Armia Khorna (Klimatowa na turnieje) 1650pkt.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Peter99
Warzywo
Posty: 14

Armia Khorna (Klimatowa na turnieje) 1650pkt.

Post autor: Peter99 »

Bohaterowie

1)Błogosławiony Bohater 170pkt.
Piętno Khorna
Topór Khorna

2)Błogosławiony Bohater 180pkt.
Piętno Khorna
Ostrze Berserkera
Tarcza

Jednostki Podstawowe

1)Grasanci (20) 150pkt.
FCG
Piętno Khorna
20 x Cep

2)Grasanci (20) 150pkt.
FCG
Piętno Khorna
20 x Cep

3)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja

4)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja

5)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja

6)Konni Grasanci (5) 122pkt.
Wódz
Piętno Khorna
5 x Cep
5 x Lekka Zbroja

7)Ogary (5) 30pkt.

8 )Ogary (5) 30pkt.

Jednostki Specjalne

1)Rydwan Chaosu 150pkt.
Piętno Khorna

2)Rydwan Chaosu 150pkt
Piętno Khorna

Jednostki Rzadkie

1)Pomiot Chaosu 75pkt.
Piętno Khorna

2)Pomiot Chaosu 75pkt.
Piętno Khorna

Suma punktów = 1648pkt.

BLOOD FOR THE BLOOD GOD!

Czekam na opinie :twisted:
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2009, o 13:40 przez Peter99, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

hreosów bym na jaggach wystawił, i inne bronir dał choć toporek khorna może być ;) , albo jak niemasz żadnej anty-magii można by się pokusić, o herosów z mr2 i czemu nie mają tarcz?

z pieszych grasantów ściągnij FCG i daj im Wielką broń, niewiem po co Ci w konnych grasantach tarcze wogule nie przydatne, walnij wszędzie cepy i letką zbroje, i wodza ( w piechotnych wódz by się przydał ) wywal bo jak zaszarżujesz w jakiegoś pojedynczego hero utkniesz na dobre, na ogarach nigdy nie prubowałem tej "łuskowej skóry" zamias tego wole mieć więcej ogarów ( 5 x 5 ), rydwany bardzo dobry wybór :) , zamaiast spawnów można by bać bitewny ołtarz, dopakowanie konnych grasantów daje niezłe rezutaty :twisted:

pozdrawiam 8)

Peter99
Warzywo
Posty: 14

Post autor: Peter99 »

Zedytowane.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

dalej sądze że powinieneś sciągnąć wodzów z konnych grasantów, w pieszych zamień cepy na wielką broń i zostaw muzyków plus wodzów, banner to jednak barmowe pkt. dla oponenta, i więcej psów zaoszczędzone pkt :twisted:

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

te polskie nazwy są straszne! #-o
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Kotlet
Wodzirej
Posty: 763
Lokalizacja: Nemezis P.P.S.

Post autor: Kotlet »

Co jest konkretnie straszne?
Obrazek

Awatar użytkownika
kamelot
Kradziej
Posty: 941

Post autor: kamelot »

konni grasanci, pomiot chaosu...
pewnie nazwy mnie odstraszają bo przyzwyczaiłem się do nazw angielskich :wink:
Cosmo pisze:Tak sie kurwa hartuje komandosow. Tak sie hartuje zwyciezcow. Wchodzi i ma 6 tur zeby rozpierdolic. A jak przy okazji wygra rzut na zaczynanie, to po prostu rozpierdoli ture wczesniej.

Awatar użytkownika
Solider
Falubaz
Posty: 1433
Lokalizacja: Świdnica/Warszawa

Post autor: Solider »

Polskie nazwy nie są takie złe, ale fakt, że przy niektórych tłumacze przesadzili np. moloch korna :shock:

Co do rozpy to tak jak pisał Kuman powinny być molochy pod herosami :wink:
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".

- Magnus the Pious
Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
No, nie inaczej !!!

Awatar użytkownika
Wisnia
Chuck Norris
Posty: 607
Lokalizacja: Battleground - Chodzież

Post autor: Wisnia »

Wydaje się całkiem mocne, jednak ... nie ufasz kawalerii?
5 gołych khornitów robi rzeźnie, wypróbuj.

Awatar użytkownika
Delight
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Delight »

Ja bym to widział tak:
Jak ma być klimatycznie to moim zdaniem Khorn się raczej spieszy dać komuś w mordę więc: piechota won;)

... Napisałem pół posta i skasowałem.. po prostu wkleje jak ja bym to zrobił żeby za dużo nie lać wody ;]

Nawet chyba grywalne ;)

1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts <--gienek
Mark of Khorne; Frenzy; General; Chaos Armour; Shield
Sword of Might [20]
Collar of Khorne [25]
Favour of the Gods [5]
1 Juggernaut of Khorne

1 Exalted Chaos Champion of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Chaos Armour; Shield
Chaos Runesword [50]
1 Juggernaut of Khorne

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Marauder Horsemen of Khorne @ 105 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Flail

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Chaos Knights of Khorne @ 230 Pts
Mark of Khorne; Frenzy; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts

5 Chaos Warhounds @ 30 Pts


Może takie coś? Jeżeli chodzi o klimat :)

Peter99
Warzywo
Posty: 14

Post autor: Peter99 »

Jak dla mnie mało klimatowe :? Zostaję przy swoim ostatecznie :twisted:

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

Peter99 pisze:Jak dla mnie mało klimatowe :? Zostaję przy swoim ostatecznie :twisted:
Rozumiem, że liczy się dla Ciebie tylko "klimat", bo ta armia jest bezużyteczna turniejowo? Masa wolnych oddziałów, bezużyteczni herosi (bo na piechotę), wszystko sfrenzowane, zero antymagii. Dla np. dark elfów Twoja rozpa to free frag, 20-0 na starcie. Harpie i dark riderzy beda Ci ją szarpac wedle woli, tymi klockami ciągle będziesz palił szarżę, magia Cię jedzie po maksie, konni maruderzy to jeden strzał z repetek. W efekcie nic nie dojedzie do walki, oddziały zostaną rozstrzelane albo zdziesiątkowane i dobite byle czym. Generalnie, każda armia jednego boga jest w tej grze porażką, ale Delightową można coś ugrać. Twoją?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

Matis99 pisze:
Peter99 pisze:Jak dla mnie mało klimatowe :? Zostaję przy swoim ostatecznie :twisted:
Rozumiem, że liczy się dla Ciebie tylko "klimat", bo ta armia jest bezużyteczna turniejowo? Masa wolnych oddziałów, bezużyteczni herosi (bo na piechotę), wszystko sfrenzowane, zero antymagii. Dla np. dark elfów Twoja rozpa to free frag, 20-0 na starcie. Harpie i dark riderzy beda Ci ją szarpac wedle woli, tymi klockami ciągle będziesz palił szarżę, magia Cię jedzie po maksie, konni maruderzy to jeden strzał z repetek. W efekcie nic nie dojedzie do walki, oddziały zostaną rozstrzelane albo zdziesiątkowane i dobite byle czym. Generalnie, każda armia jednego boga jest w tej grze porażką, ale Delightową można coś ugrać. Twoją?
jak dobrze rozegra to niebędzie 20/0 pamiętaj o spawnach DR DE nie będą się tak blisko nich kręcić 2 charioty też nieżle ich zjadą albo będzie strzelał do gówna albo do czegoś co ma T5 fakt beakuje tam może mr2 na herosach by ich chronić ale tak pozatym nie jest źle... ile będziem miał tych harpi 2 oddziały(?) ile tych czarek na tyle pkt 2 z tego co wiem... przesadzasz 2 bolce 3 DR może i jakieś shade... dupa tam nieznacie się :twisted: a po 2 On ma przynajmiej odpowieć na HF a wy? wpadacie w WL i papa kamrates :?

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

kuman pisze:
jak dobrze rozegra to niebędzie 20/0 pamiętaj o spawnach
Wolne, losowe ciapy.
kuman pisze: 2 charioty też nieżle ich zjadą
Wolne, sfrenzowane ciapy. Metal je jadzie.
kuman pisze: będzie strzelał do gówna albo do czegoś co ma T5
"Gówno" schodzi w pierwszej turze (dla fastów i psów kusze dark elfickie to rzeźnia), "T5" harpie i jeźdźcy obracają, jak chcą.
kuman pisze: ile będziem miał tych harpi 2 oddziały
Trzy. Wystarczą :).
kuman pisze: le tych czarek na tyle pkt 2
Wejdą na BP dwie z +1 do PD. I robią co chcą, chaośnik nie ma szans zastopować nawału czarów, power of darkness itp.

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

wiesz co, Twoje teorie są nudne i ponędne, nie u względniasz niczego tylko bieżesz suchą teorie na pustym stole a jak chcesz o nagle lasek wyrasta by chariot się tam przypadkiem znalazł, nie mam zamiaru się z Tobą kłucić bo to nie ma sensu, nie miałem takiego zamiaru od samego początku...

Awatar użytkownika
Pingwin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Pingwin »

Z całym szacunkiem Kuman, ale Twoja rozpiska naprawdę wydaje się plewna... Jedna kawaleria w miejsce kloca grasantów i - powiedzmy - spawna, naprawdę by ją mocno ugrywalniła... Spawny są fajne, ale nie dają pewności - musisz dobrze rzucać, a to nie zawsze się udaje. Maruderzy są fajni do trzymania magów, których u Ciebie nie ma... Naprawdę - kiedy wyobrażam sobie bitwę przeciw czemuś takiemu moimi lizakami, nie czuję się szczególnie zagrożony, wręcz przeciwnie. Skinki wyciągną co się da na szarże i uciekną, Ty spalisz szarże, a wtedy ja zaszarżuję stegadonami - mało optymistyczna opcja, prawda?

Matis99
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Matis99 »

kuman pisze:ponędne
???
kuman pisze:ponędne, nie u względniasz niczego tylko bieżesz suchą teorie na pustym stole a jak chcesz o nagle lasek wyrasta by chariot się tam przypadkiem znalazł
???

[...]

A tak poza tym. Uwzględniam współczynniki jednostek, ich koszt, zasady specjalne i ogólną kompozycje armii. Pola bitwy nie uwzględniam, bo go nie znam - to chyba rozsądne, prawda :) ? Co do terenu - nietrafiony argument. W hipotetycznej grze,:

ja mam magię, Ty nie (nie masz nawet antymagii)
ja mam strzelanie, Ty nie

Jaki z tego wniosek? To Ty musisz do mnie iść. Albo się kitrasz gdzie popadnie i liczysz, że uchowasz trochę punktów. I to na Twoją niekorzysć działa większość terenów, bo musisz je wymijać wielkimi, nieporęcznymi klockami. Więc bierzesz swoje oddziały, wleczesz się-wleczesz. O, nagle harpie ścinają marsz - nagle z wleczesz się-wleczesz zrobiło się wleczesz się-wleczesz-wleczesz się-wleczesz. W tym czasie moja armia strzela, grad pocisków, czary kroją fasty, a ty dalej brniesz 4-7 cali do przodu. Załóżmy, że czymś sie dowlekłeś. I co wtedy? Wyjeżdżają ridersi, wylatują harpie, ustawiają szarżę jak chca - sfrenzowane jednostki walą na nie, one na to - flee! I twoje oddziały są bokiem do moich... Szarże na flanki i dożynki.

Swoją drogą, w pierwszym kilku postach zaproponowałeś rozsądne zmiany, np. juggery, nie wiem czemu się z nich potem wycofałeś i zacząłeś bronić plewnej, pierwszej wersji rozpiski.
Ostatnio zmieniony 29 wrz 2009, o 14:54 przez Matis99, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
trikk
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3900
Lokalizacja: Malifaux

Post autor: trikk »

Rozpa delighta znosna (jak rozumiem to <2000) Chociaz caddiego bym tam upchnal :D
Release the Przemcio!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

chciałbym zauważyć że to nie moja rospa :roll:
Matis99 pisze: Swoją drogą, w pierwszym kilku postach zaproponowałeś rozsądne zmiany, np. juggery, nie wiem czemu się z nich potem wycofałeś i zacząłeś bronić plewnej, pierwszej wersji rozpiski.
niewycofyfałem się, tylko broniłem zastosofań plewnej rospiski. #-o

ODPOWIEDZ