Kila pytan poczatkujacego :P
Moderator: Gremlin
Re: Kila pytan poczatkujacego :P
oczywiście że czar działa na kamyki - są to niemagiczne ataki strzeleckie - fakt że w innej fazie ale to nic nie zmienia.
Oj jak to ja, znów namieszałem.Kalesoner pisze:No i widzisz Piotras co zrobiłeś?
Kamyki to auto trafienia, gdyby do nich potrzebny był BS to na pewno każdy gracz nie - lizardsmeński byłby szczęśliwy.
Co do blades of loec, to musisz się liczyć z tym, że wtedy bohater jest raczej miękki i nawet ostrza w challengu mu nie pomogą. Imho opcja lepsza z 6stkami.
Tree singingu nie mozna rzucać do combatu. Bo to prawie jak pocisk, tylko nie zapisany magic misajl.
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
2. BSB
1. Dobre pytanie, ale obstawiałbym że smoka trafiasz normalnie.
1. Dobre pytanie, ale obstawiałbym że smoka trafiasz normalnie.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
-
- Masakrator
- Posty: 2297
Hej mam pytanie.Czy Calaingor's stave działa na tylko jednego maga,czy też pozwala rzucić kazdemu twojemu czarodziejowi treesinging 2razy?
Działa na tego maga. który ma przedmiot. - Na małym magu 2go levelowym mozesz rzuciś tan czar 4 razy( na 1 kości) (2 kostki wygenerowane za level maga + 2 z PD armii)
- Adam Badura
- Warzywo
- Posty: 12
- Lokalizacja: Wrocław
1)
"goboss" pytał "Czy Tree Singing można rzucać do combatu? (mówię o d6 z S5)" a "Kalesoner" odpowiedział mu "Gobos, nie można.". Wydaje mi się, że odpowiedź ta jest błędna. Czemu nie miałoby być można? To nie jest magic missile. Nie jest też napisane, że wybrana jednostką nie może być w CC. Zatem skąd ta odpowiedź?
Jeśli miałby nie móc być rzucanym na jednostki które są w CC to co na przykład z The Deepwood Sphere, który głosi "In addition, all enemy models wholly or partly within the same wood as the bearer take a single Strength 5 hit at the start of each Wood Elf Magic phase."? Czy on też by nie dział na oddziały które są w CC?
2)
Czy oddział Glade Guard awansowany do Scouts nadal może brać magiczny sztandar? Command group może brać (jak rozstrzyga FAQ z GW). Ale przy opisie magicznego sztandaru jest "One unit of Glade Guard may carry a Magic Standard (...)". Z drugiej jednak strony Scouts to upgrade to Glade Guard, a nie inna jednostka. Jak więc jest? (Chodzi mi o legalność kombinacji Scouts + Saemrath - the Banner of the Zenith, która pozwalałaby blokować przed marszowaniem przeciwnika nawet jeśli to on zaczyna grę.)
"goboss" pytał "Czy Tree Singing można rzucać do combatu? (mówię o d6 z S5)" a "Kalesoner" odpowiedział mu "Gobos, nie można.". Wydaje mi się, że odpowiedź ta jest błędna. Czemu nie miałoby być można? To nie jest magic missile. Nie jest też napisane, że wybrana jednostką nie może być w CC. Zatem skąd ta odpowiedź?
Jeśli miałby nie móc być rzucanym na jednostki które są w CC to co na przykład z The Deepwood Sphere, który głosi "In addition, all enemy models wholly or partly within the same wood as the bearer take a single Strength 5 hit at the start of each Wood Elf Magic phase."? Czy on też by nie dział na oddziały które są w CC?
2)
Czy oddział Glade Guard awansowany do Scouts nadal może brać magiczny sztandar? Command group może brać (jak rozstrzyga FAQ z GW). Ale przy opisie magicznego sztandaru jest "One unit of Glade Guard may carry a Magic Standard (...)". Z drugiej jednak strony Scouts to upgrade to Glade Guard, a nie inna jednostka. Jak więc jest? (Chodzi mi o legalność kombinacji Scouts + Saemrath - the Banner of the Zenith, która pozwalałaby blokować przed marszowaniem przeciwnika nawet jeśli to on zaczyna grę.)
1. Kalesoner ma rację. Co do Deepwooda to jest podjedynczy hit z S5. Nie castujesz tego. Po prostu efekt magicznego przedmiotu w turze magii.
2. Scouci to nie "upgrade" glade guardów. Mylnie twierdzisz, że jest to ta sama jednostko, tylko ulepszona. Jest to zupełnie inna corow'a jednostka, rządząca się swoimi zasadami. Ale jest możliwe danie im magicznego sztandaru, ktory po prostu obcina marsz na 12", nie 8".
Także Twoje combo jest legalne. Patrz FAQ GW -> to do pkt 1.
2. Scouci to nie "upgrade" glade guardów. Mylnie twierdzisz, że jest to ta sama jednostko, tylko ulepszona. Jest to zupełnie inna corow'a jednostka, rządząca się swoimi zasadami. Ale jest możliwe danie im magicznego sztandaru, ktory po prostu obcina marsz na 12", nie 8".
Także Twoje combo jest legalne. Patrz FAQ GW -> to do pkt 1.
- Adam Badura
- Warzywo
- Posty: 12
- Lokalizacja: Wrocław
1)Piotras pisze:1. Kalesoner ma rację. Co do Deepwooda to jest podjedynczy hit z S5. Nie castujesz tego. Po prostu efekt magicznego przedmiotu w turze magii.
2. Scouci to nie "upgrade" glade guardów. Mylnie twierdzisz, że jest to ta sama jednostko, tylko ulepszona. Jest to zupełnie inna corow'a jednostka, rządząca się swoimi zasadami. Ale jest możliwe danie im magicznego sztandaru, ktory po prostu obcina marsz na 12", nie 8".
Także Twoje combo jest legalne. Patrz FAQ GW -> to do pkt 1.
Możesz mi wskazać które FAQ i które pytanie (strona)? Bo jakoś nie potrafię znaleźć...
2)
Technicznie rzecz biorąc napisane jest "Scouts: Glade Guard may be upgraded to Scouts at +5 pts/model. (...)". Ale to taka uwaga na marginesie. Ciekawiło mnie bowiem czy mogą brać magiczny sztandar a to już wiem.
Są skirmishem i mają zasadę scout. Wystawia się ich 5, nie 10. Czyli jak byś upgrade'ował GG to musiałbyś ich wystawić 10, tak na logikę jak z Longami dwarfickimi (bodajże, bo to jest upgrade jednostki).Kalesoner pisze:Co do skautów to od glade guardów różnią się też tym, że nie mają siły 4 na bliskim.
A tak, nie faq, coś mi się walnęło, ale poszukam czy tego gdzieś nie było.
Kalesoner znów ma rację
Opłaca się brać smoka bo w sumie to jak widzę to trochę słabo wypada w porównaniu do innych" dużych" lordów??
Tak ale to że słabo wypada to nie oznacza że trzeba go skreślać.
Super i po to 320 punktów żeby za stół spierdzieliło... Genialne
320 + lord... ale czasem lepiej dac flee niz dostac ostra kakune +100 za straconego gienka