Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Hej,
chciałem zrobić uniwersalną rozpiskę na 2000pts z walczącym smokiem, ale nie wiem czy w tym ustawieniu nie lepiej żeby latał i strzelał. Pomóżcie proszę jakoś to dopracować:
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of Rebirth [30]
1 Highborn @ 565 Pts
General; Longbow
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
1 Green Dragon @ [320] Pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Treeman @ 285 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1994
chciałem zrobić uniwersalną rozpiskę na 2000pts z walczącym smokiem, ale nie wiem czy w tym ustawieniu nie lepiej żeby latał i strzelał. Pomóżcie proszę jakoś to dopracować:
1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of Rebirth [30]
1 Highborn @ 565 Pts
General; Longbow
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]
1 Green Dragon @ [320] Pts
1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Treeman @ 285 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1994
Rozpiska WE na smoku ma małe szanse na bycie "uniwersalną", bo ma mocno w plecy z magią i sama nie czaruje. Wydaje mi się, że mimo wszystko zamiast altera powinien wejść bsb z hodą, albo drugi mag i obaj na 2lvlu, mogący rzucać popychaczki na smoka czy bezpieczeństwo od niemagicznego strzelania.
Mi osobiscie sie srednio podoba pomysl walczacego lorda na smoku w armi WE gdyz ani to z klimatu ani tez zbytnio nie wychodzi ze wzgledu na przedmioty i staty owego lorda. Lepiej wg mnie zrobic go stzrelajacego, dac mu bow of loren i strzalki bez sava i worda na 4+ przeciwko magicznym i zwyklym pociska. Tylko ze wowczas po co brac smoka lepiej wziasc orla i unikac starcia i kasowac ile sie da z luku bo przy 4+ wordzie stzrelanie nie ejst juz takie straszne. Wg mnie jesli naprawde chcesz miec uniwersalna armie na 2k to nie wiem czy smok to dobry pomysl.
Dla mnie lord na smoku zawsze duzo kosztuje pkt i placisz za to w liczbie jednostek, wiec smok wowczas powinien byc niejako Twoja glowna sila (glowny wymiatacz) a w armii WE ciezko dac mu takie przedmioty bo ogolnie jak na lesnego elfa przystalo jest miekki i powera tez jakiegos imponujacego nie ma.
Dla mnie lord na smoku zawsze duzo kosztuje pkt i placisz za to w liczbie jednostek, wiec smok wowczas powinien byc niejako Twoja glowna sila (glowny wymiatacz) a w armii WE ciezko dac mu takie przedmioty bo ogolnie jak na lesnego elfa przystalo jest miekki i powera tez jakiegos imponujacego nie ma.
Ok, rozumiem więc, że jeśli smok to raczej dla "funu", ale przecież poza nim, z naprawdę silnych jednostek, mamy tylko treemana, ograniczonego do jednej sztuki w formacie turniejowym - w takim razie czym postawić się dużym jednostkom jak smok HE, stegadony czy carnosaur ? Wydaje mi się, że wardancerzy z ich KB to jednak za mało... Nigdy nie grałem na duże punkty bez smoka ale chyba będę musiał spróbować.
Wiesz jednostki elfow lesnych nie sa jakies silne a forest spirity za to nie maja bonusow takich jak sztandary itp. wiec grajac WE musisz sie liczyc ze masz slabsze jednostki. Na tym polega caly urok tej armii, ze nie wystawisz kloca i bedziesz nim zmiatal ze stolu wszystko, tylko kitrasz po lasach i sprawisz zebys to Ty atakowal i to z roznych stron . A smok w tym i tak Ci zbytnio nie pomoze bo lorda na nim siedzacego nie wymaksujesz na jakiegos karacza. Wg mnie w walce for fun jak najbardziej ale na turnieje to raczej odradzam. Mi sie nie sprawdza w kazdym badz razie, wole za te punkty pojsc w jednostki.biludred pisze:Ok, rozumiem więc, że jeśli smok to raczej dla "funu", ale przecież poza nim, z naprawdę silnych jednostek, mamy tylko treemana, ograniczonego do jednej sztuki w formacie turniejowym - w takim razie czym postawić się dużym jednostkom jak smok HE, stegadony czy carnosaur ? Wydaje mi się, że wardancerzy z ich KB to jednak za mało... Nigdy nie grałem na duże punkty bez smoka ale chyba będę musiał spróbować.
Jezeli chodzi o "campienie" się w lasach to 4/5 bitew które stoczyłem na wielkim draconie były na stołach bez lasów czyli to campienie nie wychodziło najlepiejHelkar pisze:Wiesz jednostki elfow lesnych nie sa jakies silne a forest spirity za to nie maja bonusow takich jak sztandary itp. wiec grajac WE musisz sie liczyc ze masz slabsze jednostki. Na tym polega caly urok tej armii, ze nie wystawisz kloca i bedziesz nim zmiatal ze stolu wszystko, tylko kitrasz po lasach i sprawisz zebys to Ty atakowal i to z roznych stron . A smok w tym i tak Ci zbytnio nie pomoze bo lorda na nim siedzacego nie wymaksujesz na jakiegos karacza. Wg mnie w walce for fun jak najbardziej ale na turnieje to raczej odradzam. Mi sie nie sprawdza w kazdym badz razie, wole za te punkty pojsc w jednostki.biludred pisze:Ok, rozumiem więc, że jeśli smok to raczej dla "funu", ale przecież poza nim, z naprawdę silnych jednostek, mamy tylko treemana, ograniczonego do jednej sztuki w formacie turniejowym - w takim razie czym postawić się dużym jednostkom jak smok HE, stegadony czy carnosaur ? Wydaje mi się, że wardancerzy z ich KB to jednak za mało... Nigdy nie grałem na duże punkty bez smoka ale chyba będę musiał spróbować.
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
Witam,
Zapewne wybiorę się na taki śmiszny turniej. 1111 pkts, i losujesz sobie kogoś do pary. Jako że nie wiem, u boku kogo przyjdzie mi walczyć, więc jakoś konkretnie nie mogę się ustawić, pokminiłem coś takiego.
1111pkts, Wood Elves Army
Heroes:
@Spellsinger lvl1 (general)
-Dispel scroll
@Noble (BSB)
-Hail of Doom
-Asyndeis Bane
Core:
@2x10 GladeGuards
@5xGladeRiders
Special:
@5xWild Riders
@5xWardencers
Rare:
@Treeman
Wiem, że przydało by się chociaż 6 z muzykiem mieć tych WD, że przydałby się drugi scroll na magu, no i że brak muzyka na fascie. Proszę o komentarze.
Pzdr
Zapewne wybiorę się na taki śmiszny turniej. 1111 pkts, i losujesz sobie kogoś do pary. Jako że nie wiem, u boku kogo przyjdzie mi walczyć, więc jakoś konkretnie nie mogę się ustawić, pokminiłem coś takiego.
1111pkts, Wood Elves Army
Heroes:
@Spellsinger lvl1 (general)
-Dispel scroll
@Noble (BSB)
-Hail of Doom
-Asyndeis Bane
Core:
@2x10 GladeGuards
@5xGladeRiders
Special:
@5xWild Riders
@5xWardencers
Rare:
@Treeman
Wiem, że przydało by się chociaż 6 z muzykiem mieć tych WD, że przydałby się drugi scroll na magu, no i że brak muzyka na fascie. Proszę o komentarze.
Pzdr
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
- dziekanotr
- Wodzirej
- Posty: 716
- Lokalizacja: Warszawa
moim zdaniem zamiast glade ridersow powiniennes wrzucic czarodziejce scrolla/lub/ta rozdzke co las przesowa dalej i dryady, tak bedzie IMO bardziej universalnie, chyba ,ze masz jakis zabojczo-tajny plan z wykorzystaniem tego fasta i moze starczy Ci pkt na 6 wilda?
JANEK@szczegolnie na 1111pkt ...;p
JANEK@szczegolnie na 1111pkt ...;p
Hmm.. w sumie to zastanowie się nad tym tylko że driady (96pkts.) + srcoll (25) to jest już 121.
Może zamiast tych glade ridersów 8 driad, 6tego wardencera i muzyka do wardencerów?
ale driady mam pomalowane
no i jest dylemat...
pomoże ktoś
Może zamiast tych glade ridersów 8 driad, 6tego wardencera i muzyka do wardencerów?
No w sumie, to mieli oni służyć za podstawiajke i oddział do zadań zaczepno-samobójczo-dywersyjnych o charakterze partyzanckimze masz jakis zabojczo-tajny plan z wykorzystaniem tego fasta
ale driady mam pomalowane
no i jest dylemat...
pomoże ktoś
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Wiem, właśnie ja też je tak se lubie, ale myślę że w parówce mogą się przydać hmm..
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Zrobiłem coś bardziej uniwersalnego (2000pts), najczęściej gram z lizakami i HE, więc byłbym wdzięczny gdybyście podpowiedzieli co by można było poprawić:
1 * Alter Highborn @ 289 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Shield
Oaken Armour [50]
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
2 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 150 Pts
Alter; Longbow
Stone of Rebirth [30]
Helm of the Hunt [20]
6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
7 Wardancers @ 126 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1996
1 * Alter Highborn @ 289 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Shield
Oaken Armour [50]
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
2 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Alter Noble @ 150 Pts
Alter; Longbow
Stone of Rebirth [30]
Helm of the Hunt [20]
6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]
7 Wardancers @ 126 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1996