chaos 2250... coś ciekawego

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

chaos 2250... coś ciekawego

Post autor: Khuman »

:mrgreen: witam... mam zamiar dziś przedctawić nowy typ rozpiski chaosem... generalnie już podawałem coś w tym klimacie, ale było wiecej testów od tamtej pory... wiem że to niejest zbyt grywalna rospa, ale napewno klimatyczna i przyzwoice się nią gra... a wiec :

czarnoksiężnik, poziom 4, piętno nurgla, słowo agonii, miecz potęgi, zaklęta tarcza, bluźnierczy amulet

czarownik, poziom 2, piętno nurgla, czerep śmierci, zwój rozproszenia

czarownik, poziom 2, piętno nurgla, paraliżujący ryk, zwój rozproszenia

15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza

10x grasanci chaosu, wielka broń
10x grasanci chaosu, wielka broń
10x grasanci chaosu, wielka broń

5x odrzuceni
5x odrzuceni
5x odrzuceni

bitewny ołtarz chaosu
bitewny ołtarz chaosu

hmm... mam nadzieje że polskie opisy przedmiotów i jednostek nieprzeskadzały zbyt bardzo... ogułem plan jest taki że forsekeni do przodu, zmocnieni ołtarzami naprawde potrafią napaskudzić, napieramy do przodu i magia kontrolnie, machiny czy bochaterowie, otyle magia nurgla jest dobra do tego, bo wszystko ma duży zasięg, niemusi widzieć czy też można żucać do walki i no save. po co grasanci? żeby biegali bokami ściągali jako tako fasy albo ścianka dla wojowników.

co myślicie? :mrgreen:

Piotr3K
Kretozord
Posty: 1681
Lokalizacja: SNOT Gdańsk

Post autor: Piotr3K »

Myślę, że nie masz nic do porządnego walnięcia.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

zgadza się nia ma jakiegoś łamacza szeredu klocka czy też benerowacza ostrzału... ale o to chodzi, po za odziałami kture są mocne same w sobie w tej rospie liczy się troche na ołtarz żeby pokazać przeciwnikowi ktury w danym momencie jest lepszy niż inne... generalnie brakuje mi w battlu armi ludzkiej ( o ile WoCh może się tu zaliczać ) gdzie można zrobić fajną rospe na piechocie, imperum nieradzi sobie z kawalerią chyba żeby postawić na magi i liczyć na "dużą kuźnie", ale mamy to samo w DoW plus pikinieży i to chyba jest jakaś alternatywa :idea:

Awatar użytkownika
Pierun
Mudżahedin
Posty: 309

Post autor: Pierun »

IMO jak już chcesz na siłe ładować piechotę, to wrzuć khornitów, przed nimi jednak jako taki respekt wróg czuje, no i hellcannon w piechtny klimat lepiej od ołtarzy się wpisuje, a i skuteczniejszy. Wsadź tych magów na konie przynajmniej, dowódcy są to więc na koniu i w piechotnej armi pasują. Powodzenia życze, bo że plewna to rozpa patrząc turniejowo to chyba masz świadomosć :).

ps. ktury ? :)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

na siłe niemusze pakować w piechote na codzień gram beastmen'an, a tam 90% jednostek to piechota :D lecz chciałem coś bardziej men niż beast... piechota khornitów to jakieś nieporozumienie... masz świadomoś że oni mają 4"M byle fast czy nawet slayv'y bendą ich ciągnąć po mapie jak osła za marchewką... hellke niepreferuje, może ma to klimat chaosu ale tylko w tedy gdy jest w CHD... na noce przyszedł pomysł i to wmiare słuszny, że można zrezygnować z marków przynajmiej na magach i zmocnić ich magiczne umiejętności... żal mam do twórcy nowego podręcznika że mali czarodzieje niemogą używać shadow tak jak wcześniej... a co do ps. to niesteyt niejade na dracona, ale z chęcią bym sprawdził tą rospe na jakimś większym turnieju :)

pozdro :mrgreen:

ODPOWIEDZ