moja plewna armia ;P
moja plewna armia ;P
no to ja chciałbym też usłyszeć jaka to plewna jest moja armia
Vampire Lord 410
Lord of the Dead (bonus do wskrzeszania skelków), Dark Acolyte (łącznie 4lvl), Walking Death (+1CR)
Sceptre de Noirot (wskrzesza d3+9 zombiaków), Wristbands of Black Gold (3+ ward na ostrzał), Helm of Commandment (daje 7 ws jakiemuś oddziałkowi)
Vampire BSB 215
Master of the Black Arts (+2 PD)
Staff of Damnation (bound 3+, wszystkie trupki w CC w zasięgu 12" wyplacaja 1 cios)
Necromancer 190
Corpse Cart (+1 do rzutu na wskrzeszanie; bound 3+, ASF dla wszystkich w 6" )
Book of Arkhan (bound 3+, ruch)
25 Skelków 241
st, chp, War Banner (+1CR)
20 Zombies 80 x2
Corpse Cart 100 x2
-1 do rzucania czarow dla wroga 24"; bound 3+, ASF dla wszystkich w 6"
28 Grave Guard 433
st, chp, Banner of the Barrows (+1 do trafiania)
Great Weapon; Heavy Armour; Wight Blades (killing blow 6)
28 Grave Guard 398
st, chp, Banner of Hellfire (płonące ataki)
Great Weapon; Heavy Armour; Wight Blades (killing blow 6)
Vampire Lord 410
Lord of the Dead (bonus do wskrzeszania skelków), Dark Acolyte (łącznie 4lvl), Walking Death (+1CR)
Sceptre de Noirot (wskrzesza d3+9 zombiaków), Wristbands of Black Gold (3+ ward na ostrzał), Helm of Commandment (daje 7 ws jakiemuś oddziałkowi)
Vampire BSB 215
Master of the Black Arts (+2 PD)
Staff of Damnation (bound 3+, wszystkie trupki w CC w zasięgu 12" wyplacaja 1 cios)
Necromancer 190
Corpse Cart (+1 do rzutu na wskrzeszanie; bound 3+, ASF dla wszystkich w 6" )
Book of Arkhan (bound 3+, ruch)
25 Skelków 241
st, chp, War Banner (+1CR)
20 Zombies 80 x2
Corpse Cart 100 x2
-1 do rzucania czarow dla wroga 24"; bound 3+, ASF dla wszystkich w 6"
28 Grave Guard 433
st, chp, Banner of the Barrows (+1 do trafiania)
Great Weapon; Heavy Armour; Wight Blades (killing blow 6)
28 Grave Guard 398
st, chp, Banner of Hellfire (płonące ataki)
Great Weapon; Heavy Armour; Wight Blades (killing blow 6)
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
miałem wcześniej trochę śmieci, to jednak tak sobie się wtedy gra
tutaj praktycznie o nic nie muszę się martwić
2 kloce gravków, jedne mogą trafiać 2+ i ranić 2+... jakoś magią się nie przejmuję, jedyne co mnie tak na prawdę boli to to, że można jakimś tam czarem demonów rzucić 11,12 i zabrać oddział ze stołu..
pamiętajcie, że ASF rzucony przez CorpseCarta daje pierwszeństwo na całą turę swoją i przeciwnika, więc w swojej to rzucam, gravki są pierwsze a ktoś mnie szarżuje swoją kawalerią to i tak ja będę pierwszy
wywalić stafa? błąd, bardzo duży błąd
przy takiej rozpisce i ustawieniu gravków 7 w szeregu, trafianie 2+ i ranienie 2+, część oddziału wroga wyrżniesz przed faktyczną walką...
tutaj praktycznie o nic nie muszę się martwić
2 kloce gravków, jedne mogą trafiać 2+ i ranić 2+... jakoś magią się nie przejmuję, jedyne co mnie tak na prawdę boli to to, że można jakimś tam czarem demonów rzucić 11,12 i zabrać oddział ze stołu..
pamiętajcie, że ASF rzucony przez CorpseCarta daje pierwszeństwo na całą turę swoją i przeciwnika, więc w swojej to rzucam, gravki są pierwsze a ktoś mnie szarżuje swoją kawalerią to i tak ja będę pierwszy
wywalić stafa? błąd, bardzo duży błąd
przy takiej rozpisce i ustawieniu gravków 7 w szeregu, trafianie 2+ i ranienie 2+, część oddziału wroga wyrżniesz przed faktyczną walką...
Bez scrolli zginiesz. Dostaniesz jakies spelle w stylu "kazdy model w unicie dostaje hity", jakies gatewaye, wyjmowanie herosów z unitów czy drain magice i jestes w marnej sytuacji. Jednego, góra dwa trzeba upchnąc
Mozna zdjac troche stuffu z lorda, nie musi biegac objuczony jak muł
W ogole ten build to jakies sprzecznosci - dajesz mu jednoczesnie koronę i +1 do CRa, bez sensu. Do walki i tak go nie wrzucisz, zginie od byle przypadku, w dodatku wyłączysz koronę. Wiec nie lepiej tego scrolla?
No i ward 3+ od ostrzalu - imo tez punkty w błoto
Mozna zdjac troche stuffu z lorda, nie musi biegac objuczony jak muł
W ogole ten build to jakies sprzecznosci - dajesz mu jednoczesnie koronę i +1 do CRa, bez sensu. Do walki i tak go nie wrzucisz, zginie od byle przypadku, w dodatku wyłączysz koronę. Wiec nie lepiej tego scrolla?
No i ward 3+ od ostrzalu - imo tez punkty w błoto
Nie żebym się specjalnie czepiał ale na gre 2000+ trzeba mieć 3 jednostki core a Ty masz 2?
25 skeletons i 20 zombii, drugie zombii chociaz wstaw albo szkielety rozbic na 2 oddzialy i dorabiac je wtedy.
25 skeletons i 20 zombii, drugie zombii chociaz wstaw albo szkielety rozbic na 2 oddzialy i dorabiac je wtedy.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
mój drogi przy zombiakach i corpse cartach masz "x2" znaczy sie razy 2 ;]
no fakt to jest problem, ale na szczęście na takie czary zostawiasz 5 kosteczek ;P jakoś nie marudzę tak na prawdę na magię.Bez scrolli zginiesz. Dostaniesz jakies spelle w stylu "kazdy model w unicie dostaje hity", jakies gatewaye, wyjmowanie herosów z unitów czy drain magice i jestes w marnej sytuacji.
myślę właściwie to o 1Jednego, góra dwa trzeba upchnąc
jak bez sensu, masz np smoka, masz zamiar pchać się na gravki z dwurakami i pierwszeństwem?? no ja bym się nie pchał ;] więc lecę na oddział skelków z pochowanymi magami. ładuję się im od boku zabijam czempiona na +6 łącznie mam 7 CR, a co mają takie trupki w moim ustawieniu? War banner (1), st (1), przewaga (1), bsb (1), +1 od lorda, sypie mi się 2 chłopa tylko, potem wskrzeszasz ich 1 wskrzeseniem, no i pomijając już fakt, że mam 7 ws to musi koleś nieźle trafiaćW ogole ten build to jakies sprzecznosci - dajesz mu jednoczesnie koronę i +1 do CRa, bez sensu.
co mądrzejszy gracz z działami celuje w magującego wampiraNo i ward 3+ od ostrzalu - imo tez punkty w błoto
Nie sądzisz ze wepchniecie sie smokiem w cos takiego to paranoja? Chciałbym miec takich rpzeciwników :D:D:Djak bez sensu, masz np smoka, masz zamiar pchać się na gravki z dwurakami i pierwszeństwem?? no ja bym się nie pchał ;] więc lecę na oddział skelków z pochowanymi magami. ładuję się im od boku zabijam czempiona na +6 łącznie mam 7 CR, a co mają takie trupki w moim ustawieniu? War banner (1), st (1), przewaga (1), bsb (1), +1 od lorda, sypie mi się 2 chłopa tylko, potem wskrzeszasz ich 1 wskrzeseniem, no i pomijając już fakt, że mam 7 ws to musi koleś nieźle trafiać
Prawda jest taka ze np Twój lord nie jest zabezpieczony rpzed KB, nie ma save, a w dzisiejszych czasach byle koles z oddziału potrafi takiego wampira zjesc Zdezysz sie np z execami, z COKami, z gwardią wspomaganymi kotłem? Innymi słowy to +1 do CRa zazwyczaj bedzie stac w lesie lub na tyłach, robic w gacie i knuc magią Bo kompetentny gracz go wyjmie z unitu. Jak wejdzie do walki to i tak do takiej ghdzie masz gwarancję zrobienia przeciwnikowi breaka na -6 co najmniej. Wiec te +1 nie ma juz duzego znaczenia
No ale co kto lubi
Co mądrzejszy gracz nie wystawia sie wampirem na armatyco mądrzejszy gracz z działami celuje w magującego wampira
Pozdrawiam
- MichaLZgierz
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 103
- Lokalizacja: Zgierz
Ale zamiast warda 3+ od ostrzału lepszy jest "ward" 2+ zwany look out sir... Mówisz, że o magie sie nie martwisz, chociaz nie masz scrolli. Według mnie duzy bład, nie zatrzymasz armi czarujących 5 kostkami... Czy mi sie wydaje czy masz 3 carty? Po co aż tyle? 2 raczej stykną. I lorda zrób tylko do magii, czyli wywal walking death, warda, daj mu master of black arts albo forbiddn lora, scrolla. Ja bym jeszcze dał noirota i scrolla drugiego dla vampira, staffa (jeśli tak go chcesz) dla necro, a booka dla lorda. Lorda ma lepsze czary do rzucania niż 1lvlowy wampir, więc niech wampir wskrzesza. A śmieci sie naprawde przydają, uwierz. I zamiast jednych zombie daj ghoule do trzymania herosów z dala od combatów.
a jakbyś ty to np zrobił? ja już nie pamiętam walki od frontu moim wampirem, chyba, że sam tego chciałemBo kompetentny gracz go wyjmie z unitu
tylko stoi i kitra się w lesie zamiast wygrać bitwęCo mądrzejszy gracz nie wystawia sie wampirem na armaty
nie no kolego, prosiłbym raczej o konstruktywne przykłady typu: "a ja mam kretozorda z a10 i s10 i robie ci kuku tak i tak"
w wfb to ja od 98 pogrywam, więc coś tam jeszcze potrafię ;P niewiele ale ale ;P
prosiłbym raczej o wypowiedzi czym można i w jaki sposób to rozwalić, np przeciwstawna rozpiska by była idealna ;]
thx za wsio
Zalezy od ustawienia, terenów i sytuacji na stole, ale jest to jak najbardziej mozliwe. Jakis przykład? Np Enginy lizardmenskie wiazace ci klocki w zasiego swojego BSB, cięzko to złamac :/ Masz wtedy unieruchomione dwa oddziały, grasz na dobrą sprawę trzecim (np szkielami) i zombimi.. Do tego masz armie ustawioną ciasno (maly zasieg inwokacji) wiec enginy robią jatkę.a jakbyś ty to np zrobił?
I nagle okazuje się ze bedziesz musial sobie tymi pozostałymi warzywami poradzic z odziałem jazdy na CO z bajerami i dwoma herosami, a rpzeciwnik ma np cube of darkness i miliard kosci na dispelu.
Wbije sie w zombich/szkiele, zabije ich milijon, zredukuje Gwardię, rozwali Ci faze magii cubem, dobije w twojej, i nagle okazuje sie ze na boku walca masz jakichs psychopatów którzy zrobią Ci zaraz sypanie na -12. Korone wyłączy szarzą byle smieci.
Wampirem nie uciekniesz.
Inny przykład? DE gdzie kazdy oddzial moze potencjalnie miec KB. Będziesz ryzykował generałem? HE gdzie tez jest ASF, mocny dispel i mocne strzelanie, do tego niezłe uderzenie (DP, czy ichnia piechota coniektóra).
demony i latająca wieksza paskuda - szarzuje, zabije championa, nic jej sie nie stanie (sypanie z przerzutem na jakies -2) twoja tura, wskrzeszasz championa, wrona/blodzio go na kotlety, znowu analogiczna sytuacja, kolejna tura, nie masz championa, wrona mordzi generała. Jak tego unikniesz? Trzy tury walki wiekszy demon wytrzymuje spokojnie z takim klocem, a nie daj Bóg dostanie jakies wsparcie to sie składasz.
Wampiry z mocną magią i Wraithami. Nie bardzo masz czym sie zascreenowac przed skirmishem ogólnie.
Zresztą gram jak widziałes rozpiską o tej samej zasadzie działania i widze występujące problemy . Lorda powinno się rzucic do walki, nawet trzeba ale to rzadkie sytuacje niestety. Za duze ryzyko.
I nagle okazuje sie ze idealnym miejscem dla wampira jest w oddziale na tyłach armii gdzie moze wspierac magią dowolny oddzial. Gdzie +1 do CRa i ward na 3+ od ostrzału jest zupełnie zbędny.
Albo dac mu jakies zabawki i pchnac na pierwszą linię, niech walczy a jednoczesnie czaruje, ale raczej szedłbym w wardy/save od wszystkiego a nie tylko od strzelania które własciwie jest niegroźne.
Pozdrawiam
wiesz co, polecam ci dogłębną analizę mojej rozpiski ;]
skoro wlecisz smokiem czy czym kolwiek w bok skelków i zabijesz czempiona to jak chcesz się dobrać do wampira? przecież jesteś z flanki?? to tak w skrócie, bo widzę, że w ogóle nie widzisz potencjału tej armii ;]
skoro wlecisz smokiem czy czym kolwiek w bok skelków i zabijesz czempiona to jak chcesz się dobrać do wampira? przecież jesteś z flanki?? to tak w skrócie, bo widzę, że w ogóle nie widzisz potencjału tej armii ;]
Ale ja mowie o szarzy na front I nie smokiem - ten sie raczej moze odbic. Wieksze demony sie nie odbijają
Więc po cholerę od boku?
Ja po prostu widze ze masz mało oddziałów, duze kloce, i gołego wampira doskonale zabezpieczonego przed shotiingiem który chce byc w kombatach
Cóż, zycze sukcesów
Pozdrawiam
Więc po cholerę od boku?
Ja po prostu widze ze masz mało oddziałów, duze kloce, i gołego wampira doskonale zabezpieczonego przed shotiingiem który chce byc w kombatach
Cóż, zycze sukcesów
Pozdrawiam
Mnie ciekawi co zrobisz z imperium - standardowym , nie masz śmieci , imperium ma mocną antymagie , czołgi jadą jak chcą i ich nic nie zatrzymuje prócz magii która do momentu dojazdu zapewne zblokują... już nie mówiąc o fakcie że niczym nie zdejmiesz tyłów armii imperium czyli cannonów - kuszników - magów..
Tak moim zdaniem, to armie defensywne okroją Ci sporo zanim dojdziesz do czegoś.
Sceptre de Noirot nowy oddział tylko robi D3+9 to rozumiem, że tym chcesz się ewentualnie odginać szarże?
Jak ktoś tu wspomniał, Twój Lord jest trochę sprzecznie złożony. Ja bym był bardziej zdecydowany, albo do walki albo do czarownia, Ward 3+ od ostrzału, ale i tak masz look out sir, walking dead do walki ale i tak chcesz przekazywac WS z helma wiec do walki sie nie pchasz, siedzisz z tyłu i czarujesz,
Zamiast Walk.Deada może Forbidden Lorde i masz 12PD do limitu na BalancingPatchu.
Plus jest taki, że przy takiej ilości CC +2boundy przeciwnik albo wpuści boundy i nie da Ci się leczyć albo będziesz miał wszystko wyleczone ale żaden bound nie wejdzie.
Sceptre de Noirot nowy oddział tylko robi D3+9 to rozumiem, że tym chcesz się ewentualnie odginać szarże?
Jak ktoś tu wspomniał, Twój Lord jest trochę sprzecznie złożony. Ja bym był bardziej zdecydowany, albo do walki albo do czarownia, Ward 3+ od ostrzału, ale i tak masz look out sir, walking dead do walki ale i tak chcesz przekazywac WS z helma wiec do walki sie nie pchasz, siedzisz z tyłu i czarujesz,
Zamiast Walk.Deada może Forbidden Lorde i masz 12PD do limitu na BalancingPatchu.
Plus jest taki, że przy takiej ilości CC +2boundy przeciwnik albo wpuści boundy i nie da Ci się leczyć albo będziesz miał wszystko wyleczone ale żaden bound nie wejdzie.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A