O&G 2500 na GT

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

O&G 2500 na GT

Post autor: b_sk »

Zdecydowałem się w końcu na konkretną rozpiskę. Doszedłem do wniosku, że i tak nie umiem nowymi O&G grać, a nawet jakbym umiał to z tej armii i tak pornosa nie wycisnę, więc sobie chociaż fajową armię wystawię :D Wyszło mi coś takiego:

1 Black Orc Warboss @ 275 Pts
General; Heavy Armour, Boar
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]

1 Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard, Boar
Morks Spirit Totem [50]

2 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

2 Doom Diver @ 160 Pts

4 Spear Chukka @ 140 Pts

8 Squig Hoppers @ 120 Pts

6 Savage Boar Boyz @ 157 Pts
Spear; Warpaint; Shield; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician

25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician

25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician

25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician

26 Night Goblins @ 150 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts

26 Night Goblins @ 150 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts

21 Night Goblins @ 67 Pts
Shortbow; Musician

10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts

10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts

Casting Pool: 4

Dispel Pool: 4

Models in Army: 232

Total Army Cost: 2498

Wahałem się czy ją wrzucić, bo jest tak straszliwa, że część chętnych do gry na GT może się jej przestraszyć i zrezygnować, ale co tam. Bójcie się. :wink:
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

No cóż
Przynajmniej modeli dużo ;)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Zastanawiam się czym jest ta armia.
Ni to ofens, bo za wolny.
Ani defens, bo 4 chukki i 2 doom divery wiosny nie czynią.

Nie bardzo wiem po co siatki na tych goblinach.
Zdecydowanie bym je olał i zamienił na drugie poziomy na magach.

Poza tym miłe to. Zresztą sam wiesz... :D
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Też starałbym się jakoś dorobić szamanom te drugie poziomy.
Jak Ci się spisują Arrer Boyzi?

Awatar użytkownika
nightclower16
Mudżahedin
Posty: 229
Lokalizacja: SNOT - Gdańsk

Post autor: nightclower16 »

'Zastanawiam się czy to ofen czy defens' ... i czy niektórzy klikają za często przycisk wyślij :D

Tak naprawde to dobra ... wywaliłbym arrerboyzów , najmniejsze nigty , klocek orków i dał blacki albo powiększył sevage baor boyzów ...

Tak to good ;)

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

IMO slabe.. masz sporo pkt w oddzialach nic nie robiacych, fasty Ci moga latwo spanikowac machiny/oddzialy jak ktos dobrze strzeli

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

JaceK pisze:Zastanawiam się czym jest ta armia.
Ni to ofens, bo za wolny.
Ani defens, bo 4 chukki i 2 doom divery wiosny nie czynią.
Bo ja nie lubię rozpisek, które są z zasady ofensywne albo defensywne. Ogranicza to ilość Da Planów, które mogę zastosować.
Nie bardzo wiem po co siatki na tych goblinach.
Zdecydowanie bym je olał i zamienił na drugie poziomy na magach.
Jest tak z dwóch powodów. Po pierwsze mam ośmiu pomalowanych nettersów, a że muszę Night Gobliny domalowywać, to dzięki temu mogę domalować o ośmiu mniej. :wink: A po drugie, to nie ma za dużo czasu na bitwy i wolę czas przeznaczony na głupawe turlanie kostkami w fazie magii przeznaczyć na wykminienie jakiegoś Da Kickazz Planu w fazie movementu. :)
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Czemu się nie pochwaliłeś zmasakrowaniem dzisiaj WE?

Fajna armia.

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

TruePunk pisze:IMO slabe.. masz sporo pkt w oddzialach nic nie robiacych,
Ale za to fajnie na stole wyglądają. Wogóle nie masz fantazji. :P
fasty Ci moga latwo spanikowac machiny/oddzialy jak ktos dobrze strzeli
A tego to się akurat nie boję, bo NG stoją w okolicy gienka, więc gdybym robił w pory, że mi oddziały na liderce 9 uciekną to bym się na Undeadów przerzucił, a fasty spokojnie da radę odstawić od maszynek. Już prędzej fast fasta spanikuje.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9566
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

No, no.. całkiem fajne 8)

Najpierw odpowiem tym, co się zastanawiają czy to ofens czy defens. Otóż przeciw ofensom można grać lekko defensywnie, bo dzięki maszynom zmuszamy przeciwnika do naporu. A na defensy napieramy masą.

Teraz co do samej rozpy.
Leveli nie ma co dawać na tych gobbosach za bardzo. Oni mają dispellować. 2 szamanów nie przebije się z czarami, chyba że fartem. Ale równie dobrze można z miscasta zdechnąć samemu.

Za radą TruePunka dałbym bullich na bolcach. Sprawdzają się.
Do siatek się ostatnio przekonałem - są bardzo mocne. W walce ze skirmishami WE, z pegazami itd bardzo podnoszą żywotność goblinów.

Gdybym miał coś zmienić, to zdjąłbym troszkę ścierwa i jego kosztem np zmienił jeden kloc orków na big unsów z war bannerem. Wydaje mi się, że warto na takie punkty mieć jeden bardzo solidny oddział, który będzie mógł brać prawie wszystko na klatę.

Jeszcze w takim stylu nie grałem, ale wydaje mi się, że armia ma potencjał. Napewno wypróbuję kiedyś tą taktykę.

Pozdrawiam!:)

ps. Jest jeszcze ciekawa opcja, ale dość hardkorowa, żeby caddych dać na wilcze rydwany. Ma to zarówno wady i zalety (oba w dużych ilościach ;)). W każdym razie warto rozważyć taki pomysł.

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

b_sk pisze:A po drugie, to nie ma za dużo czasu na bitwy i wolę czas przeznaczony na głupawe turlanie kostkami w fazie magii przeznaczyć na wykminienie jakiegoś Da Kickazz Planu w fazie movementu. :)
Ale wiesz, to są raptem 2-3 czary na rundę. Nic wielkiego.
Ale okey - to jest sensowny powód.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

zawsze preferowalem "boyz srodkiem i NG na flankach"...ale w sumie mozna tez poslac nocniki srodkiem i orcasy gdzies z boczku

Errorow bede bronil...na ost GT zalatwili 2x oddzial jezzaili(w bezposrednim pojedynku strzeleckim),kilku BK...paru thundererow
a byla ich raptem 16 z FCG
generalnie sa mega plewy ale jakos na duzych turniejach sie spisuja-nie umiem tego wytlumaczyc

a rozpa calkiem calkiem

mnie brakuje bossow w oddzialach-przydaja sie do nierownych pojedynkow ze smokami i tym podobnym gadzinom
wiec przynajmniej daj gieneralowi szanse-collar
no i jak dla mnie albo zabawa w przerzuty i KB albo +1A i SoM

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Kołata pisze: Za radą TruePunka dałbym bullich na bolcach. Sprawdzają się.
Zobaczę może jakoś punkty wycisnę na to. Chociaz osobiście za nimi nie przepadam, co oczywiście nie ma żadnych merytorycznych przesłanek. :)
Gdybym miał coś zmienić, to zdjąłbym troszkę ścierwa i jego kosztem np zmienił jeden kloc orków na big unsów z war bannerem. Wydaje mi się, że warto na takie punkty mieć jeden bardzo solidny oddział, który będzie mógł brać prawie wszystko na klatę.
Dłuuugo grałem na czymś takim, ale w pewnym momencie mi się odwidziało, bo za wiele razy mnie podkusiło, żeby zrobić hold zamiast flee a potem traciłem pierdylion punktów za ten oddział. A ścierwo jest fajowe, lubię dużo ścierwa. Szkoda, że mam tylko dwa sloty rare bo tak to bym jeszcze Pump Wagony dorzucił. :)
ps. Jest jeszcze ciekawa opcja, ale dość hardkorowa, żeby caddych dać na wilcze rydwany. Ma to zarówno wady i zalety (oba w dużych ilościach ;)). W każdym razie warto rozważyć taki pomysł.
Mimo wszystko wolę wersję pewną, tym bardziej, że ja goblińskie rydwany i tak zazwyczaj na samobójcze misje wysyłam, a na ich bardziej przemyślane zastosowanie nie mam nigdy koncepcji. :)
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

quas pisze: wiec przynajmniej daj gieneralowi szanse-collar
Musiałbym mu zdjąć wtedy warda i by mnie góra lepiej biła więc wolę już warda zostawić.
no i jak dla mnie albo zabawa w przerzuty i KB albo +1A i SoM
Ja mam tą przypadłość, że w KB nie wierzę, za to przerzuty i +1 atak zdecydowanie zwiększają prawdobodobieństwo tego, że warboss cokolwiek zrobi, nie ufam mu jak nie mogę sobie czegoś przerzucić, a tak to czuję się pewniej. :wink:
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Ypsilanti
Mudżahedin
Posty: 249
Lokalizacja: Łódź/Mannheim

Post autor: Ypsilanti »

b_sk pisze:
JaceK pisze:Zastanawiam się czym jest ta armia.
Ni to ofens, bo za wolny.
Ani defens, bo 4 chukki i 2 doom divery wiosny nie czynią.
Bo ja nie lubię rozpisek, które są z zasady ofensywne albo defensywne. Ogranicza to ilość Da Planów, które mogę zastosować.
Hehe :D Dlatego nam się zawsze tak dobrze gra w parze :) Ja też preferuję cobrastyle, czyli defensywne ofensy i ofensywne defensy :wink:

Rozpiska dobra, wiem że sporo tym ugrasz - powodzenia! :D

Tylko domaluj tych savage'y!!

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Rzopsika fajna.

Co do padających propozycji redukcji ścierwa, to sie z nimi nie zgodze. W tego typu rozpie są potrzebne, bo jak braknie oddziałów 'sacrifice me' to sie robi problem. Serio :wink:

Rydwany pod magami to imo nie jest dobry pomysł, caddy są tu od scrollowania, anie od szaleństw na chariotach.

Jedyne co to zrezygnowałbym z jednych error boyzów albo nocników z łukami i za zyskane punkty dokupił bossów do orc boyzów (przydaja sie do czelendżowania kafarów) i do savagy na dzikach.

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1950
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

DaBossa pisze:...Jak Ci się spisują Arrer Boyzi?
Dopiero teraz to zauważyłem. :)
Otóż Arrer Boyzi to ścierwo straszne, ale od czasu do czasu zrobią coś fajnego. Natomiast to co jest w nich najfajniejsze to fakt, że strasznie mnie bawi strzelanie Arrer Boyzami. Nie wiem dlaczego, ale za każdym razem jak kogoś ustrzelą to cieszę się jak małe dziecko. :D
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

ydwany pod magami to imo nie jest dobry pomysł, caddy są tu od scrollowania, anie od szaleństw na chariotach.
Dają im US 5 i sprawiają, że rydwan nie zajmuje slota. Jak dla mnie bardzo dobry deal.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

Kuba:
Luz, ale jak ktos Ci zrobi pif-paf jakims bolcem brzydkim dobrze i nagle zostaniesz bez caddych przeciw HE - to smutno sie robi.
A ukrywac rydwany to tez troche tych punktow szkoda

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Jankiel pisze:
ydwany pod magami to imo nie jest dobry pomysł, caddy są tu od scrollowania, anie od szaleństw na chariotach.
Dają im US 5 i sprawiają, że rydwan nie zajmuje slota. Jak dla mnie bardzo dobry deal.
tylko ze na nim nie siedzi elf z 8-9Ld,sporym WS
a goblin to goblin-boi si ewszystkiego
a co najgorsze-zajebiscie podatne na psychologie

ODPOWIEDZ