DE na 2 kotłach [2250]

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

DE na 2 kotłach [2250]

Post autor: Deather »

Dwa kotły 2250 Pts - Dark Elves Army

1x Dreadlord(zawsze S 6, regenka, pendant, cold one )

2x kocioł

1x caddy



10x Corsairs

2x5 Dark Riders(kusze, muzyk)

2x5 Harpies



6x COK(FCG)
War Banner, Ring of Hotek

3x6 COK(sztandar,muzyk)



1x Hydra



Casting Pool: 3

Dispel Pool: 3

Models in Army: 67


Total Army Cost: 2249
Nudziło mi się, co myślicie?
Ostatnio zmieniony 2 sie 2009, o 11:27 przez Deather, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Shyym
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 175
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shyym »

Kotły do konnicy?

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

ogólnie daje rade ( przynajmniej na papierze ), ale zamieniłbym korsarzy na kuszników, robią zwykle więcej i często zajmą lub zablokują ćwiartkę...
boli też brak smoka, ale może tylko mnie, generalnie masz 4 mocne oddziały kawalerii, jeden z niezabijalnym ( przez magię i strzelanie ) lordem, do tego dwa wspierające kotły, które są ItP i się terror, jakąś obronę magiczną masz, ale wrzuciłbym a jedne coki hoteka, najlepiej te z lordem ( sam wybierz które )...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

Shyym pisze:Kotły do konnicy?
jasne, dlaczego nie? +1 A dla kawy, killing blow dla hydry, albo ward dla gorzej ustawionej jednostki się przyda.
kamelot pisze:ogólnie daje rade ( przynajmniej na papierze ), ale zamieniłbym korsarzy na kuszników, robią zwykle więcej i często zajmą lub zablokują ćwiartkę...
boli też brak smoka, ale może tylko mnie, generalnie masz 4 mocne oddziały kawalerii, jeden z niezabijalnym ( przez magię i strzelanie ) lordem, do tego dwa wspierające kotły, które są ItP i się terror, jakąś obronę magiczną masz, ale wrzuciłbym a jedne coki hoteka, najlepiej te z lordem ( sam wybierz które )...
Korsarze są ze względu na odporność na ostrzał, oni mają tylko caddiego trzymać i nie znaleźć się w zasięgu szarży/czarów/strzałów a na koniec zająć ćwiartke.

Hotek by się przydał ale jakoś nie wiem co uciąć, wszystkiego mi szkoda. Myślałem też nad czempionami z MR(1) ale za drogo wychodzi i mam za mało DD.

Może, ktoś jeszcze coś wtrąci?

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Wywal standard of slaughter i regenę z lorda - myślę, że jest mu zupełnie niepotrzebna. Wchodzi hotek i z małymi cięciami (muzycy na kawie - ja nigdy nie wstawiam, ale to ja, czy niektóre szmaty) trzecie harpie. Według mnie o wiele bardziej potrzebny niż ta szmata, powiedziałbym nawet, że jest tu niezbędny. Nie zawsze działa, ale przynajmniej dość skutecznie odstrasza. A 6ki CoK'ów na kotle i tak przebijają się niemal przez wszystko.
Fajne, ale nie boli Cię tyle głupoty?

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

DarkDruchii pisze:Wywal standard of slaughter i regenę z lorda - myślę, że jest mu zupełnie niepotrzebna. Wchodzi hotek i z małymi cięciami (muzycy na kawie - ja nigdy nie wstawiam, ale to ja, czy niektóre szmaty) trzecie harpie.
Regenka zostaje, ten typ w razie potrzeby ma przytrzymać jakiegoś zabijake na rundę więc moim zdaniem regenka musi być. A co do standard of slaughter to wywalam i za niego (i muzyka z korsarzy) mam hoteka.
DarkDruchii pisze:Fajne, ale nie boli Cię tyle głupoty?
Dwa, może trzy oddziały bedą zdawać na LD 10 więc myśle, że da rade. Poza tym jeśli jakiś oddział przez niezdaną głupotę znajdzie się w nieciekawej sytuacji, to zawsze może dostać warda z kotła.

Rozpiska zeditowana. Jak myślicie, jak taka rozpiska poradzi sobie z wampirami i demonami? Przeraża mnie moc engina z no armor save i czarujące armie z lore of metal.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

hmm... rozpa ok.. ale ja na twoim miejscu wrzucił bym zamiast DredLorda duzą czarke na pegazie z 2/3 scrollami i familiarem. W tedy masz magie i porządnego kopa.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Ale to w zasadzie zmienia zupełnie zamysł gry.

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

GarG pisze:hmm... rozpa ok.. ale ja na twoim miejscu wrzucił bym zamiast DredLorda duzą czarke na pegazie z 2/3 scrollami i familiarem. W tedy masz magie i porządnego kopa.
A kto polowałby na wraciaki? Poza tym taki lord jest bardzo mięciutki i schodzi od byle czego. Nie mówie już, że atrakcyjne dla magii cele bedą w combacie z COKami

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Ale to w zasadzie zmienia zupełnie zamysł gry.
Róznica jest tylko taka ze zamiast 4A z s6 masz 2 DD i 4 PD nie licząc ofc PoD.
A kto polowałby na wraciaki? Poza tym taki lord jest bardzo mięciutki i schodzi od byle czego. Nie mówie już, że atrakcyjne dla magii cele bedą w combacie z COKami
Jak się nie umie takim lordem kierować to napewno zchodzi od byle czego...
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Garg powiedz mi prosze po co ma zmieniać silnego lorda do walki na magującego iż patrząc gołym okiem wygląda na offensywną? Ta zmiana wg mnie mniej by dała niż lord walczący.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Bo ten lord wcale nie jest silny... To tylko 4A z s6. Natomiast magią można ściągać całe regimenty. Na silniejsze rzeczy masz Coki z S6+ kocioł.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

No to pokaż mi silniejszego bohatera od niego na koniko podobnym czymś :P. Albo można samego siebie wysadzić. Taki bohaterek do walki może trochę zabić ale również sam może walczyć ze smokiem/tankiem z powodzeniem a nie tak jak cok spadać szybko.

Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Post autor: Jasiuuu »

zamień go na nobla bsb z pedantem a caddiego zamień na 4lvl czarodziejke - kompromis

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

bardzo mi sie podoba ten kompromis. W sumie głupota będzie bardziej boleć ale myślę, że warto. Kminie jak dokładnie to zrobić.

EDIT: Lord caddy na pegazie kosztuje bardzo dużo punktów, zabrałem 3 rycerzy i muzykow z wszystkich oddzialow COK i nadal brakuje 3 punktow. Podoba mi sie opcja BSB + pegazistka ale nie chce ciąć wszystkiego. Zostaje jak jest.

Awatar użytkownika
rychu022
Chuck Norris
Posty: 398
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: rychu022 »

lordowi walnij hydra blade'a, potionik sily i pedanta. Takim sposobem masz juz zabijake :D

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

zabijake silnych rzeczy na jedną turę : PP

Awatar użytkownika
Deather
Chuck Norris
Posty: 444

Post autor: Deather »

Zabijake mam jak hydra dostanie killing blow :p

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

Ja zrezygnowałbym z kusz na jednych DR (masz dzieki temu tani oddzial do oginania szarż)
i zrobił jednak 4lv maga :P

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

muszę powiedzieć że pomysł 2 kociołków do mnie nie przemawia - jak chcesz mieć warda na 5+ na całej armii to graj demonami...
lord tylko na koniu - masz za dużo głupich oddziałów, nie raz plan bitwy weźmie przez to w łeb, trzymanie klocka guli lordem na CO bez przerzutu (kocioł pewnie będzie daleko) to nie najlepszy pomysł.

miłego,
Ż.

P.S. czekam na rozpę z 4 kotłami i mega regonem shadów :lol2:

ODPOWIEDZ