Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Skaven

Moderator: Hoax

Zablokowany
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...

Post autor: Myth »

Czyli jednak... Zobaczymy jakie będą mieć wyposażenie i w jakiej będą cenie punktowej, w razie czego będą mogły robić za pseudo-detki strzelające ;-) W ogóle to jak tak patrzę na moje figurki NR, to raczej nie wydaje mi się, żeby one chciały równo stać w szeregach w związku z tym jak są sklejone...

Można spytać skąd to zdjęcie i czy będą następne w najbliższym czasie? ;-)

Awatar użytkownika
Stachu
Kradziej
Posty: 929

Post autor: Stachu »

sądząc po fotkach to cichcem komórką robione :)

Awatar użytkownika
Kefas
Masakrator
Posty: 2586

Post autor: Kefas »

kurde strasznie głupio wyglądają w klocku mam nadzieje ze będą miały opcje skirmiszu jednak.
kurde te same stare nightrunery w nowym opakowaniu i klocu no z pewnością każdy będzie musiał je kupić bo tych w skirmiszu za chu.. nie ustawi w kloca :D

rada
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: rada »

Zdjęcie pochodzi z jednego ze sklepów GW.
Co do NR to mają być po 7 pkt, dalej 6ld, wykupione mają thw i gwiazdki.
Specjalna zasada? Mogą ruszyć się przed rozpoczęciem. Jak dla mnie kiepsko, skirmish był lepszy.

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Hmmmm... a w poniedziałek miałem kupować NR ze względu na zapotrzebowanie turniejowe. Poczekam, poczekam... zobaczymy.
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

rada pisze: Co do NR to mają być po 7 pkt, dalej 6ld, wykupione mają thw i gwiazdki.
Gwiazdki... no to "detki strzeleckie" mamy z głowy raczej... Jeśli będą 5+ w oddziale, to może nadadzą się do odginania szarż chociaż... Bo o opcji 20 szczurów w oddziale z tym teamem, który daje tunneling, porozmawiamy dopiero mając przed sobą tabelkę mishap ;-)

Czy przewinęły się gdzieś informacje na temat globków? I nie mówię tu tak bardzo o ich skuteczności w boju, ile o liczebności oddziału, może koszcie punktowym i temu podobnych sprawach.

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Ktoś chyba wspominał że mają zadawać d6 obrażeń ale to raczej fikcja, mam nadzieje że ci n runnersi nie będą tacy badziewni jak się spodziewam, wydaje mi się że będzie coś 10+,20+ bo skavy to chordowa raczej armia

p.s jak tak będą wyglądać n runnersi to będzie dziwnie wyglądać względem nowych clanratów...

Awatar użytkownika
Kervyn
Chuck Norris
Posty: 497
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kervyn »

Czym oni się różnią od obecnych Night Runnersów? :shock:
Jedyny element którego nie kojarzę, to ogon środkowego typa u góry. Proce, hand weapony, clawy, maski, miotany sztylet - identyczne. Może jeszcze na drugiej focie typ w prawym "okienku" się różni.
Queek.

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Jedyną różnicą jest to, że tutaj w opakowaniu jest ich 20 (wcześniej 16). Mam zarówno ten ogon i główkę w swoich bitzach chociaż możliwe, że były w modelach do Mordheimu, ale wydaje mi się, że w podstawowym pudle NR też być powinny.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

rada
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: rada »

z tego co wiem po 20 byli w paczce :)

Awatar użytkownika
Hobbit
Falubaz
Posty: 1207
Lokalizacja: O(j)pole

Post autor: Hobbit »

Mea culpa :) Czyli dostajemy nowe pudełko!
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"

Awatar użytkownika
Lasti
Falubaz
Posty: 1413
Lokalizacja: Kraków/Azyr

Post autor: Lasti »

Hobbit pisze:Mea culpa :) Czyli dostajemy nowe pudełko!
I pewnie wyższą cene :wink:
Polska grupa zrzeszająca sympatyków Age of Sigmar:

https://www.facebook.com/groups/438370546345173/

Awatar użytkownika
Dzoooma
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Stolica, Wola - "Gamonie"

Post autor: Dzoooma »

Za takie ładne pudło nie zapłacisz więcej :wink: [-X ?
Obrazek
Zapytaj mnie co sądzę o GW...

rada
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 108

Post autor: rada »

Hitsugaya Toushiro pisze: ehi guys!

Asmodai on italian GW Tilea board posted a lot of cool 99% confirmed things (as in past for warriors of chaos nex codex) from GW official sources
http://www.forumgwtilea.it/forum/index.php?showtopic=93452&st=40


Lord:
-Skrolk
-Ikit Claw
-Thanquol with Boneripper 1D6+2 warpstone tokens
-Throt
-Queek

Vermin Lord returns as Lord choice (no info about the summon spell thing)
lvl 4° wizard, WS 5+, good stats like a Giant but with high WS and fast as an horse (M7? 8?).
Rat Demon special rule (maybe it's the summon spell thing)

Warlord like in past with RatOgre mount, Giant Rat mount or WarLitter

Grey Seer with D3 tokens with Doom Beel as riding mount


Heroes:
-Snikch
-Tretch
-Assassin with poisoned attacks, ASF with I8, dodging skill (WS 4+), SPECIAL scout rule and one or two more rules.
-Warlock Engineer lvl 1/2° wizard and/or can be equipped with guns and musket with also "Gun Sight/Aim" add-on item....so you can use him like an Empire Sniper with Hochland rifle
about the Wizard aspect, the Warp Condenser or Accumulator (don't remember) is an Arcane item that at 5+ creates a power dice....also for Warp Lightning it adds +2 hits to the result (but 1 still hit the Warlock).
it seems that the Doomwheel isn't an available riding mount :| ... (hitsu note: strange...i always tought it was a riding mount for warlocks!)

-Chieftain
-Plague Priest with Giant Rat or Plague Fournace as riding mounts....Plague Fournace as doom bell must be pushed, cause impact hits and probably bonus for Pestilens units and probably Toughtness tests around

Core:
-Clan Rats
-Stormvermin no more 0-1, 50points magic banner and 15points for champion
Both with 4 available Weapon Teams.....Ratling, Warpfire Thrower, Poison Wind Mortar and Doom Flayer (melee blades machine with probable impact hits)
-Slaves
-Night Runners in ranks with special rules Slinking Advance (movement before start...like Ghouls with that bloodline power) and weapon team Warp Grinder (tunnel)

-Giant Rats same but you can add a Special Character (????)

-Swarms low points cost and seems that they can't be plague swarms no more

Special
-Monks the same, no poison attack
-Censer Bearers!!!!! with A2 in profile + 1 from the Fury!!!
-Jezzail same with champion at BS 4
-Poison Wind Globadiers as special choice 5-15 with available a special globe and the Poison Wind Mortar weapon team
-Gutter Runners no more tunnel but special scout rule, skirmishers and Warp Grinder as weapon team (and so they will tunnel again )
-Rattogre as now but Fury

Rare
-Hell Pit Abomination: 3d6 movement, Strenght Toughness and Wounds as a Giant , D6 impact hits + special attacks (probably similar to Giants), Large Target, Regeneration, Terror, Stubborn and 3 special rules:

"Too Horrible to Die" probably a resurrection at 4+
"Shambling Horror" (???? maybe about the special attacks like the Giant)
"Warpstone spikes" (???? i suppose it's something like shooting spikes like the Razordon Pack for Lizardmen)

-Doom Wheel
-Warp Lighting Cannon
-PlagueClaw Catapult

Awatar użytkownika
Cosmo
Oszukista
Posty: 886
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Cosmo »

Nie chcialo i sie czytac wszystkiego. Ale na oko wszystko prawda (oprocz tych gdyban w nawiasach :-) No i w koncu ktos odkryl prawdziwa nazwe katapulty widze ;>

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Wygląda ładnie. Zobaczymy jak się będzie prezentować wraz z magic itemami i kosztami pkt...
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3165
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Globki w specialach, bida z nędzą... Zobaczymy co będą w stanie zrobić, ale jeśli się im nie zmieniły zasady, to bida totalna.
Ciekawie zapowiada się akcent pestilence w armii, za to moulder dający mounty herosom jest jakby trochę na siłę...

Oczywiście wszystkie te zmiany zasad i umiejscowienia w slotach core/special/rare zmuszą do wymiany figurek i kolejnych zakupów. GW, clients' money is all that matters...

Awatar użytkownika
MUKER
Falubaz
Posty: 1172
Lokalizacja: 4 piramida od lewej

Post autor: MUKER »

Fajne, ten kretozord tylko jakoś potężny się wydaje regenka, wstawanie na 4+.

Tunelarze w corach to porażka, chyba, że im zasady się będą dużo różnić od obecnego kopania.
GW, clients' money is all that matters...
Ciężko, żeby pracowali charytatywnie, zważywszy na to, że za zarabiają głównie na figurkach.
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!

Awatar użytkownika
Aldean
Kretozord
Posty: 1996

Post autor: Aldean »

wszystko wydaje sie solidne.
mam nadzieje ze grey seer nie bedzie mial ld 7.

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

bd mial ld 6 xD

Zablokowany