Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Pytania krótkobrodego
Jak wychodze minnersami, a przy krawędzi jest jakiś oddział to mogę się przy nim wystawić i np. przesunąć i będzie np. liczone to jako szarża?
A jak tym oddziałem są harcownicy?
Jak strzelam z katapulty to nie muszę widzieć celu, prawda?
A jak tym oddziałem są harcownicy?
Jak strzelam z katapulty to nie muszę widzieć celu, prawda?
Jak się wykopujesz i trafiasz na wrogi oddział imo jest to szarza , ale jezeli brakuje ci np. 1" i chcesz przesunac sie zeby zaszarzowac , to nie mozesz bo oni nie moga szarzowac po wyjsciu. To samo tyczy się harcowników.ANtY pisze:Jak wychodze minnersami, a przy krawędzi jest jakiś oddział to mogę się przy nim wystawić i np. przesunąć i będzie np. liczone to jako szarża?
Bo gdzieś widziałem na jakiejś stronie proponowane taktyki gry krasnoludami to tam było, że katapultę stawiamy za wzgórze, bo nie musi widzieć celu...
Czyli przesuwam przeciwnika jeśli jest za blisko krawędzi?
I czy na początku gry muszę pokazać gdzie się będą moi minnersi wykopywali (jak u tunneling teamu)?
Czyli przesuwam przeciwnika jeśli jest za blisko krawędzi?
I czy na początku gry muszę pokazać gdzie się będą moi minnersi wykopywali (jak u tunneling teamu)?
Nie mozesz przesuwac przeciwnika . A o ile pamietam to na tym polega caly myk w minersach , ze mozna sie wykopac gdzie sie chce i to z zaskoczenia .ANtY pisze:Bo gdzieś widziałem na jakiejś stronie proponowane taktyki gry krasnoludami to tam było, że katapultę stawiamy za wzgórze, bo nie musi widzieć celu...
Czyli przesuwam przeciwnika jeśli jest za blisko krawędzi?
I czy na początku gry muszę pokazać gdzie się będą moi minnersi wykopywali (jak u tunneling teamu)?
Hmmm tylko że punkty się nie zgadzają przy drugim klocku wojów (kosztują w rzeczywistości więcej) i gromowładnych gdzie nie uwzględniono muzyka. Jednak widać, że da się zrobić dwa większe klocki piechoty, a strzelcy na truposze i tak średnio się sprawdzają, więc będę kombinował. No, mam coś takiego:Janiszek pisze:Ja na vc dałbym to :
Tan (wielka runa gromrilu save 1+, runa oporu- przerzut save, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
25 warriors @ 240 pts
Shield;Standard;Musican
21 warriors @ 186 pts
Shield;Standard;Musican
10 Thunderers @ 150 pts
Shield ; musican
Grudge Thrower @ 145 PTS
Engineer
Przezut skaterki , płonące ataki , 1 do CR dla obsługi.
Organ Gun @ 120 Pts
Total:998
Masz dwa klocki wojów , masz 2 maszyny .
997
Organki (120)
Tan (wielka runa gromrilu, runa oporu, runa ochrony, broń wielka) (134 pkt)
Katapulta (runa celności, runa penetracji, runa spalania ) (135)
25x wojownicy (tarcze, muzyk, sztandarowy) (240)
10x Gromowładni (tarcze, muzyk) (155)
22x wojownicy (tarcze, muzyk, sztandarowy) (213)
Problem będzie jak tym razem wystawi 80 zombi (bo miał taki pomysł...), chociaż one nie mogą gonić katapulta może nie zdążyć zmasakrować takiego kloca, z moimi strzałami to całkiem możliwe, zwłaszcza, że 1 raz będę strzelał katapą a miarki w oczach jeszcze nie mam. Najgorsze po dwóch pierwszych bitwach jest dla mnie w VC to, że budzą strach, boje się, że zawsze mnie będą masą przygniatali i zmuszali do zdawania na jedynkach, dopóki na większe pkt nie wystawie sztandarów.
(Hmmm, widzę, że trochę tu zrobiliśmy bałaganu, jeśli mógłbym prosić moda o przeniesienie kilku postów nt. rozwodzenia się nad rozpami do "Nasze dzieła i starania" Przepraszam też, że wcześniej nie wpadłem na to, żeby pisać tam).
Mam pytanie odnośnie wardów i regeneracji, jeśli ktoś dostanie np. z katapulty 3 rany, to warda rzuca raz, a regenerację 3 razy? Czy wszystko po razie?
Nie no chyba to jest tak, że za każdą ranę korzystasz z ochrony. Najpierw armour potem ward a na koniec regenka.Błysk pisze:Mam pytanie odnośnie wardów i regeneracji, jeśli ktoś dostanie np. z katapulty 3 rany, to warda rzuca raz, a regenerację 3 razy? Czy wszystko po razie?
"Żaden model nie ma prawa skorzystać z więcej niż jednej Ochrony Magicznej przeciw odniesionej ranie." - cytat z polskiego RB.
To znaczy, że jak masz dwa wardy to możesz skorzystać z jednego przedmiotu nawet jeśli masz dwa. W dodatku musisz użyć tej lepszej. Używasz za każdą ranę po jednej z każdej dostępnych ochron.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Minersi moga wyjsc:Janiszek pisze:Jak się wykopujesz i trafiasz na wrogi oddział imo jest to szarza , ale jezeli brakuje ci np. 1" i chcesz przesunac sie zeby zaszarzowac , to nie mozesz bo oni nie moga szarzowac po wyjsciu. To samo tyczy się harcowników.ANtY pisze:Jak wychodze minnersami, a przy krawędzi jest jakiś oddział to mogę się przy nim wystawić i np. przesunąć i będzie np. liczone to jako szarża?
- z dowolnego rogu stolu
- rownolegle szeregiem do krawedzi stolu
- musi miec "miejsce" na wyjscie
- nie moze wejsc/stykac sie na inne jednostki
- nie moze szarzowac w rundzie w ktorej wyszedl (moze wykonac zwykly ruch, szarzowac tylko kiedy pozwoli mu na to kowadlo)
- nie przesuwa w zadnym wypadku oddzialow wroga
- harcownicy wroga czesto wystawiaja sie najszerzej jak sie da by nie pozwolic wyjsc gornika przy samych maszynach
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 179
- Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok
A po wyjściu mogą rzucić swoje "granaty" ??
Podnosząc topór, przeklął przeciwnika i ruszył do ataku .....
Jeden cel .......
Może być ostatni ......
Pomścić Krzywdę Klanu z Karak Vlag .....
KU CHWALE KRASNOLUDZKIEJ POTĘDZE .......
Jeden cel .......
Może być ostatni ......
Pomścić Krzywdę Klanu z Karak Vlag .....
KU CHWALE KRASNOLUDZKIEJ POTĘDZE .......
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
czy można dołączyć kowala do maszynki?
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt: