Vampiry bez gwardi i wrathów V 1.01

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Vampiry bez gwardi i wrathów V 1.01

Post autor: Herkules »

Vampire Lord @ 720 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy
Flayed Hauberk [25]
Crown of the Damned [35]
Sword of Might [15]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Lord of the Dead [15]
Cursed Book [20]
Zombie Dragon @ [275] Pts

Vampire @ 195 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy
armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
Enchanted Shield [15]
Tallisman of Lycni [10]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]

Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Bestialle: Flying Horror [30]
Helm of Commandment [30]
Cadaverous Cuirass [15]

2 x 10 Crypt Ghouls @ 88 Pts Champion




13 Skeleton Warriors @ 149 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25]



13 Skeleton Warriors @ 149 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Cursed Pennant of Mousillon [25]



10 Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45]


2 x 3 Fell Bats @ 60 Pts



Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]

Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2244


Założenia :

Lord dożywia szkilety ile wlezie :D chociaż do pełnych 20 mam 2 biegaczy do ściągania fastów psów jakiś kawaleri
od boku ew coś mocniejszego ale wtedy razem ze smokiem. Zadaniem vargulfa jest dawanie możliwosci marszu jakby coś
stało za daleko lorda ew. niszczenie jakiś śmieciowych jednostek ew. mocnych razem z np bk. . Black Knighci
będą właściwie główną siłą uderzeniową zwłaszcza że będą miali 6 WS z hełmu i + 1 do trafienia także trafiając zazwyczaj
na 2 + spokojnie będą kruszyć jakieś większe kloce. Szkielety do trzymania w sobie bllodków smoków i innego takiego
ścierwa oczywiście w miare możliwości. Z gwardi zrezygnowałem bo : 1.ma słabego sava na pociski sztrzelanie itp. jak na
swój koszt 2.jest stosunkowo wolna i zanim dojdzie do np krasiów orientujesz się że przeciwnik zdjoł wszystkie szybsze
oddziały a gwardia musi się tłuc z longbeardsami itp.

No to tyle napiszcie co sądzicie .
Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, o 07:52 przez Herkules, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
SoCiu
Wodzirej
Posty: 733
Lokalizacja: Rebelia - Łomianki

Post autor: SoCiu »

Głupota na lordzie?Tylko dla prawdziwych twardzieli. Nie lepiej dać bransolety(3+Warda od strzelania)?

Nie masz praktycznie czym się zastawiać od szarż, baty nie w każdej sytuacji się sprawdzają.
Wywal w ogole wszystkie ghule i daj kolejne szkielety i wilki.

Pomyśl także o przedmiotach na wampirach,jak dla mnie to można dużo ciekawsze opcje wycisnąć.

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

Głupota aż tak strasznie nie boli jak narazie zdarzyło mi sięraz nie zdać i to w sytułacj w której nic to nie zmieniało także
raczej tego nie zmienie :D Kosztem guli wleciały do rozpy 10 szkieletów z FCG + 2x 5 psów a lord nawet szarżującego bloodka trzyma 7 ataków na 6 wchodzi jakieś 1-2 przebija na 2 czyli 2 razy sv na 6 ward na 4 dostaje rane ja oddaje wbijam mu rane może 2 i stojmy ale to czysta teoria...

Awatar użytkownika
Necromanter
Falubaz
Posty: 1002
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Necromanter »

Raczej kostkologia, która nie wiele ma wspólnego z rzeczywistością :twisted:
PiotrB pisze:Oczami wyobraźni widzę te tłumy i uśmiechniętego Sola podającego kiełbaskę ...eh ...bezcenne :)

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Jeśli ktoś skutecznie zabije Ci black knightów, to nie masz czym przyjebać.
Jak dla mnie kiepsko. Ja bym wrzucił sporo piesków jeszcze. BSB dajesz latanie, zamiast biegania i ench. shielda.
Musi być trudny do zabicia i z racji tego że to bsb, musi być tam gdzie tego chcesz i to szybko ( nie zawsze mozesz marszować na 18 cali).
Chętnie zagram z takim czymś. :D

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

bez scrolli?

no to jeszcze odwazniej niz korona :)

nic tylko grac przeciw slanowi, wronie czy chaosie magicznym :)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

OKa po paru zamianach w rozpie czas na V 1.01

Vampire Lord @ 730 Pts
General; Magic Level 3; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Martialle: Avatar of Death [20]
Crown of the Damned [35]
Sword of Might [15]
Cursed Book [20]
Cadaverous Cuirass [15]
Black Periapt [15]
Zombie Dragon @ [275] Pts

Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Lord of the Dead [15]
Book of Arkhan [35]
Enchanted Shield [15]

Vampire @ 210 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy
Tallisman of Lycni [10]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Flayed Hauberk [25]
The Courtly: Walking Death [25]

12 Skeleton Warriors @ 141 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25]

13 Skeleton Warriors @ 149 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Cursed Pennant of Mousillon [25]

10 Skeleton Warriors @ 100 Pts
Light Armour; Shield; FCG

2 x 5 Dire Wolves @ 40 Pts = 80 pkt

10 Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45]

4 Fell Bats @ 80 Pts

1 Black Coach @ 200 Pts
#Evocation of Death [0]

Casting Pool: 11
Dispel Pool: 6
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2250

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Coś nie gra z bohaterami :)
Dla Lorda z Avatar of Death wybrałeś Great Weapona, ale z tego co mi wiadomo to nie można używać SoM jednocześnie, więc musisz zdecydować czym walczysz (nie dostaniesz +3S, no way)
W tym wypadku lepiej może SoM dać dla wampira biegającego. Sam ench shield dla bohatera to deko słaba sprawa. Nic Ci to specjalnie nie da, równie dobrze mógłbyś mieć 6+Ward, taki sam z tego pożytek moim zdaniem.
Brakuje Ci poza tym chociaż 1 dispell scrolla. Trafisz na coś co się magią para to zobaczysz gdzie raki zimują :) No chyba, że grasz z krasnoludami ciągle to luzik (ale wtedy lepiej mieć 3+ ward od strzelania na lordzie).

Co do szkieli championów chyba lepiej wywalić, dokupić możesz 3 dodatkowe wilki. Ja bym zresztą zamiast tej 10 Szkieletów 20 zombii wstawił. Tanie dobre mięsko, które dorabiasz expresowo i dobrze przylepia się do co silniejszych jednostek chcąc dać im buzi. Zyskasz na tym 20ptk na podpakowanie szkiele czy 5 nietoperza.
Ostatnio zmieniony 27 lip 2009, o 11:19 przez misha, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

Trzyma klimat

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Trzyma klimat
Nic poza tym.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

GarG pisze:
Trzyma klimat
Nic poza tym.
Twoje rozpy DE, jak je tu pokazywałeś półtora roku temu, niewiele się różniły tym co prezentuje Glorfindel :lol:

Awatar użytkownika
Herkules
Mudżahedin
Posty: 344
Lokalizacja: Gorzów Wlkp

Post autor: Herkules »

nie glorfindel... Herkules :D
garg nie mogę się z tobą zgodzić jest pare błędów zaraz ją obrobię i przetestuje jak najszybciej

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Masz 3 odziały szkieletów i tylko jednego vampira który moze je wskrzesić ponad stan...
Ponadto lepiej dać WoBG na Lordzie bo 1 oblana głupota i tracisz 5 kości mocy... Czarujący smok to fajna zabawka ale jak na mój gust zdecydowanie za droga.
Do tego nie masz scrolli czyli każda armia czarująco starzelająca ( np. standard DE ) robi z Tobą co chce...

Ostatnio gram "trochę" VC ;)

Morrok moze nie bede wdawał się w "dyskusje"...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

ODPOWIEDZ