VC vs DoC
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
VC vs DoC
Prosiłbym graczy VC i DoC o opisanie jak sie gra poszczególnymi armiami. Przedstawienie mocnych i słabych stron, jakieś taktyki. I jeszcze w której armii jest więcej możliwości wystawienia sie? Czy Danonki są dużo lepsze od Wąpierzy? Czy też są mniej więcej równe?
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

są to obecnie dwie najmocniejsze armie w WFB. Gdyby nie to że są ograniczane przez BPR to te dwie armie królowałyby cały czas na stołach.
Odporność na psychologię i brak uciekania z breaków eliminuje wiele elementów losowości, przez co te armie są o wiele prostsze w prowadzeniu od pozostałych.
cokolwiek wybierzesz i tak będzie to mocna armia.
Odporność na psychologię i brak uciekania z breaków eliminuje wiele elementów losowości, przez co te armie są o wiele prostsze w prowadzeniu od pozostałych.
cokolwiek wybierzesz i tak będzie to mocna armia.

w TK tez nie ma za wiele losowości, to czemu tak nie wycinają? pytam bo nie ich nie znam. moze to ta ich przewidywalnosc jest wada?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
To którymi będzie trudniej grać? Bo z tego co można wyczytać Danony są prawie nie do zjechania. Więcej kombinowania będzie w VC (znaczy żeby bitwe wygrać)?
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Ależ ja to wiem. Ale zakładamy że gram lepiej niż Malal. Czy teraz pytanie ma sens? Po prostu chodzi mi którą armią doświadczony generał typu Malal, Robson czy kto tam jeszcze będzie miał więcej trudności żeby wygrać?
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

I tak samo łatwo im się gra demonkami jak bestiami?
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Chyba sie nie doczekam odpowiedzi na moje pytanie...
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

VC są trudniejsze do prowadzenia bo musisz się troszczyć o generała.
a przy obecnych ograniczeniach demonami tez trzeba już umieć grać.
a przy obecnych ograniczeniach demonami tez trzeba już umieć grać.

Z mojej strony, jako gracz VC wymienię kilka plusów i minusów tej armii :
Plusy:
- oczywisty i największy plus - wskrzeszanie, z określonymi zdolnościami wampirów ( np wskrzeszanie ghuli ponad stan początkowy ) sporo oddziałów jest naprawdę trudnych do zdjęcia,
- odporność na psychologię, każda jednostka budzi strach, Varghulfy czy Wrighty budzą terror,
- bardzo silni bohaterowie którzy doskonale sprawdzają się w walce i magii, silne czary np. potrafiące "powołać do życia" mnóstwo zombie idealnych do blokowania,
- silna piechota w postaci Grave Guard - wspomagana hełmem ( daje WW wampira jednostce, siła 6 i killing blow ) i wskrzeszaniem idzie jak taran ),
- sporo szybkich jednostek ( Fellbaty, dire wolves ) do odciągania szarż i blokowania dział,
Minusy :
- utrata generała grozi rozsypaniem się praktycznie całej armii w 1-2 tury, gracz musi całkowicie na niego uważać,
- VC muszą wygrywać walki, bo w przypadku przegranych, tracą tyle punktów życia ( czytaj - modeli ) o ile przegrają walkę,
- brak jednostek strzelających.
To tylko niektóre z uwag, moim zdaniem najbardziej rzucające się w oczy po kilku bitwach. Pozdrawiam
Plusy:
- oczywisty i największy plus - wskrzeszanie, z określonymi zdolnościami wampirów ( np wskrzeszanie ghuli ponad stan początkowy ) sporo oddziałów jest naprawdę trudnych do zdjęcia,
- odporność na psychologię, każda jednostka budzi strach, Varghulfy czy Wrighty budzą terror,
- bardzo silni bohaterowie którzy doskonale sprawdzają się w walce i magii, silne czary np. potrafiące "powołać do życia" mnóstwo zombie idealnych do blokowania,
- silna piechota w postaci Grave Guard - wspomagana hełmem ( daje WW wampira jednostce, siła 6 i killing blow ) i wskrzeszaniem idzie jak taran ),
- sporo szybkich jednostek ( Fellbaty, dire wolves ) do odciągania szarż i blokowania dział,
Minusy :
- utrata generała grozi rozsypaniem się praktycznie całej armii w 1-2 tury, gracz musi całkowicie na niego uważać,
- VC muszą wygrywać walki, bo w przypadku przegranych, tracą tyle punktów życia ( czytaj - modeli ) o ile przegrają walkę,
- brak jednostek strzelających.
To tylko niektóre z uwag, moim zdaniem najbardziej rzucające się w oczy po kilku bitwach. Pozdrawiam

- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
O to to to to. O taką odpowiedź mi chodziło. Są jeszcze BK do friendly game. Czyli zapowiada sie niezła zabawa. Jeszcze jakby ktoś mi mógł w ten sposób Demony opisać to byłbym bardzo wdzięczny.
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
Idziesz do mojego podpisu. Nie ma bata 

Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

to ja spróbuję jakoś rozwinąć:
Demony:
plusy:
- świetni lordowie np. bloodthirster
- pink horrory, jednostka czarująca
- mocne przedmioty
- sypie się ich tyle o ile za dużo rzucą przy zdawaniu brake-a, np. bloodtirster przegrał o 3, zdaje ld na 7, rzuca 8 i traci jednego wounda
- flamery, każdy strzela na 18" D6 pocisków z S4, trafia na BS4 i nie ma kary za powtarzalny strzał
minusy:
- oprócz balancing patcha to chyba brak...
Demony:
plusy:
- świetni lordowie np. bloodthirster
- pink horrory, jednostka czarująca
- mocne przedmioty
- sypie się ich tyle o ile za dużo rzucą przy zdawaniu brake-a, np. bloodtirster przegrał o 3, zdaje ld na 7, rzuca 8 i traci jednego wounda
- flamery, każdy strzela na 18" D6 pocisków z S4, trafia na BS4 i nie ma kary za powtarzalny strzał
minusy:
- oprócz balancing patcha to chyba brak...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
To 2 ataki we flamerach są tylko do CC? Bo ja myślałem że na każdy z tych ataków przypada D6 

Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash

Demony są silniejsze, bo są bardziej uniwersalne w obecnym środowisku turniejowym.
VC obrywają od lizaków, demony nieco mniej. Podobna kwestia z imperium.
VC obrywają od lizaków, demony nieco mniej. Podobna kwestia z imperium.
- Mhroczny Rycerz
- Falubaz
- Posty: 1146
To teraz Lizaki są najmocniejsze? A ja myślałem że Danonki są na 1 miejscu, VC na 2 a Lizaki tłuką sie z DE o 3. Coś widać przegapiłem...
Why so serious?White Lion pisze:Mam prośbę
Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
