czyli wymiana genia na arch lectora.
Ja nie chcę grać pseudo kultem Sigmara, chcę grać taką normalną imperialną armią dowodzoną przez generała, myślałem o grand masterze ale w sumie jest on ograniczony do jazdy z rycerzami a gryf sobie lata samopas.
Oczywiście zdaje sobie sprawę że gryf jest cienki (kiedyś spadł od stand and shoota skinnek...) ale używam go nie do walki ze smokami czy jakimiś innymi śmieciami ale do rozwalania wrogiego zaplecza (straszę bolce, rozwalam jakiś strzelców wspomagam szarżę IC kanapkując wroga), do walki z wrogimi smokami są cannony i czołg
łucznicy są do odginania szarż, czy nawet zajęcia ćwiartki (cała gra w lesie) uważam ich za świetnych samobójców w armii imperium (nikt lepiej nie wystawia się na szarże aby osłonić inne ważniejsze oddziały)
EDYTA:
pisałem z pamięci i przegiąłem o jakieś 80 pkt... wywaliłem za to jednych gunnersów, nie wiem tylko co lepiej brać, 2x 5 łuków detek czy jednak 10 gunnersów
to jest moja wersja rozpy na euro, raczej na pewno nie będę brać w nim udziału ale jestem ciekaw co o niej myślicie
imperium 2250
pd 6
dd 5
Lord
Genio (płyta, tarcza, sword of power, laury, pistolet)
gryf
Hero
mag (2lvl, 2x dispel)
mag (2lvl, rod of power, ring of volans)
priest (dawn armour, tarcza, som)
koń w ubranku
Core
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5 z muzykiem)
10 kuszników (muzyk) detka łuków (5), detka łuków (5)
10 handgunnersów, detka łuków (5), detka łuków (5)
special
cannon
cannon
rycerze IC (6, muzyk, banner, steel standard)
rare
tank
oczywiście wszyscy rycerze mają lance i tarcze
od razu zacznę odpowiadać na pytania których się domyślam. Czyli wymiana genia na arch lectora.
Ja nie chcę grać pseudo kultem Sigmara, chcę grać taką normalną imperialną armią dowodzoną przez generała, myślałem o grand masterze ale w sumie jest on ograniczony do jazdy z rycerzami a gryf sobie lata samopas.
Oczywiście zdaje sobie sprawę że gryf jest cienki (kiedyś spadł od stand and shoota skinnek...) ale używam go nie do walki ze smokami czy jakimiś innymi śmieciami ale do rozwalania wrogiego zaplecza (straszę bolce, rozwalam jakiś strzelców wspomagam szarżę IC kanapkując wroga), do walki z wrogimi smokami są cannony i czołg
łucznicy są do odginania szarż, czy nawet zajęcia ćwiartki (cała gra w lesie) uważam ich za świetnych samobójców w armii imperium (nikt lepiej nie wystawia się na szarże aby osłonić inne ważniejsze oddziały)
EDYTA:
pisałem z pamięci i przegiąłem o jakieś 80 pkt... wywaliłem za to jednych gunnersów, nie wiem tylko co lepiej brać, 2x 5 łuków detek czy jednak 10 gunnersów
Ostatnio zmieniony 21 cze 2009, o 15:39 przez Bizim, łącznie zmieniany 1 raz.
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
- Die for Emperor
- Mudżahedin
- Posty: 263
- Lokalizacja: CLANE, Co.Kildare, EIRE
hmmm... 4x kawaleria, 3x strzelające oddziały plus detki do nich... też strzelające, 2 działa i tank na deser...Bizim pisze:Ja nie chcę grać pseudo kultem Sigmara, chcę grać taką normalną imperialną armią dowodzoną przez generała, myślałem o grand masterze ale w sumie jest on ograniczony do jazdy z rycerzami a gryf sobie lata samopas
Po pieronie 'normalna imperialna armia'
Gdy gryf nie był LT to byłby git, a tak to jakieś marne goblińskie chuki moga ci generała z siodła wysadzić i będzie bida.
IMHO grand master bardziej sensowny.
...Róże miłości najchętniej przyjmują się na grobach...
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
'Nikt nie wymaga od was samych zwyciestw.
Czasem i przegrać przychodzi. Ale każdy ma prawo żądać od was ambitnej i nieustepliwej walki.
Nie dopuśćcie do tego, aby ludzie uznali was za niegodnych... podania reki.'
GM bardziej pasuje do 4x kawalerii ... i ma większe szanse coś zdziałać
Swoją drogą - na turniej to czy wiesz z kim będziesz grał ??
Swoją drogą - na turniej to czy wiesz z kim będziesz grał ??
no dobra przesadziłem z tą normalną imperialną armią , chociaż można powiedzieć że piechota siedzi i pilnuje obozu oraz przynosi wodę z rzeki (a rzeka daleko więc musi dużo iść luda aby za jednym razem przynieść tyle ile potrzeba) dla steam tanka
co do grand mastera to jakoś mi nie pasuje, siedząc w najtach działa jak taki lepszy ksiądz który jest pod wpływem gorszego unbending righteousness (bo ma ITP) i nie daje hate (choć czasem gonienie przeszkadza) gdyby mógł mieć chociaż pegaza to bym go brał, a tak to jakoś mnie nie przekonuje
z gobosami na chuckach (było 8 + 2 doom divery) już grałem, zszedł genio ale gryf latał do końca, przyznaje trudno było aby coś robił i jednocześnie nie zszedł od bolców ale jakoś dałem radę
na kogo? hmm myślałem o tym jako o takiej uniwersalnej rozpisce turniejowej, w grach towarzyskich zazwyczaj daję czasem inaczej złożonego genia na gryfie i bez tanka (za to dodaje hellblastera i więcej kawy, a zamiast księdza kapitana BSB na pegazie, bo gramy że BSB imperialny nie jest ułomny)
dałbym jeszcze magów na konie aby mogli uciekać przed jakimiś napastliwymi lataczami ale nie mam takich modeli
co do grand mastera to jakoś mi nie pasuje, siedząc w najtach działa jak taki lepszy ksiądz który jest pod wpływem gorszego unbending righteousness (bo ma ITP) i nie daje hate (choć czasem gonienie przeszkadza) gdyby mógł mieć chociaż pegaza to bym go brał, a tak to jakoś mnie nie przekonuje
z gobosami na chuckach (było 8 + 2 doom divery) już grałem, zszedł genio ale gryf latał do końca, przyznaje trudno było aby coś robił i jednocześnie nie zszedł od bolców ale jakoś dałem radę
na kogo? hmm myślałem o tym jako o takiej uniwersalnej rozpisce turniejowej, w grach towarzyskich zazwyczaj daję czasem inaczej złożonego genia na gryfie i bez tanka (za to dodaje hellblastera i więcej kawy, a zamiast księdza kapitana BSB na pegazie, bo gramy że BSB imperialny nie jest ułomny)
dałbym jeszcze magów na konie aby mogli uciekać przed jakimiś napastliwymi lataczami ale nie mam takich modeli
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Wg mnie trochę słabo złożony elektor.
3+ save'a i brak warda to trochę mało.
Ja bym go złożył trochę inaczej:
Armour of Meteoric Iron + Holly Relic + Doomfire Ring + lance
Enchanted Shield + Full plate armour + Holly Relic + Aldred Casket of Sorcery + lance
Full plate armour + Shield + Holy Relic + Laurels of Victory + lance
Standardowy łowca demonów/ smoków
Armour of Meteoric Iron + VHS + Sword of Fate
3+ save'a i brak warda to trochę mało.
Ja bym go złożył trochę inaczej:
Armour of Meteoric Iron + Holly Relic + Doomfire Ring + lance
Enchanted Shield + Full plate armour + Holly Relic + Aldred Casket of Sorcery + lance
Full plate armour + Shield + Holy Relic + Laurels of Victory + lance
Standardowy łowca demonów/ smoków
Armour of Meteoric Iron + VHS + Sword of Fate
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
dzięks ta porada jest warta zanotowaniaSa!nt pisze:Wg mnie trochę słabo złożony elektor.
3+ save'a i brak warda to trochę mało.
Ja bym go złożył trochę inaczej:
Armour of Meteoric Iron + Holly Relic + Doomfire Ring + lance
Enchanted Shield + Full plate armour + Holly Relic + Aldred Casket of Sorcery + lance
Full plate armour + Shield + Holy Relic + Laurels of Victory + lance
Standardowy łowca demonów/ smoków
Armour of Meteoric Iron + VHS + Sword of Fate
ja wrzucałem sword of power ponieważ jeśli w pierwszej turze się nie przebije to potem laury mogę równie dobrze schować do kieszeni, co do kiepskiego armoura to z powodu że w sumie wszyscy klepią po gryfie więc opancerzanie genia mija się trochę z celem skoro używa on tego w zasadzie tylko jak już spadnie z mounta
szczególnie podoba mi się wersja łowca smoków bo ostatnio mam problemy z dorwaniem DE smoka (cannony w grach z DE pokazują jak nie powinno się strzelać rzucając: 10 i przestrzał, lub 2 2... albo po prostu missfire)
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Dokładnie - typowi na gryfie w konfiguracji SoP i LoV armour lepszy niż mundane 3+ jest niepotrzebny - nim raczej nie jest polecane bić się z czymś wytrzymalszym i co potrafi wytrzymać chociaż turę walki z generowanym przez niego staticiem
W konfiguracji z VHS już tak, bo zwykle w hardkorowych pojedynkach przeciwnik zaczyna kombinować, czy lepiej wypieprzyć jeźdźca z gryfa czy gryfa spod jeźdźca
W konfiguracji z VHS już tak, bo zwykle w hardkorowych pojedynkach przeciwnik zaczyna kombinować, czy lepiej wypieprzyć jeźdźca z gryfa czy gryfa spod jeźdźca
Berik ze słowackiego forum, o nowych planach wydawniczych GW pisze:10 plastovych idiotov za 25 libier, to nie je to krasa?
imperium 1850p
pd 6
dd 5
Hero
mag (2lvl, 2x dispel)
mag (2lvl, rod of power, ring of volans)
priest (ESh, SoM, sigil of sigmar( 1 MR))
Core
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5)
10 crosbowmens
10 handgunners X 2
10 swordmens
5 flagellants
special
cannon
cannon
rycerze IC (9, muzyk, banner, czempion)
Warbanner
rare
tank
I jak??
pd 6
dd 5
Hero
mag (2lvl, 2x dispel)
mag (2lvl, rod of power, ring of volans)
priest (ESh, SoM, sigil of sigmar( 1 MR))
Core
rycerze (5 z muzykiem)
rycerze (5)
10 crosbowmens
10 handgunners X 2
10 swordmens
5 flagellants
special
cannon
cannon
rycerze IC (9, muzyk, banner, czempion)
Warbanner
rare
tank
I jak??
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Karl przyjeżdżasz na turniej do Nowego Sącza? Bo format Twojej rozpiski jest podobny
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
wole wejherowo a cały czas w batla grac nie zdrowo jak i niezdrowo cały czas palić baty
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
Elo witam wszystkich imperialistów, powoli kończe zbierać moją drugą armie (pierwsza to Breta), i mam zamiar pierwszy raz zagrać empire na solowym turnieju typu master (wcześniej tylko 2miejsce w parówce w Łodzi). Oczywiście mam na myśli Wejherowo - zasady pozwalają wystawić 2ST i 4cannony na co się z miłą checią skuszę
Empire 2250
2x Steam Tanka 600pkt.
2x10 Handgunners 160pkt.
4xCannon 400pkt.
5xKnigtly Orders Banner + Muzyk 139pkt.
6xKnigtly Orders Banner + Muzyk Valour 187pkt.
6xKnigtly Orders Banner + Muzyk War Banner 192pkt.
Mag 2lvl 2xDS 150pkt.
Mag 2lvl Doomfire Ring Koń 140pkt.
Mag 4lvl Volans Rod Of power 150pkt.
łącznie 2243pkt.
Teraz zastanawiam się czy nie wywalić jednego canona, bannera z 5KO, i za to wrzucić +1DS i kolejną 10jakiejsc piechoty . Co wy na to :>?
Empire 2250
2x Steam Tanka 600pkt.
2x10 Handgunners 160pkt.
4xCannon 400pkt.
5xKnigtly Orders Banner + Muzyk 139pkt.
6xKnigtly Orders Banner + Muzyk Valour 187pkt.
6xKnigtly Orders Banner + Muzyk War Banner 192pkt.
Mag 2lvl 2xDS 150pkt.
Mag 2lvl Doomfire Ring Koń 140pkt.
Mag 4lvl Volans Rod Of power 150pkt.
łącznie 2243pkt.
Teraz zastanawiam się czy nie wywalić jednego canona, bannera z 5KO, i za to wrzucić +1DS i kolejną 10jakiejsc piechoty . Co wy na to :>?
- morgan10005
- Falubaz
- Posty: 1001
- Lokalizacja: MSWiA Stare Babice
Według mnie:
-jedni handgannerzy na kuszników ( 6 cali więcej)
- 4 cannon, sądzę że 3 starczą a 100 pkt inaczej wykorzystać można
4 lvl maga za 150 pkt?? czy jakiś błąd
-jedni handgannerzy na kuszników ( 6 cali więcej)
- 4 cannon, sądzę że 3 starczą a 100 pkt inaczej wykorzystać można
4 lvl maga za 150 pkt?? czy jakiś błąd