Rozpiski WE - (8 edycja od strony 339)

Wood Elves

Moderator: Gremlin

Zablokowany
Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Re: Rozpiski WE

Post autor: Dzidzia »

Aj, poprzednio nie zauważyłem. Jak znajdziesz pkts. to fajnie jest na waya wsadzić Merciw's Locus czy jakoś tak :D Może nieraz uratować mu tyłek.
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Dzidzia pisze:Aj, poprzednio nie zauważyłem. Jak znajdziesz pkts. to fajnie jest na waya wsadzić Merciw's Locus czy jakoś tak :D Może nieraz uratować mu tyłek.
a ja polecam 2 płonące mieczyki za 10 pkt, ot taki fajny bajer :D

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Jeśli to rozpa na ten turniej w Pomiechówku to wildów już nie wrzuci bo ma rare i 2 inne speciale. Snajperki fajne jak nie ma opancerzonych bohaterów. Prędzej by za tancerzy weszli, ale wilidzi w tej rozpie nie są wcale konieczni.
Rozpa fajna.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dzidzia
Mudżahedin
Posty: 334
Lokalizacja: Z lasku Athel Loren ;]

Post autor: Dzidzia »

Jeśli jest tak, jak mówisz, Kalesoner, to rzeczywiście, lepsi tancerze niż WR zdecydowanie (pozatym akurat w tej rozpie GR wydają mi się na miejscu :mrgreen: )
a ja polecam 2 płonące mieczyki za 10 pkt, ot taki fajny bajer :D
Heh, na bk z regenką ? :mrgreen: :lol2:
Parravon pisze:
mi_hau pisze:w RB nie ma ze Terki to Flaing Skirmisza jedynie - cold blod, Poison, flaing cavalary
Człowieku jaka " Flaing Skirmisza" #-o mają zasadę Flying Cavalry a w rulebook-u poczytaj sobie o zasadach Flyers od strony 68 czytaj wszystkie zasady to nie będziesz miał takich problemów.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Dzidzia pisze:Heh, na bk z regenką ? :mrgreen: :lol2:
Wyjąłeś mi to z ust! Dokładnie tak, to jest mój tęgi zamysł taktyczny. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5355

Post autor: Tutajec »

co wy to jest na hydry ^^

noi też się zgodzę że rozpa grywalna i klimatyczna.

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Jeśli to rozpa na ten turniej w Pomiechówku
W Knurowie. Wróciłem do siebie :)
a ja polecam 2 płonące mieczyki za 10 pkt, ot taki fajny bajer
Mam, nie wpisywałem, bo to nic nie zmieniająca głupotka.

Wildów nie chciałem brać, bo coś musi dawać flee :)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Aha, spoko. To git :) Full klimat!
Powodzenia.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Dość lajtowe rozpy 2x1200 w parze z krasiami

najpierw nasi brodaci przyjaciele:

Runesmith
3 Scrolle, GW,Sh

Than
BSB, MR of Challenge. AS1+ z przerzutem

14 Warriorów
FCG

15 Longbeardów
FCF, War Banner i 2x większy US

Bolec
Inżynier, Rune of Fire

Bolec
Inżynier Rune of Penetrating, Rune of Fire

Bolec
Inżynier, Rune of Skwerking(raz na grę trafia na 2+)

Bolec
Inżynier, Rune of Penetrating

Klopa
Inżynier, Rune of Penetrating, Rune of Accuracy

i WE

Waywatcher Noble
HoDA, Mieczyki z flamem

Wardancer
Kamyk teleport

2x10 GG z muzykami

8 Driad

3 Warhawki

5 Wild Riderów
War Banner

7 Wardancerów
Muzyk i Champion

5 Wayów

Generalnie w miarę ofensywnie:
Waye, tancerze, warhawki i wildzi mogą iść do przodu - z tyłu mam dość mocne wsparcie artyleryjskie :D tak że jest też jak się bronić

Co myślicie?

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

obie rozpy dziwne, bo nie czaje zalozenia... 14 krasi z fcg? :O
Zamiast wariorów dajcie thundów, za reszte podpakujcie longów.

Smith moze miec 3 scrolle? Nie max 2 czasem...?

WE: bardzo dziwne... Ja bym zainwestował w wiecej driad do skrina maszyn. Za warhawki dał wildów, no i chyba wardancer noble nie potrzebny...

Ogólnie wyjaśnij założenia rozpy? Co to ma robic? Strzelac i miec kontre czy co?

Awatar użytkownika
WitchHunter
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 147

Post autor: WitchHunter »

Spellsinger 140
2 x Dispel Scroll

Alter Noble 158
Helm of Hunt, Hail of Doom Arrow

10 x Glade Guard 120
10 x Glade Guard 120
10 x Glade Guard 120

8 x Dryads 96
8 x Dryads 96

6 x Wild Riders 217
War Banner , full command

7 x Wardancers 133
Musician

1 x Eagle 50
co do tej rozpiski po testach :wink: 30 GG szkoda punktów na tylu... gdyż nie działają ciągle.. jak mają stać bezczynnie przez 2 tury więc w tej liczbie sobie ich odpuszczam.... 20GG wystarcza... po wywaleniu jednej 10 GG dałem 6 wardancerów zagrałem ponownie... zmian odczułem na plus... więc chyba tak zostanie z tancerzami :D

pozdro

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Krasie mają power strzelanie - 4 bolce i klopa - generalnie nic dużego nie podejdzie.
WE mają łuczników do kasowania fastów/lataczy - teoretycznie jestem dość zabezpieczony i prawdodopobnie przeciwnik nie będzie zbyt skłonny do wychylania się do mnie(kawaleria,potwory i latacze łatwo zejdą) więc WE są do tego żeby go zachęcić.
Zadania poszczególnych jednostek:
Warhawki - generalnie jako jedyne latają więc są najbardziej upierdliwe, zawsze spowolnią marsz, nie da się ich złapać, mają 360 stopni widzenia, mogą skasować maszynę, a także jakieś harpie
Wildzi - jacy są każdy widzi:) - duży static, 18 cali...
Tancerze - sama w sobie bardzo dobra jednostka, z noblem powinni móc przeskoczyć gdzieś na tyły
Waye - to samo - działanie na tyłach, kasowanie ćwiartek, szachowanie pojedynczych bohaterów

Z tego co wiem to runesmith może mieć przedmiotów za 75 pkt(być może są jeszcze jakieś inne ograniczenia?)
14 plus bohater zawsze - w teorii przeciwnik powinien dojść przetrzebiony więc z przerzutem powinni przyjąć wszystko


Rozpiski nie są jakieś wyżyłowane, chciałem jednak złożyć coś innego niż zwykle.

Wydaje mi się że maszyny są dobrze bronione - bolą mnie tylko wykopki ale to zawsze jest problem.

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

szczerze w tych krasiach to ogromnie brakuje organek.. No i ja bym zrobił remix warriorow na thundów z tarczami, a longów podpakował. Wiesz, przeciwnik też może mieć jakiś ostrzał. Jeden dobry rzut, albo pocisk jakikolwiek duży i spadnie ci kilku z kazdego klocka i robi sie mega lipa. No coz, jesli to nie ma byc wyzyłowane to luuz...

Powodzenia. A w WE to jesli chcesz na prawde zachecic przeciwnika to zrezygnuj z 1 nobla i daj wiecej oddzialow. Masa robi swoje ;)

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

Piotras pisze:szczerze w tych krasiach to ogromnie brakuje organek.. No i ja bym zrobił remix warriorow na thundów z tarczami, a longów podpakował. Wiesz, przeciwnik też może mieć jakiś ostrzał. Jeden dobry rzut, albo pocisk jakikolwiek duży i spadnie ci kilku z kazdego klocka i robi sie mega lipa. No coz, jesli to nie ma byc wyzyłowane to luuz...
Wybacz, ale bzdury gadasz. Krasnale są złożone niemal standardowo-park maszynowy i klocki do jego osłony. Rzeczywiście, przydałyby się organki, ale nie ma za co ich wrzucić. 14 krasnali z fcg jest po to, żeby kowalski za szybko nie zszedł i zdążył zużyć te swoje trzy scrolle (niestety, jest to dalej tylko krasnal z T4 i max sejwem 2+). Thundzi? Po co? Przecież od ściągania fastów jest tych 30 glejdów. Akurat krasnoludzia rozpa jest git (oprócz tych nieszczęsnych organek, ale też nie ma za co ich wrzucić).
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Awatar użytkownika
Żaba
Masakrator
Posty: 2957

Post autor: Żaba »

najlepsze są najtańsze bolce (runy na nich - poza ew. burningiem dla mag. ataków to przerost formy nad treścią) + koniecznie organki - to jest pierwsza wykupywana jednostka w dwarfach 8)
nie wiem czy 5 skroli + 6 dd to nie przesada :wink:
wildzi z full comandem mnie nie przekonują

miłego,
Ż.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Wersja zmieniona:

Krasie -

4 bolce, na każdym inżynier na 1 rune of burning

1 klopa z rune of accuracy i penetrating

organki

19 Longbeardów
FCG, War Banner

Than BSB
1+ save, re-roll, master rune of challenge

Runesmith
3 scrolle

10 Warriorów
Muzyk (mam zboczenie wszędzie ich daje:)

Elfy

WW Noble
Hoda i mieczyki(klimat musi być)

2x10 GG z muzykami

11 GG z muzykiem

8 Driad

8 Tancerzy
Muzyk

3 Warhawki

5 Wildów
War Banner

5 WW

Teraz już nic nie powinno podejść - 6 maszyn, 31 GG, hoda 5 wayów i 3 warhawki.


Zmieniłem rozpiski biorąc pod uwagę opinie na forum - co do thunderersów to nie widzę sensu ich brania - lekkie strzelanie zapewniają WE i to znakomicie natomiast krasie mają dać temu sojuszowi to czego im samym elfom brakuje - mocne strzelanie i klocki.

Myślę że to bardzo mocny sojusz - jedyny jego mankament to możliwe zniechęcenie przeciwnika do pchania się na o(d)strzał :twisted:

Miyokari
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 162

Post autor: Miyokari »

Ostatnio nie pochwaliłem się zbytnio rozpiską i sam to zrozumiałem ;). Dlatego teraz, w mojej opinii zrobiłem lepszą od poprzedniej rozpiski. Prosiłbym o napisanie co o niej sądzicie, porady etc.


rozpiska na 2000 punktów

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2; Lore of Athel Loren; Longbow
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 * Highborn @ 252 Pts
General; 2ndWeapon; Longbow; Light Armour
The Spirit Sword [55]
Resplendence of Luminescents [25]

1 Elf Steed @ [0] Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

12 Glade Guard @ 156 Pts
Longbow; Standard

1 Treeman @ 285 Pts

6 Wardancers @ 115 Pts
Wardancer Weapons; Musician

5 Wild Riders @ 173 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician
Banner of Springtide [25]

5 Elf Steed @ [0] Pts

5 Wild Riders @ 148 Pts
Spear; Light Armour; Standard; Musician

5 Elf Steed @ [0] Pts

11 Glade Guard @ 144 Pts
Longbow; Standard

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 60


Total Army Cost: 1990


Rozpiska jest imo średnia, ale dopiero co się ucze grać w Warhammera po przerwie, więc mam nadzieje iż mi pomożecie :).

Awatar użytkownika
Piotras
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3216
Lokalizacja: Krotoszyn/Poznań

Post autor: Piotras »

Uff Uff od czego by tu zacząć o jejku...

@ Może najpierw Laik :P Rozpa o wiele lepsza. I gites, duży kloc longów z ładnym CRem i szafa gra. Nic bym już nie zmieniał ;)

@ Nitrox: Co do jednostek... Na łucznikach sztandar to dodatkowe 100 pkt dla wroga, non sens. Czyste 10tki wystarczają. Na wildach zamiast tego bannera lepszy war banner. I ilosc wtedy do 6 typa mus. Znajdziesz na to pkt zdejmujac gladów do 10 i z nich comandy.
Herosi. Tutaj jest niezły sajgon i hardcore... Masz 6 scrolli, czyli conajmniej 2 za dużo. Brakuje bsbka... Ale to może wyjaśnij założenie takie antymagii i tych 2gich leveli? Bo może jest w tym ukryty sens, bo ja go nie widze. :)

No i Lord. Pomiana, nie rozumiem co jest jego celem? Nawet zwykły oddział go pomiata bo ma tylko 7 WS i 3 tafa... 0 warda, save'a etc. I po co mu magiczne ataki skoro ma magiczny mieczyk? Konika to ja jeszcze zrozumiem, ale jak na solo kolesia to space na maxa...

Pozdro ;p

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Bananovitch
Chuck Norris
Posty: 478
Lokalizacja: Koszalin; Zad Trolla

Post autor: Bananovitch »

No i Lord. Pomiana, nie rozumiem co jest jego celem? Nawet zwykły oddział go pomiata bo ma tylko 7 WS i 3 tafa... 0 warda, save'a etc. I po co mu magiczne ataki skoro ma magiczny mieczyk? Konika to ja jeszcze zrozumiem, ale jak na solo kolesia to space na maxa...
Że nie wspomnieć o spirit swordzie i dwóch hw ;)
http://laiglenid.blogspot.com/-jak Bananek Bretońców malował.

Zablokowany