Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
biludred
Warzywo
Posty: 19

Re: Rozpiski WE

Post autor: biludred »

Hej,
chciałem zrobić uniwersalną rozpiskę na 2000pts z walczącym smokiem, ale nie wiem czy w tym ustawieniu nie lepiej żeby latał i strzelał. Pomóżcie proszę jakoś to dopracować:

1 * Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of Rebirth [30]

1 Highborn @ 565 Pts
General; Longbow
Oaken Armour [50]
Stone of the Crystal Mere [30]
Sword of Might [20]

1 Green Dragon @ [320] Pts

1 Spellsinger @ 140 Pts
Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Treeman @ 285 Pts

5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow

6 Wild Riders @ 174 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts


Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1994

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Rozpiska WE na smoku ma małe szanse na bycie "uniwersalną", bo ma mocno w plecy z magią i sama nie czaruje. Wydaje mi się, że mimo wszystko zamiast altera powinien wejść bsb z hodą, albo drugi mag i obaj na 2lvlu, mogący rzucać popychaczki na smoka czy bezpieczeństwo od niemagicznego strzelania.
Obrazek

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

nie wiem dlaczego nie wykorzystałeś slotów z speciali i brak WD to nie jest chyba najlepszy pomysł.
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

IMO wardancerzy do tej rozpy nie są konieczni.
Obrazek

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Mi osobiscie sie srednio podoba pomysl walczacego lorda na smoku w armi WE gdyz ani to z klimatu ani tez zbytnio nie wychodzi ze wzgledu na przedmioty i staty owego lorda. Lepiej wg mnie zrobic go stzrelajacego, dac mu bow of loren i strzalki bez sava i worda na 4+ przeciwko magicznym i zwyklym pociska. Tylko ze wowczas po co brac smoka lepiej wziasc orla i unikac starcia i kasowac ile sie da z luku bo przy 4+ wordzie stzrelanie nie ejst juz takie straszne. Wg mnie jesli naprawde chcesz miec uniwersalna armie na 2k to nie wiem czy smok to dobry pomysl.
Dla mnie lord na smoku zawsze duzo kosztuje pkt i placisz za to w liczbie jednostek, wiec smok wowczas powinien byc niejako Twoja glowna sila (glowny wymiatacz) a w armii WE ciezko dac mu takie przedmioty bo ogolnie jak na lesnego elfa przystalo jest miekki i powera tez jakiegos imponujacego nie ma.

biludred
Warzywo
Posty: 19

Post autor: biludred »

Ok, rozumiem więc, że jeśli smok to raczej dla "funu", ale przecież poza nim, z naprawdę silnych jednostek, mamy tylko treemana, ograniczonego do jednej sztuki w formacie turniejowym - w takim razie czym postawić się dużym jednostkom jak smok HE, stegadony czy carnosaur ? Wydaje mi się, że wardancerzy z ich KB to jednak za mało... Nigdy nie grałem na duże punkty bez smoka ale chyba będę musiał spróbować.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Nie ma już ograniczenia drzewca w bpr.
Obrazek

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

biludred pisze:Ok, rozumiem więc, że jeśli smok to raczej dla "funu", ale przecież poza nim, z naprawdę silnych jednostek, mamy tylko treemana, ograniczonego do jednej sztuki w formacie turniejowym - w takim razie czym postawić się dużym jednostkom jak smok HE, stegadony czy carnosaur ? Wydaje mi się, że wardancerzy z ich KB to jednak za mało... Nigdy nie grałem na duże punkty bez smoka ale chyba będę musiał spróbować.
Wiesz jednostki elfow lesnych nie sa jakies silne a forest spirity za to nie maja bonusow takich jak sztandary itp. wiec grajac WE musisz sie liczyc ze masz slabsze jednostki. Na tym polega caly urok tej armii, ze nie wystawisz kloca i bedziesz nim zmiatal ze stolu wszystko, tylko kitrasz po lasach i sprawisz zebys to Ty atakowal i to z roznych stron :). A smok w tym i tak Ci zbytnio nie pomoze bo lorda na nim siedzacego nie wymaksujesz na jakiegos karacza. Wg mnie w walce for fun jak najbardziej ale na turnieje to raczej odradzam. Mi sie nie sprawdza w kazdym badz razie, wole za te punkty pojsc w jednostki.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Helkar pisze:
biludred pisze:Ok, rozumiem więc, że jeśli smok to raczej dla "funu", ale przecież poza nim, z naprawdę silnych jednostek, mamy tylko treemana, ograniczonego do jednej sztuki w formacie turniejowym - w takim razie czym postawić się dużym jednostkom jak smok HE, stegadony czy carnosaur ? Wydaje mi się, że wardancerzy z ich KB to jednak za mało... Nigdy nie grałem na duże punkty bez smoka ale chyba będę musiał spróbować.
Wiesz jednostki elfow lesnych nie sa jakies silne a forest spirity za to nie maja bonusow takich jak sztandary itp. wiec grajac WE musisz sie liczyc ze masz slabsze jednostki. Na tym polega caly urok tej armii, ze nie wystawisz kloca i bedziesz nim zmiatal ze stolu wszystko, tylko kitrasz po lasach i sprawisz zebys to Ty atakowal i to z roznych stron :). A smok w tym i tak Ci zbytnio nie pomoze bo lorda na nim siedzacego nie wymaksujesz na jakiegos karacza. Wg mnie w walce for fun jak najbardziej ale na turnieje to raczej odradzam. Mi sie nie sprawdza w kazdym badz razie, wole za te punkty pojsc w jednostki.
Jezeli chodzi o "campienie" się w lasach to 4/5 bitew które stoczyłem na wielkim draconie były na stołach bez lasów czyli to campienie nie wychodziło najlepiej
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Wiesz jako WE zawsze mozesz dac jeden swoj i w nim kampic :)

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Witam,
Zapewne wybiorę się na taki śmiszny turniej. 1111 pkts, i losujesz sobie kogoś do pary. Jako że nie wiem, u boku kogo przyjdzie mi walczyć, więc jakoś konkretnie nie mogę się ustawić, pokminiłem coś takiego.

1111pkts, Wood Elves Army

Heroes:

@Spellsinger lvl1 (general)
-Dispel scroll

@Noble (BSB)
-Hail of Doom
-Asyndeis Bane

Core:

@2x10 GladeGuards

@5xGladeRiders

Special:

@5xWild Riders

@5xWardencers

Rare:

@Treeman

Wiem, że przydało by się chociaż 6 z muzykiem mieć tych WD, że przydałby się drugi scroll na magu, no i że brak muzyka na fascie. Proszę o komentarze.

Pzdr
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

A tam po prostu plewy jesteście , smok jest super :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
dziekanotr
Wodzirej
Posty: 716
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: dziekanotr »

moim zdaniem zamiast glade ridersow powiniennes wrzucic czarodziejce scrolla/lub/ta rozdzke co las przesowa dalej i dryady, tak bedzie IMO bardziej universalnie, chyba ,ze masz jakis zabojczo-tajny plan z wykorzystaniem tego fasta ;) i moze starczy Ci pkt na 6 wilda?


JANEK@szczegolnie na 1111pkt ...;p

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

dziekanotr pisze:
JANEK@szczegolnie na 1111pkt ...;p
Szczególnie , że chodziło mi o to co wczesniej mowili , ze smok plewi . A nie , że do tej rozpy smok dobry jest . :mrgreen: :roll:

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Hmm.. w sumie to zastanowie się nad tym tylko że driady (96pkts.) + srcoll (25) to jest już 121.

Może zamiast tych glade ridersów 8 driad, 6tego wardencera i muzyka do wardencerów?
ze masz jakis zabojczo-tajny plan z wykorzystaniem tego fasta
No w sumie, to mieli oni służyć za podstawiajke i oddział do zadań zaczepno-samobójczo-dywersyjnych o charakterze partyzanckim :D

ale driady mam pomalowane :D

no i jest dylemat...

pomoże ktoś :?:
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

Wejs GR . Dryady tylko są fajne ze statystyk . To kupa . U mnie odbijają się od byle gówna . Zresztą nie moga dac flee , i w ogóle ich nie lubie .

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Wiem, właśnie ja też je tak se lubie, ale myślę że w parówce mogą się przydać hmm..
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Helkar pisze:Wiesz jako WE zawsze mozesz dac jeden swoj i w nim kampic :)

sorry ja nie umiem ukryć 2250 pkt. w 6' lasku
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

biludred
Warzywo
Posty: 19

Post autor: biludred »

Zrobiłem coś bardziej uniwersalnego (2000pts), najczęściej gram z lizakami i HE, więc byłbym wdzięczny gdybyście podpowiedzieli co by można było poprawić:

1 * Alter Highborn @ 289 Pts
Alter; 2ndWeapon; Longbow; Shield
Oaken Armour [50]
Sword of Might [20]
Stone of the Crystal Mere [30]

2 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Alter Noble @ 150 Pts
Alter; Longbow
Stone of Rebirth [30]
Helm of the Hunt [20]

6 Wild Riders @ 199 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
War Banner [25]

7 Wardancers @ 126 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Musician

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 120 Pts

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

5 Waywatchers @ 120 Pts
2ndWeapon; Longbow


Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4

Models in Army: 65
Total Army Cost: 1996

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jak dla mnie można by poprawić wszystko, od corów, przez speciale i rary, aż do składu herosów i przedmiotów na nich.

Ale grajcie jak lubicie. :D
Obrazek

Zablokowany