Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: Rozpiski WE

Post autor: Kalesoner »

Ogrania, to akurat mi nie brakuje.

Nie można brać ich (mengili) do naszej armii.
Obrazek

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

Nie mówiłem o Tobie . A szkoda , że nie mozna.

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

Kalesoner pisze:Bardzo dobrze, ze duży mag nie jest zapchany punktami, będzie mniejsza strata jeśli ci wybuchnie albo coś.
Niezgadzam się z Tobą wg powinien mieć przerzucanie kostek na dispella i scrolla.A lord alter wg się spisuje
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Graj jak lubisz.

Możesz sobie brać claingora na dużym magu i przerzucajkę przy generowanych 5DD. Możesz też dać ancient treemanowi spajta z terrorem i wild riderowi przedmiot z głupotą dla forest spirytów. Przecież Ci nie bronię. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Kalesoner pisze:Po jaki xuj 9 wardancerów? #-o
7 jest naprawdę optymalne, 9 to marnotrawstwo punktów.

Helkar: lord mag zawsze coś zrobi, a lord biegacz żeby coś robił musi widzieć, a jeśli widzi to znaczy, ze może być widziany, zdjęty ze snajperek, dział itp. Przy okazji na niektóre armie lord biegacz może sobie tymi bodkinsami najwyżej w zębach podłubać (demony, we, lizaki).
Wiesz co do zdjecia ze stzrelania to nie tak latwo gdyz daje mu Glamourweave , a z 4+ wordem juz ciezej zastrzelic go. A weisz magow tez ciekzo pochowac gdyz nie zawsze grasz gdzie ejst pelno lasow a w swoim 6" lasie to tak ciekzo cala walke pzresiedziec :). Mi sie tkai lord podoba i sprawdza wiec go stosuje :) ale tak jak mowisz kto co lubi :)

A magia We tak srednio mi sie podoba gdyz wczesnije pzrez kilka lat gralme imperium a tam to wiekszosci bralem magie heaven i uranony szy w ruch :) a tu w WE jakas taka bieda takie defensy :)

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Na alterze lordzie parę razy zagrałem i nie ma lekko. Nie daje liderki i nasza armia ma słabą ochronę magiczną, przez co łatwo pozbawiany byłem jednostek.
Poza tym niech złapie jakiegoś "terrorystę" i niech nie daj boże przegra o jeden.....FoN i po lordzie.
Na lordzie magu, mnie przynajmniej gra się o wiele łatwiej, co nie znaczy łatwo, bo u mnie akurat tego ogrania brakuje, ...narazie :wink: .
Pzdr, Jacek.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2009, o 21:45 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 1 raz.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

Awatar użytkownika
Pitul
Mudżahedin
Posty: 245
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pitul »

[quote="Kalesoner"]Graj jak lubisz.

Możesz sobie brać claingora na dużym magu i przerzucajkę przy generowanych 5DD. Możesz też dać ancient treemanowi spajta z terrorem i wild riderowi przedmiot z głupotą dla forest spirytów. Przecież Ci nie bronię. :D[/quote

no mogę to brać ale wg mnie przerzucaczka się przydaje

a tak wogóle to chyba nie można dać tego przedmiotu o ,którym mówisz
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."

WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

A tak w ogóle to był sarkazm ;p

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

jak gość na juggerze siedzi w psach to zwalnia je do 7 cali, w dodatku robi się z tego mało mobilny klocek (do obracania - są strasznie szerocy) - taki alter szachuje go - nie może tych psów opuścić, a ward na 5+ to niezbyt wiele - w max 2 tury go nie ma. Poza tym ciężko gościa ubić w inny sposób.

oprócz lorda wrzucam jeszcze wayów i mogę być pewien że się pan nie wychyli:)

Chmuruś
Chuck Norris
Posty: 462

Post autor: Chmuruś »

Witam
Od dłuższego już czasu rozglądam się za drugą armią i wybór prawdopodobnie padnie na WE. Oto pierwsze przymiarki do nowej armii, rozpiska raczej standardowa. Proszę o ocenę :D

1650 Pts - Wood Elves Army

1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]

1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]

10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician

8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts

7 Wardancers @ 147 Pts
Musician; Bladesinger

7 Wardancers @ 133 Pts
Musician

3 Warhawk Riders @ 120 Pts

1 Treeman @ 285 Pts

Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 65

Total Army Cost: 1649

Pozdrawiam

JANEK
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: JANEK »

Zajebista rozpiska .

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Zamiast warhawków wildzi i będzie git.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

rozpa jest w sumie inspiracją po draconie (dzięki pasiakowi i blessowi) dzięki którym zauważyłem skuteczność wildow z bannerami i teleporta na tancerzach a zatem prosze bardzo:


spellweaver 4 power level
wand of wych helm
dispeal scroll

spell singer
2x dispeal scroll

wardancer noble
moon stone

alter noble
sh, gw, la
haill of doom arrow
helm of the hunt

3x 10 glade guards

2x 8 dryads

2x 5 wild riders of kurnous
banner

5x wardancer troups

7x wardancer troups
musician

treeman

5x waywatchers

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Hmm, rozpa raczej standardzik, ale całkiem milutki :D

Czyli wildzi ze sztandarami się opłacają? Bo w sumie na ostatnim turnieju, żałowałem, że miałem na nich sztandary, bo kilka razy ich straciłem, ale w sumie bez tych sztandarów mają małą siłę przebicia..
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

no tutaj chodzi o to że jak już się wystawia sztandary to tez z warbannerem a lepiej miec takie same oddziały.


a co do tracenia oddziałow wildow to trza tak robic zeby nie tracic sztandaru w walce a tak to moga zbierac ostrzał

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Może dałoby się wymęczyć punkty na trzecich wildów?
Obrazek

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

jak mam brać 3x wildow to wardancer z teleportem nie ma sensu bo nie ma co teleportowac oprocz oddzialu z generalem

a tancerze są dla mnie lepsi bo maja kb

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

czy mógłby ktoś opisać działanie armii ( co ma co bić , ustawienie bohaterów , sposób gry itp. ) Chmurusia na 1650pkt?
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Helkar
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 113
Lokalizacja: Kluczbork/Wrocław

Post autor: Helkar »

Rozpiska Chmurusia ogolnie niezla, tylko bedzie lipa jak sie trafi z taka rozpiska na jakas armie magiczna jak HE czy chaos na magii, wowczas pozamiatane. Ja osobicie daje zawsze wieksza ochrone magiczna (moze dlatego ze czesto grma HE i chaosem na magach :)).

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

a tak trochę bardziej by ktoś mógł mi opisać jak działa ta armia z rozpiski Chmurusia , np. łucznicy siedzą w lesie i prują do fastów , drzewo bierze wszystkich na klatę , driady idą środkiem , a tancerzy teleportuję się na tyły. Coś takiego tylko bardziej jasno
I believe in Honour.!

Zablokowany