PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
Moderator: Shino
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
Re: PYTANIA ODNOŚNIE ZASAD TOMB KINGS
siemanko, czy jednostka wykopujaca sie ze sztandaru hidden death moze od razu szarzowac? bo jest tylko adnotacja ,ze moze wykonac normalny ruch, ale nic o szarzy, tak jak w wypadku skorpionow...prosze o odpowiedz
Wykopuje się w remaining part of moves, a deklaracje szarży są wcześniej. Więc nie.
Poza tym chyba we faqu do TK nawet jest.
Poza tym chyba we faqu do TK nawet jest.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Jest to napisane w AB... 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
, ale nie ma nic o tym czy moga szarzowac, jest tylko nota ze moga normalny ruch wykonac
Tak mówi Army book...This banner may be used to unearth the unit during the remaining moves part of any TK Movement phase


Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
okey, dziekowa 
EDIT: mam pytanie, czy prince na chariocie dolaczony do 3 rydwanow, jak rzuci udanie inkantacje z dodatkowym ruchem na siebie i oddzial i tym ruchem wyjezdza z niego, to oddzial moze sie poruszyc czy nie?
z gory dzieki

EDIT: mam pytanie, czy prince na chariocie dolaczony do 3 rydwanow, jak rzuci udanie inkantacje z dodatkowym ruchem na siebie i oddzial i tym ruchem wyjezdza z niego, to oddzial moze sie poruszyc czy nie?
z gory dzieki
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
mam pytanie, czy prince na chariocie dolaczony do 3 rydwanow, jak rzuci udanie inkantacje z dodatkowym ruchem na siebie i oddzial i tym ruchem wyjezdza z niego, to oddzial moze sie poruszyc czy nie?
Czemu nie? Robią normalny ruch jak fazie ruchu.
Oczywiście o ile dobrze zrozumiałem, że prince jest w rydwanach, rzuca inkantacje i on w jedną a oni w drugą stronę chcą pojechać. (oczywiście bez szarży)
Oczywiście o ile dobrze zrozumiałem, że prince jest w rydwanach, rzuca inkantacje i on w jedną a oni w drugą stronę chcą pojechać. (oczywiście bez szarży)
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
tez mi sie wydawalo ze nie moga, ale chcialem sie upewnic, bo dzis gralem i mialem taki dylemat czy moge czy nie... a wiec dziekuje za odpowiedz 

- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
no jest niby napisane, ze prince rzuca na siebie i oddzial ,w ktorym sie znajduje, wiec rozjechac sie nie moga w dwie rozne strony ,bo wtedy juz nie sa oddzialem, tak mi sie wydaje..
No ale to o Prinsie + oddziale tak właściwie się tyczy targetowania dla czaru. Później już następuje faza ruchu, w której <fanfary> można się rozjechać.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Jak dla mnie jest różnica między
wampirzym: unit moves up to 8
a
khemrijskim: unit may move in the same manner as in Movemant Phase.
[cytaty z głowy, ale mniej więcej tak to leciało]
Nie czuję się przekonany, ale skoro jestem w mniejszości może być po waszemu. Chociaż naprawdę nie rozumie skąd u was taka interpretacja
wampirzym: unit moves up to 8
a
khemrijskim: unit may move in the same manner as in Movemant Phase.
[cytaty z głowy, ale mniej więcej tak to leciało]
Nie czuję się przekonany, ale skoro jestem w mniejszości może być po waszemu. Chociaż naprawdę nie rozumie skąd u was taka interpretacja

And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
"The unit can immediately makes its normal move excatly like in movement phase"
co do samej opcji rozdzielenia szarży jestem sceptyczny ale jak byk mamy napisane "dokładnie jak w fazie ruchu" a w fazie ruchu raczej można sobie szarze rozdzielić.
poza tym w momencie rzucania inkantacji rydwany są w zasięgu czaru i nie przestanie nagle działać jak on nagle wyjdzie z oddziału, why? trupy w 12" od vampira maszerują
ale jak wyjdą podczas marszu za jego zasięg to normalnie mogą skonczyć ruch marszem.
Tzn że liczy sie gdzie rzucający jest na początku a prince na początku jest w oddziale
z którym tworzy unit - czar łapie cały unit
co do samej opcji rozdzielenia szarży jestem sceptyczny ale jak byk mamy napisane "dokładnie jak w fazie ruchu" a w fazie ruchu raczej można sobie szarze rozdzielić.
poza tym w momencie rzucania inkantacji rydwany są w zasięgu czaru i nie przestanie nagle działać jak on nagle wyjdzie z oddziału, why? trupy w 12" od vampira maszerują
ale jak wyjdą podczas marszu za jego zasięg to normalnie mogą skonczyć ruch marszem.
Tzn że liczy sie gdzie rzucający jest na początku a prince na początku jest w oddziale
z którym tworzy unit - czar łapie cały unit
ok cytat z glowyMUKER pisze:Jak dla mnie jest różnica między
wampirzym: unit moves up to 8
a
khemrijskim: unit may move in the same manner as in Movemant Phase.
[cytaty z głowy, ale mniej więcej tak to leciało]
Nie czuję się przekonany, ale skoro jestem w mniejszości może być po waszemu. Chociaż naprawdę nie rozumie skąd u was taka interpretacja
if you cast a lasting effect (czar ruchu trwa jakis czas. nie jest czarem dzialajacym jak hity) on a unit with a character, and he leaves unit the caster can choose wheather the spell shold last on the charcter or the unit
czyli nie mozesz tak zrobic.