Uciekanie od flee - rozwiniecie dyskusji z LS
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Uciekanie od flee - rozwiniecie dyskusji z LS
a faktycznie, on pisal o flee od combatu.
tak czy siak, flee od szarzy to tez pivot, ktory powoduje takie same konsekwencje, wiec analogicznie powinno byc.
tak czy siak, flee od szarzy to tez pivot, ktory powoduje takie same konsekwencje, wiec analogicznie powinno byc.
WygrałeśMarek Golan pisze:a faktycznie, on pisal o flee od combatu.
Jaki "też pivot"?tak czy siak, flee od szarzy to tez pivot, ktory powoduje takie same konsekwencje, wiec analogicznie powinno byc.
strona 40 - uciekanie od cc. Zrób turn.
strona 19 - uciekanie od flee. Zrób pivot.
Jakie "takie same konsekwencje" to powoduje?
Bez urazy Furion, ale chyba masz zbyt dużo wolnego czasu. Generujesz problemy. Czy naprawdę wszystko musi być wpisane w FAQ by nie robić z tego tematu do dyskusji? Wówczas gdy coś wydaje się intuicyjne, logiczne i nawet w miarę realistyczne...szukasz problemu w doborze słownictwa. Nie wiem czy wynika to z nudów, uwielbienia do dyskusji czy z innych powodów.
Poza tym, ciągle odnosisz się do strony 19 w RB, a zupełnie ignorujesz argumenty podane przeze mnie na poprzedniej stronie tego wątku.
Poza tym, ciągle odnosisz się do strony 19 w RB, a zupełnie ignorujesz argumenty podane przeze mnie na poprzedniej stronie tego wątku.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.
Furion:
na str.40 tez jest napisane, ze nalezy robic pivot.
A turn robi wiecej problemow niz pivot (6 kawalerii zaszarzowana od boku np. jak zrobi turna to z 6" wydluza sie do 12")
a konsekwencje sa opisywane na poprzednich stronach
1)
cos..1"..liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniaaaaaaaaastrzelcow..1".. krawedz.
cos szarzuje na linie strzelcow, linia robi pivot, ma 7" do szarzujacego i 7" do krawedzi.
2)
krawedz
.
.
0 do 5".
.
.
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniaaaaastrzelcow
jak cos zaszarzuje na linie strzelcow od boku, to ona zginie, bo rozbije sie na krawedzi (bez wzgledu na to, czy pivot jest wirtualny, czy nie).
3)
fast
1"
oddzialszarzujacynafasta
fast rozbija sie o oddzial (zmiana zasad pivota na virtualny pivot ta sytuacje eliminuje, ale nie eliminuje dwoch poprzednich).
na str.40 tez jest napisane, ze nalezy robic pivot.
A turn robi wiecej problemow niz pivot (6 kawalerii zaszarzowana od boku np. jak zrobi turna to z 6" wydluza sie do 12")
a konsekwencje sa opisywane na poprzednich stronach
1)
cos..1"..liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniaaaaaaaaastrzelcow..1".. krawedz.
cos szarzuje na linie strzelcow, linia robi pivot, ma 7" do szarzujacego i 7" do krawedzi.
2)
krawedz
.
.
0 do 5".
.
.
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniaaaaastrzelcow
jak cos zaszarzuje na linie strzelcow od boku, to ona zginie, bo rozbije sie na krawedzi (bez wzgledu na to, czy pivot jest wirtualny, czy nie).
3)
fast
1"
oddzialszarzujacynafasta
fast rozbija sie o oddzial (zmiana zasad pivota na virtualny pivot ta sytuacje eliminuje, ale nie eliminuje dwoch poprzednich).
kiedy mozna sie spodziewac jakiejs wykladni uscisleniowej w tym temacie?
bo dyskutujecie sobie tu ladnie pare stron (swoja strona gratki ze Wam sie chce) a takich szarych Power Gamerow jak ja interesuje tylko jak maja grac i fajnie by bylo to wiedziec np przed PGA
pzdr
bo dyskutujecie sobie tu ladnie pare stron (swoja strona gratki ze Wam sie chce) a takich szarych Power Gamerow jak ja interesuje tylko jak maja grac i fajnie by bylo to wiedziec np przed PGA
pzdr
Ja widzę turna, ale nie będę się w stronę 40tą ponownie zagłębiał, więc możliwe że masz rację. Mnie interesuje tylko i wyłączenie reakcja flee, strona 19.Marek Golan pisze:Furion:
na str.40 tez jest napisane, ze nalezy robic pivot.
Takie są zasady tej gry... więc nie wiem co chcesz "uściślać".
a konsekwencje sa opisywane na poprzednich stronach
1)
cos..1"..liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniaaaaaaaaastrzelcow..1".. krawedz.
cos szarzuje na linie strzelcow, linia robi pivot, ma 7" do szarzujacego i 7" do krawedzi.
2)
krawedz
.
.
0 do 5".
.
.
liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiniaaaaastrzelcow
jak cos zaszarzuje na linie strzelcow od boku, to ona zginie, bo rozbije sie na krawedzi (bez wzgledu na to, czy pivot jest wirtualny, czy nie).
[/quote]3)
fast
1"
oddzialszarzujacynafasta
fast rozbija sie o oddzial (zmiana zasad pivota na virtualny pivot ta sytuacje eliminuje, ale nie eliminuje dwoch poprzednich).
To to jakiś RAWowy przypadek. Nigdy tak nie grałem ani nie znam osoby co by tak grała... Dla świętego spokoju można to uściślić że ten pivot jest wirtualny. Brak pivota to zmiana zasad, a nie uściślenie...
pozdrawiam
Furion
Tak czy siak chyba wszyscy się zgodzimy, że fast nie powinien ginąć w momencie deklaracji?
Załatwienie tego to jedna kwestia. Ale wrzucanie tego do jednego wora z 10ką strzelców i setką innych sytuacji to imho przesada.
Załatwienie tego to jedna kwestia. Ale wrzucanie tego do jednego wora z 10ką strzelców i setką innych sytuacji to imho przesada.
Przy wirtualnym pivocie co w takim przypadku:
____
fast
wróg
te bardziej uśmiechnięte mordki to środki
Przy wirtualnym pivocie nie zahaczam o oddział szarżujący, ale przed wykonaniem ruchu na nim stoję.
____
fast
wróg
te bardziej uśmiechnięte mordki to środki
Przy wirtualnym pivocie nie zahaczam o oddział szarżujący, ale przed wykonaniem ruchu na nim stoję.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Abstrakcyjna sytuacji. Nie chce mi się tego liczyć, ale potrzebne by były BARDZO nietypowe formacje. Nie mówiąc już o zajściu czegoś takiego na polu bitwy...
A poza tym, to by się w takiej sytuacji rozbili.
A poza tym, to by się w takiej sytuacji rozbili.
tak na marginesie...
czy komukolwiek cos sie takiego zdarzylo?
znaczy czy mial ktos z tym problem?
bo szczerze mowiac nie wiem o co kaman bo jakos jeszcze ja nie mialem... ani chyba nikt z kim gralem tudziez na lokalach takze...
czemu wyszla taka inicjatywa?
czy komukolwiek cos sie takiego zdarzylo?
znaczy czy mial ktos z tym problem?
bo szczerze mowiac nie wiem o co kaman bo jakos jeszcze ja nie mialem... ani chyba nikt z kim gralem tudziez na lokalach takze...
czemu wyszla taka inicjatywa?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Nie słyszałem żeby na jakimkolwiek lokalu na którymkolwiek stole w Wawie była taka sytuacja (że ktoś komuś kazał zdjąć oddział bo poviot i rozbija się o szarżujacego). Myślę, że by była o tym dyskusja między bitwami, a o niczym takim nie słyszałem.bigpasiak pisze: czy komukolwiek cos sie takiego zdarzylo?
znaczy czy mial ktos z tym problem?
bo szczerze mowiac nie wiem o co kaman bo jakos jeszcze ja nie mialem... ani chyba nikt z kim gralem
ani ja, ale o szarży na 10 strzelców od boku stojących parę cali od krawędzi już słyszałem - i wtedy różne wersje przechodziły: rozbija się o krawędź/nie rozbija się.
Wersja po prostu przesuń jest nie do końca zgodna z regułami gry, bo tam jest mowa o pivotowaniu, więc z pivotem czy bez - ucieczka i bedzie wygladala inaczej...
Wersja po prostu przesuń jest nie do końca zgodna z regułami gry, bo tam jest mowa o pivotowaniu, więc z pivotem czy bez - ucieczka i bedzie wygladala inaczej...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
no wlasnie o co kaman?
kogos denerwuje ze mu lucznicy daja flee czy jak?
kogos denerwuje ze mu lucznicy daja flee czy jak?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
ja nigdy z tym problemu nie mialem...
zawsze przeciwnik odwracal i przesowal tyle ile trzeba...
nigdy nie robilem problemu a juz samo pomyslenie ze moze sie rozbic o moj unit...
niedopomyslenia...
zawsze przeciwnik odwracal i przesowal tyle ile trzeba...
nigdy nie robilem problemu a juz samo pomyslenie ze moze sie rozbic o moj unit...
niedopomyslenia...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Właśnie tak jak napisało tutaj wiekszośc userów, którzy swoje graja już na masterach i turniejach w ogóle...
Grajmy trochę więcej intuicyjnie z duchem gry, coś co przypomina nieco "gentelmen's agreement" JJ'a.
Jak ktoś mi powie, że mój oddział rozbija się przy uciekaniu o jego jednostkę to zwyczajnie go wyśmieję.
Grajmy trochę więcej intuicyjnie z duchem gry, coś co przypomina nieco "gentelmen's agreement" JJ'a.
Jak ktoś mi powie, że mój oddział rozbija się przy uciekaniu o jego jednostkę to zwyczajnie go wyśmieję.
Witam
Jeszcze się nie wypowiadałem na ten temat, ale śledzę uważnie. Jeśli o mnie chodzi to rozbijanie się przy pivocie o cokolwiek jest jednak że tak powiem z dupy. Co za pomysł? Nierozumiem, co żołnierz widząc smoka z przerażenie wpadnie na mur który stoi obok i się zabije dajmy spokój, albo co, wpadnie w objęcia wroga . Nie, nie to jest chore. Uważam ze najrozsądniej w tej kwestii wypowiedział się Byro, nie wiem na 2-3 stronie chyba, nie będe sprawdzał teraz, że pivot jest po to by dokładnie wyznaczyć jak stoi jednostka, a nie żeby się rozbiła. Dajmy spokój i tak już są szachy z odginaniem szarż, ale to jeśli przejdzie to będzie szachowa masakra. Tylko na pivotach i odginaniu będzie gra polegać.
Pozdrawiam
Jeszcze się nie wypowiadałem na ten temat, ale śledzę uważnie. Jeśli o mnie chodzi to rozbijanie się przy pivocie o cokolwiek jest jednak że tak powiem z dupy. Co za pomysł? Nierozumiem, co żołnierz widząc smoka z przerażenie wpadnie na mur który stoi obok i się zabije dajmy spokój, albo co, wpadnie w objęcia wroga . Nie, nie to jest chore. Uważam ze najrozsądniej w tej kwestii wypowiedział się Byro, nie wiem na 2-3 stronie chyba, nie będe sprawdzał teraz, że pivot jest po to by dokładnie wyznaczyć jak stoi jednostka, a nie żeby się rozbiła. Dajmy spokój i tak już są szachy z odginaniem szarż, ale to jeśli przejdzie to będzie szachowa masakra. Tylko na pivotach i odginaniu będzie gra polegać.
Pozdrawiam
- 4 karabiny
- Beast from the East
- Posty: 1188
- Lokalizacja: Moria Green Team
+1Morrok pisze: Jak ktoś mi powie, że mój oddział rozbija się przy uciekaniu o jego jednostkę to zwyczajnie go wyśmieję.