witam... mam zamiar dziś przedctawić nowy typ rozpiski chaosem... generalnie już podawałem coś w tym klimacie, ale było wiecej testów od tamtej pory... wiem że to niejest zbyt grywalna rospa, ale napewno klimatyczna i przyzwoice się nią gra... a wiec :
czarnoksiężnik, poziom 4, piętno nurgla, słowo agonii, miecz potęgi, zaklęta tarcza, bluźnierczy amulet
czarownik, poziom 2, piętno nurgla, czerep śmierci, zwój rozproszenia
czarownik, poziom 2, piętno nurgla, paraliżujący ryk, zwój rozproszenia
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
10x grasanci chaosu, wielka broń
10x grasanci chaosu, wielka broń
10x grasanci chaosu, wielka broń
5x odrzuceni
5x odrzuceni
5x odrzuceni
bitewny ołtarz chaosu
bitewny ołtarz chaosu
hmm... mam nadzieje że polskie opisy przedmiotów i jednostek nieprzeskadzały zbyt bardzo... ogułem plan jest taki że forsekeni do przodu, zmocnieni ołtarzami naprawde potrafią napaskudzić, napieramy do przodu i magia kontrolnie, machiny czy bochaterowie, otyle magia nurgla jest dobra do tego, bo wszystko ma duży zasięg, niemusi widzieć czy też można żucać do walki i no save. po co grasanci? żeby biegali bokami ściągali jako tako fasy albo ścianka dla wojowników.
co myślicie?
chaos 2250... coś ciekawego
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
zgadza się nia ma jakiegoś łamacza szeredu klocka czy też benerowacza ostrzału... ale o to chodzi, po za odziałami kture są mocne same w sobie w tej rospie liczy się troche na ołtarz żeby pokazać przeciwnikowi ktury w danym momencie jest lepszy niż inne... generalnie brakuje mi w battlu armi ludzkiej ( o ile WoCh może się tu zaliczać ) gdzie można zrobić fajną rospe na piechocie, imperum nieradzi sobie z kawalerią chyba żeby postawić na magi i liczyć na "dużą kuźnie", ale mamy to samo w DoW plus pikinieży i to chyba jest jakaś alternatywa
IMO jak już chcesz na siłe ładować piechotę, to wrzuć khornitów, przed nimi jednak jako taki respekt wróg czuje, no i hellcannon w piechtny klimat lepiej od ołtarzy się wpisuje, a i skuteczniejszy. Wsadź tych magów na konie przynajmniej, dowódcy są to więc na koniu i w piechotnej armi pasują. Powodzenia życze, bo że plewna to rozpa patrząc turniejowo to chyba masz świadomosć .
ps. ktury ?
ps. ktury ?
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
na siłe niemusze pakować w piechote na codzień gram beastmen'an, a tam 90% jednostek to piechota lecz chciałem coś bardziej men niż beast... piechota khornitów to jakieś nieporozumienie... masz świadomoś że oni mają 4"M byle fast czy nawet slayv'y bendą ich ciągnąć po mapie jak osła za marchewką... hellke niepreferuje, może ma to klimat chaosu ale tylko w tedy gdy jest w CHD... na noce przyszedł pomysł i to wmiare słuszny, że można zrezygnować z marków przynajmiej na magach i zmocnić ich magiczne umiejętności... żal mam do twórcy nowego podręcznika że mali czarodzieje niemogą używać shadow tak jak wcześniej... a co do ps. to niesteyt niejade na dracona, ale z chęcią bym sprawdził tą rospe na jakimś większym turnieju
pozdro
pozdro