General; Magic Level 3; Necromancy
Flayed Hauberk [25]
Crown of the Damned [35]
Sword of Might [15]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Lord of the Dead [15]
Cursed Book [20]
Zombie Dragon @ [275] Pts
Vampire @ 195 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy
armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
Enchanted Shield [15]
Tallisman of Lycni [10]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Bestialle: Flying Horror [30]
Helm of Commandment [30]
Cadaverous Cuirass [15]
2 x 10 Crypt Ghouls @ 88 Pts Champion
13 Skeleton Warriors @ 149 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25]
13 Skeleton Warriors @ 149 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Cursed Pennant of Mousillon [25]
10 Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45]
2 x 3 Fell Bats @ 60 Pts
Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2244
Założenia :
Lord dożywia szkilety ile wlezie

od boku ew coś mocniejszego ale wtedy razem ze smokiem. Zadaniem vargulfa jest dawanie możliwosci marszu jakby coś
stało za daleko lorda ew. niszczenie jakiś śmieciowych jednostek ew. mocnych razem z np bk. . Black Knighci
będą właściwie główną siłą uderzeniową zwłaszcza że będą miali 6 WS z hełmu i + 1 do trafienia także trafiając zazwyczaj
na 2 + spokojnie będą kruszyć jakieś większe kloce. Szkielety do trzymania w sobie bllodków smoków i innego takiego
ścierwa oczywiście w miare możliwości. Z gwardi zrezygnowałem bo : 1.ma słabego sava na pociski sztrzelanie itp. jak na
swój koszt 2.jest stosunkowo wolna i zanim dojdzie do np krasiów orientujesz się że przeciwnik zdjoł wszystkie szybsze
oddziały a gwardia musi się tłuc z longbeardsami itp.
No to tyle napiszcie co sądzicie .