moja plewna armia ;P

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ScorpiusX
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świebodzin

moja plewna armia ;P

Post autor: ScorpiusX »

no to ja chciałbym też usłyszeć jaka to plewna jest moja armia 8)


Vampire Lord 410
Lord of the Dead (bonus do wskrzeszania skelków), Dark Acolyte (łącznie 4lvl), Walking Death (+1CR)
Sceptre de Noirot (wskrzesza d3+9 zombiaków), Wristbands of Black Gold (3+ ward na ostrzał), Helm of Commandment (daje 7 ws jakiemuś oddziałkowi)

Vampire BSB 215
Master of the Black Arts (+2 PD)
Staff of Damnation (bound 3+, wszystkie trupki w CC w zasięgu 12" wyplacaja 1 cios)

Necromancer 190
Corpse Cart (+1 do rzutu na wskrzeszanie; bound 3+, ASF dla wszystkich w 6" )
Book of Arkhan (bound 3+, ruch)

25 Skelków 241
st, chp, War Banner (+1CR)

20 Zombies 80 x2

Corpse Cart 100 x2
-1 do rzucania czarow dla wroga 24"; bound 3+, ASF dla wszystkich w 6"

28 Grave Guard 433
st, chp, Banner of the Barrows (+1 do trafiania)
Great Weapon; Heavy Armour; Wight Blades (killing blow 6)

28 Grave Guard 398
st, chp, Banner of Hellfire (płonące ataki)
Great Weapon; Heavy Armour; Wight Blades (killing blow 6)

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

Zamiast staffa daj 2 scrolle, zmiejsz kloce do 24/25 modeli i daj śmieci jakieś.
Obrazek

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Tak, musisz znaleźć punkty na baty i wilki.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

W mojej opinii mocne. Brakuje tylko scrolli, no i BSB masz ciut miekkiego a fajnie by było jakby sie do walki czasem wpakował... Baty i wilki sobie daruj, tylko zginą nic nie zrobią.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ScorpiusX
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: ScorpiusX »

miałem wcześniej trochę śmieci, to jednak tak sobie się wtedy gra
tutaj praktycznie o nic nie muszę się martwić
2 kloce gravków, jedne mogą trafiać 2+ i ranić 2+... jakoś magią się nie przejmuję, jedyne co mnie tak na prawdę boli to to, że można jakimś tam czarem demonów rzucić 11,12 i zabrać oddział ze stołu..
pamiętajcie, że ASF rzucony przez CorpseCarta daje pierwszeństwo na całą turę swoją i przeciwnika, więc w swojej to rzucam, gravki są pierwsze a ktoś mnie szarżuje swoją kawalerią to i tak ja będę pierwszy

wywalić stafa? błąd, bardzo duży błąd
przy takiej rozpisce i ustawieniu gravków 7 w szeregu, trafianie 2+ i ranienie 2+, część oddziału wroga wyrżniesz przed faktyczną walką...

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Bez scrolli zginiesz. Dostaniesz jakies spelle w stylu "kazdy model w unicie dostaje hity", jakies gatewaye, wyjmowanie herosów z unitów czy drain magice i jestes w marnej sytuacji. Jednego, góra dwa trzeba upchnąc :)
Mozna zdjac troche stuffu z lorda, nie musi biegac objuczony jak muł :)
W ogole ten build to jakies sprzecznosci - dajesz mu jednoczesnie koronę i +1 do CRa, bez sensu. Do walki i tak go nie wrzucisz, zginie od byle przypadku, w dodatku wyłączysz koronę. Wiec nie lepiej tego scrolla?
No i ward 3+ od ostrzalu - imo tez punkty w błoto :)

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Nie żebym się specjalnie czepiał :) ale na gre 2000+ trzeba mieć 3 jednostki core a Ty masz 2?
25 skeletons i 20 zombii, drugie zombii chociaz wstaw albo szkielety rozbic na 2 oddzialy i dorabiac je wtedy.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
ScorpiusX
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: ScorpiusX »

mój drogi przy zombiakach i corpse cartach masz "x2" znaczy sie razy 2 ;]
Bez scrolli zginiesz. Dostaniesz jakies spelle w stylu "kazdy model w unicie dostaje hity", jakies gatewaye, wyjmowanie herosów z unitów czy drain magice i jestes w marnej sytuacji.
no fakt to jest problem, ale na szczęście na takie czary zostawiasz 5 kosteczek ;P jakoś nie marudzę tak na prawdę na magię.
Jednego, góra dwa trzeba upchnąc
myślę właściwie to o 1
W ogole ten build to jakies sprzecznosci - dajesz mu jednoczesnie koronę i +1 do CRa, bez sensu.
jak bez sensu, masz np smoka, masz zamiar pchać się na gravki z dwurakami i pierwszeństwem?? no ja bym się nie pchał ;] więc lecę na oddział skelków z pochowanymi magami. ładuję się im od boku zabijam czempiona na +6 łącznie mam 7 CR, a co mają takie trupki w moim ustawieniu? War banner (1), st (1), przewaga (1), bsb (1), +1 od lorda, sypie mi się 2 chłopa tylko, potem wskrzeszasz ich 1 wskrzeseniem, no i pomijając już fakt, że mam 7 ws to musi koleś nieźle trafiać

No i ward 3+ od ostrzalu - imo tez punkty w błoto
co mądrzejszy gracz z działami celuje w magującego wampira :)

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

jak bez sensu, masz np smoka, masz zamiar pchać się na gravki z dwurakami i pierwszeństwem?? no ja bym się nie pchał ;] więc lecę na oddział skelków z pochowanymi magami. ładuję się im od boku zabijam czempiona na +6 łącznie mam 7 CR, a co mają takie trupki w moim ustawieniu? War banner (1), st (1), przewaga (1), bsb (1), +1 od lorda, sypie mi się 2 chłopa tylko, potem wskrzeszasz ich 1 wskrzeseniem, no i pomijając już fakt, że mam 7 ws to musi koleś nieźle trafiać
Nie sądzisz ze wepchniecie sie smokiem w cos takiego to paranoja? :D Chciałbym miec takich rpzeciwników :D:D:D:D
Prawda jest taka ze np Twój lord nie jest zabezpieczony rpzed KB, nie ma save, a w dzisiejszych czasach byle koles z oddziału potrafi takiego wampira zjesc :) Zdezysz sie np z execami, z COKami, z gwardią wspomaganymi kotłem? Innymi słowy to +1 do CRa zazwyczaj bedzie stac w lesie lub na tyłach, robic w gacie i knuc magią :) Bo kompetentny gracz go wyjmie z unitu. Jak wejdzie do walki to i tak do takiej ghdzie masz gwarancję zrobienia przeciwnikowi breaka na -6 co najmniej. Wiec te +1 nie ma juz duzego znaczenia :)
No ale co kto lubi :)
co mądrzejszy gracz z działami celuje w magującego wampira
Co mądrzejszy gracz nie wystawia sie wampirem na armaty :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
MichaLZgierz
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 103
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: MichaLZgierz »

Ale zamiast warda 3+ od ostrzału lepszy jest "ward" 2+ zwany look out sir... Mówisz, że o magie sie nie martwisz, chociaz nie masz scrolli. Według mnie duzy bład, nie zatrzymasz armi czarujących 5 kostkami... Czy mi sie wydaje czy masz 3 carty? Po co aż tyle? 2 raczej stykną. I lorda zrób tylko do magii, czyli wywal walking death, warda, daj mu master of black arts albo forbiddn lora, scrolla. Ja bym jeszcze dał noirota i scrolla drugiego dla vampira, staffa (jeśli tak go chcesz) dla necro, a booka dla lorda. Lorda ma lepsze czary do rzucania niż 1lvlowy wampir, więc niech wampir wskrzesza. A śmieci sie naprawde przydają, uwierz. I zamiast jednych zombie daj ghoule do trzymania herosów z dala od combatów.
Obrazek

Awatar użytkownika
ScorpiusX
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: ScorpiusX »

Bo kompetentny gracz go wyjmie z unitu
a jakbyś ty to np zrobił? :) ja już nie pamiętam walki od frontu moim wampirem, chyba, że sam tego chciałem
Co mądrzejszy gracz nie wystawia sie wampirem na armaty
tylko stoi i kitra się w lesie zamiast wygrać bitwę :)

nie no kolego, prosiłbym raczej o konstruktywne przykłady typu: "a ja mam kretozorda z a10 i s10 i robie ci kuku tak i tak"
w wfb to ja od 98 pogrywam, więc coś tam jeszcze potrafię ;P niewiele ale ale ;P

prosiłbym raczej o wypowiedzi czym można i w jaki sposób to rozwalić, np przeciwstawna rozpiska by była idealna ;]

thx za wsio

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

a jakbyś ty to np zrobił?
Zalezy od ustawienia, terenów i sytuacji na stole, ale jest to jak najbardziej mozliwe. Jakis przykład? Np Enginy lizardmenskie wiazace ci klocki w zasiego swojego BSB, cięzko to złamac :/ Masz wtedy unieruchomione dwa oddziały, grasz na dobrą sprawę trzecim (np szkielami) i zombimi.. Do tego masz armie ustawioną ciasno (maly zasieg inwokacji) wiec enginy robią jatkę.
I nagle okazuje się ze bedziesz musial sobie tymi pozostałymi warzywami poradzic z odziałem jazdy na CO z bajerami i dwoma herosami, a rpzeciwnik ma np cube of darkness i miliard kosci na dispelu.
Wbije sie w zombich/szkiele, zabije ich milijon, zredukuje Gwardię, rozwali Ci faze magii cubem, dobije w twojej, i nagle okazuje sie ze na boku walca masz jakichs psychopatów którzy zrobią Ci zaraz sypanie na -12. Korone wyłączy szarzą byle smieci.
Wampirem nie uciekniesz.

Inny przykład? DE gdzie kazdy oddzial moze potencjalnie miec KB. Będziesz ryzykował generałem? HE gdzie tez jest ASF, mocny dispel i mocne strzelanie, do tego niezłe uderzenie (DP, czy ichnia piechota coniektóra).

demony i latająca wieksza paskuda - szarzuje, zabije championa, nic jej sie nie stanie (sypanie z przerzutem na jakies -2) twoja tura, wskrzeszasz championa, wrona/blodzio go na kotlety, znowu analogiczna sytuacja, kolejna tura, nie masz championa, wrona mordzi generała. Jak tego unikniesz? Trzy tury walki wiekszy demon wytrzymuje spokojnie z takim klocem, a nie daj Bóg dostanie jakies wsparcie to sie składasz.

Wampiry z mocną magią i Wraithami. Nie bardzo masz czym sie zascreenowac przed skirmishem ogólnie.

Zresztą gram jak widziałes rozpiską o tej samej zasadzie działania i widze występujące problemy :wink: . Lorda powinno się rzucic do walki, nawet trzeba ale to rzadkie sytuacje niestety. Za duze ryzyko.

I nagle okazuje sie ze idealnym miejscem dla wampira jest w oddziale na tyłach armii gdzie moze wspierac magią dowolny oddzial. Gdzie +1 do CRa i ward na 3+ od ostrzału jest zupełnie zbędny.

Albo dac mu jakies zabawki i pchnac na pierwszą linię, niech walczy a jednoczesnie czaruje, ale raczej szedłbym w wardy/save od wszystkiego a nie tylko od strzelania które własciwie jest niegroźne.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ScorpiusX
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: ScorpiusX »

:) wiesz co, polecam ci dogłębną analizę mojej rozpiski ;]
skoro wlecisz smokiem czy czym kolwiek w bok skelków i zabijesz czempiona to jak chcesz się dobrać do wampira? przecież jesteś z flanki?? to tak w skrócie, bo widzę, że w ogóle nie widzisz potencjału tej armii ;]

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ale ja mowie o szarzy na front :mrgreen: I nie smokiem - ten sie raczej moze odbic. Wieksze demony sie nie odbijają ;)
Więc po cholerę od boku? :D
Ja po prostu widze ze masz mało oddziałów, duze kloce, i gołego wampira doskonale zabezpieczonego przed shotiingiem :) który chce byc w kombatach :)
Cóż, zycze sukcesów :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
ScorpiusX
Wałkarz
Posty: 94
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: ScorpiusX »

Więc po cholerę od boku?
bo kto z gołym wampirem da sobie wpuscic demona od przodu? ;D
chodzi o to zeby takie wlasnie rzeczy na bok przyjmowac ;D
który chce byc w kombatach
wampir moze sobie chciec, ja nie chce zeby on walczyl ;]

Pabis
Mudżahedin
Posty: 282
Lokalizacja: Gdańsk-Snot

Post autor: Pabis »

Mnie ciekawi co zrobisz z imperium - standardowym , nie masz śmieci , imperium ma mocną antymagie , czołgi jadą jak chcą i ich nic nie zatrzymuje prócz magii która do momentu dojazdu zapewne zblokują... już nie mówiąc o fakcie że niczym nie zdejmiesz tyłów armii imperium czyli cannonów - kuszników - magów..

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

mysle, ze dwarfy tez to kroja, 2x organki+kowadelko+kuszole+klopki+bolce+thundzi ;]
Release the Przemcio!

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misha »

Tak moim zdaniem, to armie defensywne okroją Ci sporo zanim dojdziesz do czegoś.
Sceptre de Noirot nowy oddział tylko robi D3+9 to rozumiem, że tym chcesz się ewentualnie odginać szarże?
Jak ktoś tu wspomniał, Twój Lord jest trochę sprzecznie złożony. Ja bym był bardziej zdecydowany, albo do walki albo do czarownia, Ward 3+ od ostrzału, ale i tak masz look out sir, walking dead do walki ale i tak chcesz przekazywac WS z helma wiec do walki sie nie pchasz, siedzisz z tyłu i czarujesz,
Zamiast Walk.Deada może Forbidden Lorde i masz 12PD do limitu na BalancingPatchu.
Plus jest taki, że przy takiej ilości CC +2boundy przeciwnik albo wpuści boundy i nie da Ci się leczyć albo będziesz miał wszystko wyleczone ale żaden bound nie wejdzie.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

ODPOWIEDZ