HE 2250 BP
HE 2250 BP
Jak szczurki się nie udadzą to oprócz VC fajnie byłoby mieć czym pograć na masterach
Tak więc zacząłem kminić nad HE.
Po nieudanych próbach nad grą Dragon Mage'em (wszyscy mówili, że plewi, ale wierzyłem w niego do samego końca ) zdecydowałem się na pozostanie przy dwóch magach, którzy i tak cisną mosznę, ale przy okzji ma sięczym uderzyć.
Archmage, 4 lvl, scroll, seerstaff, fury
mag, 2 lvl, 2x scrolle, wand
Noble, BSB, konik z bardingiem, shield, DA, hełmik fortuny i słomka
2xlucznicy
10 fenix gardów, muzyk, sorcery
15 lewków, muzyk, lion standard
15 lewków, muzyk, balance, champion z lightem
2x klamerki tiranoki
3x bolce
orzełek
Będę skupował odpowiednie modele, myślę, że do końca roku się wyrobię, chociaż nie wiadomo jak to będzie przy myszkach Póki co mam jedną klamerkę, a rozpę muszę testować. Co o tym myślicie?
Tak więc zacząłem kminić nad HE.
Po nieudanych próbach nad grą Dragon Mage'em (wszyscy mówili, że plewi, ale wierzyłem w niego do samego końca ) zdecydowałem się na pozostanie przy dwóch magach, którzy i tak cisną mosznę, ale przy okzji ma sięczym uderzyć.
Archmage, 4 lvl, scroll, seerstaff, fury
mag, 2 lvl, 2x scrolle, wand
Noble, BSB, konik z bardingiem, shield, DA, hełmik fortuny i słomka
2xlucznicy
10 fenix gardów, muzyk, sorcery
15 lewków, muzyk, lion standard
15 lewków, muzyk, balance, champion z lightem
2x klamerki tiranoki
3x bolce
orzełek
Będę skupował odpowiednie modele, myślę, że do końca roku się wyrobię, chociaż nie wiadomo jak to będzie przy myszkach Póki co mam jedną klamerkę, a rozpę muszę testować. Co o tym myślicie?
- Master of reality
- Oszukista
- Posty: 833
- Lokalizacja: Warszawa
Arcymagowi lepiej IMO silver wond zamiast seera i drugi scroll
14 WL zamiast 15
a tak to Git
14 WL zamiast 15
a tak to Git
ale za to jaka frajda jak wyjdzie. Wbrew pozorom nie zdarza się to, aż tak rzadko.Morrok pisze:raz na 6 bitew nie wylosujesz dużej kuźni, poza tym z 3 kości rzucanie czaru, który wychodzi na 12+ to ich marnotrawienie.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"
I love this game...
Relosu pisze:statystycznie masz 50% szansy na to ze wyjdzie, wystarcza 3x4 i juz masz swoje 12 xD
nie wiem jaka to statystyka ale kość ma chyba 6 ścianek a nie 7...
Co do samej rozpiski to jakoś mało tego, wiem że rydwany są tanie ale przydałoby się jeszcze coś innego uderzeniowego - DP to jak dla mnie najlepszy wybór.
Przypominają się czasy grzybiarzy z 6-ed. Osobiście nie lubię grać taką armią, ale wygląda całkiem sensownie. Co do seera i wanda to raczej bym dał seer na małym i wand na dużym, bo przecież nie zawsze będziesz puszczał tylko kuźnie, jakieś beast covery, popychaczki itp, które już spokojnie można puszczać z 3 kostek.
Klamerki to ellyrian reavers? czy jakaś combo nazwa dla tiranoców?
ja osobiście zamiast rydwanów wole własnie fasta niby ma mniejsze pierdo****
ale więcej ran ta sama mobilnośc nie boimy się siły 7 i można uciec od szarży nie zabijając
sobie drogocennych elfików :p Grałem czymś podobnym kiedyś i trudno się tym nabija punkty
jednak star dragon to chyba pewniejsza opcja.
ja osobiście zamiast rydwanów wole własnie fasta niby ma mniejsze pierdo****
ale więcej ran ta sama mobilnośc nie boimy się siły 7 i można uciec od szarży nie zabijając
sobie drogocennych elfików :p Grałem czymś podobnym kiedyś i trudno się tym nabija punkty
jednak star dragon to chyba pewniejsza opcja.
To właśnie ma być coś innego niż granie na star dragonie. Takie rzeczy jak smoki są dla mnie za proste ;D
Wiadomo, że nie będzie się rzucać tylko kuźni, ale jakieś firewalle, duze pociski i inne, ale to trzeba najpierw wylosować a potem sensownie rzucić. Jeżeli mam ryzykować nieudany czar to nie ma sensu go rzucać- muszę założyć, ze dany czar da się rzucić- przeciwnik może najwyżej odpowiedzieć scrollem. Wiadomo też, że im wiecej kostek tym wieksza szansa na miscast albo irresistible force, ale o to chyba chodzi w magii, zeby wychodziła a nie zakladalo sie, ze z 3 kosci "mozna" rzucic te 12, tyle ze jest na to mala szansa... (stosunek 43% szansy na sukces na 3 kostkach do 59% na 4 kostkach przy założeniu, że 12 to sukces) .
Zakladajac nawet, że na małym magu będę losował 3 czary z lore of fire- w najgorszym wypadku będę miał mały pocisk, sworda i burning head'a, to i tak jego 2 kostki pójdą na czarowanie małego pocisku, a duży mag bedzie cisnął 4 sensowne czary z 6+d3 kostek.
a klamerki to tiranoc chariots- po prostu są tanie i są fajne ze wzgledu na łuki
Wiadomo, że nie będzie się rzucać tylko kuźni, ale jakieś firewalle, duze pociski i inne, ale to trzeba najpierw wylosować a potem sensownie rzucić. Jeżeli mam ryzykować nieudany czar to nie ma sensu go rzucać- muszę założyć, ze dany czar da się rzucić- przeciwnik może najwyżej odpowiedzieć scrollem. Wiadomo też, że im wiecej kostek tym wieksza szansa na miscast albo irresistible force, ale o to chyba chodzi w magii, zeby wychodziła a nie zakladalo sie, ze z 3 kosci "mozna" rzucic te 12, tyle ze jest na to mala szansa... (stosunek 43% szansy na sukces na 3 kostkach do 59% na 4 kostkach przy założeniu, że 12 to sukces) .
Zakladajac nawet, że na małym magu będę losował 3 czary z lore of fire- w najgorszym wypadku będę miał mały pocisk, sworda i burning head'a, to i tak jego 2 kostki pójdą na czarowanie małego pocisku, a duży mag bedzie cisnął 4 sensowne czary z 6+d3 kostek.
a klamerki to tiranoc chariots- po prostu są tanie i są fajne ze wzgledu na łuki