Balancing Patch v 1.4
Moderator: Barbarossa
Re: Balancing Patch v 1.4
Załoga siedzi w środku czyli zawsze jest na miejscu umożliwiającym obsługę machiny - punktów brak
Bład, Steam Tank nie ma załogi więc nie moze jej stracić. Nie ma loss of crew wiec sie w ogole zasady jej nie imają
tak tak;) dostawiasz szkieletowego łucznika i czołg znika
Czapa mniej więcej koledzy wyżej przedstawili zabawę w "logikę" .
Jeśli zaś chodzi o zmiany zasad, które nie wchodzą do kategorii "kompozycyjnych", a zatem powszechnie akceptywalnych to zmian zasad innych kategorii w BP jest dużo, dużo więcej. Oprócz tych dwóch przykładów ktore wymieniłeś mamy ograniczony recast Dance Makabre, ograniczenia wystawiania przedmiotów, zmiany unit size w jednostkach, a nawet całe zestawy zmian zasad w DoW, Bestiach, Orkach i Ograch, których jest cała lista.
Te wszystkie zmiany, są testowe i ciągle się szuka nowych rozwiązań, tak jak zmienia się sam BP.
Co takiego jest w tych zmianach zasad? Niszczy "czystego" WFB. Psuje gre? Autorzy AB są nieomylni i nikt nie powinien podważać tego co napisali? AB i Rulebook to coś na kształt Koranu, Biblii czy innego pisma świętego? Zasady pisane przez graczy są nieestetyczne i wzbudzają Twoją niechęć? Bo to jest głupie? Bo uważam, że gracze nie powinni nigdy podważać zasad Games Workshop'u? Nie uznaję innych zasad niż oficjalne, nawet jeśli oficjalne są znacznie gorsze, to powinno się zacisnąć zęby i zwieracze i trzymać to mocno?
CS'y które opierają się na zmianach zasad "kompozycyjnych" nie zdaję egzaminu.
Co zatem dziwnego w tym, że środowisko graczy WFB chciałoby nadal grać na turniejach, na których nie byłoby tylko samych demonów i VC? A niestety, aby to osiągnąć trzeba trochę pozmieniać zasady (nie tylko kompozycyjne).
BP w zasadzie już wydało dla czterech słabszych armii wręcz zestawy zmian zasad - można je nazwać już lekko zmienionymi army listami. Czy to takie złe?
Jeśli zaś chodzi o zmiany zasad, które nie wchodzą do kategorii "kompozycyjnych", a zatem powszechnie akceptywalnych to zmian zasad innych kategorii w BP jest dużo, dużo więcej. Oprócz tych dwóch przykładów ktore wymieniłeś mamy ograniczony recast Dance Makabre, ograniczenia wystawiania przedmiotów, zmiany unit size w jednostkach, a nawet całe zestawy zmian zasad w DoW, Bestiach, Orkach i Ograch, których jest cała lista.
Te wszystkie zmiany, są testowe i ciągle się szuka nowych rozwiązań, tak jak zmienia się sam BP.
Co takiego jest w tych zmianach zasad? Niszczy "czystego" WFB. Psuje gre? Autorzy AB są nieomylni i nikt nie powinien podważać tego co napisali? AB i Rulebook to coś na kształt Koranu, Biblii czy innego pisma świętego? Zasady pisane przez graczy są nieestetyczne i wzbudzają Twoją niechęć? Bo to jest głupie? Bo uważam, że gracze nie powinni nigdy podważać zasad Games Workshop'u? Nie uznaję innych zasad niż oficjalne, nawet jeśli oficjalne są znacznie gorsze, to powinno się zacisnąć zęby i zwieracze i trzymać to mocno?
CS'y które opierają się na zmianach zasad "kompozycyjnych" nie zdaję egzaminu.
Co zatem dziwnego w tym, że środowisko graczy WFB chciałoby nadal grać na turniejach, na których nie byłoby tylko samych demonów i VC? A niestety, aby to osiągnąć trzeba trochę pozmieniać zasady (nie tylko kompozycyjne).
BP w zasadzie już wydało dla czterech słabszych armii wręcz zestawy zmian zasad - można je nazwać już lekko zmienionymi army listami. Czy to takie złe?
Ostatnio zmieniony 15 sie 2009, o 17:42 przez Kal_Torak, łącznie zmieniany 2 razy.
nawet banowanie jest zgodne z zasadami
zbanujmy najlepiej większość rzeczy, nie będzie to sprzeczne z podrecznikiemTo zdanie nie stoi w sprzeczności z podręcznikiem, gdyż podręcznik zakłada, że możesz mieć dowolną ilość Flamerów - czyli również 0 lub 1
Niestety nie udało mi się wytłumaczyć co oznacza "zabronione" i "dozwolone"...Kal_Torak pisze:Jeśli zaś chodzi o zmiany zasad, które nie wchodzą do kategorii "kompozycyjnych", a zatem powszechnie akceptywalnych to zmian zasad innych kategorii w BP jest dużo, dużo więcej. Oprócz tych dwóch przykładów ktore wymieniłeś mamy ograniczony recast Dance Makabre, ograniczenia wystawiania przedmiotów, zmiany unit size w jednostkach
Po kolei:
"recast Danse Makabre" - jednokrotne rzucenie czaru jest dozwolone zarówno AB jak i BP - brak konfliktu zasad.
"ograniczenia wystawiania przedmiotów" - nie wystawienie jakiegoś przedmiotu jest dozwolone w AB - brak konfliktu zasad.
"zmiany unit size" - zmiana w BP dotyczy Cairn Wraiths - zmiana z AB 3-10, na 3-6 w BP - brak konfliktu zasad bo wzięcie 3-6 CW jest dozwolone w AB.
Nie będę powtarzał swojego któregoś postu (jest wcześniej), tylko podsumuję - są tylko 2 niezgodności zasad AB i BP zasad w armiach VC, DoCh, EMPIRE i DE...
Absolutnie nie. Nikt nikogo nie zmusza aby grał na takich, a nie innych zasadach. Tak jak napisałem na początku i wyraźnie użyłem słowa "propozycja", aby wykonywać BP które są ograniczeniem, a nie zaprzeczeniem zasad podręcznikowych.Kal_Torak pisze:Co takiego jest w tych zmianach zasad? Niszczy "czystego" WFB. Psuje gre? Autorzy AB są nieomylni i nikt nie powinien podważać tego co napisali? AB i Rulebook to coś na kształt Koranu, Biblii czy innego pisma świętego?
Jeśli daliśmy sobie prawo zmieniana zasad w AB, to dlaczego tylko Steam Tank? Nie powinniśmy również czegoś zrobić z hydrą biegającą po lasach jak skirmish? Albo z Black Orkami w cenie Black Guardów? I z wieloma innymi zasadami które są, jak to określiłeś, "gorsze"...
Jeśli stworzysz rozpiskę z 1 oddziałem flamerów to będzie to zgodne z zasadami AB. Jeśli policzysz połowę punktów za machinę wojenną to będzie to niezgodne z AB - ot subtelna różnica...Kokesz pisze:Czyli ciągnąc przykład flamerów to zabraniane wzięcia 2 oddziałów tych stworków nie jest wg Ciebie nie zgodne z AB?
Czołg wcześniej był 0-1. Okazało się, że dużo większej ilości graczy odpowiada brak ograniczeń ilosciowych, ale połowa punktów - w końcu to pojedynczy model i 10 ran ciężko mu wbic.
Aha - ważna zmiana. Dziś na turnieju ustalilismy wstępnie ze Zbyszkiem i Shinem że następnego balancing patcha ograniczymy tylko do dwóch kosmetycznych zmian:
Zasadę "daemonic" zamieniamy miejscami z "animosity", a "unruly" z "undead" (nawet podobnie brzmi). Dzięki dwóm linijkom tekstu rozwiązują się wszystkie probloemy z demonami, wampirami, a przy okazji z orkami i bestiami.
Aha - ważna zmiana. Dziś na turnieju ustalilismy wstępnie ze Zbyszkiem i Shinem że następnego balancing patcha ograniczymy tylko do dwóch kosmetycznych zmian:
Zasadę "daemonic" zamieniamy miejscami z "animosity", a "unruly" z "undead" (nawet podobnie brzmi). Dzięki dwóm linijkom tekstu rozwiązują się wszystkie probloemy z demonami, wampirami, a przy okazji z orkami i bestiami.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
dobre...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Trzeba kiedys zrobic taki turniej
Ja to wyczułem!quas pisze:
no co ty
po szafach nie kryje sie az tyle zielonych i bestow
Wczoraj pocinałem bestiami, prawie do 4:00, więc to musiało być przeczucie. Muszę powiedzieć, że są pewne subtelne różnice w porównaniu z demonami...