![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
czarnoksiężnik, poziom 4, piętno nurgla, słowo agonii, miecz potęgi, zaklęta tarcza, bluźnierczy amulet
czarownik, poziom 2, piętno nurgla, czerep śmierci, zwój rozproszenia
czarownik, poziom 2, piętno nurgla, paraliżujący ryk, zwój rozproszenia
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
15x wojownicy chaosu, piętno nurgla, tarcza
10x grasanci chaosu, wielka broń
10x grasanci chaosu, wielka broń
10x grasanci chaosu, wielka broń
5x odrzuceni
5x odrzuceni
5x odrzuceni
bitewny ołtarz chaosu
bitewny ołtarz chaosu
hmm... mam nadzieje że polskie opisy przedmiotów i jednostek nieprzeskadzały zbyt bardzo... ogułem plan jest taki że forsekeni do przodu, zmocnieni ołtarzami naprawde potrafią napaskudzić, napieramy do przodu i magia kontrolnie, machiny czy bochaterowie, otyle magia nurgla jest dobra do tego, bo wszystko ma duży zasięg, niemusi widzieć czy też można żucać do walki i no save. po co grasanci? żeby biegali bokami ściągali jako tako fasy albo ścianka dla wojowników.
co myślicie?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)