Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Niezgadzam się z Tobą wg powinien mieć przerzucanie kostek na dispella i scrolla.A lord alter wg się spisujeKalesoner pisze:Bardzo dobrze, ze duży mag nie jest zapchany punktami, będzie mniejsza strata jeśli ci wybuchnie albo coś.
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
Graj jak lubisz.
Możesz sobie brać claingora na dużym magu i przerzucajkę przy generowanych 5DD. Możesz też dać ancient treemanowi spajta z terrorem i wild riderowi przedmiot z głupotą dla forest spirytów. Przecież Ci nie bronię.
Możesz sobie brać claingora na dużym magu i przerzucajkę przy generowanych 5DD. Możesz też dać ancient treemanowi spajta z terrorem i wild riderowi przedmiot z głupotą dla forest spirytów. Przecież Ci nie bronię.

Wiesz co do zdjecia ze stzrelania to nie tak latwo gdyz daje mu Glamourweave , a z 4+ wordem juz ciezej zastrzelic go. A weisz magow tez ciekzo pochowac gdyz nie zawsze grasz gdzie ejst pelno lasow a w swoim 6" lasie to tak ciekzo cala walke pzresiedziecKalesoner pisze:Po jaki xuj 9 wardancerów?![]()
7 jest naprawdę optymalne, 9 to marnotrawstwo punktów.
Helkar: lord mag zawsze coś zrobi, a lord biegacz żeby coś robił musi widzieć, a jeśli widzi to znaczy, ze może być widziany, zdjęty ze snajperek, dział itp. Przy okazji na niektóre armie lord biegacz może sobie tymi bodkinsami najwyżej w zębach podłubać (demony, we, lizaki).



A magia We tak srednio mi sie podoba gdyz wczesnije pzrez kilka lat gralme imperium a tam to wiekszosci bralem magie heaven i uranony szy w ruch


- Jacek_Azael
- Masakrator
- Posty: 2058
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk
Na alterze lordzie parę razy zagrałem i nie ma lekko. Nie daje liderki i nasza armia ma słabą ochronę magiczną, przez co łatwo pozbawiany byłem jednostek.
Poza tym niech złapie jakiegoś "terrorystę" i niech nie daj boże przegra o jeden.....FoN i po lordzie.
Na lordzie magu, mnie przynajmniej gra się o wiele łatwiej, co nie znaczy łatwo, bo u mnie akurat tego ogrania brakuje, ...narazie
.
Pzdr, Jacek.
Poza tym niech złapie jakiegoś "terrorystę" i niech nie daj boże przegra o jeden.....FoN i po lordzie.
Na lordzie magu, mnie przynajmniej gra się o wiele łatwiej, co nie znaczy łatwo, bo u mnie akurat tego ogrania brakuje, ...narazie

Pzdr, Jacek.
Ostatnio zmieniony 17 lip 2009, o 21:45 przez Jacek_Azael, łącznie zmieniany 1 raz.
[quote="Kalesoner"]Graj jak lubisz.
Możesz sobie brać claingora na dużym magu i przerzucajkę przy generowanych 5DD. Możesz też dać ancient treemanowi spajta z terrorem i wild riderowi przedmiot z głupotą dla forest spirytów. Przecież Ci nie bronię.
[/quote
no mogę to brać ale wg mnie przerzucaczka się przydaje
a tak wogóle to chyba nie można dać tego przedmiotu o ,którym mówisz
Możesz sobie brać claingora na dużym magu i przerzucajkę przy generowanych 5DD. Możesz też dać ancient treemanowi spajta z terrorem i wild riderowi przedmiot z głupotą dla forest spirytów. Przecież Ci nie bronię.

no mogę to brać ale wg mnie przerzucaczka się przydaje
a tak wogóle to chyba nie można dać tego przedmiotu o ,którym mówisz
"Aby być niepospolitym graczem, trzeba zacząć od pospolitego grania."
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
WE 12/13/8
ChD 0/1/0
VC 4/3/2
jak gość na juggerze siedzi w psach to zwalnia je do 7 cali, w dodatku robi się z tego mało mobilny klocek (do obracania - są strasznie szerocy) - taki alter szachuje go - nie może tych psów opuścić, a ward na 5+ to niezbyt wiele - w max 2 tury go nie ma. Poza tym ciężko gościa ubić w inny sposób.
oprócz lorda wrzucam jeszcze wayów i mogę być pewien że się pan nie wychyli:)
oprócz lorda wrzucam jeszcze wayów i mogę być pewien że się pan nie wychyli:)
Witam
Od dłuższego już czasu rozglądam się za drugą armią i wybór prawdopodobnie padnie na WE. Oto pierwsze przymiarki do nowej armii, rozpiska raczej standardowa. Proszę o ocenę
1650 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician; Bladesinger
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1649
Pozdrawiam
Od dłuższego już czasu rozglądam się za drugą armią i wybór prawdopodobnie padnie na WE. Oto pierwsze przymiarki do nowej armii, rozpiska raczej standardowa. Proszę o ocenę

1650 Pts - Wood Elves Army
1 Spellsinger @ 140 Pts
General; Magic Level 1; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 132 Pts
Light Armour; Battle Standard
Asyendi's Bane [10]
Hail of Doom Arrow [30]
1 Alter Noble @ 158 Pts
Alter; Great Weapon; Longbow; Light Armour; Shield
Helm of the Hunt [20]
Stone of the Crystal Mere [30]
10 Glade Guard @ 120 Pts
10 Glade Guard @ 126 Pts
Musician
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
7 Wardancers @ 147 Pts
Musician; Bladesinger
7 Wardancers @ 133 Pts
Musician
3 Warhawk Riders @ 120 Pts
1 Treeman @ 285 Pts
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 65
Total Army Cost: 1649
Pozdrawiam
rozpa jest w sumie inspiracją po draconie (dzięki pasiakowi i blessowi) dzięki którym zauważyłem skuteczność wildow z bannerami i teleporta na tancerzach a zatem prosze bardzo:
spellweaver 4 power level
wand of wych helm
dispeal scroll
spell singer
2x dispeal scroll
wardancer noble
moon stone
alter noble
sh, gw, la
haill of doom arrow
helm of the hunt
3x 10 glade guards
2x 8 dryads
2x 5 wild riders of kurnous
banner
5x wardancer troups
7x wardancer troups
musician
treeman
5x waywatchers
spellweaver 4 power level
wand of wych helm
dispeal scroll
spell singer
2x dispeal scroll
wardancer noble
moon stone
alter noble
sh, gw, la
haill of doom arrow
helm of the hunt
3x 10 glade guards
2x 8 dryads
2x 5 wild riders of kurnous
banner
5x wardancer troups
7x wardancer troups
musician
treeman
5x waywatchers
Hmm, rozpa raczej standardzik, ale całkiem milutki 
Czyli wildzi ze sztandarami się opłacają? Bo w sumie na ostatnim turnieju, żałowałem, że miałem na nich sztandary, bo kilka razy ich straciłem, ale w sumie bez tych sztandarów mają małą siłę przebicia..

Czyli wildzi ze sztandarami się opłacają? Bo w sumie na ostatnim turnieju, żałowałem, że miałem na nich sztandary, bo kilka razy ich straciłem, ale w sumie bez tych sztandarów mają małą siłę przebicia..
Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
Rozpiska Chmurusia ogolnie niezla, tylko bedzie lipa jak sie trafi z taka rozpiska na jakas armie magiczna jak HE czy chaos na magii, wowczas pozamiatane. Ja osobicie daje zawsze wieksza ochrone magiczna (moze dlatego ze czesto grma HE i chaosem na magach
).

a tak trochę bardziej by ktoś mógł mi opisać jak działa ta armia z rozpiski Chmurusia , np. łucznicy siedzą w lesie i prują do fastów , drzewo bierze wszystkich na klatę , driady idą środkiem , a tancerzy teleportuję się na tyły. Coś takiego tylko bardziej jasno
I believe in Honour.!