Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
Cześć mam taką rozpe na 1666 (wielki mrok prawie jak Dante) ale nie o tym mowa wprost to proszę o komentarze (jest po drobnych testach i brakuje mi jednego ale za ch... nie wiem co wywalić by to dać (a może tego nie dawać??)
a oto ona :
Captain 1 137
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests; Warhorse
Helm of the Ratslayer 6+Sv.
Sword of Might +1St
Warrior Priest of Sigmar 1 156
General; Units within 12" may use General's Leadership; Barding;
Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Dawn Armour 4+Sv. Can re-roll failed armour save.
Sword of Battle +1At
Warrior Priest of Sigmar 1 153
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Shield of the Gorgon 6+Sv. 1 model in BtB -1 At.
Sword of Justice Re-roll failed to wound rolls
Knightly Orders 8(9) 247
Barding; Full Plate Armor; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.; Warhorse
Preceptor 1
Handgunners 9(10) 100
Marksman 1
Handgunners 9(10)
Marksman 1
Steam Tank 1 300
Great Cannon 1 100
Great Cannon 1 100
Knights of the Inner Circle 7(8) 273 (tu brakuje mi 1 konnego)
Barding; Lance; +2S on charge; Full Plate Armor; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.; Warhorse
War Banner
Preceptor 1
Zgóry dzieki za komentarze.
a oto ona :
Captain 1 137
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests; Warhorse
Helm of the Ratslayer 6+Sv.
Sword of Might +1St
Warrior Priest of Sigmar 1 156
General; Units within 12" may use General's Leadership; Barding;
Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Dawn Armour 4+Sv. Can re-roll failed armour save.
Sword of Battle +1At
Warrior Priest of Sigmar 1 153
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Shield of the Gorgon 6+Sv. 1 model in BtB -1 At.
Sword of Justice Re-roll failed to wound rolls
Knightly Orders 8(9) 247
Barding; Full Plate Armor; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.; Warhorse
Preceptor 1
Handgunners 9(10) 100
Marksman 1
Handgunners 9(10)
Marksman 1
Steam Tank 1 300
Great Cannon 1 100
Great Cannon 1 100
Knights of the Inner Circle 7(8) 273 (tu brakuje mi 1 konnego)
Barding; Lance; +2S on charge; Full Plate Armor; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.; Warhorse
War Banner
Preceptor 1
Zgóry dzieki za komentarze.
raf pisze:Straciłem zaufanie do handgunnersów. Szkoda, bo te nowe modele są całkiem OK.
Ja tam ich lubię mam jedną 10(mój fanatyzm) gdzie każdy ma imię i swoje miejsce w oddziale (stare modele(nie są ewenementem sztuki takie zwykłe z wyglądu ale nie w duszy)) a narywają się " banda Hektora"
A jak oceniacie rozpę??
Jakieś uwagi??
Jak dla mnie to brakuje tu maga bo znów słaba obrona magiczna(tak wiem czepiam się).
Przedmioty na herosach mi zupełnie nie pasują.
Jeśli chcesz coś zmienić by znieścił sie konny to wywal marksmanów ze strzelców.
(ja tez tracę zaufanie do nich ale ostatnio usilnie starają się mi pokazać że sa przydatni-jedną salwą za stand and shot zdmuchnęli 4 chosen knightów).
Przedmioty na herosach mi zupełnie nie pasują.
Jeśli chcesz coś zmienić by znieścił sie konny to wywal marksmanów ze strzelców.
(ja tez tracę zaufanie do nich ale ostatnio usilnie starają się mi pokazać że sa przydatni-jedną salwą za stand and shot zdmuchnęli 4 chosen knightów).
Czyli co proponujesz na kapitana??Reyki pisze: Przedmioty na herosach mi zupełnie nie pasują.
.
M co do konnego to może tak; wywalam marksmana i muzyka z tych drugich i mam ?? Dobre to??
A co do magi to testowałem dziś i coś trzeba zrobić bo z VC siadła mi klątwa na gorszej konnej(white woof) i niestety wszyscy zginęli
Np.:
Sword of Justice i van Horstmann speculum +zwykła tarcza. Daje mu to 3 ataki z przerzutem na ranienie z siłą 4 i sv 1.A do tego jest mordercą mocnych herosów(patrz jakiś Noble Wood elficki lub Wampirzy Thrall(nie mówiąc o Saurusach-biegaczach.
W combo z priestem jest naprawdę groźny ponieważ w 1 turze walki korzysta z hatred od priesta i podmienia się statystykami w wrogiem w pojedynku.
Sword of Justice i van Horstmann speculum +zwykła tarcza. Daje mu to 3 ataki z przerzutem na ranienie z siłą 4 i sv 1.A do tego jest mordercą mocnych herosów(patrz jakiś Noble Wood elficki lub Wampirzy Thrall(nie mówiąc o Saurusach-biegaczach.
W combo z priestem jest naprawdę groźny ponieważ w 1 turze walki korzysta z hatred od priesta i podmienia się statystykami w wrogiem w pojedynku.
tak reyki masz rację, ale nie doczytałeś, że hate z priesta nie działa na characterów. Ot takie małe cóś a wpienia niemiłosiernie, ale za to nie ma napisane, że nie działa na odpornych na psychologięReyki pisze:Np.:
Sword of Justice i van Horstmann speculum +zwykła tarcza. Daje mu to 3 ataki z przerzutem na ranienie z siłą 4 i sv 1.A do tego jest mordercą mocnych herosów(patrz jakiś Noble Wood elficki lub Wampirzy Thrall(nie mówiąc o Saurusach-biegaczach.
W combo z priestem jest naprawdę groźny ponieważ w 1 turze walki korzysta z hatred od priesta i podmienia się statystykami w wrogiem w pojedynku.
a ja sobie na 1000pkt ostatnio zagralem czyms takim:
Kapitan
meteorytowy pancerz, sztandar armii
Kaplan
General, kon, kropierz, tarcza, ciezka zbroja
Kaplan
Kon, kropierz, tarcza, ciezka zbroja
23 Szermierzy
sztandar, muzyk
detachment: 5 milicjantow, 5 kusznikow
5 Zakonnych
5 pistolierow
muzyk, czempion, pistolet powtarzalny
1 Wielkie Dzialo
5 Legionistow Gryfa
Kapitan siedzial w oddziale szermierzy, kaplan general w oddziale zakonnych a zwykly kaplan w oddziale legionistow. W sumie wyszlo rowno 997 pkt Co o tym sadzicie? Rozpa chyba raczej mocno niestandardowa, ciekawie sie nia gralo.
Kapitan
meteorytowy pancerz, sztandar armii
Kaplan
General, kon, kropierz, tarcza, ciezka zbroja
Kaplan
Kon, kropierz, tarcza, ciezka zbroja
23 Szermierzy
sztandar, muzyk
detachment: 5 milicjantow, 5 kusznikow
5 Zakonnych
5 pistolierow
muzyk, czempion, pistolet powtarzalny
1 Wielkie Dzialo
5 Legionistow Gryfa
Kapitan siedzial w oddziale szermierzy, kaplan general w oddziale zakonnych a zwykly kaplan w oddziale legionistow. W sumie wyszlo rowno 997 pkt Co o tym sadzicie? Rozpa chyba raczej mocno niestandardowa, ciekawie sie nia gralo.
Rodzime nazwy bo mam rodzimy podrecznik Nie moge sie tylko jakos przekonac do tych jednostek pomocniczych, wole mowic detachment.
A poszlo w sumie genialnie, ale to glownie ze wzgledu na raczej male doswiadczenie mojego przeciwnika. Zdobylem 1900 pkt, a on 57 (ustrzelil mi swoimi gobasami 3 pistolierow). Zamierzam przetestowac te rozpe na skavenach, ale tym razem przeciwnik bedzie duzo bardziej wymagajacy, dam znac jak poszlo.
Generalnie to legionisci z kaplanem wymiataja. Przy szarzy powoduja panike, maja przerzut trafien od kaplana i sile 6 za lance. Jak jeszcze wejdzie modlitwa dajaca niezlomnosc to jest masakra.
A poszlo w sumie genialnie, ale to glownie ze wzgledu na raczej male doswiadczenie mojego przeciwnika. Zdobylem 1900 pkt, a on 57 (ustrzelil mi swoimi gobasami 3 pistolierow). Zamierzam przetestowac te rozpe na skavenach, ale tym razem przeciwnik bedzie duzo bardziej wymagajacy, dam znac jak poszlo.
Generalnie to legionisci z kaplanem wymiataja. Przy szarzy powoduja panike, maja przerzut trafien od kaplana i sile 6 za lance. Jak jeszcze wejdzie modlitwa dajaca niezlomnosc to jest masakra.
Armię poprowadzi sam Wielki mistrz zakonu Morra wyposażony w Miecz Mocy oraz Wieńce Zwycięstwa.
Wraz z nim będzie jechał Kapitan Imperialny dzierżąc sztandar prowincji .Odziany będzie w meteorytową zbroję.Będzie on także pieśni ku czci Sigmara śpiewał co by jego oddział na strach odporność posiadł.
Kolegium podjęło decyzje o wysłaniu 2 adeptów magii na wojnę.
Magowie zabiorą ze sobą tylko 4 zwoje rozproszenia.
W Nuln udało się wypożyczyć tylko 3 armaty i 2 hellblastery(czołgów nie chcieli dać-kanalie).
Elektor oddelegował dwa duże oddziały mieczników z pełnymi grupami dowodzenia,każdy z oddziałami wsparcia strzelców i halabardników.
Pospolite ruszenie też sie zmobilizowało i tak mała grupa ludzi wybiera się ze mną na wojnę zabierając ze sobą kusze.
Zakony rycerskie tez zapowiedziały wsparcie i tak jadą:
Gwardia Hrabiego Elektora w liczbie 6 ze sztandarem wojennym.
Rycerze Morra z bannerem Pogromców Demonów w liczbie 9.
Dołączyła także grupa 6 rycerzy stanu wolnego bez grupy dowodzenia,jeno z muzykiem co by im raźniej było.
"Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim-wiara,stal i proch strzelecki!!"
Ostateczna wersja na EEGT.
Wraz z nim będzie jechał Kapitan Imperialny dzierżąc sztandar prowincji .Odziany będzie w meteorytową zbroję.Będzie on także pieśni ku czci Sigmara śpiewał co by jego oddział na strach odporność posiadł.
Kolegium podjęło decyzje o wysłaniu 2 adeptów magii na wojnę.
Magowie zabiorą ze sobą tylko 4 zwoje rozproszenia.
W Nuln udało się wypożyczyć tylko 3 armaty i 2 hellblastery(czołgów nie chcieli dać-kanalie).
Elektor oddelegował dwa duże oddziały mieczników z pełnymi grupami dowodzenia,każdy z oddziałami wsparcia strzelców i halabardników.
Pospolite ruszenie też sie zmobilizowało i tak mała grupa ludzi wybiera się ze mną na wojnę zabierając ze sobą kusze.
Zakony rycerskie tez zapowiedziały wsparcie i tak jadą:
Gwardia Hrabiego Elektora w liczbie 6 ze sztandarem wojennym.
Rycerze Morra z bannerem Pogromców Demonów w liczbie 9.
Dołączyła także grupa 6 rycerzy stanu wolnego bez grupy dowodzenia,jeno z muzykiem co by im raźniej było.
"Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim-wiara,stal i proch strzelecki!!"
Ostateczna wersja na EEGT.
Captain @ 116 Pts
General; Barding; Shield; Warhorse; Dawn Armour; Sword of Might
Captain @ 156 Pts
Lance; Shield; Armour of Meteoric Iron; Dragon Bow; Pegasus
5 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician; Preceptor
5 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician; Preceptor
20 Swordsmen @ 249 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
10 Detachment - Halberdiers @ [50] Pts
Halberd; Light Armour
8 Detachment - Handgunners @ [64] Pts
Empire Handgun
5 Pistoliers @ 90 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1199
Rozpa dla kumpla. Wiem że brak ochrony magicznej ale na 1200 pts. to my sie magii nie boimy. Co myślicie?
General; Barding; Shield; Warhorse; Dawn Armour; Sword of Might
Captain @ 156 Pts
Lance; Shield; Armour of Meteoric Iron; Dragon Bow; Pegasus
5 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician; Preceptor
5 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician; Preceptor
20 Swordsmen @ 249 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
10 Detachment - Halberdiers @ [50] Pts
Halberd; Light Armour
8 Detachment - Handgunners @ [64] Pts
Empire Handgun
5 Pistoliers @ 90 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 68
Total Army Cost: 1199
Rozpa dla kumpla. Wiem że brak ochrony magicznej ale na 1200 pts. to my sie magii nie boimy. Co myślicie?
Jesli nie boisz sie magii, to spoko. Choc zmienilbym tylko kolesia na pegazie, bo musisz zdecydowac po co on jest. Albo ma leciec szybko do przodu, blokowac marsz, zabijac maszyny, fasty i strzelcow, albo stac z boczku i strzelac z luku. Jesli to pierwsze to luk mu niepotrzebny. Jesli to drugie, to pegaz niepotrzebny
Ale tylko zakladajac ze gracie w jakims gronie gdzie malo sie magii uzywa. Bo mocno magiczne armie pojada po was jak chca, i to tym bardziej na 1200pkt, bo ty masz jeszcze malo jednostek w miare, a 3 porzadnych magow moze zrobic z tego sieczke w 2-3 tury.
Proponowalbym raczej wziasc jednego maga, i jednego priesta, ktorego zrobic generalem.
Ale tylko zakladajac ze gracie w jakims gronie gdzie malo sie magii uzywa. Bo mocno magiczne armie pojada po was jak chca, i to tym bardziej na 1200pkt, bo ty masz jeszcze malo jednostek w miare, a 3 porzadnych magow moze zrobic z tego sieczke w 2-3 tury.
Proponowalbym raczej wziasc jednego maga, i jednego priesta, ktorego zrobic generalem.
Hm.. w 2-3 turach to oni są po 3 zabiegach przeprowadzonych helką i dwoma cannonami (jak są w regimentach) albo po pegazie i pistolierach (jak latają sami), to średnio już wyglądająa 3 porzadnych magow moze zrobic z tego sieczke w 2-3 tury.
Ale ok, skoro jednak boimy sie magii, to moja nowa wizja:
Captain @ 120 Pts
General; Barding; Lance; Shield; Warhorse; Dawn Armour; Sigil of Sigmar
Captain @ 127 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Standard of Arcane Warding
Captain @ 159 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus; Holy Relic [45]
6 Knightly Orders @ 162 Pts
Musician; Preceptor @ [16] Pts
6 Knightly Orders @ 146 Pts
Musician;
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
5 Pistoliers @ 90 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 43
Total Army Cost: 1194
Mamy dodatkowo BSB, w sumie 5 kości Dispella w kazdej rundzie, pegaz i fasty opóźniają marsz, wszystko strzela, w ostatniej fazie 2 regony knightów z captainami zamiatają to co sie do nas dowlekło. BSB siedzi w regonie z Perceptorem, na wypadek gdyby rzucono jakiś trudny challenge.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2007, o 22:22 przez Esco, łącznie zmieniany 1 raz.
Skoro tak mowisz... Mi doswiadczenie podpowiada ze 3 nekromantow/orkowych/goblinskich/hajelfowych/slaneszowych magow zmiecie taka armie wlasciwie sama magia Pegazem na magow to sobie mozesz polowac, ale na kogos kto jest slepy i tego nie dostrzeze i nie bedzie potrafil sie sprytnie zaslonic lub go ustrzelic. Zreszta co tu pisac. Naprawde sposobow na rozjechanie tego grajac 3 porzadnymi magami (nie mam tutaj na mysli tych co korzystaja ze standardowych koledży) sa dziesiatki. Nie chce mi sie wdawac w dyskusje "ja zrobie to a ty tamto. Po prostu zagraj na pare osob o twoim poziomie umiejetnosci, ktore graja na magii a sie przekonaszEsco pisze:Hm.. w 2-3 turach to oni są po 3 zabiegach przeprowadzonych helką i dwoma cannonami (jak są w regimentach) albo po pegazie i pistolierach (jak latają sami), to średnio już wyglądająa 3 porzadnych magow moze zrobic z tego sieczke w 2-3 tury.