HE 2250 BP

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

HE 2250 BP

Post autor: Morrok »

Jak szczurki się nie udadzą to oprócz VC fajnie byłoby mieć czym pograć na masterach ;)

Tak więc zacząłem kminić nad HE.

Po nieudanych próbach nad grą Dragon Mage'em (wszyscy mówili, że plewi, ale wierzyłem w niego do samego końca ;)) zdecydowałem się na pozostanie przy dwóch magach, którzy i tak cisną mosznę, ale przy okzji ma sięczym uderzyć.

Archmage, 4 lvl, scroll, seerstaff, fury
mag, 2 lvl, 2x scrolle, wand
Noble, BSB, konik z bardingiem, shield, DA, hełmik fortuny i słomka
2xlucznicy
10 fenix gardów, muzyk, sorcery
15 lewków, muzyk, lion standard
15 lewków, muzyk, balance, champion z lightem
2x klamerki tiranoki
3x bolce
orzełek


Będę skupował odpowiednie modele, myślę, że do końca roku się wyrobię, chociaż nie wiadomo jak to będzie przy myszkach ;) Póki co mam jedną klamerkę, a rozpę muszę testować. Co o tym myślicie?

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Master of reality »

Arcymagowi lepiej IMO silver wond zamiast seera i drugi scroll
14 WL zamiast 15
a tak to Git

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Też mi się wydaje, że dla arcymaga lepiej dodatkowy czar, a dla małego maga seer - dużo większa szansa na dobre czary.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

Niby tak, ale dużą kuźnię nie rzucę z 3 kości, wolę nawalac ją nawet z 5 ;p

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

dajac seer na malego a silver wand na arcy nawalasz 2 duze kuznie :)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

raz na 6 bitew nie wylosujesz dużej kuźni, poza tym z 3 kości rzucanie czaru, który wychodzi na 12+ to ich marnotrawienie.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

no to się bierze pocisk i małą kuźnię :D

Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Post autor: Ukalez »

Morrok pisze:raz na 6 bitew nie wylosujesz dużej kuźni, poza tym z 3 kości rzucanie czaru, który wychodzi na 12+ to ich marnotrawienie.
ale za to jaka frajda jak wyjdzie. Wbrew pozorom nie zdarza się to, aż tak rzadko.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Relosu
Kretozord
Posty: 1869

Post autor: Relosu »

statystycznie masz 50% szansy na to ze wyjdzie, wystarcza 3x4 i juz masz swoje 12 xD

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Relosu pisze:statystycznie masz 50% szansy na to ze wyjdzie, wystarcza 3x4 i juz masz swoje 12 xD

nie wiem jaka to statystyka ale kość ma chyba 6 ścianek a nie 7...

Co do samej rozpiski to jakoś mało tego, wiem że rydwany są tanie ale przydałoby się jeszcze coś innego uderzeniowego - DP to jak dla mnie najlepszy wybór.

Awatar użytkownika
Adam
Chuck Norris
Posty: 392

Post autor: Adam »

Przypominają się czasy grzybiarzy z 6-ed. Osobiście nie lubię grać taką armią, ale wygląda całkiem sensownie. Co do seera i wanda to raczej bym dał seer na małym i wand na dużym, bo przecież nie zawsze będziesz puszczał tylko kuźnie, jakieś beast covery, popychaczki itp, które już spokojnie można puszczać z 3 kostek.

Awatar użytkownika
Młynek
Chuck Norris
Posty: 366
Lokalizacja: Sucha Beskidzka

Post autor: Młynek »

Klamerki to ellyrian reavers? czy jakaś combo nazwa dla tiranoców? :)

ja osobiście zamiast rydwanów wole własnie fasta niby ma mniejsze pierdo****
ale więcej ran ta sama mobilnośc nie boimy się siły 7 i można uciec od szarży nie zabijając
sobie drogocennych elfików :p Grałem czymś podobnym kiedyś i trudno się tym nabija punkty
jednak star dragon to chyba pewniejsza opcja.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

To właśnie ma być coś innego niż granie na star dragonie. Takie rzeczy jak smoki są dla mnie za proste ;D

Wiadomo, że nie będzie się rzucać tylko kuźni, ale jakieś firewalle, duze pociski i inne, ale to trzeba najpierw wylosować a potem sensownie rzucić. Jeżeli mam ryzykować nieudany czar to nie ma sensu go rzucać- muszę założyć, ze dany czar da się rzucić- przeciwnik może najwyżej odpowiedzieć scrollem. Wiadomo też, że im wiecej kostek tym wieksza szansa na miscast albo irresistible force, ale o to chyba chodzi w magii, zeby wychodziła a nie zakladalo sie, ze z 3 kosci "mozna" rzucic te 12, tyle ze jest na to mala szansa... (stosunek 43% szansy na sukces na 3 kostkach do 59% na 4 kostkach przy założeniu, że 12 to sukces) ;).

Zakladajac nawet, że na małym magu będę losował 3 czary z lore of fire- w najgorszym wypadku będę miał mały pocisk, sworda i burning head'a, to i tak jego 2 kostki pójdą na czarowanie małego pocisku, a duży mag bedzie cisnął 4 sensowne czary z 6+d3 kostek.

a klamerki to tiranoc chariots- po prostu są tanie i są fajne ze wzgledu na łuki :P

ODPOWIEDZ