Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Moderator: Hoax
Re: Skaven 7ed AB - czyli co wyszło z kanałów...
Czyli jednak... Zobaczymy jakie będą mieć wyposażenie i w jakiej będą cenie punktowej, w razie czego będą mogły robić za pseudo-detki strzelające W ogóle to jak tak patrzę na moje figurki NR, to raczej nie wydaje mi się, żeby one chciały równo stać w szeregach w związku z tym jak są sklejone...
Można spytać skąd to zdjęcie i czy będą następne w najbliższym czasie?
Można spytać skąd to zdjęcie i czy będą następne w najbliższym czasie?
Gwiazdki... no to "detki strzeleckie" mamy z głowy raczej... Jeśli będą 5+ w oddziale, to może nadadzą się do odginania szarż chociaż... Bo o opcji 20 szczurów w oddziale z tym teamem, który daje tunneling, porozmawiamy dopiero mając przed sobą tabelkę mishaprada pisze: Co do NR to mają być po 7 pkt, dalej 6ld, wykupione mają thw i gwiazdki.
Czy przewinęły się gdzieś informacje na temat globków? I nie mówię tu tak bardzo o ich skuteczności w boju, ile o liczebności oddziału, może koszcie punktowym i temu podobnych sprawach.
Ktoś chyba wspominał że mają zadawać d6 obrażeń ale to raczej fikcja, mam nadzieje że ci n runnersi nie będą tacy badziewni jak się spodziewam, wydaje mi się że będzie coś 10+,20+ bo skavy to chordowa raczej armia
p.s jak tak będą wyglądać n runnersi to będzie dziwnie wyglądać względem nowych clanratów...
p.s jak tak będą wyglądać n runnersi to będzie dziwnie wyglądać względem nowych clanratów...
Czym oni się różnią od obecnych Night Runnersów?
Jedyny element którego nie kojarzę, to ogon środkowego typa u góry. Proce, hand weapony, clawy, maski, miotany sztylet - identyczne. Może jeszcze na drugiej focie typ w prawym "okienku" się różni.
Jedyny element którego nie kojarzę, to ogon środkowego typa u góry. Proce, hand weapony, clawy, maski, miotany sztylet - identyczne. Może jeszcze na drugiej focie typ w prawym "okienku" się różni.
Queek.
Jedyną różnicą jest to, że tutaj w opakowaniu jest ich 20 (wcześniej 16). Mam zarówno ten ogon i główkę w swoich bitzach chociaż możliwe, że były w modelach do Mordheimu, ale wydaje mi się, że w podstawowym pudle NR też być powinny.
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Mea culpa Czyli dostajemy nowe pudełko!
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
I pewnie wyższą ceneHobbit pisze:Mea culpa Czyli dostajemy nowe pudełko!
Hitsugaya Toushiro pisze: ehi guys!
Asmodai on italian GW Tilea board posted a lot of cool 99% confirmed things (as in past for warriors of chaos nex codex) from GW official sources
http://www.forumgwtilea.it/forum/index.php?showtopic=93452&st=40
Lord:
-Skrolk
-Ikit Claw
-Thanquol with Boneripper 1D6+2 warpstone tokens
-Throt
-Queek
Vermin Lord returns as Lord choice (no info about the summon spell thing)
lvl 4° wizard, WS 5+, good stats like a Giant but with high WS and fast as an horse (M7? 8?).
Rat Demon special rule (maybe it's the summon spell thing)
Warlord like in past with RatOgre mount, Giant Rat mount or WarLitter
Grey Seer with D3 tokens with Doom Beel as riding mount
Heroes:
-Snikch
-Tretch
-Assassin with poisoned attacks, ASF with I8, dodging skill (WS 4+), SPECIAL scout rule and one or two more rules.
-Warlock Engineer lvl 1/2° wizard and/or can be equipped with guns and musket with also "Gun Sight/Aim" add-on item....so you can use him like an Empire Sniper with Hochland rifle
about the Wizard aspect, the Warp Condenser or Accumulator (don't remember) is an Arcane item that at 5+ creates a power dice....also for Warp Lightning it adds +2 hits to the result (but 1 still hit the Warlock).
it seems that the Doomwheel isn't an available riding mount ... (hitsu note: strange...i always tought it was a riding mount for warlocks!)
-Chieftain
-Plague Priest with Giant Rat or Plague Fournace as riding mounts....Plague Fournace as doom bell must be pushed, cause impact hits and probably bonus for Pestilens units and probably Toughtness tests around
Core:
-Clan Rats
-Stormvermin no more 0-1, 50points magic banner and 15points for champion
Both with 4 available Weapon Teams.....Ratling, Warpfire Thrower, Poison Wind Mortar and Doom Flayer (melee blades machine with probable impact hits)
-Slaves
-Night Runners in ranks with special rules Slinking Advance (movement before start...like Ghouls with that bloodline power) and weapon team Warp Grinder (tunnel)
-Giant Rats same but you can add a Special Character (????)
-Swarms low points cost and seems that they can't be plague swarms no more
Special
-Monks the same, no poison attack
-Censer Bearers!!!!! with A2 in profile + 1 from the Fury!!!
-Jezzail same with champion at BS 4
-Poison Wind Globadiers as special choice 5-15 with available a special globe and the Poison Wind Mortar weapon team
-Gutter Runners no more tunnel but special scout rule, skirmishers and Warp Grinder as weapon team (and so they will tunnel again )
-Rattogre as now but Fury
Rare
-Hell Pit Abomination: 3d6 movement, Strenght Toughness and Wounds as a Giant , D6 impact hits + special attacks (probably similar to Giants), Large Target, Regeneration, Terror, Stubborn and 3 special rules:
"Too Horrible to Die" probably a resurrection at 4+
"Shambling Horror" (???? maybe about the special attacks like the Giant)
"Warpstone spikes" (???? i suppose it's something like shooting spikes like the Razordon Pack for Lizardmen)
-Doom Wheel
-Warp Lighting Cannon
-PlagueClaw Catapult
Globki w specialach, bida z nędzą... Zobaczymy co będą w stanie zrobić, ale jeśli się im nie zmieniły zasady, to bida totalna.
Ciekawie zapowiada się akcent pestilence w armii, za to moulder dający mounty herosom jest jakby trochę na siłę...
Oczywiście wszystkie te zmiany zasad i umiejscowienia w slotach core/special/rare zmuszą do wymiany figurek i kolejnych zakupów. GW, clients' money is all that matters...
Ciekawie zapowiada się akcent pestilence w armii, za to moulder dający mounty herosom jest jakby trochę na siłę...
Oczywiście wszystkie te zmiany zasad i umiejscowienia w slotach core/special/rare zmuszą do wymiany figurek i kolejnych zakupów. GW, clients' money is all that matters...
Fajne, ten kretozord tylko jakoś potężny się wydaje regenka, wstawanie na 4+.
Tunelarze w corach to porażka, chyba, że im zasady się będą dużo różnić od obecnego kopania.
Tunelarze w corach to porażka, chyba, że im zasady się będą dużo różnić od obecnego kopania.
Ciężko, żeby pracowali charytatywnie, zważywszy na to, że za zarabiają głównie na figurkach.GW, clients' money is all that matters...
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!