Krasnoludzki Lord z wyżej wymienionym runem ma stubborna. W podręczniku ( dużym, str. 77 ) jest napisane, że jeśli character ze stubbornem wchodzi do jednostki bez stubborna to, z uwagi na fakt, że uzywa ona jego liderki, jednostka ta testuje się na niemodyfikowalnej liderce charactera,innymi słowy sama staje się stubborn.
Z uwagi na fakt, że jednostki w promieniu 12 cali od generała uzywają jego liderki (do testów psyche i breaków) czy w tym wypadku użyją jego niemodyfikowalnej 10 ?
W Kwestii Zasad nie znalazłem wątku o tym runie i stąd moje wątpliwości.
Ja uważam, że może. Jesli się myle to wyprowadźcie mnie z błędu

