Rozpiski Imperialne

Empire

Moderator: #helion#

Zablokowany
Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Cześć mam taką rozpe na 1666 (wielki mrok prawie jak Dante) ale nie o tym mowa wprost to proszę o komentarze (jest po drobnych testach i brakuje mi jednego ale za ch... nie wiem co wywalić by to dać (a może tego nie dawać??)

a oto ona :

Captain 1 137
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Units w/in 12" may re-roll break tests; Warhorse

Helm of the Ratslayer 6+Sv.
Sword of Might +1St

Warrior Priest of Sigmar 1 156
General; Units within 12" may use General's Leadership; Barding;

Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse

Dawn Armour 4+Sv. Can re-roll failed armour save.
Sword of Battle +1At

Warrior Priest of Sigmar 1 153
Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse

Shield of the Gorgon 6+Sv. 1 model in BtB -1 At.
Sword of Justice Re-roll failed to wound rolls


Knightly Orders 8(9) 247
Barding; Full Plate Armor; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.; Warhorse
Preceptor 1

Handgunners 9(10) 100
Marksman 1

Handgunners 9(10)
Marksman 1

Steam Tank 1 300


Great Cannon 1 100

Great Cannon 1 100

Knights of the Inner Circle 7(8) 273 (tu brakuje mi 1 konnego)
Barding; Lance; +2S on charge; Full Plate Armor; Shield; Standard; +1CR; Musician; +1CR if tied; +1 Ld in rally attempts.; Warhorse
War Banner
Preceptor 1


Zgóry dzieki za komentarze.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Straciłem zaufanie do handgunnersów. Szkoda, bo te nowe modele są całkiem OK.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

raf pisze:Straciłem zaufanie do handgunnersów. Szkoda, bo te nowe modele są całkiem OK.


Ja tam ich lubię mam jedną 10(mój fanatyzm) gdzie każdy ma imię i swoje miejsce w oddziale (stare modele(nie są ewenementem sztuki takie zwykłe z wyglądu ale nie w duszy)) a narywają się " banda Hektora"

A jak oceniacie rozpę??
Jakieś uwagi??

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Jak dla mnie to brakuje tu maga bo znów słaba obrona magiczna(tak wiem czepiam się).

Przedmioty na herosach mi zupełnie nie pasują.

Jeśli chcesz coś zmienić by znieścił sie konny to wywal marksmanów ze strzelców.

(ja tez tracę zaufanie do nich ale ostatnio usilnie starają się mi pokazać że sa przydatni-jedną salwą za stand and shot zdmuchnęli 4 chosen knightów).

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Reyki pisze: Przedmioty na herosach mi zupełnie nie pasują.

.
Czyli co proponujesz na kapitana??

M co do konnego to może tak; wywalam marksmana i muzyka z tych drugich i mam ?? Dobre to??

A co do magi to testowałem dziś i coś trzeba zrobić bo z VC siadła mi klątwa na gorszej konnej(white woof) i niestety wszyscy zginęli :cry:

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Np.:
Sword of Justice i van Horstmann speculum +zwykła tarcza. Daje mu to 3 ataki z przerzutem na ranienie z siłą 4 i sv 1.A do tego jest mordercą mocnych herosów(patrz jakiś Noble Wood elficki lub Wampirzy Thrall(nie mówiąc o Saurusach-biegaczach.

W combo z priestem jest naprawdę groźny ponieważ w 1 turze walki korzysta z hatred od priesta i podmienia się statystykami w wrogiem w pojedynku.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Reyki pisze:Np.:
Sword of Justice i van Horstmann speculum +zwykła tarcza. Daje mu to 3 ataki z przerzutem na ranienie z siłą 4 i sv 1.A do tego jest mordercą mocnych herosów(patrz jakiś Noble Wood elficki lub Wampirzy Thrall(nie mówiąc o Saurusach-biegaczach.

W combo z priestem jest naprawdę groźny ponieważ w 1 turze walki korzysta z hatred od priesta i podmienia się statystykami w wrogiem w pojedynku.
tak reyki masz rację, ale nie doczytałeś, że hate z priesta nie działa na characterów. Ot takie małe cóś a wpienia niemiłosiernie, ale za to nie ma napisane, że nie działa na odpornych na psychologię

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Co nie zmienia faktu że i tak taki koleś jest mocarny.

Awatar użytkownika
Murass
Wałkarz
Posty: 81
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Murass »

a ja sobie na 1000pkt ostatnio zagralem czyms takim:

Kapitan
meteorytowy pancerz, sztandar armii

Kaplan
General, kon, kropierz, tarcza, ciezka zbroja

Kaplan
Kon, kropierz, tarcza, ciezka zbroja

23 Szermierzy
sztandar, muzyk
detachment: 5 milicjantow, 5 kusznikow

5 Zakonnych

5 pistolierow
muzyk, czempion, pistolet powtarzalny

1 Wielkie Dzialo

5 Legionistow Gryfa


Kapitan siedzial w oddziale szermierzy, kaplan general w oddziale zakonnych a zwykly kaplan w oddziale legionistow. W sumie wyszlo rowno 997 pkt ;) Co o tym sadzicie? Rozpa chyba raczej mocno niestandardowa, ciekawie sie nia gralo.

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Ciekawa armia.
Jak poszło?

I nareszcie rodzime nazwy!!
Popieram takie podejście.

Awatar użytkownika
Murass
Wałkarz
Posty: 81
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Murass »

Rodzime nazwy bo mam rodzimy podrecznik ;) Nie moge sie tylko jakos przekonac do tych jednostek pomocniczych, wole mowic detachment.

A poszlo w sumie genialnie, ale to glownie ze wzgledu na raczej male doswiadczenie mojego przeciwnika. Zdobylem 1900 pkt, a on 57 (ustrzelil mi swoimi gobasami 3 pistolierow). Zamierzam przetestowac te rozpe na skavenach, ale tym razem przeciwnik bedzie duzo bardziej wymagajacy, dam znac jak poszlo.

Generalnie to legionisci z kaplanem wymiataja. Przy szarzy powoduja panike, maja przerzut trafien od kaplana i sile 6 za lance. Jak jeszcze wejdzie modlitwa dajaca niezlomnosc to jest masakra.

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Czy ktorys z raczy, wybierajacych sie na gt mialby pozyczyc 5 flagelantow i 15 kusz?

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Flagasów mam (zabiore 5 dla ciebie-poznasz mnie-taki brodaty grubasek w czarnej koszuli).

Kusz niestety nie mam.

Awatar użytkownika
raf
Oszukista
Posty: 852
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn

Post autor: raf »

Pod wpływem sugestii wywaliłem z mojej rozpy bsb i dałem cadiego z 2ds...
zobaczymy...

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2427
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Armię poprowadzi sam Wielki mistrz zakonu Morra wyposażony w Miecz Mocy oraz Wieńce Zwycięstwa.

Wraz z nim będzie jechał Kapitan Imperialny dzierżąc sztandar prowincji .Odziany będzie w meteorytową zbroję.Będzie on także pieśni ku czci Sigmara śpiewał co by jego oddział na strach odporność posiadł.

Kolegium podjęło decyzje o wysłaniu 2 adeptów magii na wojnę.
Magowie zabiorą ze sobą tylko 4 zwoje rozproszenia.

W Nuln udało się wypożyczyć tylko 3 armaty i 2 hellblastery(czołgów nie chcieli dać-kanalie).

Elektor oddelegował dwa duże oddziały mieczników z pełnymi grupami dowodzenia,każdy z oddziałami wsparcia strzelców i halabardników.
Pospolite ruszenie też sie zmobilizowało i tak mała grupa ludzi wybiera się ze mną na wojnę zabierając ze sobą kusze.

Zakony rycerskie tez zapowiedziały wsparcie i tak jadą:
Gwardia Hrabiego Elektora w liczbie 6 ze sztandarem wojennym.
Rycerze Morra z bannerem Pogromców Demonów w liczbie 9.
Dołączyła także grupa 6 rycerzy stanu wolnego bez grupy dowodzenia,jeno z muzykiem co by im raźniej było.

"Trzy rzeczy czynią Imperium wielkim-wiara,stal i proch strzelecki!!"

Ostateczna wersja na EEGT.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

ja chyba wrócę do starej idei electora (teraz już generała) na gryfie, do tego bsb w klocku inner circli, i 2 magooosów, do tego jakiś czołg helka, 2 cannony, reszta do uzgodnienia

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

Captain @ 116 Pts
General; Barding; Shield; Warhorse; Dawn Armour; Sword of Might

Captain @ 156 Pts
Lance; Shield; Armour of Meteoric Iron; Dragon Bow; Pegasus

5 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician; Preceptor

5 Knightly Orders @ 139 Pts
Musician; Preceptor

20 Swordsmen @ 249 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

10 Detachment - Halberdiers @ [50] Pts
Halberd; Light Armour

8 Detachment - Handgunners @ [64] Pts
Empire Handgun

5 Pistoliers @ 90 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts


Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 68

Total Army Cost: 1199

Rozpa dla kumpla. Wiem że brak ochrony magicznej ale na 1200 pts. to my sie magii nie boimy. :P Co myślicie?

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jesli nie boisz sie magii, to spoko. Choc zmienilbym tylko kolesia na pegazie, bo musisz zdecydowac po co on jest. Albo ma leciec szybko do przodu, blokowac marsz, zabijac maszyny, fasty i strzelcow, albo stac z boczku i strzelac z luku. Jesli to pierwsze to luk mu niepotrzebny. Jesli to drugie, to pegaz niepotrzebny :P

Ale tylko zakladajac ze gracie w jakims gronie gdzie malo sie magii uzywa. Bo mocno magiczne armie pojada po was jak chca, i to tym bardziej na 1200pkt, bo ty masz jeszcze malo jednostek w miare, a 3 porzadnych magow moze zrobic z tego sieczke w 2-3 tury.

Proponowalbym raczej wziasc jednego maga, i jednego priesta, ktorego zrobic generalem.

Awatar użytkownika
Esco
Chuck Norris
Posty: 619
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Esco »

a 3 porzadnych magow moze zrobic z tego sieczke w 2-3 tury.
Hm.. w 2-3 turach to oni są po 3 zabiegach przeprowadzonych helką i dwoma cannonami (jak są w regimentach) albo po pegazie i pistolierach (jak latają sami), to średnio już wyglądają :roll:



Ale ok, skoro jednak boimy sie magii, to moja nowa wizja:

Captain @ 120 Pts
General; Barding; Lance; Shield; Warhorse; Dawn Armour; Sigil of Sigmar

Captain @ 127 Pts
Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse; Standard of Arcane Warding

Captain @ 159 Pts
Lance; Full Plate Armor; Shield; Pegasus; Holy Relic [45]

6 Knightly Orders @ 162 Pts
Musician; Preceptor @ [16] Pts

6 Knightly Orders @ 146 Pts
Musician;

10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun

5 Pistoliers @ 90 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Great Cannon @ 100 Pts

1 Helblaster Volley Gun @ 110 Pts

Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2
Models in Army: 43

Total Army Cost: 1194

Mamy dodatkowo BSB, w sumie 5 kości Dispella w kazdej rundzie, pegaz i fasty opóźniają marsz, wszystko strzela, w ostatniej fazie 2 regony knightów z captainami zamiatają to co sie do nas dowlekło. BSB siedzi w regonie z Perceptorem, na wypadek gdyby rzucono jakiś trudny challenge.
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2007, o 22:22 przez Esco, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Esco pisze:
a 3 porzadnych magow moze zrobic z tego sieczke w 2-3 tury.
Hm.. w 2-3 turach to oni są po 3 zabiegach przeprowadzonych helką i dwoma cannonami (jak są w regimentach) albo po pegazie i pistolierach (jak latają sami), to średnio już wyglądają :roll:
Skoro tak mowisz... Mi doswiadczenie podpowiada ze 3 nekromantow/orkowych/goblinskich/hajelfowych/slaneszowych magow zmiecie taka armie wlasciwie sama magia :twisted: Pegazem na magow to sobie mozesz polowac, ale na kogos kto jest slepy i tego nie dostrzeze i nie bedzie potrafil sie sprytnie zaslonic lub go ustrzelic. Zreszta co tu pisac. Naprawde sposobow na rozjechanie tego grajac 3 porzadnymi magami (nie mam tutaj na mysli tych co korzystaja ze standardowych koledży) sa dziesiatki. Nie chce mi sie wdawac w dyskusje "ja zrobie to a ty tamto. Po prostu zagraj na pare osob o twoim poziomie umiejetnosci, ktore graja na magii a sie przekonasz :)

Zablokowany