O&G 2500 na GT
O&G 2500 na GT
Zdecydowałem się w końcu na konkretną rozpiskę. Doszedłem do wniosku, że i tak nie umiem nowymi O&G grać, a nawet jakbym umiał to z tej armii i tak pornosa nie wycisnę, więc sobie chociaż fajową armię wystawię Wyszło mi coś takiego:
1 Black Orc Warboss @ 275 Pts
General; Heavy Armour, Boar
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard, Boar
Morks Spirit Totem [50]
2 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2 Doom Diver @ 160 Pts
4 Spear Chukka @ 140 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
6 Savage Boar Boyz @ 157 Pts
Spear; Warpaint; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician
25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician
25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician
26 Night Goblins @ 150 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
26 Night Goblins @ 150 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
21 Night Goblins @ 67 Pts
Shortbow; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts
10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 232
Total Army Cost: 2498
Wahałem się czy ją wrzucić, bo jest tak straszliwa, że część chętnych do gry na GT może się jej przestraszyć i zrezygnować, ale co tam. Bójcie się.
1 Black Orc Warboss @ 275 Pts
General; Heavy Armour, Boar
Ulag's Akk'rit Axe [25]
Enchanted Shield [15]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Bigged's 'ed Kickin Boots [30]
1 Black Orc Big Boss @ 180 Pts
Heavy Armour; Battle Standard, Boar
Morks Spirit Totem [50]
2 Night Goblin Shaman @ 100 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
2 Doom Diver @ 160 Pts
4 Spear Chukka @ 140 Pts
8 Squig Hoppers @ 120 Pts
6 Savage Boar Boyz @ 157 Pts
Spear; Warpaint; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 71 Pts
Spear; Light Armour; Musician
5 Goblin Spider Riders @ 71 Pts
Spear; Shield; Musician
25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician
25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician
25 Orc Boyz @ 165 Pts
Shield; Standard; Musician
26 Night Goblins @ 150 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
26 Night Goblins @ 150 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
21 Night Goblins @ 67 Pts
Shortbow; Musician
10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts
10 Orc Arrer Boyz @ 60 Pts
Casting Pool: 4
Dispel Pool: 4
Models in Army: 232
Total Army Cost: 2498
Wahałem się czy ją wrzucić, bo jest tak straszliwa, że część chętnych do gry na GT może się jej przestraszyć i zrezygnować, ale co tam. Bójcie się.
A licky boom boom down!!!
No cóż
Przynajmniej modeli dużo
Przynajmniej modeli dużo
Zastanawiam się czym jest ta armia.
Ni to ofens, bo za wolny.
Ani defens, bo 4 chukki i 2 doom divery wiosny nie czynią.
Nie bardzo wiem po co siatki na tych goblinach.
Zdecydowanie bym je olał i zamienił na drugie poziomy na magach.
Poza tym miłe to. Zresztą sam wiesz...
Ni to ofens, bo za wolny.
Ani defens, bo 4 chukki i 2 doom divery wiosny nie czynią.
Nie bardzo wiem po co siatki na tych goblinach.
Zdecydowanie bym je olał i zamienił na drugie poziomy na magach.
Poza tym miłe to. Zresztą sam wiesz...
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
- nightclower16
- Mudżahedin
- Posty: 229
- Lokalizacja: SNOT - Gdańsk
'Zastanawiam się czy to ofen czy defens' ... i czy niektórzy klikają za często przycisk wyślij
Tak naprawde to dobra ... wywaliłbym arrerboyzów , najmniejsze nigty , klocek orków i dał blacki albo powiększył sevage baor boyzów ...
Tak to good
Tak naprawde to dobra ... wywaliłbym arrerboyzów , najmniejsze nigty , klocek orków i dał blacki albo powiększył sevage baor boyzów ...
Tak to good
IMO slabe.. masz sporo pkt w oddzialach nic nie robiacych, fasty Ci moga latwo spanikowac machiny/oddzialy jak ktos dobrze strzeli
Bo ja nie lubię rozpisek, które są z zasady ofensywne albo defensywne. Ogranicza to ilość Da Planów, które mogę zastosować.JaceK pisze:Zastanawiam się czym jest ta armia.
Ni to ofens, bo za wolny.
Ani defens, bo 4 chukki i 2 doom divery wiosny nie czynią.
Jest tak z dwóch powodów. Po pierwsze mam ośmiu pomalowanych nettersów, a że muszę Night Gobliny domalowywać, to dzięki temu mogę domalować o ośmiu mniej. A po drugie, to nie ma za dużo czasu na bitwy i wolę czas przeznaczony na głupawe turlanie kostkami w fazie magii przeznaczyć na wykminienie jakiegoś Da Kickazz Planu w fazie movementu.Nie bardzo wiem po co siatki na tych goblinach.
Zdecydowanie bym je olał i zamienił na drugie poziomy na magach.
A licky boom boom down!!!
Ale za to fajnie na stole wyglądają. Wogóle nie masz fantazji.TruePunk pisze:IMO slabe.. masz sporo pkt w oddzialach nic nie robiacych,
A tego to się akurat nie boję, bo NG stoją w okolicy gienka, więc gdybym robił w pory, że mi oddziały na liderce 9 uciekną to bym się na Undeadów przerzucił, a fasty spokojnie da radę odstawić od maszynek. Już prędzej fast fasta spanikuje.fasty Ci moga latwo spanikowac machiny/oddzialy jak ktos dobrze strzeli
A licky boom boom down!!!
No, no.. całkiem fajne
Najpierw odpowiem tym, co się zastanawiają czy to ofens czy defens. Otóż przeciw ofensom można grać lekko defensywnie, bo dzięki maszynom zmuszamy przeciwnika do naporu. A na defensy napieramy masą.
Teraz co do samej rozpy.
Leveli nie ma co dawać na tych gobbosach za bardzo. Oni mają dispellować. 2 szamanów nie przebije się z czarami, chyba że fartem. Ale równie dobrze można z miscasta zdechnąć samemu.
Za radą TruePunka dałbym bullich na bolcach. Sprawdzają się.
Do siatek się ostatnio przekonałem - są bardzo mocne. W walce ze skirmishami WE, z pegazami itd bardzo podnoszą żywotność goblinów.
Gdybym miał coś zmienić, to zdjąłbym troszkę ścierwa i jego kosztem np zmienił jeden kloc orków na big unsów z war bannerem. Wydaje mi się, że warto na takie punkty mieć jeden bardzo solidny oddział, który będzie mógł brać prawie wszystko na klatę.
Jeszcze w takim stylu nie grałem, ale wydaje mi się, że armia ma potencjał. Napewno wypróbuję kiedyś tą taktykę.
Pozdrawiam!:)
ps. Jest jeszcze ciekawa opcja, ale dość hardkorowa, żeby caddych dać na wilcze rydwany. Ma to zarówno wady i zalety (oba w dużych ilościach ). W każdym razie warto rozważyć taki pomysł.
Najpierw odpowiem tym, co się zastanawiają czy to ofens czy defens. Otóż przeciw ofensom można grać lekko defensywnie, bo dzięki maszynom zmuszamy przeciwnika do naporu. A na defensy napieramy masą.
Teraz co do samej rozpy.
Leveli nie ma co dawać na tych gobbosach za bardzo. Oni mają dispellować. 2 szamanów nie przebije się z czarami, chyba że fartem. Ale równie dobrze można z miscasta zdechnąć samemu.
Za radą TruePunka dałbym bullich na bolcach. Sprawdzają się.
Do siatek się ostatnio przekonałem - są bardzo mocne. W walce ze skirmishami WE, z pegazami itd bardzo podnoszą żywotność goblinów.
Gdybym miał coś zmienić, to zdjąłbym troszkę ścierwa i jego kosztem np zmienił jeden kloc orków na big unsów z war bannerem. Wydaje mi się, że warto na takie punkty mieć jeden bardzo solidny oddział, który będzie mógł brać prawie wszystko na klatę.
Jeszcze w takim stylu nie grałem, ale wydaje mi się, że armia ma potencjał. Napewno wypróbuję kiedyś tą taktykę.
Pozdrawiam!:)
ps. Jest jeszcze ciekawa opcja, ale dość hardkorowa, żeby caddych dać na wilcze rydwany. Ma to zarówno wady i zalety (oba w dużych ilościach ). W każdym razie warto rozważyć taki pomysł.
Ale wiesz, to są raptem 2-3 czary na rundę. Nic wielkiego.b_sk pisze:A po drugie, to nie ma za dużo czasu na bitwy i wolę czas przeznaczony na głupawe turlanie kostkami w fazie magii przeznaczyć na wykminienie jakiegoś Da Kickazz Planu w fazie movementu.
Ale okey - to jest sensowny powód.
zawsze preferowalem "boyz srodkiem i NG na flankach"...ale w sumie mozna tez poslac nocniki srodkiem i orcasy gdzies z boczku
Errorow bede bronil...na ost GT zalatwili 2x oddzial jezzaili(w bezposrednim pojedynku strzeleckim),kilku BK...paru thundererow
a byla ich raptem 16 z FCG
generalnie sa mega plewy ale jakos na duzych turniejach sie spisuja-nie umiem tego wytlumaczyc
a rozpa calkiem calkiem
mnie brakuje bossow w oddzialach-przydaja sie do nierownych pojedynkow ze smokami i tym podobnym gadzinom
wiec przynajmniej daj gieneralowi szanse-collar
no i jak dla mnie albo zabawa w przerzuty i KB albo +1A i SoM
Errorow bede bronil...na ost GT zalatwili 2x oddzial jezzaili(w bezposrednim pojedynku strzeleckim),kilku BK...paru thundererow
a byla ich raptem 16 z FCG
generalnie sa mega plewy ale jakos na duzych turniejach sie spisuja-nie umiem tego wytlumaczyc
a rozpa calkiem calkiem
mnie brakuje bossow w oddzialach-przydaja sie do nierownych pojedynkow ze smokami i tym podobnym gadzinom
wiec przynajmniej daj gieneralowi szanse-collar
no i jak dla mnie albo zabawa w przerzuty i KB albo +1A i SoM
Zobaczę może jakoś punkty wycisnę na to. Chociaz osobiście za nimi nie przepadam, co oczywiście nie ma żadnych merytorycznych przesłanek.Kołata pisze: Za radą TruePunka dałbym bullich na bolcach. Sprawdzają się.
Dłuuugo grałem na czymś takim, ale w pewnym momencie mi się odwidziało, bo za wiele razy mnie podkusiło, żeby zrobić hold zamiast flee a potem traciłem pierdylion punktów za ten oddział. A ścierwo jest fajowe, lubię dużo ścierwa. Szkoda, że mam tylko dwa sloty rare bo tak to bym jeszcze Pump Wagony dorzucił.Gdybym miał coś zmienić, to zdjąłbym troszkę ścierwa i jego kosztem np zmienił jeden kloc orków na big unsów z war bannerem. Wydaje mi się, że warto na takie punkty mieć jeden bardzo solidny oddział, który będzie mógł brać prawie wszystko na klatę.
Mimo wszystko wolę wersję pewną, tym bardziej, że ja goblińskie rydwany i tak zazwyczaj na samobójcze misje wysyłam, a na ich bardziej przemyślane zastosowanie nie mam nigdy koncepcji.ps. Jest jeszcze ciekawa opcja, ale dość hardkorowa, żeby caddych dać na wilcze rydwany. Ma to zarówno wady i zalety (oba w dużych ilościach ). W każdym razie warto rozważyć taki pomysł.
A licky boom boom down!!!
Musiałbym mu zdjąć wtedy warda i by mnie góra lepiej biła więc wolę już warda zostawić.quas pisze: wiec przynajmniej daj gieneralowi szanse-collar
Ja mam tą przypadłość, że w KB nie wierzę, za to przerzuty i +1 atak zdecydowanie zwiększają prawdobodobieństwo tego, że warboss cokolwiek zrobi, nie ufam mu jak nie mogę sobie czegoś przerzucić, a tak to czuję się pewniej.no i jak dla mnie albo zabawa w przerzuty i KB albo +1A i SoM
A licky boom boom down!!!
Hehe Dlatego nam się zawsze tak dobrze gra w parze Ja też preferuję cobrastyle, czyli defensywne ofensy i ofensywne defensyb_sk pisze:Bo ja nie lubię rozpisek, które są z zasady ofensywne albo defensywne. Ogranicza to ilość Da Planów, które mogę zastosować.JaceK pisze:Zastanawiam się czym jest ta armia.
Ni to ofens, bo za wolny.
Ani defens, bo 4 chukki i 2 doom divery wiosny nie czynią.
Rozpiska dobra, wiem że sporo tym ugrasz - powodzenia!
Tylko domaluj tych savage'y!!
Rzopsika fajna.
Co do padających propozycji redukcji ścierwa, to sie z nimi nie zgodze. W tego typu rozpie są potrzebne, bo jak braknie oddziałów 'sacrifice me' to sie robi problem. Serio
Rydwany pod magami to imo nie jest dobry pomysł, caddy są tu od scrollowania, anie od szaleństw na chariotach.
Jedyne co to zrezygnowałbym z jednych error boyzów albo nocników z łukami i za zyskane punkty dokupił bossów do orc boyzów (przydaja sie do czelendżowania kafarów) i do savagy na dzikach.
Co do padających propozycji redukcji ścierwa, to sie z nimi nie zgodze. W tego typu rozpie są potrzebne, bo jak braknie oddziałów 'sacrifice me' to sie robi problem. Serio
Rydwany pod magami to imo nie jest dobry pomysł, caddy są tu od scrollowania, anie od szaleństw na chariotach.
Jedyne co to zrezygnowałbym z jednych error boyzów albo nocników z łukami i za zyskane punkty dokupił bossów do orc boyzów (przydaja sie do czelendżowania kafarów) i do savagy na dzikach.
Dopiero teraz to zauważyłem.DaBossa pisze:...Jak Ci się spisują Arrer Boyzi?
Otóż Arrer Boyzi to ścierwo straszne, ale od czasu do czasu zrobią coś fajnego. Natomiast to co jest w nich najfajniejsze to fakt, że strasznie mnie bawi strzelanie Arrer Boyzami. Nie wiem dlaczego, ale za każdym razem jak kogoś ustrzelą to cieszę się jak małe dziecko.
A licky boom boom down!!!
Dają im US 5 i sprawiają, że rydwan nie zajmuje slota. Jak dla mnie bardzo dobry deal.ydwany pod magami to imo nie jest dobry pomysł, caddy są tu od scrollowania, anie od szaleństw na chariotach.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Kuba:
Luz, ale jak ktos Ci zrobi pif-paf jakims bolcem brzydkim dobrze i nagle zostaniesz bez caddych przeciw HE - to smutno sie robi.
A ukrywac rydwany to tez troche tych punktow szkoda
Luz, ale jak ktos Ci zrobi pif-paf jakims bolcem brzydkim dobrze i nagle zostaniesz bez caddych przeciw HE - to smutno sie robi.
A ukrywac rydwany to tez troche tych punktow szkoda
tylko ze na nim nie siedzi elf z 8-9Ld,sporym WSJankiel pisze:Dają im US 5 i sprawiają, że rydwan nie zajmuje slota. Jak dla mnie bardzo dobry deal.ydwany pod magami to imo nie jest dobry pomysł, caddy są tu od scrollowania, anie od szaleństw na chariotach.
a goblin to goblin-boi si ewszystkiego
a co najgorsze-zajebiscie podatne na psychologie