Kila pytan poczatkujacego :P

Wood Elves

Moderator: Gremlin

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Re: Kila pytan poczatkujacego :P

Post autor: Laik »

oczywiście że czar działa na kamyki - są to niemagiczne ataki strzeleckie - fakt że w innej fazie ale to nic nie zmienia.

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2243
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

D3 auto trafień, Kalesoner.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

No czyli dobrze pamiętałem. :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Kalesoner pisze:No i widzisz Piotras co zrobiłeś?
Oj jak to ja, znów namieszałem. ;)
Kamyki to auto trafienia, gdyby do nich potrzebny był BS to na pewno każdy gracz nie - lizardsmeński byłby szczęśliwy. ;)

Co do blades of loec, to musisz się liczyć z tym, że wtedy bohater jest raczej miękki i nawet ostrza w challengu mu nie pomogą. Imho opcja lepsza z 6stkami.
Tree singingu nie mozna rzucać do combatu. Bo to prawie jak pocisk, tylko nie zapisany magic misajl. :)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Halo halo mam pytanie :mrgreen:
Czy Highborn na smoku majacy Netlingi , kiedy jest w cc , w smoka w pojedynku też wróg trafią na 6 + ? Czy tylko jeźdźca ? I drugie pytanie co lepsze na rozpie na smoku i dwóch drzewach , drugi caddy czy bsb ? Dzięki , pozdrawiam =P~

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

2. BSB
1. Dobre pytanie, ale obstawiałbym że smoka trafiasz normalnie.
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

A kto ma przedmiot? Smok czy lord? ;)
Trafiasz lorda na 6stkach, smoka normalnie.
Nie ma nigdzie zapisu jak przy Socm, że działa na posiadacza i mounta.

2. bsb, przy 2 drzewach to mus...

Varinastari
Masakrator
Posty: 2297

Post autor: Varinastari »

Hej mam pytanie.Czy Calaingor's stave działa na tylko jednego maga,czy też pozwala rzucić kazdemu twojemu czarodziejowi treesinging 2razy?

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

Działa na tego maga. który ma przedmiot. - Na małym magu 2go levelowym mozesz rzuciś tan czar 4 razy( na 1 kości) (2 kostki wygenerowane za level maga + 2 z PD armii)

Awatar użytkownika
Adam Badura
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adam Badura »

1)

"goboss" pytał "Czy Tree Singing można rzucać do combatu? (mówię o d6 z S5)" a "Kalesoner" odpowiedział mu "Gobos, nie można.". Wydaje mi się, że odpowiedź ta jest błędna. Czemu nie miałoby być można? To nie jest magic missile. Nie jest też napisane, że wybrana jednostką nie może być w CC. Zatem skąd ta odpowiedź?

Jeśli miałby nie móc być rzucanym na jednostki które są w CC to co na przykład z The Deepwood Sphere, który głosi "In addition, all enemy models wholly or partly within the same wood as the bearer take a single Strength 5 hit at the start of each Wood Elf Magic phase."? Czy on też by nie dział na oddziały które są w CC?

2)

Czy oddział Glade Guard awansowany do Scouts nadal może brać magiczny sztandar? Command group może brać (jak rozstrzyga FAQ z GW). Ale przy opisie magicznego sztandaru jest "One unit of Glade Guard may carry a Magic Standard (...)". Z drugiej jednak strony Scouts to upgrade to Glade Guard, a nie inna jednostka. Jak więc jest? (Chodzi mi o legalność kombinacji Scouts + Saemrath - the Banner of the Zenith, która pozwalałaby blokować przed marszowaniem przeciwnika nawet jeśli to on zaczyna grę.)

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

1. Kalesoner ma rację. Co do Deepwooda to jest podjedynczy hit z S5. Nie castujesz tego. Po prostu efekt magicznego przedmiotu w turze magii.

2. Scouci to nie "upgrade" glade guardów. Mylnie twierdzisz, że jest to ta sama jednostko, tylko ulepszona. Jest to zupełnie inna corow'a jednostka, rządząca się swoimi zasadami. Ale jest możliwe danie im magicznego sztandaru, ktory po prostu obcina marsz na 12", nie 8".

Także Twoje combo jest legalne. Patrz FAQ GW -> to do pkt 1.

Awatar użytkownika
Adam Badura
Warzywo
Posty: 12
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Adam Badura »

Piotras pisze:1. Kalesoner ma rację. Co do Deepwooda to jest podjedynczy hit z S5. Nie castujesz tego. Po prostu efekt magicznego przedmiotu w turze magii.

2. Scouci to nie "upgrade" glade guardów. Mylnie twierdzisz, że jest to ta sama jednostko, tylko ulepszona. Jest to zupełnie inna corow'a jednostka, rządząca się swoimi zasadami. Ale jest możliwe danie im magicznego sztandaru, ktory po prostu obcina marsz na 12", nie 8".

Także Twoje combo jest legalne. Patrz FAQ GW -> to do pkt 1.
1)

Możesz mi wskazać które FAQ i które pytanie (strona)? Bo jakoś nie potrafię znaleźć...

2)

Technicznie rzecz biorąc napisane jest "Scouts: Glade Guard may be upgraded to Scouts at +5 pts/model. (...)". Ale to taka uwaga na marginesie. Ciekawiło mnie bowiem czy mogą brać magiczny sztandar a to już wiem.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Adam, jeśli przy opisie czaru nie ma napisane, że możesz go rzucić do walki to znaczy, że nie możesz tego zrobić i to wszystko.
Co do skautów to od glade guardów różnią się też tym, że nie mają siły 4 na bliskim.
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Kalesoner pisze:Co do skautów to od glade guardów różnią się też tym, że nie mają siły 4 na bliskim.
Są skirmishem i mają zasadę scout. Wystawia się ich 5, nie 10. Czyli jak byś upgrade'ował GG to musiałbyś ich wystawić 10, tak na logikę jak z Longami dwarfickimi (bodajże, bo to jest upgrade jednostki).
A tak, nie faq, coś mi się walnęło, ale poszukam czy tego gdzieś nie było.

Kalesoner znów ma rację ;)

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Opłaca się brać smoka bo w sumie to jak widzę to trochę słabo wypada w porównaniu do innych" dużych" lordów??

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5351

Post autor: Tutajec »

niestety smok we wypada bardzo słabo co do innych więc nie polecam myślę że większość się ze mną zgodzi.

aczkolwiek jeżeli wymyślisz coś ciekawego do sposobu gry nim której nikt jeszcze nie zna to nam powiedz

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Tak ale to że słabo wypada to nie oznacza że trzeba go skreślać.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Ja wymyśliłem, podstawiasz smoka pod szarżę, robisz flee i wbijasz się od boków wildami z warbannerem i z drugiej strony tancerzami. :wink:
Obrazek

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Super i po to 320 punktów żeby za stół spierdzieliło... Genialne :)

Gremlin
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Szczawnica/Kraków
Kontakt:

Post autor: Gremlin »

320 + lord... ale czasem lepiej dac flee niz dostac ostra kakune +100 za straconego gienka

ODPOWIEDZ