Armia Khorna (Klimatowa na turnieje) 1650pkt.
Armia Khorna (Klimatowa na turnieje) 1650pkt.
Bohaterowie
1)Błogosławiony Bohater 170pkt.
Piętno Khorna
Topór Khorna
2)Błogosławiony Bohater 180pkt.
Piętno Khorna
Ostrze Berserkera
Tarcza
Jednostki Podstawowe
1)Grasanci (20) 150pkt.
FCG
Piętno Khorna
20 x Cep
2)Grasanci (20) 150pkt.
FCG
Piętno Khorna
20 x Cep
3)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
4)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
5)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
6)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
7)Ogary (5) 30pkt.
8 )Ogary (5) 30pkt.
Jednostki Specjalne
1)Rydwan Chaosu 150pkt.
Piętno Khorna
2)Rydwan Chaosu 150pkt
Piętno Khorna
Jednostki Rzadkie
1)Pomiot Chaosu 75pkt.
Piętno Khorna
2)Pomiot Chaosu 75pkt.
Piętno Khorna
Suma punktów = 1648pkt.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!
Czekam na opinie
1)Błogosławiony Bohater 170pkt.
Piętno Khorna
Topór Khorna
2)Błogosławiony Bohater 180pkt.
Piętno Khorna
Ostrze Berserkera
Tarcza
Jednostki Podstawowe
1)Grasanci (20) 150pkt.
FCG
Piętno Khorna
20 x Cep
2)Grasanci (20) 150pkt.
FCG
Piętno Khorna
20 x Cep
3)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
4)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
5)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
6)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja
7)Ogary (5) 30pkt.
8 )Ogary (5) 30pkt.
Jednostki Specjalne
1)Rydwan Chaosu 150pkt.
Piętno Khorna
2)Rydwan Chaosu 150pkt
Piętno Khorna
Jednostki Rzadkie
1)Pomiot Chaosu 75pkt.
Piętno Khorna
2)Pomiot Chaosu 75pkt.
Piętno Khorna
Suma punktów = 1648pkt.
BLOOD FOR THE BLOOD GOD!
Czekam na opinie
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2009, o 13:40 przez Peter99, łącznie zmieniany 1 raz.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
hreosów bym na jaggach wystawił, i inne bronir dał choć toporek khorna może być , albo jak niemasz żadnej anty-magii można by się pokusić, o herosów z mr2 i czemu nie mają tarcz?
z pieszych grasantów ściągnij FCG i daj im Wielką broń, niewiem po co Ci w konnych grasantach tarcze wogule nie przydatne, walnij wszędzie cepy i letką zbroje, i wodza ( w piechotnych wódz by się przydał ) wywal bo jak zaszarżujesz w jakiegoś pojedynczego hero utkniesz na dobre, na ogarach nigdy nie prubowałem tej "łuskowej skóry" zamias tego wole mieć więcej ogarów ( 5 x 5 ), rydwany bardzo dobry wybór , zamaiast spawnów można by bać bitewny ołtarz, dopakowanie konnych grasantów daje niezłe rezutaty
pozdrawiam
z pieszych grasantów ściągnij FCG i daj im Wielką broń, niewiem po co Ci w konnych grasantach tarcze wogule nie przydatne, walnij wszędzie cepy i letką zbroje, i wodza ( w piechotnych wódz by się przydał ) wywal bo jak zaszarżujesz w jakiegoś pojedynczego hero utkniesz na dobre, na ogarach nigdy nie prubowałem tej "łuskowej skóry" zamias tego wole mieć więcej ogarów ( 5 x 5 ), rydwany bardzo dobry wybór , zamaiast spawnów można by bać bitewny ołtarz, dopakowanie konnych grasantów daje niezłe rezutaty
pozdrawiam
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
dalej sądze że powinieneś sciągnąć wodzów z konnych grasantów, w pieszych zamień cepy na wielką broń i zostaw muzyków plus wodzów, banner to jednak barmowe pkt. dla oponenta, i więcej psów zaoszczędzone pkt
konni grasanci, pomiot chaosu...
pewnie nazwy mnie odstraszają bo przyzwyczaiłem się do nazw angielskich
pewnie nazwy mnie odstraszają bo przyzwyczaiłem się do nazw angielskich
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.
Polskie nazwy nie są takie złe, ale fakt, że przy niektórych tłumacze przesadzili np. moloch korna
Co do rozpy to tak jak pisał Kuman powinny być molochy pod herosami
Co do rozpy to tak jak pisał Kuman powinny być molochy pod herosami
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
Ja bym to widział tak:
Jak ma być klimatycznie to moim zdaniem Khorn się raczej spieszy dać komuś w mordę więc: piechota won;)
... Napisałem pół posta i skasowałem.. po prostu wkleje jak ja bym to zrobił żeby za dużo nie lać wody ;]
Nawet chyba grywalne
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts <--gienek
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Sword of Might [20]
Collar of Khorne [25]
Favour of the Gods [5]
1 Juggernaut of Khorne
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Chaos Runesword [50]
1 Juggernaut of Khorne
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
Może takie coś? Jeżeli chodzi o klimat
Jak ma być klimatycznie to moim zdaniem Khorn się raczej spieszy dać komuś w mordę więc: piechota won;)
... Napisałem pół posta i skasowałem.. po prostu wkleje jak ja bym to zrobił żeby za dużo nie lać wody ;]
Nawet chyba grywalne
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts <--gienek
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Sword of Might [20]
Collar of Khorne [25]
Favour of the Gods [5]
1 Juggernaut of Khorne
1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Chaos Runesword [50]
1 Juggernaut of Khorne
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
Może takie coś? Jeżeli chodzi o klimat
Rozumiem, że liczy się dla Ciebie tylko "klimat", bo ta armia jest bezużyteczna turniejowo? Masa wolnych oddziałów, bezużyteczni herosi (bo na piechotę), wszystko sfrenzowane, zero antymagii. Dla np. dark elfów Twoja rozpa to free frag, 20-0 na starcie. Harpie i dark riderzy beda Ci ją szarpac wedle woli, tymi klockami ciągle będziesz palił szarżę, magia Cię jedzie po maksie, konni maruderzy to jeden strzał z repetek. W efekcie nic nie dojedzie do walki, oddziały zostaną rozstrzelane albo zdziesiątkowane i dobite byle czym. Generalnie, każda armia jednego boga jest w tej grze porażką, ale Delightową można coś ugrać. Twoją?Peter99 pisze:Jak dla mnie mało klimatowe Zostaję przy swoim ostatecznie
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
jak dobrze rozegra to niebędzie 20/0 pamiętaj o spawnach DR DE nie będą się tak blisko nich kręcić 2 charioty też nieżle ich zjadą albo będzie strzelał do gówna albo do czegoś co ma T5 fakt beakuje tam może mr2 na herosach by ich chronić ale tak pozatym nie jest źle... ile będziem miał tych harpi 2 oddziały(?) ile tych czarek na tyle pkt 2 z tego co wiem... przesadzasz 2 bolce 3 DR może i jakieś shade... dupa tam nieznacie się a po 2 On ma przynajmiej odpowieć na HF a wy? wpadacie w WL i papa kamratesMatis99 pisze:Rozumiem, że liczy się dla Ciebie tylko "klimat", bo ta armia jest bezużyteczna turniejowo? Masa wolnych oddziałów, bezużyteczni herosi (bo na piechotę), wszystko sfrenzowane, zero antymagii. Dla np. dark elfów Twoja rozpa to free frag, 20-0 na starcie. Harpie i dark riderzy beda Ci ją szarpac wedle woli, tymi klockami ciągle będziesz palił szarżę, magia Cię jedzie po maksie, konni maruderzy to jeden strzał z repetek. W efekcie nic nie dojedzie do walki, oddziały zostaną rozstrzelane albo zdziesiątkowane i dobite byle czym. Generalnie, każda armia jednego boga jest w tej grze porażką, ale Delightową można coś ugrać. Twoją?Peter99 pisze:Jak dla mnie mało klimatowe Zostaję przy swoim ostatecznie
Wolne, losowe ciapy.kuman pisze:
jak dobrze rozegra to niebędzie 20/0 pamiętaj o spawnach
Wolne, sfrenzowane ciapy. Metal je jadzie.kuman pisze: 2 charioty też nieżle ich zjadą
"Gówno" schodzi w pierwszej turze (dla fastów i psów kusze dark elfickie to rzeźnia), "T5" harpie i jeźdźcy obracają, jak chcą.kuman pisze: będzie strzelał do gówna albo do czegoś co ma T5
Trzy. Wystarczą .kuman pisze: ile będziem miał tych harpi 2 oddziały
Wejdą na BP dwie z +1 do PD. I robią co chcą, chaośnik nie ma szans zastopować nawału czarów, power of darkness itp.kuman pisze: le tych czarek na tyle pkt 2
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
wiesz co, Twoje teorie są nudne i ponędne, nie u względniasz niczego tylko bieżesz suchą teorie na pustym stole a jak chcesz o nagle lasek wyrasta by chariot się tam przypadkiem znalazł, nie mam zamiaru się z Tobą kłucić bo to nie ma sensu, nie miałem takiego zamiaru od samego początku...
Z całym szacunkiem Kuman, ale Twoja rozpiska naprawdę wydaje się plewna... Jedna kawaleria w miejsce kloca grasantów i - powiedzmy - spawna, naprawdę by ją mocno ugrywalniła... Spawny są fajne, ale nie dają pewności - musisz dobrze rzucać, a to nie zawsze się udaje. Maruderzy są fajni do trzymania magów, których u Ciebie nie ma... Naprawdę - kiedy wyobrażam sobie bitwę przeciw czemuś takiemu moimi lizakami, nie czuję się szczególnie zagrożony, wręcz przeciwnie. Skinki wyciągną co się da na szarże i uciekną, Ty spalisz szarże, a wtedy ja zaszarżuję stegadonami - mało optymistyczna opcja, prawda?
???kuman pisze:ponędne
???kuman pisze:ponędne, nie u względniasz niczego tylko bieżesz suchą teorie na pustym stole a jak chcesz o nagle lasek wyrasta by chariot się tam przypadkiem znalazł
[...]
A tak poza tym. Uwzględniam współczynniki jednostek, ich koszt, zasady specjalne i ogólną kompozycje armii. Pola bitwy nie uwzględniam, bo go nie znam - to chyba rozsądne, prawda ? Co do terenu - nietrafiony argument. W hipotetycznej grze,:
ja mam magię, Ty nie (nie masz nawet antymagii)
ja mam strzelanie, Ty nie
Jaki z tego wniosek? To Ty musisz do mnie iść. Albo się kitrasz gdzie popadnie i liczysz, że uchowasz trochę punktów. I to na Twoją niekorzysć działa większość terenów, bo musisz je wymijać wielkimi, nieporęcznymi klockami. Więc bierzesz swoje oddziały, wleczesz się-wleczesz. O, nagle harpie ścinają marsz - nagle z wleczesz się-wleczesz zrobiło się wleczesz się-wleczesz-wleczesz się-wleczesz. W tym czasie moja armia strzela, grad pocisków, czary kroją fasty, a ty dalej brniesz 4-7 cali do przodu. Załóżmy, że czymś sie dowlekłeś. I co wtedy? Wyjeżdżają ridersi, wylatują harpie, ustawiają szarżę jak chca - sfrenzowane jednostki walą na nie, one na to - flee! I twoje oddziały są bokiem do moich... Szarże na flanki i dożynki.
Swoją drogą, w pierwszym kilku postach zaproponowałeś rozsądne zmiany, np. juggery, nie wiem czemu się z nich potem wycofałeś i zacząłeś bronić plewnej, pierwszej wersji rozpiski.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2009, o 14:54 przez Matis99, łącznie zmieniany 1 raz.
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
chciałbym zauważyć że to nie moja rospa
niewycofyfałem się, tylko broniłem zastosofań plewnej rospiski.Matis99 pisze: Swoją drogą, w pierwszym kilku postach zaproponowałeś rozsądne zmiany, np. juggery, nie wiem czemu się z nich potem wycofałeś i zacząłeś bronić plewnej, pierwszej wersji rozpiski.