General; Magic Level 3; Necromancy
Flayed Hauberk [25]
Crown of the Damned [35]
Sword of Might [15]
The Arkayne: Master of the Black Arts [50]
The Arkayne: Dark Acolyte [30]
The Master: Lord of the Dead [15]
Cursed Book [20]
Zombie Dragon @ [275] Pts
Vampire @ 195 Pts
Battle Standard Bearer; Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy
armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
Enchanted Shield [15]
Tallisman of Lycni [10]
The Bestialle: Infinite Hatred [25]
Vampire @ 195 Pts
Magic Level 1; Necromancy; Great Weapon; Heavy armour
The Martialle: Avatar of Death [20]
The Bestialle: Flying Horror [30]
Helm of Commandment [30]
Cadaverous Cuirass [15]
2 x 10 Crypt Ghouls @ 88 Pts Champion
13 Skeleton Warriors @ 149 Pts
Light Armour; Shield; FCG
War Banner [25]
13 Skeleton Warriors @ 149 Pts
Light Armour; Shield; FCG
Cursed Pennant of Mousillon [25]
10 Black Knights @ 365 Pts
Barding; Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of the Barrows [45]
2 x 3 Fell Bats @ 60 Pts
Varghulf @ 175 Pts
Bestial Fury [0]
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2244
Założenia :
Lord dożywia szkilety ile wlezie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
od boku ew coś mocniejszego ale wtedy razem ze smokiem. Zadaniem vargulfa jest dawanie możliwosci marszu jakby coś
stało za daleko lorda ew. niszczenie jakiś śmieciowych jednostek ew. mocnych razem z np bk. . Black Knighci
będą właściwie główną siłą uderzeniową zwłaszcza że będą miali 6 WS z hełmu i + 1 do trafienia także trafiając zazwyczaj
na 2 + spokojnie będą kruszyć jakieś większe kloce. Szkielety do trzymania w sobie bllodków smoków i innego takiego
ścierwa oczywiście w miare możliwości. Z gwardi zrezygnowałem bo : 1.ma słabego sava na pociski sztrzelanie itp. jak na
swój koszt 2.jest stosunkowo wolna i zanim dojdzie do np krasiów orientujesz się że przeciwnik zdjoł wszystkie szybsze
oddziały a gwardia musi się tłuc z longbeardsami itp.
No to tyle napiszcie co sądzicie .