VC vs DoC

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

VC vs DoC

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Prosiłbym graczy VC i DoC o opisanie jak sie gra poszczególnymi armiami. Przedstawienie mocnych i słabych stron, jakieś taktyki. I jeszcze w której armii jest więcej możliwości wystawienia sie? Czy Danonki są dużo lepsze od Wąpierzy? Czy też są mniej więcej równe?
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

są to obecnie dwie najmocniejsze armie w WFB. Gdyby nie to że są ograniczane przez BPR to te dwie armie królowałyby cały czas na stołach.
Odporność na psychologię i brak uciekania z breaków eliminuje wiele elementów losowości, przez co te armie są o wiele prostsze w prowadzeniu od pozostałych.

cokolwiek wybierzesz i tak będzie to mocna armia.
Obrazek

Awatar użytkownika
loko
Masakrator
Posty: 2645
Lokalizacja: wrocław

Post autor: loko »

w TK tez nie ma za wiele losowości, to czemu tak nie wycinają? pytam bo nie ich nie znam. moze to ta ich przewidywalnosc jest wada?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293

Awatar użytkownika
Xet
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3084
Lokalizacja: Rumia

Post autor: Xet »

klopy są losowe. mniejsza jakość i liczebność jednostek.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

To którymi będzie trudniej grać? Bo z tego co można wyczytać Danony są prawie nie do zjechania. Więcej kombinowania będzie w VC (znaczy żeby bitwe wygrać)?
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Dark Knight pisze:To którymi będzie trudniej grać? Bo z tego co można wyczytać Danony są prawie nie do zjechania. Więcej kombinowania będzie w VC (znaczy żeby bitwe wygrać)?
Armia sama nie wygrywa. Jak nie umiesz grać to najlepsza z najlepszych rozpisek Demonów nic nie osiągnie ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Ależ ja to wiem. Ale zakładamy że gram lepiej niż Malal. Czy teraz pytanie ma sens? Po prostu chodzi mi którą armią doświadczony generał typu Malal, Robson czy kto tam jeszcze będzie miał więcej trudności żeby wygrać?
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Aro
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: GW - Rogaty Szczur

Post autor: Aro »

Oni pewnie każda armią potrafią grać :D no może poza O&G ale mogę się mylić.
Obrazek

Awatar użytkownika
ANtY
Kretozord
Posty: 1610
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: ANtY »

I tak samo łatwo im się gra demonkami jak bestiami?

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Chyba sie nie doczekam odpowiedzi na moje pytanie...
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

VC są trudniejsze do prowadzenia bo musisz się troszczyć o generała.

a przy obecnych ograniczeniach demonami tez trzeba już umieć grać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3248
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azgaroth »

Z mojej strony, jako gracz VC wymienię kilka plusów i minusów tej armii :

Plusy:
- oczywisty i największy plus - wskrzeszanie, z określonymi zdolnościami wampirów ( np wskrzeszanie ghuli ponad stan początkowy ) sporo oddziałów jest naprawdę trudnych do zdjęcia,
- odporność na psychologię, każda jednostka budzi strach, Varghulfy czy Wrighty budzą terror,
- bardzo silni bohaterowie którzy doskonale sprawdzają się w walce i magii, silne czary np. potrafiące "powołać do życia" mnóstwo zombie idealnych do blokowania,
- silna piechota w postaci Grave Guard - wspomagana hełmem ( daje WW wampira jednostce, siła 6 i killing blow ) i wskrzeszaniem idzie jak taran ),
- sporo szybkich jednostek ( Fellbaty, dire wolves ) do odciągania szarż i blokowania dział,

Minusy :
- utrata generała grozi rozsypaniem się praktycznie całej armii w 1-2 tury, gracz musi całkowicie na niego uważać,
- VC muszą wygrywać walki, bo w przypadku przegranych, tracą tyle punktów życia ( czytaj - modeli ) o ile przegrają walkę,
- brak jednostek strzelających.

To tylko niektóre z uwag, moim zdaniem najbardziej rzucające się w oczy po kilku bitwach. Pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

O to to to to. O taką odpowiedź mi chodziło. Są jeszcze BK do friendly game. Czyli zapowiada sie niezła zabawa. Jeszcze jakby ktoś mi mógł w ten sposób Demony opisać to byłbym bardzo wdzięczny.
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Kołek
Falubaz
Posty: 1147
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: Kołek »

DOCH
plusy:
tak dużo że nie da sie ich wypisać :P

minusy:
balancing patch :mrgreen:

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

Idziesz do mojego podpisu. Nie ma bata :D
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

to ja spróbuję jakoś rozwinąć:
Demony:

plusy:

- świetni lordowie np. bloodthirster
- pink horrory, jednostka czarująca
- mocne przedmioty
- sypie się ich tyle o ile za dużo rzucą przy zdawaniu brake-a, np. bloodtirster przegrał o 3, zdaje ld na 7, rzuca 8 i traci jednego wounda
- flamery, każdy strzela na 18" D6 pocisków z S4, trafia na BS4 i nie ma kary za powtarzalny strzał

minusy:

- oprócz balancing patcha to chyba brak...
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

To 2 ataki we flamerach są tylko do CC? Bo ja myślałem że na każdy z tych ataków przypada D6 :oops:
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Demony są silniejsze, bo są bardziej uniwersalne w obecnym środowisku turniejowym.
VC obrywają od lizaków, demony nieco mniej. Podobna kwestia z imperium.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146

Post autor: Mhroczny Rycerz »

To teraz Lizaki są najmocniejsze? A ja myślałem że Danonki są na 1 miejscu, VC na 2 a Lizaki tłuką sie z DE o 3. Coś widać przegapiłem...
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Nie róbcie rankingu armii bo w battlu to raczej ma zastosowanie zasada kamień<papier<nożyce itd.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

ODPOWIEDZ