Nudziło mi się, co myślicie?Dwa kotły 2250 Pts - Dark Elves Army
1x Dreadlord(zawsze S 6, regenka, pendant, cold one )
2x kocioł
1x caddy
10x Corsairs
2x5 Dark Riders(kusze, muzyk)
2x5 Harpies
6x COK(FCG)
War Banner, Ring of Hotek
3x6 COK(sztandar,muzyk)
1x Hydra
Casting Pool: 3
Dispel Pool: 3
Models in Army: 67
Total Army Cost: 2249
DE na 2 kotłach [2250]
DE na 2 kotłach [2250]
Ostatnio zmieniony 2 sie 2009, o 11:27 przez Deather, łącznie zmieniany 2 razy.
ogólnie daje rade ( przynajmniej na papierze ), ale zamieniłbym korsarzy na kuszników, robią zwykle więcej i często zajmą lub zablokują ćwiartkę...
boli też brak smoka, ale może tylko mnie, generalnie masz 4 mocne oddziały kawalerii, jeden z niezabijalnym ( przez magię i strzelanie ) lordem, do tego dwa wspierające kotły, które są ItP i się terror, jakąś obronę magiczną masz, ale wrzuciłbym a jedne coki hoteka, najlepiej te z lordem ( sam wybierz które )...
boli też brak smoka, ale może tylko mnie, generalnie masz 4 mocne oddziały kawalerii, jeden z niezabijalnym ( przez magię i strzelanie ) lordem, do tego dwa wspierające kotły, które są ItP i się terror, jakąś obronę magiczną masz, ale wrzuciłbym a jedne coki hoteka, najlepiej te z lordem ( sam wybierz które )...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
jasne, dlaczego nie? +1 A dla kawy, killing blow dla hydry, albo ward dla gorzej ustawionej jednostki się przyda.Shyym pisze:Kotły do konnicy?
Korsarze są ze względu na odporność na ostrzał, oni mają tylko caddiego trzymać i nie znaleźć się w zasięgu szarży/czarów/strzałów a na koniec zająć ćwiartke.kamelot pisze:ogólnie daje rade ( przynajmniej na papierze ), ale zamieniłbym korsarzy na kuszników, robią zwykle więcej i często zajmą lub zablokują ćwiartkę...
boli też brak smoka, ale może tylko mnie, generalnie masz 4 mocne oddziały kawalerii, jeden z niezabijalnym ( przez magię i strzelanie ) lordem, do tego dwa wspierające kotły, które są ItP i się terror, jakąś obronę magiczną masz, ale wrzuciłbym a jedne coki hoteka, najlepiej te z lordem ( sam wybierz które )...
Hotek by się przydał ale jakoś nie wiem co uciąć, wszystkiego mi szkoda. Myślałem też nad czempionami z MR(1) ale za drogo wychodzi i mam za mało DD.
Może, ktoś jeszcze coś wtrąci?
Wywal standard of slaughter i regenę z lorda - myślę, że jest mu zupełnie niepotrzebna. Wchodzi hotek i z małymi cięciami (muzycy na kawie - ja nigdy nie wstawiam, ale to ja, czy niektóre szmaty) trzecie harpie. Według mnie o wiele bardziej potrzebny niż ta szmata, powiedziałbym nawet, że jest tu niezbędny. Nie zawsze działa, ale przynajmniej dość skutecznie odstrasza. A 6ki CoK'ów na kotle i tak przebijają się niemal przez wszystko.
Fajne, ale nie boli Cię tyle głupoty?
Fajne, ale nie boli Cię tyle głupoty?
Regenka zostaje, ten typ w razie potrzeby ma przytrzymać jakiegoś zabijake na rundę więc moim zdaniem regenka musi być. A co do standard of slaughter to wywalam i za niego (i muzyka z korsarzy) mam hoteka.DarkDruchii pisze:Wywal standard of slaughter i regenę z lorda - myślę, że jest mu zupełnie niepotrzebna. Wchodzi hotek i z małymi cięciami (muzycy na kawie - ja nigdy nie wstawiam, ale to ja, czy niektóre szmaty) trzecie harpie.
Dwa, może trzy oddziały bedą zdawać na LD 10 więc myśle, że da rade. Poza tym jeśli jakiś oddział przez niezdaną głupotę znajdzie się w nieciekawej sytuacji, to zawsze może dostać warda z kotła.DarkDruchii pisze:Fajne, ale nie boli Cię tyle głupoty?
Rozpiska zeditowana. Jak myślicie, jak taka rozpiska poradzi sobie z wampirami i demonami? Przeraża mnie moc engina z no armor save i czarujące armie z lore of metal.
hmm... rozpa ok.. ale ja na twoim miejscu wrzucił bym zamiast DredLorda duzą czarke na pegazie z 2/3 scrollami i familiarem. W tedy masz magie i porządnego kopa.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Ale to w zasadzie zmienia zupełnie zamysł gry.
A kto polowałby na wraciaki? Poza tym taki lord jest bardzo mięciutki i schodzi od byle czego. Nie mówie już, że atrakcyjne dla magii cele bedą w combacie z COKamiGarG pisze:hmm... rozpa ok.. ale ja na twoim miejscu wrzucił bym zamiast DredLorda duzą czarke na pegazie z 2/3 scrollami i familiarem. W tedy masz magie i porządnego kopa.
Róznica jest tylko taka ze zamiast 4A z s6 masz 2 DD i 4 PD nie licząc ofc PoD.Ale to w zasadzie zmienia zupełnie zamysł gry.
Jak się nie umie takim lordem kierować to napewno zchodzi od byle czego...A kto polowałby na wraciaki? Poza tym taki lord jest bardzo mięciutki i schodzi od byle czego. Nie mówie już, że atrakcyjne dla magii cele bedą w combacie z COKami
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Garg powiedz mi prosze po co ma zmieniać silnego lorda do walki na magującego iż patrząc gołym okiem wygląda na offensywną? Ta zmiana wg mnie mniej by dała niż lord walczący.
Bo ten lord wcale nie jest silny... To tylko 4A z s6. Natomiast magią można ściągać całe regimenty. Na silniejsze rzeczy masz Coki z S6+ kocioł.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
No to pokaż mi silniejszego bohatera od niego na koniko podobnym czymś . Albo można samego siebie wysadzić. Taki bohaterek do walki może trochę zabić ale również sam może walczyć ze smokiem/tankiem z powodzeniem a nie tak jak cok spadać szybko.
bardzo mi sie podoba ten kompromis. W sumie głupota będzie bardziej boleć ale myślę, że warto. Kminie jak dokładnie to zrobić.
EDIT: Lord caddy na pegazie kosztuje bardzo dużo punktów, zabrałem 3 rycerzy i muzykow z wszystkich oddzialow COK i nadal brakuje 3 punktow. Podoba mi sie opcja BSB + pegazistka ale nie chce ciąć wszystkiego. Zostaje jak jest.
EDIT: Lord caddy na pegazie kosztuje bardzo dużo punktów, zabrałem 3 rycerzy i muzykow z wszystkich oddzialow COK i nadal brakuje 3 punktow. Podoba mi sie opcja BSB + pegazistka ale nie chce ciąć wszystkiego. Zostaje jak jest.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
zabijake silnych rzeczy na jedną turę : PP
muszę powiedzieć że pomysł 2 kociołków do mnie nie przemawia - jak chcesz mieć warda na 5+ na całej armii to graj demonami...
lord tylko na koniu - masz za dużo głupich oddziałów, nie raz plan bitwy weźmie przez to w łeb, trzymanie klocka guli lordem na CO bez przerzutu (kocioł pewnie będzie daleko) to nie najlepszy pomysł.
miłego,
Ż.
P.S. czekam na rozpę z 4 kotłami i mega regonem shadów
lord tylko na koniu - masz za dużo głupich oddziałów, nie raz plan bitwy weźmie przez to w łeb, trzymanie klocka guli lordem na CO bez przerzutu (kocioł pewnie będzie daleko) to nie najlepszy pomysł.
miłego,
Ż.
P.S. czekam na rozpę z 4 kotłami i mega regonem shadów