Rozpiski
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Niby tak, jest uzbrojony przez klan Skryre, tzn. uratowany "protezami" i w ogóle... można to różnie analizować - nie ma dowodów, czy Veskitowi jest dobrze z tym, że jest w połowie maszynką, czy nie. Nie ma wątpliwości, że gdyby nie klan Skryre, to w ogóle nie zrobiłby sobie kuku i byłby normalnym szczurkiem z Eshin. Ale - to rzecz dyskusyjna. Akurat w przypadku Skryre...Necro pisze:No to tak... Po pierwsze banda była robiona ze starych zasad bandy i jest nieco nieaktualna. A poza tym, czytałem tekst Veskita i jest on uzbrojony przez Clan Skryre. Czyli możnaby rzec - przysługa za przysługę.Poza tym pisze "any Skaven warband"...
To jednak ciekawe! "Any Skaven warband", znaczy Pestilensi też mogą?
A co myślicie o takiej bandzie??:
Mistrz Karnawału
-miecz, lekki pancerz, hełm, pistolet
Brutal
-broń dwuręczna
Zburkany
-tarcza, włócznia, ciężki pancerz, chmara much
Nosiciel Zarazy
Nurglin
Nurglin
Kultysta
-łuk
Kultysta
-2x pistolet
Jest ok coś w tym stylu?
P.S.
Czy u nich nie warto brać strzelania, tylko do ww?
Mistrz Karnawału
-miecz, lekki pancerz, hełm, pistolet
Brutal
-broń dwuręczna
Zburkany
-tarcza, włócznia, ciężki pancerz, chmara much
Nosiciel Zarazy
Nurglin
Nurglin
Kultysta
-łuk
Kultysta
-2x pistolet
Jest ok coś w tym stylu?
P.S.
Czy u nich nie warto brać strzelania, tylko do ww?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Hmmm.
-Lekki pancerz i hełm na Mistrzu? Nie ma najmniejszego sensu. Pakowanie z samego początku w NAJSŁABSZEGO herosa w bandzie. Poza tym, chłopie - Mistrz nie jest po to, żeby walczyć, czy żeby utrzymać się długo na polu bitwy. Mistrz jest po to, żeby poczarować, rzucić się pierwszy do walki, zejść z pola bitwy... herezja? Mistrz ma 8Ld. Po jego zejściu routujesz na najwyższym Ld w bandzie, a jest to Ld demonów, czyli 10. Kiedy schodzi wódz, Karneval jest już praktycznie nie do rozbicia
Jasne, taktyka osłabia eksplorację i sprawia, że możesz nieźle oberwać wodzem [mój jest już warzywkiem z Inicjatywą 1, miał raz 6 ran po bitwie i generalnie słabizna z niego, poza tym, że ma dwa zaklęcia.], ale dzięki temu, cóż... dłuższa zabawa na polu bitwy. Po mojej pierwszej bitwie, kiedy rozbiłam beastów, na polu zostali dwaj plague bearersi
Miecz i pistolet są okej.
- Masz jednego brutala, co jest grzechem i Papa Noigul Ci tego nie daruje
Brutal to największy rzeźnik w bandzie, spójrz na jego staty - ten koleś jest prawie jak Chuck Norris
Po kilku awansach bruci robią rzeźnię nawet napakowanym krasiom. Ale już od początku są mocni. 2 ataki z siłą 6 na broni dwuręcznej... same czwórki... żyć nie umierać! Polecam dwóch.
- Skoro wódz jest początkowym ozdobnikiem bandy, warto by było mieć jednak komplet herosów
Tak więc raczej weź drugiego Zbrukanego. Kolesie nie wydają się na początku mocni - to fakt. Ale można z nich zrobić dobry użytek. NA MIŁEGO NURGLA, zabierz mu ten ciężki pancerz! Są dużo lepsze sposoby na wzmocnienie tej konkretnej jednostki, a zbroje w początkującym Karnawale to... khmm... brak klimatu. Mutacja chmara much jest ok, ale nie musisz wybierać w tych najtańszych - bardzo fajna jest mutacja Bloated Foulness, Michał przetłumaczył bodajże jako "okropną spuchliznę" - spowalnia niby, ale za to daje +1 W, +1 T... rzeźnikiem go nie nazwiesz, ale koleś jest niezły.
- Nosiciel Zarazy jest najpotężniejszym henchmanem w bandzie. Możesz ich mieć aż 2. Wiem, że są drodzy, a ich strata boli [50gc w plecy], ale warto. Czasem nawet SoC się przydaje, kiedyś zdjęłam nim wyjątkowo upierdliwego halfasa-złodzieja
- Nurglingi są ok
- Kultyści... hmmm, rozumiem, że chcesz choć trochę postrzelać, ale powiedzmy sobie szczerze - to nie banda do strzelania
jakkolwiek sama nie wystawiam nigdy kultystów, to pochwalam kiedy inni ich wystawiają. Jednak robienie ich strzelcami bandy nie ma większego sensu. A jeśli już musisz, to niech chociaż broń jakąś do walki mają [oprócz darmowego sztyletu]. Pistolety na tylu członkach bandy od razu to rozrzutność. Lepiej zainwestować w coś pewniejszego, co się na pewno przyda. A łuk? Łuk nie jest bronią dla Karnawału. Koleś z maską na twarzy i w kolorowych szatkach nie będzie wytrawnym strzelcem 
- Masz 8 ludków w bandzie, więc routujesz po stracie 2. Dorzuć jednego i będziesz testował po stracie 3. Klimat klimatem, ale początkujący Karnawał nie jest przepakowany - najważniejsze to przetrwać pierwszą bitwę.
Uwaga ogólna: pakowanie kasy w pancerze nie ma sensu. Przynajmniej przed erratą, która miała wyjść w sierpniu 2006, a do tej pory cisza
-Lekki pancerz i hełm na Mistrzu? Nie ma najmniejszego sensu. Pakowanie z samego początku w NAJSŁABSZEGO herosa w bandzie. Poza tym, chłopie - Mistrz nie jest po to, żeby walczyć, czy żeby utrzymać się długo na polu bitwy. Mistrz jest po to, żeby poczarować, rzucić się pierwszy do walki, zejść z pola bitwy... herezja? Mistrz ma 8Ld. Po jego zejściu routujesz na najwyższym Ld w bandzie, a jest to Ld demonów, czyli 10. Kiedy schodzi wódz, Karneval jest już praktycznie nie do rozbicia
Jasne, taktyka osłabia eksplorację i sprawia, że możesz nieźle oberwać wodzem [mój jest już warzywkiem z Inicjatywą 1, miał raz 6 ran po bitwie i generalnie słabizna z niego, poza tym, że ma dwa zaklęcia.], ale dzięki temu, cóż... dłuższa zabawa na polu bitwy. Po mojej pierwszej bitwie, kiedy rozbiłam beastów, na polu zostali dwaj plague bearersi
Miecz i pistolet są okej.
- Masz jednego brutala, co jest grzechem i Papa Noigul Ci tego nie daruje
- Skoro wódz jest początkowym ozdobnikiem bandy, warto by było mieć jednak komplet herosów
- Nosiciel Zarazy jest najpotężniejszym henchmanem w bandzie. Możesz ich mieć aż 2. Wiem, że są drodzy, a ich strata boli [50gc w plecy], ale warto. Czasem nawet SoC się przydaje, kiedyś zdjęłam nim wyjątkowo upierdliwego halfasa-złodzieja
- Nurglingi są ok
- Kultyści... hmmm, rozumiem, że chcesz choć trochę postrzelać, ale powiedzmy sobie szczerze - to nie banda do strzelania
- Masz 8 ludków w bandzie, więc routujesz po stracie 2. Dorzuć jednego i będziesz testował po stracie 3. Klimat klimatem, ale początkujący Karnawał nie jest przepakowany - najważniejsze to przetrwać pierwszą bitwę.
Uwaga ogólna: pakowanie kasy w pancerze nie ma sensu. Przynajmniej przed erratą, która miała wyjść w sierpniu 2006, a do tej pory cisza
A co myślicie o czymś takim:
Szef Orków:
-2x miecz
Szaman
-broń dwuręczna
Big'Un
-broń dwuręczna
Big'Un
-halabarda
Goblin
-krótki łuk
Goblin
-krótki łuk
Troll
Szef Orków:
-2x miecz
Szaman
-broń dwuręczna
Big'Un
-broń dwuręczna
Big'Un
-halabarda
Goblin
-krótki łuk
Goblin
-krótki łuk
Troll
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Pamiętaj, że ten, kto ma broń dwuręczną, atakuje jako ostatni.
Ale trollową rozpiskę pochwalam -troll to świetna sprawa. Ale może goblinkom dasz jakąś broń do łapki, poza sztyletem... chociaż jakąś pałkę... one może głupie są, może kiepskie staty mają, ale ponoć "przyciągają" wysokie rzuty... nie wierzę w to, ale widziałam parę razy, jak gobos zwyciężał z niezłym przeciwnikiem [dzięki temu niejaki Bols zremisował ze mną w Occupy na WM; gobos walczył z czarodziejem].
Ale trollową rozpiskę pochwalam -troll to świetna sprawa. Ale może goblinkom dasz jakąś broń do łapki, poza sztyletem... chociaż jakąś pałkę... one może głupie są, może kiepskie staty mają, ale ponoć "przyciągają" wysokie rzuty... nie wierzę w to, ale widziałam parę razy, jak gobos zwyciężał z niezłym przeciwnikiem [dzięki temu niejaki Bols zremisował ze mną w Occupy na WM; gobos walczył z czarodziejem].
To może tak:
Szef
-miecz i topór
Szman
-kusza i sztylet (dodatkowy)
Big'Un
-2x pałka
Big'Un
-2x Pałka
Goblin
-krótki łuk, pałka
Goblin
-krótki łuk, pałka
Troll
Szef
-miecz i topór
Szman
-kusza i sztylet (dodatkowy)
Big'Un
-2x pałka
Big'Un
-2x Pałka
Goblin
-krótki łuk, pałka
Goblin
-krótki łuk, pałka
Troll
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja się ostatecznie zdecydowałem na Norsów. Już nawet zamówiłem figurki, więc definitywnie to jest moja pierwsza banda
. Skleciłem taką rozpę:
(tu jeszcze zasady dla tych, którzy nie znają: Morsy )
1 Jarl @ 83 GC
Free Dagger; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Berserker @ 65 GC
Free Dagger; Axe (x1); Sword (x1)
1 Bondsman @ 30 GC
Free Dagger; 2-Handed Weapon (x1)
1 Bondsman @ 28 GC
Free Dagger; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Wulfen @ 90 GC
3 Wolves @ 45 GC
1 Hunters @ 45 GC
Free Dagger; Bow; Sword (x1)
1 Hunters @ 45 GC
Free Dagger; Bow; Sword (x1)
1 Marauders @ 38 GC
Free Dagger; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Pit Fighter @ 30 GC
Morning Star; Spiked Gauntlet; Helmet
Warband Rating: 119
Number of models: 12
Total Warband Cost: 499
Grywalne toto?
Zastanawiam się nad tym Wulfenem i jego psami, ale chyba lepiej go zostawić... Bije się nieźle, ma fear, jest szybki i dzięki niemu mogę mieć wilki - a chyba przydadzą się takie szybkie, tanie przeszkadzajki.
Co sądzicie?
(tu jeszcze zasady dla tych, którzy nie znają: Morsy )
1 Jarl @ 83 GC
Free Dagger; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Berserker @ 65 GC
Free Dagger; Axe (x1); Sword (x1)
1 Bondsman @ 30 GC
Free Dagger; 2-Handed Weapon (x1)
1 Bondsman @ 28 GC
Free Dagger; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Wulfen @ 90 GC
3 Wolves @ 45 GC
1 Hunters @ 45 GC
Free Dagger; Bow; Sword (x1)
1 Hunters @ 45 GC
Free Dagger; Bow; Sword (x1)
1 Marauders @ 38 GC
Free Dagger; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Pit Fighter @ 30 GC
Morning Star; Spiked Gauntlet; Helmet
Warband Rating: 119
Number of models: 12
Total Warband Cost: 499
Grywalne toto?
Zastanawiam się nad tym Wulfenem i jego psami, ale chyba lepiej go zostawić... Bije się nieźle, ma fear, jest szybki i dzięki niemu mogę mieć wilki - a chyba przydadzą się takie szybkie, tanie przeszkadzajki.
Co sądzicie?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Trochę przegięta?!
Szczęściem nie jest i raczej w tej formie nigdy nie będzie dopuszczona do turniejów!
Po pierwsze: mają 6 herosów, i to jakich!
Wódz kosztuje przeciętnie, a ma dwa ataki, S4 i WS4.
Wilczarz jest prawie jak Possessed.
Młodziki za 15 z WS3, Berserkerzy potworni. Za frenzy powinni kosztować więcej.
Maruderzy z WS4 za głupie 25gc [w momencie, gdy np. verminkin kosztuje tyle samo i ma same 3...]
No i mają broń strzelecką, w dodatku całkiem tanią...
Nie piszę tego teraz po to, by zniechęcać
naturalnie fajnie, że chcesz nimi grać, ja sama ich lubię, ale gdybym od nich zaczynała, to potem bym się do normalnych band nie przyzwyczaiła 
Ale powodzenia. Pewnie zrobisz rzeźnię
Szczęściem nie jest i raczej w tej formie nigdy nie będzie dopuszczona do turniejów!
Po pierwsze: mają 6 herosów, i to jakich!
Wódz kosztuje przeciętnie, a ma dwa ataki, S4 i WS4.
Wilczarz jest prawie jak Possessed.
Młodziki za 15 z WS3, Berserkerzy potworni. Za frenzy powinni kosztować więcej.
Maruderzy z WS4 za głupie 25gc [w momencie, gdy np. verminkin kosztuje tyle samo i ma same 3...]
No i mają broń strzelecką, w dodatku całkiem tanią...
Nie piszę tego teraz po to, by zniechęcać
Ale powodzenia. Pewnie zrobisz rzeźnię
Spoko, ja nimi będe grał z kumplami w klubie, więc nie będzie żadnego z tym problemu
. Też mi się ich wódz wydaje trochę pogięty, ale cóż, jak trzeba to trudno, niech już będzie w tej bandzie 
A figurki zamówiłem na razie takie:
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 442,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 423,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 300,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 317,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 301,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 691,0.html
W planach także ci panowie:
http://gildianajemnikow.pl/index.php?d=produkt&id=74
http://gildianajemnikow.pl/index.php?d=produkt&id=38
http://gildianajemnikow.pl/index.php?d=produkt&id=72
I jeszcze coś na Wulfena, Pit Fightera(jest idealny model w Jamie, ale akurat wysprzedany) i wilczki. Wulfena może zrobię z tego:
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 569,0.html
Ale jeszcze nie w tej chwili
A figurki zamówiłem na razie takie:
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 442,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 423,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 300,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 317,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 301,0.html
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 691,0.html
W planach także ci panowie:
http://gildianajemnikow.pl/index.php?d=produkt&id=74
http://gildianajemnikow.pl/index.php?d=produkt&id=38
http://gildianajemnikow.pl/index.php?d=produkt&id=72
I jeszcze coś na Wulfena, Pit Fightera(jest idealny model w Jamie, ale akurat wysprzedany) i wilczki. Wulfena może zrobię z tego:
http://www.jotte.istore.pl/sklep,1121,, ... 569,0.html
Ale jeszcze nie w tej chwili
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Przyszły figurki
Może jeszcze dzisiaj je spodkładuję, ale bardzo niedługo zacznę ję malować. Są śliczne, ale tak pakerne, że największy z nich jest tak ze dwa razy większy od zwykłego ludzia
. Cóż, Norse to Norse, wrzucę ich na duże podstawki (25x25mm) i dadzą radę. Będę malował pojedynczo, więc jak jakiegoś skończę to będe systematycznie wrzucał.
Już niedługo...
Może jeszcze dzisiaj je spodkładuję, ale bardzo niedługo zacznę ję malować. Są śliczne, ale tak pakerne, że największy z nich jest tak ze dwa razy większy od zwykłego ludzia
Już niedługo...
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
