Crimson Death a master rune of steel
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Crimson Death a master rune of steel
mam pytanie dotyczące kwestii, która wyszła przypadkiem na DMP: jak się ma master rune of steel ("attacks agains bearer have max S of 5") do Crimson death ("always strike with S6). Dodam, że wg kodeksu Crimson Death nie jest modyfikowany nawet przez inne przedmioty magiczne. A pytam, ponieważ każdy inaczej by to zasędziował.
Druga sprawa to już taka uwaga dotycząca przekraczalności terenów: dziwne i jakieś bez sensu wydaje mi się, że kawaleria z Banner of Ellyrion biega po wodzie jak Chrystus ( jak by to ujął Malal). Rozumiem, że mogą biegać po lesie, bagnie, itp. jak po otwartym terenie. Ale po jeziorze?!
Druga sprawa to już taka uwaga dotycząca przekraczalności terenów: dziwne i jakieś bez sensu wydaje mi się, że kawaleria z Banner of Ellyrion biega po wodzie jak Chrystus ( jak by to ujął Malal). Rozumiem, że mogą biegać po lesie, bagnie, itp. jak po otwartym terenie. Ale po jeziorze?!
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.

Co do tego S5 vs S6 to jak dla mnie to jest klasyczne "rzucamy co turę kostka żeby sprawdzić co działa".
A licky boom boom down!!!
Po przeczytaniu pelnego opisu obu przedmiotow(z AB, a nie jakis skroconych). Przewage ma krasnoludzka runa. Nie modyfikuje ona sily przeciwnika, a jedynie traktuje ja jako atak z sila 5. Dokladniej: uderzasz z sila 6, ktora dziala jak sila 5(na potrzeby zranienia i AS). Ta sama sytacja jest z awesome strenght(niemodyfikowalne 10S).
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Kolega Lidder ma rację, ataki z siłą 5+ są traktowane jakby były wykonane z siłą 5, ale każdy normalny sędzia zasędziuje na 4+.
Natomiast co do jazdy biegającej po wodzie – czysty, żywy wał.
Opis B of E. - treat difficult terrain as open.
Nawet “Bajorka Jedynaka” są very difficult.
Natomiast co do jazdy biegającej po wodzie – czysty, żywy wał.
Opis B of E. - treat difficult terrain as open.
Nawet “Bajorka Jedynaka” są very difficult.
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
Gdzie zostalem teraz zaklasyfikowany?Jedy Knight pisze:Kolega Lidder ma rację, ataki z siłą 5+ są traktowane jakby były wykonane z siłą 5, ale każdy normalny sędzia zasędziuje na 4+.


Nie sądzę. Zapis przy crimson death jest dosyć kategoryczny - nic nigdy, żadna zdolność ani przedmiot, nie może tego zmodyfikować. Nie jest to zwyczajne S6.Kolega Lidder ma rację, ataki z siłą 5+ są traktowane jakby były wykonane z siłą 5, ale każdy normalny sędzia zasędziuje na 4+.
Co do sztandaru - dla mnie (jak zwykle

Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Nie sądzę. Zapis przy crimson death jest dosyć kategoryczny - nic nigdy, żadna zdolność ani przedmiot, nie może tego zmodyfikować. Nie jest to zwyczajne S6.
that's it! Właśnie w tym miejscu mam zgryza. Ja sama skłaniam się ku Jankielowej opcji (nie ze względu na to bynajmniej, że Jankielowa). Czekam na wypowiedzi innych.Kolega Lidder ma rację, ataki z siłą 5+ są traktowane jakby były wykonane z siłą 5, ale każdy normalny sędzia zasędziuje na 4+.
A co do biegania kawalerii po wodzie, to też jest dla mnie przypadkowy, ale bardzo wredny wał, którego nam zgotowali sędziowie. Może by tak to jednak jakoś uściślić?
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.

- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
nie spodzeiwalbym sie uscislania elyriana zapis jest az nadto klarowny.
Co do runy vs karmazynka - wyglada to jak klasyczny przykład irresistble force vs immovable obect kulasz co turę która zdolnośc jest "silniejsza"
Co do runy vs karmazynka - wyglada to jak klasyczny przykład irresistble force vs immovable obect kulasz co turę która zdolnośc jest "silniejsza"
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k
Runa nie modyfikuje. Zobacz jej zapis. "attacks against the bearer of this rune with a strenght greater that 5 are treated as strenght 5". Tez po prostu jestem za 4+Jankiel pisze:Nie sądzę. Zapis przy crimson death jest dosyć kategoryczny - nic nigdy, żadna zdolność ani przedmiot, nie może tego zmodyfikować. Nie jest to zwyczajne S6.

Zadalas pytanie czy probujesz przeforsowac swoja teorie? juz kilka osob powiedzialo ci, ze ta sytuacje trzeba rozwiazac na 4+, to nie. Jedy Knight, to potwierdza, wciaz nie. Ktos(pisze tak bo nie istotna jest tu Twoja osoba, a opinia jako jednego z sedziow, Jankiel) ma inna, zgodna z Twoja teoria odpowiedz, to cisniesz w zaparte liczac na wiecej takich opinii.Yudokuno pisze:that's it! Właśnie w tym miejscu mam zgryza. Ja sama skłaniam się ku Jankielowej opcji (nie ze względu na to bynajmniej, że Jankielowa). Czekam na wypowiedzi innych.
Powinny być very difficult.
Byłem za 4+, dopóki nie przeczytałem opisu przedmiotu. W tej sytuacji jest to konflikt w stylu ASF z banner of hag graef vs nurglowe always strikes last. Wrócę do domu, to wrzucę cytat. Naprawdę, nie ma tu wielkiego pola do interpretacji.Runa nie modyfikuje
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Misiu, po pierwsze primo - bądź łaskaw mnie nie atakować, po drugie primo: na DMP była taka sama sytuacja. Wszyscy sędziowie, których pytałam, mówili "na 4+", póki nie pokazałam zapisu SD w podręczniku. Wtedy stwierdzili, że biję z siłą 6 z CD. Chciałabym na przyszłość uniknąć takich sytuacji, a że po prostu mam przed sobą kodeks, to zwyczajnie pytam. Dla mnie z kodeksu wynika, że i tak biję z siłą 6.Lidder pisze:[
Zadalas pytanie czy probujesz przeforsowac swoja teorie? juz kilka osob powiedzialo ci, ze ta sytuacje trzeba rozwiazac na 4+, to nie. Jedy Knight, to potwierdza, wciaz nie. Ktos(pisze tak bo nie istotna jest tu Twoja osoba, a opinia jako jednego z sedziow, Jankiel) ma inna, zgodna z Twoja teoria odpowiedz, to cisniesz w zaparte liczac na wiecej takich opinii.
...mój bohaterlohost pisze:wspolczuje komus kto byl moderatorem gdy ja sie podobnie zachowywalem. od czytania tego szajsu mozg sie lasuje.

"Requires two hands. (...). No others modifiers or magic items can ever modify this."Jankiel pisze:Wrócę do domu, to wrzucę cytat
- Jedy Knight
- Forma Skrótowa
- Posty: 3439
Już sobie daruj te kropki, bo wychodzi... dziwnie... że nic nie zmienia faktu, że CD wymaga obu rąk.Lidder pisze:"Requires two hands. (...). No others modifiers or magic items can ever modify this."Jankiel pisze:Wrócę do domu, to wrzucę cytat
A model wielding Crimson Death always strikes with Strength 6. No other modifiers or magic items can ever modify this.
.
And play nice!

P.S> - Mods, split please.

Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.
wg mnie 4+...
chociaz patrzac od strony runy, to nie modyfikuje ona sily [ koles dalej wali z sila 6 ] jednak kransnal dostaje je z sila 5 [ co mowi sama runa ]...
ciezka sprawa...
wydaje sie ze runa ma przewaga jednak...
chociaz patrzac od strony runy, to nie modyfikuje ona sily [ koles dalej wali z sila 6 ] jednak kransnal dostaje je z sila 5 [ co mowi sama runa ]...
ciezka sprawa...
wydaje sie ze runa ma przewaga jednak...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
IMHO s5.
Podobna sprawa była ze starym hate vs armour of damnation. Argumentowano, że to zdolność zbroji blablabla.
IMHO.
Furion
Podobna sprawa była ze starym hate vs armour of damnation. Argumentowano, że to zdolność zbroji blablabla.
IMHO.
Furion
chociaz patrzac od strony runy, to nie modyfikuje ona sily [ koles dalej wali z sila 6 ] jednak kransnal dostaje je z sila 5 [ co mowi sama runa ]...

Obniża siłę do 5, al wcale jej nie modyfikuje. Ona cały czas wynosi 6, tylko krasnal odbiera ją jako 5

Co wobec tego ma oznaczać - "żadna zdolność czy przedmiot nie może tego zmodyfikować"? Jakieś przykłady? Przy siatkach NG też będziecie argumentować, że przecież ma S6 cały czas, tylko heros w goblinach traktuje to jako S5?
Wydaje mi się bardzo wątpliwe, bym się mylił, ale chyba będzie musiało trafić na LS.
Blablabla teraz nie ma konfliktu pomiędzy hatred a armour of damnation - oba efekty się znoszą (tudzież rzuca sie dwa razy).Podobna sprawa była ze starym hate vs armour of damnation. Argumentowano, że to zdolność zbroji blablabla.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.