
Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)
Moderator: Gremlin
Re: Rozpiski WE
Aj, poprzednio nie zauważyłem. Jak znajdziesz pkts. to fajnie jest na waya wsadzić Merciw's Locus czy jakoś tak
Może nieraz uratować mu tyłek.

Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
a ja polecam 2 płonące mieczyki za 10 pkt, ot taki fajny bajerDzidzia pisze:Aj, poprzednio nie zauważyłem. Jak znajdziesz pkts. to fajnie jest na waya wsadzić Merciw's Locus czy jakoś takMoże nieraz uratować mu tyłek.

Jeśli to rozpa na ten turniej w Pomiechówku to wildów już nie wrzuci bo ma rare i 2 inne speciale. Snajperki fajne jak nie ma opancerzonych bohaterów. Prędzej by za tancerzy weszli, ale wilidzi w tej rozpie nie są wcale konieczni.
Rozpa fajna.
Rozpa fajna.
Jeśli jest tak, jak mówisz, Kalesoner, to rzeczywiście, lepsi tancerze niż WR zdecydowanie (pozatym akurat w tej rozpie GR wydają mi się na miejscu
)


Heh, na bk z regenką ?a ja polecam 2 płonące mieczyki za 10 pkt, ot taki fajny bajer


Parravon pisze:Człowieku jaka " Flaing Skirmisza"mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalarymają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.
W Knurowie. Wróciłem do siebieJeśli to rozpa na ten turniej w Pomiechówku

Mam, nie wpisywałem, bo to nic nie zmieniająca głupotka.a ja polecam 2 płonące mieczyki za 10 pkt, ot taki fajny bajer
Wildów nie chciałem brać, bo coś musi dawać flee

Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Dość lajtowe rozpy 2x1200 w parze z krasiami
najpierw nasi brodaci przyjaciele:
Runesmith
3 Scrolle, GW,Sh
Than
BSB, MR of Challenge. AS1+ z przerzutem
14 Warriorów
FCG
15 Longbeardów
FCF, War Banner i 2x większy US
Bolec
Inżynier, Rune of Fire
Bolec
Inżynier Rune of Penetrating, Rune of Fire
Bolec
Inżynier, Rune of Skwerking(raz na grę trafia na 2+)
Bolec
Inżynier, Rune of Penetrating
Klopa
Inżynier, Rune of Penetrating, Rune of Accuracy
i WE
Waywatcher Noble
HoDA, Mieczyki z flamem
Wardancer
Kamyk teleport
2x10 GG z muzykami
8 Driad
3 Warhawki
5 Wild Riderów
War Banner
7 Wardancerów
Muzyk i Champion
5 Wayów
Generalnie w miarę ofensywnie:
Waye, tancerze, warhawki i wildzi mogą iść do przodu - z tyłu mam dość mocne wsparcie artyleryjskie
tak że jest też jak się bronić
Co myślicie?
najpierw nasi brodaci przyjaciele:
Runesmith
3 Scrolle, GW,Sh
Than
BSB, MR of Challenge. AS1+ z przerzutem
14 Warriorów
FCG
15 Longbeardów
FCF, War Banner i 2x większy US
Bolec
Inżynier, Rune of Fire
Bolec
Inżynier Rune of Penetrating, Rune of Fire
Bolec
Inżynier, Rune of Skwerking(raz na grę trafia na 2+)
Bolec
Inżynier, Rune of Penetrating
Klopa
Inżynier, Rune of Penetrating, Rune of Accuracy
i WE
Waywatcher Noble
HoDA, Mieczyki z flamem
Wardancer
Kamyk teleport
2x10 GG z muzykami
8 Driad
3 Warhawki
5 Wild Riderów
War Banner
7 Wardancerów
Muzyk i Champion
5 Wayów
Generalnie w miarę ofensywnie:
Waye, tancerze, warhawki i wildzi mogą iść do przodu - z tyłu mam dość mocne wsparcie artyleryjskie

Co myślicie?
obie rozpy dziwne, bo nie czaje zalozenia... 14 krasi z fcg? :O
Zamiast wariorów dajcie thundów, za reszte podpakujcie longów.
Smith moze miec 3 scrolle? Nie max 2 czasem...?
WE: bardzo dziwne... Ja bym zainwestował w wiecej driad do skrina maszyn. Za warhawki dał wildów, no i chyba wardancer noble nie potrzebny...
Ogólnie wyjaśnij założenia rozpy? Co to ma robic? Strzelac i miec kontre czy co?
Zamiast wariorów dajcie thundów, za reszte podpakujcie longów.
Smith moze miec 3 scrolle? Nie max 2 czasem...?
WE: bardzo dziwne... Ja bym zainwestował w wiecej driad do skrina maszyn. Za warhawki dał wildów, no i chyba wardancer noble nie potrzebny...
Ogólnie wyjaśnij założenia rozpy? Co to ma robic? Strzelac i miec kontre czy co?
- WitchHunter
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 147
co do tej rozpiski po testachSpellsinger 140
2 x Dispel Scroll
Alter Noble 158
Helm of Hunt, Hail of Doom Arrow
10 x Glade Guard 120
10 x Glade Guard 120
10 x Glade Guard 120
8 x Dryads 96
8 x Dryads 96
6 x Wild Riders 217
War Banner , full command
7 x Wardancers 133
Musician
1 x Eagle 50


pozdro
Krasie mają power strzelanie - 4 bolce i klopa - generalnie nic dużego nie podejdzie.
WE mają łuczników do kasowania fastów/lataczy - teoretycznie jestem dość zabezpieczony i prawdodopobnie przeciwnik nie będzie zbyt skłonny do wychylania się do mnie(kawaleria,potwory i latacze łatwo zejdą) więc WE są do tego żeby go zachęcić.
Zadania poszczególnych jednostek:
Warhawki - generalnie jako jedyne latają więc są najbardziej upierdliwe, zawsze spowolnią marsz, nie da się ich złapać, mają 360 stopni widzenia, mogą skasować maszynę, a także jakieś harpie
Wildzi - jacy są każdy widzi:) - duży static, 18 cali...
Tancerze - sama w sobie bardzo dobra jednostka, z noblem powinni móc przeskoczyć gdzieś na tyły
Waye - to samo - działanie na tyłach, kasowanie ćwiartek, szachowanie pojedynczych bohaterów
Z tego co wiem to runesmith może mieć przedmiotów za 75 pkt(być może są jeszcze jakieś inne ograniczenia?)
14 plus bohater zawsze - w teorii przeciwnik powinien dojść przetrzebiony więc z przerzutem powinni przyjąć wszystko
Rozpiski nie są jakieś wyżyłowane, chciałem jednak złożyć coś innego niż zwykle.
Wydaje mi się że maszyny są dobrze bronione - bolą mnie tylko wykopki ale to zawsze jest problem.
WE mają łuczników do kasowania fastów/lataczy - teoretycznie jestem dość zabezpieczony i prawdodopobnie przeciwnik nie będzie zbyt skłonny do wychylania się do mnie(kawaleria,potwory i latacze łatwo zejdą) więc WE są do tego żeby go zachęcić.
Zadania poszczególnych jednostek:
Warhawki - generalnie jako jedyne latają więc są najbardziej upierdliwe, zawsze spowolnią marsz, nie da się ich złapać, mają 360 stopni widzenia, mogą skasować maszynę, a także jakieś harpie
Wildzi - jacy są każdy widzi:) - duży static, 18 cali...
Tancerze - sama w sobie bardzo dobra jednostka, z noblem powinni móc przeskoczyć gdzieś na tyły
Waye - to samo - działanie na tyłach, kasowanie ćwiartek, szachowanie pojedynczych bohaterów
Z tego co wiem to runesmith może mieć przedmiotów za 75 pkt(być może są jeszcze jakieś inne ograniczenia?)
14 plus bohater zawsze - w teorii przeciwnik powinien dojść przetrzebiony więc z przerzutem powinni przyjąć wszystko
Rozpiski nie są jakieś wyżyłowane, chciałem jednak złożyć coś innego niż zwykle.
Wydaje mi się że maszyny są dobrze bronione - bolą mnie tylko wykopki ale to zawsze jest problem.
szczerze w tych krasiach to ogromnie brakuje organek.. No i ja bym zrobił remix warriorow na thundów z tarczami, a longów podpakował. Wiesz, przeciwnik też może mieć jakiś ostrzał. Jeden dobry rzut, albo pocisk jakikolwiek duży i spadnie ci kilku z kazdego klocka i robi sie mega lipa. No coz, jesli to nie ma byc wyzyłowane to luuz...
Powodzenia. A w WE to jesli chcesz na prawde zachecic przeciwnika to zrezygnuj z 1 nobla i daj wiecej oddzialow. Masa robi swoje
Powodzenia. A w WE to jesli chcesz na prawde zachecic przeciwnika to zrezygnuj z 1 nobla i daj wiecej oddzialow. Masa robi swoje

- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Wybacz, ale bzdury gadasz. Krasnale są złożone niemal standardowo-park maszynowy i klocki do jego osłony. Rzeczywiście, przydałyby się organki, ale nie ma za co ich wrzucić. 14 krasnali z fcg jest po to, żeby kowalski za szybko nie zszedł i zdążył zużyć te swoje trzy scrolle (niestety, jest to dalej tylko krasnal z T4 i max sejwem 2+). Thundzi? Po co? Przecież od ściągania fastów jest tych 30 glejdów. Akurat krasnoludzia rozpa jest git (oprócz tych nieszczęsnych organek, ale też nie ma za co ich wrzucić).Piotras pisze:szczerze w tych krasiach to ogromnie brakuje organek.. No i ja bym zrobił remix warriorow na thundów z tarczami, a longów podpakował. Wiesz, przeciwnik też może mieć jakiś ostrzał. Jeden dobry rzut, albo pocisk jakikolwiek duży i spadnie ci kilku z kazdego klocka i robi sie mega lipa. No coz, jesli to nie ma byc wyzyłowane to luuz...
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.
najlepsze są najtańsze bolce (runy na nich - poza ew. burningiem dla mag. ataków to przerost formy nad treścią) + koniecznie organki - to jest pierwsza wykupywana jednostka w dwarfach
nie wiem czy 5 skroli + 6 dd to nie przesada
wildzi z full comandem mnie nie przekonują
miłego,
Ż.

nie wiem czy 5 skroli + 6 dd to nie przesada

wildzi z full comandem mnie nie przekonują
miłego,
Ż.
Wersja zmieniona:
Krasie -
4 bolce, na każdym inżynier na 1 rune of burning
1 klopa z rune of accuracy i penetrating
organki
19 Longbeardów
FCG, War Banner
Than BSB
1+ save, re-roll, master rune of challenge
Runesmith
3 scrolle
10 Warriorów
Muzyk (mam zboczenie wszędzie ich daje:)
Elfy
WW Noble
Hoda i mieczyki(klimat musi być)
2x10 GG z muzykami
11 GG z muzykiem
8 Driad
8 Tancerzy
Muzyk
3 Warhawki
5 Wildów
War Banner
5 WW
Teraz już nic nie powinno podejść - 6 maszyn, 31 GG, hoda 5 wayów i 3 warhawki.
Zmieniłem rozpiski biorąc pod uwagę opinie na forum - co do thunderersów to nie widzę sensu ich brania - lekkie strzelanie zapewniają WE i to znakomicie natomiast krasie mają dać temu sojuszowi to czego im samym elfom brakuje - mocne strzelanie i klocki.
Myślę że to bardzo mocny sojusz - jedyny jego mankament to możliwe zniechęcenie przeciwnika do pchania się na o(d)strzał
Krasie -
4 bolce, na każdym inżynier na 1 rune of burning
1 klopa z rune of accuracy i penetrating
organki
19 Longbeardów
FCG, War Banner
Than BSB
1+ save, re-roll, master rune of challenge
Runesmith
3 scrolle
10 Warriorów
Muzyk (mam zboczenie wszędzie ich daje:)
Elfy
WW Noble
Hoda i mieczyki(klimat musi być)
2x10 GG z muzykami
11 GG z muzykiem
8 Driad
8 Tancerzy
Muzyk
3 Warhawki
5 Wildów
War Banner
5 WW
Teraz już nic nie powinno podejść - 6 maszyn, 31 GG, hoda 5 wayów i 3 warhawki.
Zmieniłem rozpiski biorąc pod uwagę opinie na forum - co do thunderersów to nie widzę sensu ich brania - lekkie strzelanie zapewniają WE i to znakomicie natomiast krasie mają dać temu sojuszowi to czego im samym elfom brakuje - mocne strzelanie i klocki.
Myślę że to bardzo mocny sojusz - jedyny jego mankament to możliwe zniechęcenie przeciwnika do pchania się na o(d)strzał

Ostatnio nie pochwaliłem się zbytnio rozpiską i sam to zrozumiałem
. Dlatego teraz, w mojej opinii zrobiłem lepszą od poprzedniej rozpiski. Prosiłbym o napisanie co o niej sądzicie, porady etc.
rozpiska na 2000 punktów
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Highborn @ 252 Pts
General; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour
The Spirit Sword [55]
Resplendence of Luminescents [25]
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
12 Glade Guard @ 156 Pts
Longbow; Standard
1 Treeman @ 285 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Springtide [25]
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
11 Glade Guard @ 144 Pts
Longbow; Standard
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1990
Rozpiska jest imo średnia, ale dopiero co się ucze grać w Warhammera po przerwie, więc mam nadzieje iż mi pomożecie
.

rozpiska na 2000 punktów
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 * Highborn @ 252 Pts
General; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour
The Spirit Sword [55]
Resplendence of Luminescents [25]
1 Elf Steed @ [0] Pts
8 Dryads @ 96 Pts
8 Dryads @ 96 Pts
12 Glade Guard @ 156 Pts
Longbow; Standard
1 Treeman @ 285 Pts
6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician
5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Springtide [25]
5 Elf Steed @ [0] Pts
5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
5 Elf Steed @ [0] Pts
11 Glade Guard @ 144 Pts
Longbow; Standard
Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 60
Total Army Cost: 1990
Rozpiska jest imo średnia, ale dopiero co się ucze grać w Warhammera po przerwie, więc mam nadzieje iż mi pomożecie

Uff Uff od czego by tu zacząć o jejku...
@ Może najpierw Laik
Rozpa o wiele lepsza. I gites, duży kloc longów z ładnym CRem i szafa gra. Nic bym już nie zmieniał 
@ Nitrox: Co do jednostek... Na łucznikach sztandar to dodatkowe 100 pkt dla wroga, non sens. Czyste 10tki wystarczają. Na wildach zamiast tego bannera lepszy war banner. I ilosc wtedy do 6 typa mus. Znajdziesz na to pkt zdejmujac gladów do 10 i z nich comandy.
Herosi. Tutaj jest niezły sajgon i hardcore... Masz 6 scrolli, czyli conajmniej 2 za dużo. Brakuje bsbka... Ale to może wyjaśnij założenie takie antymagii i tych 2gich leveli? Bo może jest w tym ukryty sens, bo ja go nie widze.
No i Lord. Pomiana, nie rozumiem co jest jego celem? Nawet zwykły oddział go pomiata bo ma tylko 7 WS i 3 tafa... 0 warda, save'a etc. I po co mu magiczne ataki skoro ma magiczny mieczyk? Konika to ja jeszcze zrozumiem, ale jak na solo kolesia to space na maxa...
Pozdro ;p
@ Może najpierw Laik


@ Nitrox: Co do jednostek... Na łucznikach sztandar to dodatkowe 100 pkt dla wroga, non sens. Czyste 10tki wystarczają. Na wildach zamiast tego bannera lepszy war banner. I ilosc wtedy do 6 typa mus. Znajdziesz na to pkt zdejmujac gladów do 10 i z nich comandy.
Herosi. Tutaj jest niezły sajgon i hardcore... Masz 6 scrolli, czyli conajmniej 2 za dużo. Brakuje bsbka... Ale to może wyjaśnij założenie takie antymagii i tych 2gich leveli? Bo może jest w tym ukryty sens, bo ja go nie widze.

No i Lord. Pomiana, nie rozumiem co jest jego celem? Nawet zwykły oddział go pomiata bo ma tylko 7 WS i 3 tafa... 0 warda, save'a etc. I po co mu magiczne ataki skoro ma magiczny mieczyk? Konika to ja jeszcze zrozumiem, ale jak na solo kolesia to space na maxa...
Pozdro ;p
- Bananovitch
- Chuck Norris
- Posty: 478
- Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla
Że nie wspomnieć o spirit swordzie i dwóch hwNo i Lord. Pomiana, nie rozumiem co jest jego celem? Nawet zwykły oddział go pomiata bo ma tylko 7 WS i 3 tafa... 0 warda, save'a etc. I po co mu magiczne ataki skoro ma magiczny mieczyk? Konika to ja jeszcze zrozumiem, ale jak na solo kolesia to space na maxa...

http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.