Night Goblins
Moderator: Kołata
Wy mi tu mówicie o nocnikach z +7CR
Jest to beznadziejny pomysł
bo gra polega na tym żeby wyważyć odpowiednio drogi oddział, który będzie budził panike we wrogu podczas 1 rundy walki, a nie pieprzył się walką wręcz z słąbszym wrogiem przez całą grę.
to ja na te gobliny wystawię
1 Black orc Big boss
HA, dzik, warbaner
23 black orków z tarczami
FCG
ten oddział kosztuje 490 pkt.
mam przeciętnie +7 CR
Wynik przeciętnej walki, gdy gobliny szrżują:
5 dla goblinów (3 ranki, 1 rana, sztandarowy)
11 dla orków (3 ranki, 4 rany, sztandarowy, BSB, warbanner, większość liczebna)
gobliny nie ustoją
i nie mówcie mi że nocniki to cud malinu, bo wiecie sami jacy są
warto ich wystawić jednynie z łukiem
Jest to beznadziejny pomysł
bo gra polega na tym żeby wyważyć odpowiednio drogi oddział, który będzie budził panike we wrogu podczas 1 rundy walki, a nie pieprzył się walką wręcz z słąbszym wrogiem przez całą grę.
to ja na te gobliny wystawię
1 Black orc Big boss
HA, dzik, warbaner
23 black orków z tarczami
FCG
ten oddział kosztuje 490 pkt.
mam przeciętnie +7 CR
Wynik przeciętnej walki, gdy gobliny szrżują:
5 dla goblinów (3 ranki, 1 rana, sztandarowy)
11 dla orków (3 ranki, 4 rany, sztandarowy, BSB, warbanner, większość liczebna)
gobliny nie ustoją
i nie mówcie mi że nocniki to cud malinu, bo wiecie sami jacy są
warto ich wystawić jednynie z łukiem
Przewaznie zadrogie odzialy tez nie sa dobre. Szarza od produ czyms ciezszym i jakim neiwiadomo czym na bok by zdjac ranki i juz lerzymy. Co prawda ja tez wole inwestowac w jakas wieksza sile ale tez bez przesady.
gobliny nie sa zle ale nie porownujemy to glownych klockow z Bo takim sa w przeciwienstwie do goblinow.
CZy sie oplaca wystawiac gobliny ? pewnie ze tak ale nie dla 7CR tylko dla dobrych taktycznych posuniec wspomagajacych inne dzialy tak by byly jeszcze skuteczniejsze lub pakowanie sie w jakeis gowno by wyciagnac przeciwnika na nasza szarze czyms mocniejszym.
Luki? znowu sie zaczyna- nie daja rady... zasieg
gobliny nie sa zle ale nie porownujemy to glownych klockow z Bo takim sa w przeciwienstwie do goblinow.
CZy sie oplaca wystawiac gobliny ? pewnie ze tak ale nie dla 7CR tylko dla dobrych taktycznych posuniec wspomagajacych inne dzialy tak by byly jeszcze skuteczniejsze lub pakowanie sie w jakeis gowno by wyciagnac przeciwnika na nasza szarze czyms mocniejszym.
Luki? znowu sie zaczyna- nie daja rady... zasieg
No tak ale jak zdejme moimi BLack orkami gobliny w dajmy trzeciej turze i zarobie 380 pkt zwycięstwa to takim 20 osobowym klocem dosyć latwo jest zaszarżować na jakąś maszynkę przed nami i wyrówwnać koszty (no i może połowa tych orków nie zostanie rostrzelana wtedy utrzymam pkt)
@ Misiek
- Sytuacja z 3 Irongutami - mialem niemal identyczną w ostatniej bitwie oprzeciw Ogrom, z tym że z Bullsami. Z życia wzięte i wygladało tak:
4 Ogre Bulls szarza w Night Goblins -> Fanatyk wpada w Bullsy, zabija 1 -> 3 Ogre Bulls nie zdały paniki -> zamiast kończyć szarże pogoniły za stół.
Sytuacja bardzo prawdopodobna, bo fanatyk srednio zjedzie 1 ogra i trzeba zdawać już panike. A na Ld7 to często nie wychodzi. Z Irongutami było by podobnie, z tym że oni mają Ld8 zdaje się.
- Właśnie sęk w tym ze ZA KAŻDYM razem jak wystawiam te gobliny to reakcja przeciwnika jest identyczna: "Łeee gobliny, phi..." i leci w nie na pałe, bo nie zdaje sobie sprawy że te gobliny mają jakąkolwiek wartość bojową.
- Co do sfrenzowanej kawalerii dzikich świniarzy to niestety tu masz rację. Gobbosy kończą takie spotkanie zmieniając stan skupienia ze stałego na ciekły (ewentualnie w postać zielonej mielonki). Głową muru nie przebijesz jak to się mówi.
@Paku
Muszę przyznać że jestem zaszokowany Twoim pomysłem.
Abstrahując od tego, że porównujesz oddział za 191 punktów z oddziałem wartym 490 punktów, to wynik przeciętnej walki jest moim zdaniem mocno przesadzony na stronę black orków. Statystycznie ujmując wyglądało by to tak:
- 23 Black Orcs + Boss szarża w 24 Night Goblins + Goblin Boss
- Black orki spotykaja po drodze fanatyka, 2 robi papa
- 21 Black Orcs wpadają w combat z goblinami
Wynik walki
8 dla goblinów (3 ranki, 1 rana, sztandar, bsb, warbanner, outnumber)
10 dla Black Orków (3 ranki, 4 rany, sztandar, bsb, warbanner)
Night Goblins stoją jeżeli uda im się zdać break'a na 5 z przerzutem od bsb. 6 z przeżutem, o ile w pobliżu mamy orkowego generała. No fakt - nie jest wesoło.
Ale teraz sobie wyobraź, że za te 300 pts. różnicy dokupuje jeszcze 2 fanoli i siatki oraz zostaje mi 225 pts na doom diver, 2 spear chukki i rock lobber, zeby postrzelać jedną rundkę w te Twoje orki zanim zaatakują.
Mi wychodzi że do combatu dochodzi Boss + jakieś 12 orkow (zakładając że jedna chukka i rock lobber chybiły). To wtedy Twój oddział remisuje. Przy dobrym wietrze.
Tyle jeśli chodzi o wyważenie punktów
To wszystko są takie akademickie dyskusje, wiadomo że w czasie bitwy wszystko może się potoczyć zupełnie inaczej. Mi nie mniej gobliny się sprawdzają poniżej 2k, i na nich będę zawsze opierał swoją armię. Musze tylko odpowiednio dobrać do tego oddziały orkowe i będzie luz.
A tymczasem mówię wam adios bo musze pomalować 2 goblin spear chukki i 5 goblin spider riders na jutro rano
- Sytuacja z 3 Irongutami - mialem niemal identyczną w ostatniej bitwie oprzeciw Ogrom, z tym że z Bullsami. Z życia wzięte i wygladało tak:
4 Ogre Bulls szarza w Night Goblins -> Fanatyk wpada w Bullsy, zabija 1 -> 3 Ogre Bulls nie zdały paniki -> zamiast kończyć szarże pogoniły za stół.
Sytuacja bardzo prawdopodobna, bo fanatyk srednio zjedzie 1 ogra i trzeba zdawać już panike. A na Ld7 to często nie wychodzi. Z Irongutami było by podobnie, z tym że oni mają Ld8 zdaje się.
- Właśnie sęk w tym ze ZA KAŻDYM razem jak wystawiam te gobliny to reakcja przeciwnika jest identyczna: "Łeee gobliny, phi..." i leci w nie na pałe, bo nie zdaje sobie sprawy że te gobliny mają jakąkolwiek wartość bojową.
- Co do sfrenzowanej kawalerii dzikich świniarzy to niestety tu masz rację. Gobbosy kończą takie spotkanie zmieniając stan skupienia ze stałego na ciekły (ewentualnie w postać zielonej mielonki). Głową muru nie przebijesz jak to się mówi.
@Paku
Muszę przyznać że jestem zaszokowany Twoim pomysłem.
Abstrahując od tego, że porównujesz oddział za 191 punktów z oddziałem wartym 490 punktów, to wynik przeciętnej walki jest moim zdaniem mocno przesadzony na stronę black orków. Statystycznie ujmując wyglądało by to tak:
- 23 Black Orcs + Boss szarża w 24 Night Goblins + Goblin Boss
- Black orki spotykaja po drodze fanatyka, 2 robi papa
- 21 Black Orcs wpadają w combat z goblinami
Wynik walki
8 dla goblinów (3 ranki, 1 rana, sztandar, bsb, warbanner, outnumber)
10 dla Black Orków (3 ranki, 4 rany, sztandar, bsb, warbanner)
Night Goblins stoją jeżeli uda im się zdać break'a na 5 z przerzutem od bsb. 6 z przeżutem, o ile w pobliżu mamy orkowego generała. No fakt - nie jest wesoło.
Ale teraz sobie wyobraź, że za te 300 pts. różnicy dokupuje jeszcze 2 fanoli i siatki oraz zostaje mi 225 pts na doom diver, 2 spear chukki i rock lobber, zeby postrzelać jedną rundkę w te Twoje orki zanim zaatakują.
Mi wychodzi że do combatu dochodzi Boss + jakieś 12 orkow (zakładając że jedna chukka i rock lobber chybiły). To wtedy Twój oddział remisuje. Przy dobrym wietrze.
Tyle jeśli chodzi o wyważenie punktów
To wszystko są takie akademickie dyskusje, wiadomo że w czasie bitwy wszystko może się potoczyć zupełnie inaczej. Mi nie mniej gobliny się sprawdzają poniżej 2k, i na nich będę zawsze opierał swoją armię. Musze tylko odpowiednio dobrać do tego oddziały orkowe i będzie luz.
A tymczasem mówię wam adios bo musze pomalować 2 goblin spear chukki i 5 goblin spider riders na jutro rano
#Esco
Bulsy to co innego niz ironi. Statystycznie to fanatyk nie zabija ogra w jednym posunieciu. Owszem ma dosc duze szanse ale to jest okolo 1/3 wiec ja bym az tak na to nie liczyl.
Opierajac sie na statystykach :
-Gobliny nie zdaja lidery
-fanatyk robi 2 rany
-G inkasuja 2rane z impaktu
-Siaty dzialaja
-Wbijamy w sumie dodatkowo 2 rany w bosa 4-5 w odzial. champion oddaje i nic nie robi.
=Gobliny 3 rzadki, przewaga, sztandar (5)
=Ogry 8-9ran w sumie. (8-9)
gobliny uciekaja.
Wiem ze mozecie sie nie zgadzac ale w combacie jest srednia 6.25ran ze tyle zejdzie wliczajac w to ataki w herosa. nawet remis bylby w miare satysfakcjonujacy... jak za BSB.
Po prostu ja bym sie wystrzegal wlasnie takich odzialow jak ironi minotaury yheti itp. Przyjmowal na klate innymi mocniejszymi. Po za tym sztandar odziale nastawionym na walke naprawde moze latwo zejsc.
Bulsy to co innego niz ironi. Statystycznie to fanatyk nie zabija ogra w jednym posunieciu. Owszem ma dosc duze szanse ale to jest okolo 1/3 wiec ja bym az tak na to nie liczyl.
Opierajac sie na statystykach :
-Gobliny nie zdaja lidery
-fanatyk robi 2 rany
-G inkasuja 2rane z impaktu
-Siaty dzialaja
-Wbijamy w sumie dodatkowo 2 rany w bosa 4-5 w odzial. champion oddaje i nic nie robi.
=Gobliny 3 rzadki, przewaga, sztandar (5)
=Ogry 8-9ran w sumie. (8-9)
gobliny uciekaja.
Wiem ze mozecie sie nie zgadzac ale w combacie jest srednia 6.25ran ze tyle zejdzie wliczajac w to ataki w herosa. nawet remis bylby w miare satysfakcjonujacy... jak za BSB.
Po prostu ja bym sie wystrzegal wlasnie takich odzialow jak ironi minotaury yheti itp. Przyjmowal na klate innymi mocniejszymi. Po za tym sztandar odziale nastawionym na walke naprawde moze latwo zejsc.
ludzie, to ze macie fuksa w kostkach to nie oznacza ze tak od reki wyglada statystyka..
Jesli nie macie bana na googlach - poszukajcie sobie ppodstawowych wzorow, popodstawiajcie i tyle. Bo w innym wypadku ta rozmowa traci cala wartosc metoryczna..
Jesli nie macie bana na googlach - poszukajcie sobie ppodstawowych wzorow, popodstawiajcie i tyle. Bo w innym wypadku ta rozmowa traci cala wartosc metoryczna..
Ja mam piekny program do obliczania walk. Wylicza procent zadania ilosci ran przy okreslonych statystykach z wykrsami bajerami + dodatkowa mozliwos losowego rzutu wszystko do trzech miejsc po przecinku ^_^
-offtop off-
-offtop off-
Najnowsze doniesienia:
Gobliny w skladzie:
Big Boss, BSB, shaman 2lvl, 3 x 25 Nocnikow + Nets + 1 Fanatyk, 2 x Pajaki, 2 x Chukka, Doom Diver
Spotkaly imperium w skladzie:
Warrior Priest, 2 x Wizard 2 lvl, duzy regon spearmen + detka halberdiers, klocek rycerstwa, pistoliers, hellblaster.
W 3 rundzie general Imperialny stwierdza: "Nie... wszedzie fanatycy, doom divery lataja... koniec. Poddaje sie."
Straty: jedne pajaki.
Cytat meczu: "I will never understimate goblins again"
Gobliny w skladzie:
Big Boss, BSB, shaman 2lvl, 3 x 25 Nocnikow + Nets + 1 Fanatyk, 2 x Pajaki, 2 x Chukka, Doom Diver
Spotkaly imperium w skladzie:
Warrior Priest, 2 x Wizard 2 lvl, duzy regon spearmen + detka halberdiers, klocek rycerstwa, pistoliers, hellblaster.
W 3 rundzie general Imperialny stwierdza: "Nie... wszedzie fanatycy, doom divery lataja... koniec. Poddaje sie."
Straty: jedne pajaki.
Cytat meczu: "I will never understimate goblins again"
ale za to maja (chyba) sporo czesci roznych?
a ze gobliny znaczaco mniejsze od orkow IMO dobrze, bo te z 6ed troche zbyt pakerne byly..
a ze gobliny znaczaco mniejsze od orkow IMO dobrze, bo te z 6ed troche zbyt pakerne byly..
Mnie się podobają, skleiłem sobie 20tkę HW & Sh, wyglądają nieźle, bronie powtarzają się max 2-3 razy. Uważam, że są takie jak być powinny: małe i wredne No i siatki w boxie, nie trzeba dokupywać tych staroedycyjnych brzydkich...
Mam pytanko do graczy O&G
Chodzi mi jakim mozna walnac wzorek na sztandarze goblinow (night) ??
Bo wlasnie maluje sztandarowca i nie wiem .
Nie mam kodeksu i ......... .
Bylbym wdzieczny za jakies linki albo chociaz opis co by pasowalo na takowy sztandar
p.s-ma to byc cos innego niz ksiezyc .
Chodzi mi jakim mozna walnac wzorek na sztandarze goblinow (night) ??
Bo wlasnie maluje sztandarowca i nie wiem .
Nie mam kodeksu i ......... .
Bylbym wdzieczny za jakies linki albo chociaz opis co by pasowalo na takowy sztandar
p.s-ma to byc cos innego niz ksiezyc .
Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Tak troche odzywie temat, bo paroma rzeczami bym sie podzielic chcial. A co!
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest
Ostatnio wystawialem oddzial 25NG z lukami. Fajna rzecz mimo tego ze niektorzy krzywo patrza - taniutki (nie dajemy sztandaru i sieci), a straszy wszelakie LT - jedna salwa wbili wczoraj 2W na czolgu ^^
Giganty itd na ich widok zmieniaja strone stolu zazwyczaj.. do oddzialow na wzgorzach itd strzelaja ladnie. Ogolnie na ekonomie sa swietni.
i druga rzecz - 7 edycyjny box night goblinow.
Sobie ostatnio takowy zakupilem (na allegro nowka za 60 zeta - w chwili gdy zakup 2 nettersow 5 edycyjnych, figurek ze skullpasa i bitsow wynioslby tyle samo uznalem ze warto sie szarpnac ;p). Jako ze chyba niewielu w lapkach mialo, to taka mini-recenzje pomyslalem ze napisze.
Gobliny sa jednoczesciowe z doczepianymi lapkami tylko (dwojka ma glowy do doklejenia, reszta jednoczlonowa)
Jesli ktos by chcial z wloczniami skleic - niech przy skullpasie zostanie, praktycznie to samo. Jesli luki - tu juz kolczanow do trzymania, dwurecznych odlewow z lukiem i naciagnieta strzala itd jest fajnych troche
Hand weapony - to juz prawdziwa goblinska klasa. Sierpy, palki nabijane gwozdziami, krzywe mieczyki - naprawde fajne.
Staff dla nettersow - sztuk dwie. IMO b fajne, napewno o niebo lepsze od 6edycyjnych gigantycznych olbrzymow, a takze troche lepsze niz piataedycyjne chlopaki ktore wczesniej umnie etat mialy
Sztandar i muzyk - podobne do skullpasowych, troche mroczniejszy klimat moze - ale nie powalaja, na stole nikt nie odrozni od skullpasowych gowienek
Tarcze - jedna fajna z kolcami, mozna by nawet herosowi ja wcisnac jako ten magic item za 25pkt; cala reszta smierdzi skullpasem.
Wzrost goblinow jak latwo sie bylo domyslec - skullpasowy.
Boli mala ilosc bitsow - caly regiment w dwoch ramkach sie zmiescil, skleic musze 18 gobasow z hw i 2 z sieciami - bo sie hand weapony skonczyly. Prozno rowniez wypatrywac pamietanych z 6edycji grzybkow czy innych pierdolek na podstawki.
Ale ogolnie rzecz biorac zadowolony jestem mocno - hand weapony naprawde trzymaja klimat dorzuce do tego parunastu chlopakow ex-skullpasowcow z bitsami z policji imperialnej, i juz solidny oddzial z wysiwygiem jest